En ole kehdannut viedä naisystävääni vanhempieni luo kylään, vaikka olemme seurustelleet jo vuoden. Syy arkailuun on naiseni taukoamaton nenänkaivuu.
Naiseni etusormi on koko ajan nenässä, ja jos se ei ole siellä, on se muotoilemassa löydöstä peukaloa vasten pallon muotoiseksi. Naisystäväni harrastaa kaivuutöitä niin antaumuksellisesti, että jopa puhe taukoaa hänen kaapiessaan kynnellään sieraimensa veristä sisäreunaa. Lopuksi hän vielä sneppaa tapin lattialle sen kummemmin asiaa peittelemättä.
Asia kiusaa minua eniten ruokaillessamme ja rakastellessamme.
Olen varma, että jos veisin hänet kylään vanhempieni luo, ei hän malttaisi pitää kaivuutöissään edes lyhyttä taukoa. En usko, että vanhempani saisivat kovin hyvää kuvaa hänestä, mikäli hän raapisi kosteita räkäpalloja onteloistaan ruokapöydässä.
Mitä siis tehdä? Tungenko Eri Keepperiä hänen sieraimiinsa hänen nukkuessaan? Paketoinko hänen molemmat kätensä kipsiin vierailun ajaksi ja selitän, että ranteet murtuivat hänen kaaduttuaan portaissa?
Mitä teen? Tilanne ahistaa ja tekee itsekin mieli kaivaa nenää..
Nenänkaivuu ärsyttää
22
4794
Vastaukset
- heh:D
ajattele niin, ja toiset muijat jopa syökin noita palleroita. aikuiset naisetkin. :DD
- Nenä
ei syö tappeja ainakaan minun nähteni. Hän pyörittelee rään pallon muotoiseksi ja yrittää sitten snepata sen mahdollisimman kauas. Palleroita on siellä ja täällä, ja sukkien pohjat täyttyvät iltaa myöten liisterimäisistä kökkäreistä, jotka naksahtelevat kävelyn aikana lattiasta irrotessaan.
- Tomppa21
No voi kamalaa..toihan on ihan luonnollista..miten tollanen voi oikeesti haitata sua..mun naisystävä tykkää piereskellä mun naamaan, eikä se mua haittaa..kaikilla meillä on joku "kummallinen" piirre..huh huh..
- Nenä
Piereskeleekö hän sun naamaan teidän ollessa 69:ssä, vai tuleeko hän varta vasten raikastamaan ilmaa ihan satunnaisesti?
- Boo
Hyi...Itselläni on kaveri joka kaivaa silmänurkkiin kertyvät "maskarapallot" sormenpäähän ja pistää sitten suuhunsa...Ei ole kivaa sekään, mutta onneksi en sentään seurustele kyseisen henkilön kanssa!
Yritä jaksaa yökkäilyn ohessa! =)- Nenä
Jaa että silmänöftänkin kanssa voi pelata. Ihminen on kyllä melko varmasti simpanssin jälkeläinen. Kihnutetaan, kaivetaan, raavitaan, virtsataan ja ulostetaan aivan estotta. Oman kropan eritteet ovat maailman kiinnostavin asia ja kaikki muu on vain silmänlumetta.
Kuulin aikanaan urbaanin legendan työpaikallani, liekö tosi vai ei. Sen mukaan yksi meidän naistyökavereista kuivatteli siteitään pyykkinarulla ja "kierrätti" ne sitten uudestaan seuraavien kuukautisten aikana.
Miksi teille, hyvät naiset, ei kelpaa tavallinen meininki? Vaivihkainen nenänkaivuu, salapierut ja alushousujen satunnainen vaihtamatta jättäminen ovat normaalia elämää. Pitääkö kaikesta tehdä aina niin suuri numero, kysyn vaan. Kohta ei varmaan enää pierukaan riitä, vaan tosi kova gimma ulostaa housuunsa yleisön läsnäollessa. - Nainen
Nenä kirjoitti:
Jaa että silmänöftänkin kanssa voi pelata. Ihminen on kyllä melko varmasti simpanssin jälkeläinen. Kihnutetaan, kaivetaan, raavitaan, virtsataan ja ulostetaan aivan estotta. Oman kropan eritteet ovat maailman kiinnostavin asia ja kaikki muu on vain silmänlumetta.
