Mieheni on tyhmä

Tyttöystävä

Olen tapaillut 3 kuukautta miestä, joka on hyvin kultainen, rakastava ja hyväsydäminen. Hän vain sattuu olemaan vähän tyhmä. Ei se muuten häiritsisi, mutta itse nautin älyllisistä keskusteluista ja matkustamisesta; hän katsoo tietokoneelta elokuvia eikä ole ikinä käynyt missään.

Syy siihen, miksi ihastuin häneen, oli valtava rakkaudenkaipuuni. Nyt on jo liian myöhäistä lopettaa suhdetta, koska hän on vakavasti sairastunut ja joudun ottamaan hänet luokseni asumaan. Hänellä oli työsuhdeasunto, joka lähtee alta pitkän sairasloman takia. Tässä pieni lista asioista, jotka valoittavat ahdistukseni syytä:

1. Häntä ei kiinnosta mikään. Kun kysyin, mihin hän haluaisi matkustaa, hän ei keksinyt yhtään paikkaa, jonka haluaisi nähdä.

2. Hän ei osaa kirjoittaa sanoja oikein. Hän lukee ääneen, koska ei muuten ymmärrä, mitä lukee. Hän sanoi, ettei hänellä ole lukihäiriötä.

3. Hän ei tiennyt, mitä New Yorkissa tapahtui 11.9.2001, kun katsoimme tv-dokumenttia. Loppuillan hän katseli ihmeissään youtubesta wtc-videoita ja päivitteli, että lensivätkö ne lentokoneet todella pilvenpiirtäjiin.

4. Hän ei ole koskaan käyttänyt kortsua harrastaessaan seksiä, koska se ei ole edes tullut mieleen. Tämän seurauksena hän saattoi tytön raskaaksi ja meni naimisiin perheen painostuksesta. Kun lapsi syntyi, se näytti turkkilaiselta, vaikka kumpikin vanhemmista on blondi. Kävi ilmi, että tytön ex oli armenialainen. Miehellä ei silti välähtänyt, että voisi tehdä DNA-testin. Nyt hän maksaa elatusmaksuja, kunnes poika on 18, vaikkei ole edes nähnyt lasta neljään vuoteen.

5. Hän kärähti ratista 2,5 promillen humalassa, koska ei uskaltanut sanoa äidilleen, joka halusi aamuyöllä lähteä mökille, olevansa kännissä. Kortin hän menetti 1,5 vuodeksi, johon tuli 8 kuukautta lisäaikaa, koska hän ei saapunut oikeudenkäyntiin. Ei tullut mieleen ilmoittaa esteestä.

6. Hän huomasi kiveksessään patin ennen joulua, mutta ajatteli, että kyllä se itsestään pois lähtee. Kun vein kesällä hänet lääkäriin, hän joutui leikkaukseen, koska patti olikin kivessyöpä. Ilman minua hän ei olisi ikinä tajunnut mennä lääkäriin. Ja nytkin oli jo melkein liian myöhäistä.

7. Hän ei tiedä, mikä on syöpä ja mistä se johtuu. Hän otti siitä selvää vasta, kun sanoin, että se voi tappaa ja olisi varmaan mukava tietää, mitä elimistössä tapahtuu.

8. Hän säilyttää pakasteita jääkaapissa ja pakastaa kerran sulaneet pakasteet uudelleen. Sitten hän ihmettelee, miksi vatsa on aina sekaisin.

9. Hän ihmetteli, miten saan kopioitua koneella tekstin toiseen paikkaan. Copy-paste oli siis hänelle täysin vieras tuttavuus.

10. Hänen koneensa tilttasi ennen aina minuutin käytön jälkeen. Kävi ilmi, että koneessa ei ollut viruksentorjuntaa. Siivottuani koneen viruksista, kone toimi jälleen normaalisti. Mies oli ihan, että huh huh.

11. Mies kertoo sukulaisilleen käyvänsä gynekologilla, vaikka hän käy siis urologilla. Hän ei vieläkään muista näiden eroa.

12. Mies kertoi sairastaneensa lapsena aivokalvontulehduksen, joka johtui uimisesta. Hän ei vieläkään suostu hyväksymään, ettei uimisesta saa aivokalvontulehdusta vaan toisista ihmisistä.

13. Hän ei pese käsiään wc-käynnin jälkeen, koska eihän niissä näy likaa.

Tässä vain muutamia esimerkkejä. En tiedä, kuinka kestän asua hänen kanssaan yhdessä. En voi silti lopettaa suhdetta, koska tunnen, että on kansalaisvelvollisuus auttaa hädässä olevaa. Olen hyvin ahdistunut.

