Jarrupala

Jalluk

Rullalistimistani jappupala ihan loppu, mistä lie uuden saisi. Luistimet ovat Exel Nordic Blader merkkiset, enkä edes Googlettamalla ole noista tietoa löytänyt.
Paikallisesta Kesportista ei saa edes sinneppäin olevaa jarrupalaa, liekköhän edes löytyy moiseen ennää. Ja mennee tekohommiksi. Luistimilla ikkää noin vuosi. Asiallisia neuvoja kiitos.

9

499

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rullamies
      • jalluk

löytynyt jarrupaloja, pelkkiä sauvoja. Tai en osannut etsiä.

jalluk kirjoitti:

löytynyt jarrupaloja, pelkkiä sauvoja. Tai en osannut etsiä.

Nämähan oli ne exel & mogema yhteistyö systeemit. ja mogemahan on kuopattu, mutta liekö käytetty saman tyyppistä jarrupalaa muissa mogeman kiskoissa?

• .....
        **************** kirjoitti:

Nämähan oli ne exel & mogema yhteistyö systeemit. ja mogemahan on kuopattu, mutta liekö käytetty saman tyyppistä jarrupalaa muissa mogeman kiskoissa?

Onpa kyllä jännä, että vuodessa on kulunut. Mulla on 4 vuotta vanhat luistimet joilla on menty kohta parisen tuhatta kilometriä ja on kuin uusi pala! Pidän koko jarrua melko turhana. Eihän siitä ole mitään apua jos esimerkikisi alamäessä yrität jarruttaa. Aikanaan kun hiljentää vauhtia ja lopuksi vielä sauvoilla auttaa niin jarrupalaa ei edes tarvitse:)

• T-jarrutus
        ..... kirjoitti:

Onpa kyllä jännä, että vuodessa on kulunut. Mulla on 4 vuotta vanhat luistimet joilla on menty kohta parisen tuhatta kilometriä ja on kuin uusi pala! Pidän koko jarrua melko turhana. Eihän siitä ole mitään apua jos esimerkikisi alamäessä yrität jarruttaa. Aikanaan kun hiljentää vauhtia ja lopuksi vielä sauvoilla auttaa niin jarrupalaa ei edes tarvitse:)

Kyllä taito jarruttaa tulee olla, mutta kannatta heittää vesilintua sillä niinsanotulla jarrupalalla , Opetella T-jarrutus se on varmempi, tehokkaampi, luotettavampi, KOKEMUSTA ON !

• mokoma exel
        **************** kirjoitti:

mogema yhteistyössä kävelyporkkamallin kanssa... mitähän täällä joku horisee kaiken aikaa sekavia...

• jalluk

• Rullis7
        jalluk kirjoitti:

Jepjep...sieltähän noista linkeistä noi rullaluistimet löytyy. Muttei paloista tietoakaan, tietysti toi jarrutustavan uudelleen opettelu vois toimia, mutta kyll toi pala silti ois hyvä lisä.
        Kiitoksia noista linkeistä

Mulla menee vähintään 2 jarrupalaa kesässä, kun on niin mäkinen tie! Ei siinä viitti pyörillä jarruttaa, tulee muuten liian kalliiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73