Itse olen ö-luokan keihäsvalmentaja, mutta sen osaan heittäjälle sanoa, että sektoriin on helppo osua, kun suuntaa vauhdin oikein. Rädyn Sepelle tiedoksi siis tämä. Muuten Oonan heitto oli ihan kivasti heittäjän oman tason mukainen pituudeltaan, ei siinä mitään.
Seppo Räty on paska valmentaja
8
1044
Vastaukset
- juha82222
jiltä saattaa mennä ohi sektorista, olkoon kyse kenestä tahansa heittäjästä.
Välillä vain on ongelmia tekniikan kanssa.
Mut se on aika tyypillistä Suomalaisilla urheilijoilla että tekniikka ei ole hyvä.- Lappo <<<<<
veto
- Onnea jatkoon Oona..
jotakin Sepeltä oppinu.......lyhyt ja ytimekäs kommentti.."perssiiks män"
- öö valmentaja
Turha kait se Rätyä on syytellä jos aines on noin huonoa.
Tuossa kun katseli muita heittäjiä, huomio kiinnittyi miten hyvä kroppasia olivat, pääsääntöisesti.
Oona näyttää kuin pullataikinalta.
Tiina Lillak aikanaan oli sopivan oloinen, pitkä ja hyvä kroppainen heittäjäksi.
Turhaa työtä se Räty tuon Oonan kanssa tekee, koskaan ei huippua siitä tule, keskinkertaisuus jonka rimpuilu on aina kisoissa pääseekö loppukilpailuun.- TOSI ON 1000
Urheilijan pitäisi olla lajin mukainen ulko mitoiltaan.
Kuulantyöntäjästä ei oo maratoonariksi huippu tasolle ,eikä maratoonarista kuulantyöntäjäksi huippu tasolle.
TÄLLÄ HETKELLÄ SUOMEN NAISISSA EI OO KEIHÄÄN HEITTÄJÄN RUUMIINRAKENETTA OMAAVAA HEITTÄJÄÄ. - Ragguliini
Rädyn vikahan se on täysin, jos keppi ei osu sektoriin. Ei herra vain ole osanut antaa ohjetta vauhdin suuntaamisesta.
Keihäs osuu sektoriin vaikka balettitanssijanaiselta, ei siinä hommassa kropan mittoja ja ominaisuuksia katsella, joihin yrität kääntää keskustelua. - paska seppo
Ragguliini kirjoitti:
Rädyn vikahan se on täysin, jos keppi ei osu sektoriin. Ei herra vain ole osanut antaa ohjetta vauhdin suuntaamisesta.
Keihäs osuu sektoriin vaikka balettitanssijanaiselta, ei siinä hommassa kropan mittoja ja ominaisuuksia katsella, joihin yrität kääntää keskustelua.tiesittekö et päädyin tänne sivulle kirjottamalla paska-seppo?
- ei päätä häntää
Kun Räty jotain möläyttää, se on yhtä vahingollista kuin urheilujohtajien keihäsvalinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838