115

21878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+12

En tiedä mitä tällä viestillä ajetaan takaa, mutta enpä jaksa uskoa että kukaan oikeasti itseään tuollaiseen jamaan olisi saattanut.

• Miesten MIES!

paljasti oman vähä-älyisyytensä keksimällä tarinan. Hän haaveilee miehestä jota pääsisi alistamaan. Mutta on ilmeisesti ylilihava, ruma, taikina pötkö joka pystyy pätemään vain näyttöruudun ääressä. Noin tumpeloa miestä ei voisi olla olemassakaan.

• oi,oi,voi,voi

Jestas sentään, ei kait tuota voi uskoa todeksi.
        Miksihö sitä pitää kirjoitella kaikenlaista sontaa.

Hankkikaa elämä.

Haloooooo

• ---,
        Miesten MIES! kirjoitti:

paljasti oman vähä-älyisyytensä keksimällä tarinan. Hän haaveilee miehestä jota pääsisi alistamaan. Mutta on ilmeisesti ylilihava, ruma, taikina pötkö joka pystyy pätemään vain näyttöruudun ääressä. Noin tumpeloa miestä ei voisi olla olemassakaan.

Lärvi umpeen

• assss

vuoristoturkkilainen tms. tiskari se mies on, jos on olemassa. Näitä Suomen ämmät haalivat tänne.

• Älyväläyskö
        Miesten MIES! kirjoitti:

Naapurissani asui aikoinaan ihan samanlainen pari. Mies oli kuin jossain tynnyrissä kasvanut. Mitään ei osannut ja tajunnut käytännön jutuista. Vaimo hoiti kaikki asiat polkupyöränkorjauksesta remonttii. Ainoa minkä päälle ymmärsi oli sarjakuvalehdet. Kestikö suhde jatkossa, sitä en tiedä. Hyvännäköinen komea mies, mutta pääkoppa aikalailla tyhjä.

• Että silleen....
        Älyväläyskö kirjoitti:

Naapurissani asui aikoinaan ihan samanlainen pari. Mies oli kuin jossain tynnyrissä kasvanut. Mitään ei osannut ja tajunnut käytännön jutuista. Vaimo hoiti kaikki asiat polkupyöränkorjauksesta remonttii. Ainoa minkä päälle ymmärsi oli sarjakuvalehdet. Kestikö suhde jatkossa, sitä en tiedä. Hyvännäköinen komea mies, mutta pääkoppa aikalailla tyhjä.

Sitten vuoden päästä ihmettelivät kun eivät saa lapsia . He eivät tienneet mistä se johtui . Menivät oikein lääkäriin kysymään neuoa . Lääkäri kysyi että kuinka usein olette yhdynnässä . Mies ja nainen katsoivat suu auki lääkäriä , että MISSÄ . He eivät olleet kertaakaan olleet yhdynnässä. Saivat sitten sexi valistusta ja nyt heillä on jo yksi lapsikin .

• Hoilaati
        Miesten MIES! kirjoitti:

Vähä-älyinen ei pysty keksimään näin nautittavaa tarinaa.

Voihan armenialainen ex :D

• Hui..hai..helluntai
        ---, kirjoitti:

Lärvi umpeen

Siis, kun tämä suomi24 varsinkin toi MINÄ, jossa on profiilit ja freffiipalstat ym. niin näillä saiteilla ihmiset hakevat seksiä aina vaan uuden ja uuden partnerin kanssa. Niin, mulla on tuttu mies joka meni naimisiin jo valmiiksi vakavasti sairaan naisen kanssa, nainen sairasti koko heidän 24 vuoden avioliittonsa aikana koko ajan. Mies oli naisen omahoitaja koko yhdessäoloajan. Nainen menehtyi taannoin.

Joskus täällä elämässä joku voi haluta muutakin kuin vain panoa...panoa...panoa ja taas kerran panoa.

• Urpon pallo
        Älyväläyskö kirjoitti:

Multa kerran kysyi eräs sälli, kun näki raskaana olevan naisen, että "jos mä panisin tota naista nyt, niin tulisiko se niinku uudelleen raskaaksi sitten?". Joopa joo..Ja noita aloittajan kuvaamia aloitekyvyttömiä, mitään tietämättömiä, ulkoa ohjattavia rabottiurpoja on nähty kyllä live-elämässä jokunen. Niitä on olemassa, ihme kyllä. Miten lie selviytyvät aikuisikään? Ja suunnattoman ärsyttävää on, ettei tyhmyys jne. johdu tyhmyydestä, josta ei voi ketään syyttää sen ollessa aitoa, vaan henkisestä laiskuudesta, eikä mistään muusta. Noloa.