Kuulin aikanaan urbaanin legendan työpaikallani, liekö tosi vai ei. Sen mukaan yksi meidän naistyökavereista kuivatteli siteitään pyykkinarulla ja "kierrätti" ne sitten uudestaan seuraavien kuukautisten aikana.
Miksi teille, hyvät naiset, ei kelpaa tavallinen meininki? Vaivihkainen nenänkaivuu, salapierut ja alushousujen satunnainen vaihtamatta jättäminen ovat normaalia elämää. Pitääkö kaikesta tehdä aina niin suuri numero, kysyn vaan. Kohta ei varmaan enää pierukaan riitä, vaan tosi kova gimma ulostaa housuunsa yleisön läsnäollessa.Ai että naisilla vaan tällaisia tapoja? Mun poikaystäväni raapii muniaan missä ja milloin vaan, ihan sama ollaanko kahdestaan vai kavereiden kans, niin jo se on tunkemassa kättään housuihin, joskus etu- ja joskus takapuolelle. Yäk! On kuulemma hänen mielestään luonnollista, ja hermostuu jos sanon ettei näytä kauheen viehättävältä...
- kamalaa
...kuulostaa kyllä aika erikoiselta ja kamalalta. Oletteko käyneet lääkärissä?
- Nenä
"herra tohtori, minun on pakko kaivaa nenääni". Voisi herättää hieman hilpeyttä. Todennäköisesti lekuri kaivaisi laatikostaan pinsetit kaivuutyön helpottamiseksi.
- akjg
Toi tollojen nakkaaminen on kyl aika sikamaista. Pistäis vaik suuhunsa ne tollot eikä nakkais niitä mihin sattuu.
- yeah
on ihania,sexyjä. Saispa sellasen.
- Eila
...jos ärsyttää. Mutta ärsytyksellä on taipumus vain lisääntyä ajan mittaan. Siis et sinä siihen totu, päinvastoin. Yhtä ärsyttää nenän kaivaminen, toista joku muu asia, mutta jos jo tuossa vaiheessa ottaa pattiin, kannattaa ehkä pistää kantapäät vastakkain.
Ehkä monen mielestä nenän kaivamisesta hermostuminen voisi tuntua naurettavalta, mutta ei se ole yhtään naurettavaa. Eivät monet muutkaan ärsyttävät asiat ole yhtään sen isompia, mutta nakertaahan pieni vesitippakin kiveä, kun jatkuvasti tippuu. Sama juttu tässä.
Mutta oletko puhunut asiasta hänen kanssaan? Tavasta tosin voi olla vaikea, jos ei mahdoton, päästä eroon. Siksi en moista edes odottaisi, jos hän ei itse hae apua asiaan. Se nimittäin voi vaatia ammattiapua, ihan totta.- Nenä
Tietenkin olen puhunut hänen kanssaan asiasta, ja on hän joskus koettanut olla kaivamatta. Seurauksena on sitten se, että hänen sieraimistaan roikkuu tunnin päästä kaksi ällöttävää vihreää tappia. Tavaraa tulee hänen muuten sievästä nenästään ainakin litra päivässä.
- ihanainen
Nenä kirjoitti:
Tietenkin olen puhunut hänen kanssaan asiasta, ja on hän joskus koettanut olla kaivamatta. Seurauksena on sitten se, että hänen sieraimistaan roikkuu tunnin päästä kaksi ällöttävää vihreää tappia. Tavaraa tulee hänen muuten sievästä nenästään ainakin litra päivässä.
Onko mielestäsi muka normaalia a)nenänkaivaminen tuossa mittakaavassa?jopa rakastellessa?aika tylsää puuhaa sit teidän naintinne on ,jos ehtii puuhastella nenänsä kanssa!b)Tuollainen räkämäärä?Vie korvalääkärin vastaanotolle naisesi,niin saatte selville syyn tuollaiseen räkämäärään.Johan tuosta pääkin pehmenee,jos nenässä jatkuva tulehdus,menee aivoihin.
- pässit
Kyllä pitää ihmisten parisuhteessa OPPIA sietämään toistensa intiimejä tapoja. Ikinä ei voi olla rehellinen, luonteva ja avoin toiselle, jos koko ajan ollaan huomauttamassa :"hei toi ja toi ärsyttää mua hei voisiks tehä ja hei voisiks olla tekemättä". Ihmeen hyvin niitä tapoja ja ärsytyksen aiheita alkaa toisesta kaivaessa löytymään. Parempi että itse relaa.
Sanot muijalle, että nyt mennään kylään ja et kaiva nenää vanhempien luona ja sillä hyvä. Tai menkää kummatkin päälääkäriin. Aikuiset ihmiset! - Eila
pässit kirjoitti:
Kyllä pitää ihmisten parisuhteessa OPPIA sietämään toistensa intiimejä tapoja. Ikinä ei voi olla rehellinen, luonteva ja avoin toiselle, jos koko ajan ollaan huomauttamassa :"hei toi ja toi ärsyttää mua hei voisiks tehä ja hei voisiks olla tekemättä". Ihmeen hyvin niitä tapoja ja ärsytyksen aiheita alkaa toisesta kaivaessa löytymään. Parempi että itse relaa.
Sanot muijalle, että nyt mennään kylään ja et kaiva nenää vanhempien luona ja sillä hyvä. Tai menkää kummatkin päälääkäriin. Aikuiset ihmiset!...jos ei jotain tapaa siedä, niin ei siedä. Oli silloin vika kummassa tahansa, on ehkä parempi pistää kantapäät vastakkain? Siis sain vaikutelman, että nenän kaivaminen ärsyttää toista ihan oikeasti ja vahvasti, koska ei kehtaa viedä toista sukulaisiin. Ei sillä ole tekemistä asian kanssa, onko kyse isosta vai pienestä jutusta. Kyse on ärsytyksen määrästä.
Se on tietysti eri asia, jos nenän kaivajalla on esim. allergia tai muu fyysinen vaiva, joka hoituisi lääkärissä käymällä. Silloinhan tavalla voisi olla toivoa loppua ja suhde voisi jatkua. - jo päiväkodissa
Nenä kirjoitti:
Oletko kuullut nenäliinasta? Itselläni on aika usein nuha, ja käytän nykyisin pestäviä kangasnenäliinoja. Suosittelen vilpittömästi!
- oho
pässit kirjoitti:
Sanot muijalle, että nyt mennään kylään ja et kaiva nenää vanhempien luona ja sillä hyvä. Tai menkää kummatkin päälääkäriin. Aikuiset ihmiset!Oho!Onneksi olen löytänyt sivistyneen ja tapoja omaavan,toisenkin toiveita kunnioittavan ihmisen rinnalleni elämääni jakamaan.Pöyristyttävää vaatia elämään tuollaisia tapoja omaavan kanssa.Mutta-ihan kiva,jos tyytyy tasoon!ja kaikki ei käy kaikille.
- tytsy22
itse kestän poikaystävältäni paljonkin nenää koskevaa tongintaa.väistämättä se kyllä etoo,mutta pojalta se nyt on odotettavissa siinä missä alituisen piereskelyn ja varpaankynsien leikkaamisen ruokailun yhteydessä.ehkä vanhanaikaista,mutta eihän moinen käytös tytölle sovi.ajatus ällöttää ja ihmettelen miten alkujaan hän on käyttäytynyt. ei varsinaisesti böönana kuulosta jackpotilta.jos vanhemmille esittely tuottaa häpeää niin eikö se ole merkki jo jostain.lycka till uuden etsintään!!
- äklöä
yöööök miten oot tollaseen naiseen retkahtanu
- nostan
Ylös.
- onkin
Joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362749Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122537100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511535Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351528- 381463
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 241148
- 231097