käyttämästä Suomen maajoukkueedustusvaatteita ? Tämä oli kymmenen-uutisissa toissa päivänä.
Selittäkää minulle mistä on kysymys.
miksi muslimit kieltäytyvät
7
574
Vastaukset
- Alo1ttel1ja
Kenestä nyt puhut?
Ei suomen maajoukkueeseen noin vain mennä
Luultavasti puhut nyt yhdestä urheilijasta.- pishui
muotoilu juuri näin kuten kirjoitin,oletin että maajoukkueessa on muslimiurheilija joka kieltäytyy käyttämästa samat edustusvaatteet kuin muut suomalaiset, eli vielä, mistä on kysymys?
Onko sama homma kuin espoossa,viranomaisten oli poistettava liikennepossut koska "häiritsi" muslimeja. - asiaa tilalle
pishui kirjoitti:
muotoilu juuri näin kuten kirjoitin,oletin että maajoukkueessa on muslimiurheilija joka kieltäytyy käyttämästa samat edustusvaatteet kuin muut suomalaiset, eli vielä, mistä on kysymys?
Onko sama homma kuin espoossa,viranomaisten oli poistettava liikennepossut koska "häiritsi" muslimeja.On siinä Hitlernuorella ongelma.
- hohoijakkaaa
No ei kyllä ollut. 21. päivän kymppiuutisissa mitään tuollaista. Katso vaikka itse uudelleen: http://www.katsomo.fi/?progId=43386
- Make444
Ei tätä samaa rasistipaskaa täälläkin. K-päät.
- ????????++
Make444 kirjoitti:
Ei tätä samaa rasistipaskaa täälläkin. K-päät.
Mistä lähtien muslimit ovat olleet rotu?
- pishui
????????++ kirjoitti:
Mistä lähtien muslimit ovat olleet rotu?
sitten se uutinen jollei kenelläkään ole tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23463Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 36757