Mitä tarkoittaa golfmailoissa GW, PW, SW?

Jammmppa7

Terve! Olen hankkimassa netistä Wilssonin Staff Di9. Malleina on vaihtoehtoja 5-GW, 4-SW, 4-PW, SW, 4-GW. Miten nämä eroavat toisistaan? Mitä nuo numerot tarkoittaa?

Suuri kiitos jos joku osaisi auttaa:)

2

7436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jebujebu

Olet siis hankkimassa Wilson Di9 -rautamailasarjan. Tässä Di9 on vain sarjan koodinimi.
      Muut vaihtoehdot kertovat kuinka monta ja millaisia mailoja sarjaasi kuuluu.
      5-GW(?) raudat 5, 6, 7, 8, 9, ja ainakin 1 wedge
      4-PW, SW : raudat 4, 5, 6, 7, 8, 9, pitching wedge ja sand wedge eli 8 mailaa

Wedget ovat jyrkkäkulmaisia rautamailoja lyhyitä ja korkeita lähestymislyöntejä sekä bunkkereita varten.
      Yleensä nettitarjouksissa kyllä sanotaan, montako mailaa kukin paketti sisältää.

Puumailat tarvitset sitten erikseen.

• Hesekiel-

GW= Gap Wedge, astekulma muistaakseni Di9:ssä 49,5
      SW= Sand Wedge eli bunkkereihin, lähipeliin, raffeihin yms tarkoitettu nostavampi maila, astekulma taitaa pyöriä 56 tienoilla
      PW= Pitching Wedge, astekulma siinä 46~

Eli jos olet aloitteleva pelaaja, niinkuin viestistäsi oletan niin laajin mailavalikoima on 4-SW, joka sisältää 4,5,6,7,8,9,PW,SW (mahdollisesti GW, ei yleensä) Tällä pääsee jo alkuun niin ei tarvitse erikseen tilailla sitten SW:tä, joka loppupeliin tulee maksamaan erikseen ostettuna enemmän kuin valmiissa setissä.

Mailoista sen verran, että kyseinen setti on erittäin helppolyöntinen ja hinnaltaan edullinen. Itse ainakin olin tyytyväinen kun aikoinaan ostin ne, käytössä vieläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1957
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      134
      1202
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe