6-paikkainen paku

jh3700

Pakko laittaa kyssäri tännekin, jos joku sattuisi tietämään onko sellaista ihmettä oikeasti olemassa kuin 6-paikkaiseksi rekisteröity pakettiauto ja vieläpä pehmeillä, normaaleilla penkeillä? Kahteen tällaiseen nimittäin törmäsin AVK:n pihalla. Toisessa oli jopa maininta, että on muutoskatsastettu lisäpenkeille. Jos tuo on oikeasti mahdollista niin millä kriteereillä?

9

5797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelol
    • Kale,
    • bt50

ovat pakettiautoja eli todennäköisesti henkilöauton dieselvero taitaa olla. Mutta jos on kuorma-autoksi rekisteröity, voi laittaa lisäpenkit, myös pehmeät.

• jfgjyg

pakettiautossa voi olla 6 paikkaa ja erin tyyppisillä istuimilla riippuen koska muutos tehty?
      voi olla varsinaisia istuimia tai tilapäiskäyttöön tarkoitettuja ja paikkaluku ja sijoitus hieman vaihtelee.

pakettiautossa tietysti tavarakantavuus suurempi kuin henkilö ja sehän rajoittaa hieman ja muut tyypitysjutut.

diesel verot ja muut jutut menee sen mukaan minkä tyyppinen muutos ja missä penkkejä on.

kuvaamasi auto on melkovarmasti uudempaa muutosta eli täydellä diiselverolla oleva auto.

• mukavuuspaku

Halvalla verolla olevat penkit 1 tai 2 = kuskinvieressä.Eikä yhtään kovaa taikka pehmeää penkkiä kuskin takana,muutoi on kaksoiskäyttö auto ja diiselvero henkilöauton mukaan. Koskee myös aikaisemmin muutetuja varkkuja.Omani muutoskatsastettu pakuksi 30.09.2010 406 2.0hdi 2003.

• Anonyymi

nominkä takia jotku mainostaa että 6 paikkainen paku on mahdollista kuka semmosen pakun haluaa dieselverolla eikä pakuverolla

• Anonyymi

"...dieselverolla eikä pakuverolla". Ei sinun vatipään sönkötyksestä ota kukaan selvää että mikä sinulle on epäselvää. Mitä ihmeellistä on jos vaikka pakettiautoksi rekisteröidyssä autossa on 6 istumapaikkaa. Ikänsähän niitä on ollut, ennen aikoinaan oli "kovilla" penkeillä ja nykyään myös pehmeillä. Sellaisessa pehmeä penkkisessä on vain suuret käyttömaksut.

Miten vitun tyhmää sakkia te olette jos ette älyä lukea vaikka Trafin sivuilta vaan ihmettelette joka vitun asiaa.

• Anonyymi

Tämä kiinnostaa, kysymys siis, eikö mihinkään pakuun (vanha tai uusi) voi asentaa lisäpenkkejä taakse ilman että verotus nousee? Jos edessä 3 paikkaa, taakse ei voi lisätä yhtä riviä? Eli 6 paikkainen paku on aina hlöauton verotuksella, vai onko tähän poikkeuksia?

• Anonyymi

On poikkeus ainakin matkailuauto. Eli pakettiauton kori (Transporter, Hiace jne jne) jossa joko maksettu henkilöauton autovero maahantuotaessa tai sitten riittävän korotettu jolloin menee autoverottomana matkailuautoksi. (Siis tämä on se ns retkeilyauto.)

Ja ole hyvä ja gooleta ensin autovero ja ajoneuvovero/( käyttövoimavero ) ennenkuin alatte mitään sönköttämään. Google.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe