Miten te suhtaudutte ns. henkiseen uskottomuuteen ja mitä se teidän mielestänne on? Ja jaksaisitteko te olla suhteessa, jossa puolisolle toinen ihminen tuntuisi olevan tärkeämpi kuin te?
Henkinen uskottomuus
2
300
Vastaukset
- k1p2
kuin se fyysinen pettäminen. Aika vaikeaa sitä on liittoa pitää yllä jos miehen ajatukset on toisessa naisessa. On nähty tämä että töistä pitää vielä soittaa rakkaalle toiselle naiselle ja annetaan vaimon odottaa kotona/autossa/muualla. On prepaid-liittymää ja salasta sähköpostiosotetta salasuhteen ylläpitämiseen. No ei näissä muuten mitään, mutta kyllä se että oma mies rakastuu toiseen naiseen on aika paha juttu eikä siitä yli oikein pääse. Onneksi itsetunto on hyvä sen puoleen, että eihän se minun vika ole jos toiseen rakastuu. Ei se minua tee sen huonommaksi tai epäviehättäväksi. Se rakkauden kohde ei vaan sitten ollut enää minä ja kun löytyi nätimpi sielu niin minkäs minä sille voin..mutta kakkosena omassa liitossa olen vain niin kauan kuin se minua palvelee, sitten kuviot muuttuu ja tulkoon siitä oikeasta kakkosesta sitten ykkönen ja minusta onnellinen vapaa NAINEN :)
- kamalaa oli
Tuokin on koettu. Ex-miehelläni oli aina jokin "paras ystävätär", jonka etu meni aina mennen tullen minun etuni edelle. Nämä ystävättäret astuivat asemaani monessa arkisessa tilanteessa. Esimerkiksi mies otti ystävättären mukaan uutta autoa ostamaan, mies valitsi auton, ystävätär valitsi värin ja sisätilan materiaalit ja värit. He kävivät myös yhdessä shoppailemassa miehelle vaatteita ja elokuvissa jne. Viettivät useita sunnuntaipäiviä naisen kotona, katsoivat videoita ja tilasivat pizzat. Minä olin yleensä silloin yksin kotona.
Yhdenkin yhteisen naistuttavamme kanssa hän vietti enemmän aikaa kuin minun kanssani. Se oli ihan seksitön suhde, tiedän sen, sillä nainen kävi terapiassa traagisen väkivaltasuhteen jälkeen ja oli toistaiseksi kyvytön lähisuhteeseen. Nainen meni ihan kipsiin, jos joku mies yritti lähestyä.
Hänelle kuitenkin sopi se, että mieheni oli ritarillisesti paikalla aina kun hän vihelsi. Autonkuljettajana, remonttireiskana ja olkapäänä. Jos meillä oli yhteisiä suunnitelmia ja nainen soitti miehen vaikkapa kokoamaan uutta kirjahyllyä, niin mies jätti minut kuin nalli kalliolle ja lähti. Mies meni usein töistä suoraan naisen luo pariksi tunniksi ja tuli sitten vasta kotiin. Illalla soitti vielä hyvänyöntoivotuksen.
Mies halusi myös lähteä tämän naisen kanssa kahdestaan lomalle ja tämän vanhempien luo kyläilemään. Näillä kahdella meni "suhde" poikki, kun mies löysi "uuden parhaan ystävättären".
Olen itse asiassa nykyisin 10v myöhemmin tämän naisen läheinen ystävätär. Olin jopa hänen kaasonsa, kun hän meni naimisiin. Ex-mieheni kanssa hän ei ole puheväleissä ja olemme puhuneet asiasta. Hän sanoi olleensa valtavan siipirikko siihen aikaan ja häpeää nyt omaa käytöstään. Eniten kyllä syytän miestä käytöksestä, sillä valinta oli tietenkin hänen. Hän olisi ihan hyvin voinut päättää, että vaimon etu menee edes joskus edelle...
Mies sanoi aina että "tällainen olen, ota tai jätä". No minä jätin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803