Löytyykö vastausta?
Metallin pitää olla tältä planeetalta.
Tämä liittyy älykkyyteenne.
Mikä on maailman kovinta metallia?
27
3052
Vastaukset
- peikko
Hmm vaikea antaa yksiselittäistä vastausta, sillä kovuus ei ole materiaaliominaisuus, vaan se riippuu sitkeydestä kimmoisista ominaisuuksista jne...Eli miten määrittelet kovuuden?
Materiaalin kykyä vastustaa siihen tunkeutuvaa toista materiaalia? tämä taitaa olla yleisin määritelmä- Jussi
Materiaalin kykyä vastustaa siihen tunkeutuvaa toista materiaalia.
- Kraquis
on Slayer, myös Metallica on sairaan kovaa.
- Spiidi
Aamen.
- j g
The Haunted - One Kill Wonder
- Karmawhore
Hetken ajattelin ehdottaa iridiumia, mutta päätin sitten lyödä leikiksi ja ylistää viestissäni Slayeria. Onneksi kuitenkin luin kaikki viestit ennen omani lähettämistä ja huomasin sinun ehtineen ensin. Hatunnosto ja tukanheilutus siihen suuntaan. :)
- Joanna Sapphire& David ...
Ennen oli platina.
Nyt on titanium.- Anonyymi
Sian Titanium ei kylläkään oo metallia nähnytkään. Niinkuin ei oo kissankultakaan.
- Ossi
Eikö karkaistu teräs ole kovaa. Valurautakin voi olla hyvin kovaa, vaikka ei vahvaa.
Bändit on toinen juttu. Rollareita ei silti voita mikään. Eivät metalliporukatkaan.
Tämä on vaan epämusikaalisen mensalaisen mielipide.- Jussi lue tämä...
Olet kyllä harvinaisen tyhmä paska, jos kuvittelet, että yleistiedolla on mitään osuutta älykkyyteen. Tietämisellä mitataan lähinnä viisautta ja henkistä ikääsi.
Sitä paitsi älykkyyttäkin on 6 lajia ( avaruudellinen, matemaattinen, musikaalinen, peroonallinen yms.)
Joten pieni vinkki: ota asioista selvää, ennen kuin päästät suustasi jotain noit typerää.
- kovis
Eikös vanadium (vanadiini?) ole aika ärjyä tavaraa
- Karmawhore
Ei ole. Puhdas vanadiini on pehmeää ja helposti muokattavaa. Työkaluissa yms. sitä käytetään teräksen seassa parantamassa korroosionkestävyyttä.
- jjj
Karmawhore kirjoitti:
Ei ole. Puhdas vanadiini on pehmeää ja helposti muokattavaa. Työkaluissa yms. sitä käytetään teräksen seassa parantamassa korroosionkestävyyttä.
Hafnium Carbide
- Anonyymi
Volframi
- Anonyymi
Unobtainium.
- Anonyymi
Kysymys kovimmasta aineesta kuuluu samaan luokkaan kuin kysymys maailman painavimmasta aineesta.
- Anonyymi
Timantti
- Anonyymi
Hiili ei ole metalli. ;)
Lutetium
- Anonyymi
Karmabenzaliinolinolium
- Anonyymi
Ehdottomasti Blue Stahli
- Anonyymi
Kromi
Oikean vastauksen saaminen kesti 19 vuotta. Muistaakohan Jussi enää tällaista kysyneensäkään?
19 vuodessa myös selainhaku on kehittynyt niin, että ap. kysymykseen oikein vastaamalla on entistäkin vähemmän tekemistä älykkyyden kanssa.- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Oikean vastauksen saaminen kesti 19 vuotta. Muistaakohan Jussi enää tällaista kysyneensäkään?
19 vuodessa myös selainhaku on kehittynyt niin, että ap. kysymykseen oikein vastaamalla on entistäkin vähemmän tekemistä älykkyyden kanssa.Joo eipä tuon varmistamiseen tarvinnut 5 minuuttia kauenpaa tuhrata
- Anonyymi
Aku Ankan vahvia.
- Anonyymi
Iridium!
- Anonyymi
Tankotanssijan tanko. Sen pitää olla vitunkestävää terästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664