Voisiko joku kertoa, että mitä hyötyä on kasvoveden käytöstä ja onko se tarpeellinen osa kasvojen hoitoa? Itse en ole koskaan oikein osannut käyttää kasvovettä mutta nyt sitten ostin apteekista Vichyn puhdistusvaahdon kasvoveden. Ja taas huomasin miksen tykkää kasvovesistä: se tekee kasvot ihan tahmean tuntuisiksi ja naama alkaa kiiltämään! Pelkän puhdistusvaahdon jälkeen iho jää mattapintaiseksi ja puhtaan oloiseksi. Ei puhettakaan, että laittaisin vielä kasvoveden jälkeen kosteusvoidetta. :S Joten, käyttääkö ihmiset yleensä kasvovettä??
Kasvovesi
5
530
Vastaukset
- microcosm
Kasvovesi poistaa puhdistusainejäämät ja supistaa ihohuokoset. Oletkohan käyttänyt liikaa kasvovettä, kostuta vanutuppo ihan kevyesti ja pyyhi naama. Kasvovoide sen jälkeen kun iho on kokonaan kuivunut kasvoveden jälkeen. Ovathan tuotteet oikeanlaiset juuri sinun ihotyypille? Jos vääränlaiset tuotteet, niin voi tuntua "tunkkaiselta" iholla.
- Malla^
En käytä ainakaan liikaa kasvovettä, sillä laitan sitä vanulappuun ehkä noin 3 tippaa. :D Ja tuotteiden pitäisi kyllä olla oikeat ihotyypilleni, kun niissä lukee, että normaalille/sekaiholle ja apteekin tätikin oli valitsemassa niitä kanssani. En sitten tiedä, että mistä johtuu tuollainen tahmaisuus/rasvaisuus ongelma (muistelisin kyllä näin olleen aiemminkin kokeilemieni kasvovesien kanssa)... :/ Ehkä lopetan vaan käytön taas kokonaan jos en ala siihen tottumaan.
- m........
Minäkään en tykkää käyttää kasvovettä, eikä se ole mitenkään pakollista. Kasvojen pesun jälkeen huuhtelen kasvot niin kylmällä vedellä kun pystyy, se supistaa ihohuokoset ihan yhtä hyvin :)
- Malla^
Niinpä, hyvin mäkin olen pärjännyt vuosia ilman mitään kasvovesiä :) Nyt tulin sitten vaan ostaneeksi, kun apteekin täti sitä niin suositteli. Mutta onneksi sen voi tosiaan heivata mäkeen jos ei ala yhteistyö sujumaan.. :D
- Anonyymi
kasvovesi apteekien on syytä uyskoa että tämä netti ei saa koskaan yhdistyä poliisin nurkaan enää nivalan apteekin mac sormi kujittaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832