• TöötTööt

Tuntuu todella uskomattomalta, että tuollainen ihminen olisi oikeasti olemassa... Tuo armenialainen ex:kin kävi vähän koettelemaan uskottavuutta----- MUTTA itse kirjoittajalla on sitten todella hieno mielikuvitus jos tämän kaiken on keksinyt! Hänen kannattaisi tehdä rahaa näillä tarinoilla :D

• rosary12

Miksi ylipäätänsä luulit että voisit tyydyttää rakkaudenkaipuusi hänen kanssaan? Onko hän sitten ollut alussa jotenkin paljon fiksumpi, tai huijannut sinua jotenkin? Hyvä vaan jos jossain vaiheessa saat hankittua miehelle jonkun hyväsydämisemmän avustajan ja itsesi heivattua suhteesta, sillä poikaystäväsi ansaitsee parempaa... eikä todellakaan tuon kaltaista valerakkautta. :)

• Tyttöystävä

Taidan olla täysin kykenemätön parisuhteeseen. Toivottavasti hän löytää jonkun arvoisensa. Minä en tähän pysty.

• se7u6ry
        Tyttöystävä kirjoitti:

Taidan olla täysin kykenemätön parisuhteeseen. Toivottavasti hän löytää jonkun arvoisensa. Minä en tähän pysty.

repesin viestin aloittajalle. provo.

• suomi24 on provo
        se7u6ry kirjoitti:

repesin viestin aloittajalle. provo.

ihmettelen, kuka älypää suomi24:n ylläpidossa nostaa tällaista paskaa otsikoihin etusivulle.

• Tasapainoa kehiin
        suomi24 on provo kirjoitti:

ihmettelen, kuka älypää suomi24:n ylläpidossa nostaa tällaista paskaa otsikoihin etusivulle.

Aihe on nostettu tosiaan jostain syystä ja tarkoitushakuisesti. Aivan pelkkä pelleily.

• Anotherbrick

Olet joko poikkeuksellisen empaattinen ja uhrautuva tyyppi.
      Tai sitten itselläsi on - tai ainakin koet olevan - jotain `esteitä` löytää parempaakaan.
      Ehkä omat asiasi ovat toisen keskustelun paikka?

• yhteiskunta auttaa

Samoin repesin kun luin. Provo?

No, oli tai ei Suomessa yhteiskunta pitää huolen ihmisistä. Ei tarvitse ottaa asumaan luoksesi, hän saa tarvittaessa asunnon kunnalta ja toimeentulon kelasta / sosiaalivirastosta.

Ahdistus pois, miehelle ystävällinen hei hei ja uutta etsimään.

• Provodetectbot

Jos tämä provo ei saa sheriffiä liikkeelle, minä poistan tilini suomi24:sta. Joku laatu pitää säilyttää tälläkin palstalla.

• ei helevetti :)

älkää nyt viitsikö, tää on ehdottomasti päivän paras :)

mä todella uskon, että tuollaisia vielä Suomesta löytyy, olkoon provo tai ei.

• teargtaeg
        ei helevetti :) kirjoitti:

kaverini YRITTI seurustella hyvin vastaavanlaisen tyypin kanssa muutama vuosi sitten. Luuli, että toinen kusettaa häntä olemalla täys-toope, mutta ei... Täysin toope oli, ei voi mtn.
        Aloittajalle sanoisin, että hankalassa tilanteessa olet... Kolme kuukautta ei ole kuitenkaan pitkä aika seurustelua - olisitko normioloissa saman katon alle harkinnut jo meneväsi..? Entäs miehen sukulaiset, eikös heistä kukaan voi hemmoa majoittaa?

• Tyttöystävä
        teargtaeg kirjoitti:

kaverini YRITTI seurustella hyvin vastaavanlaisen tyypin kanssa muutama vuosi sitten. Luuli, että toinen kusettaa häntä olemalla täys-toope, mutta ei... Täysin toope oli, ei voi mtn.
        Aloittajalle sanoisin, että hankalassa tilanteessa olet... Kolme kuukautta ei ole kuitenkaan pitkä aika seurustelua - olisitko normioloissa saman katon alle harkinnut jo meneväsi..? Entäs miehen sukulaiset, eikös heistä kukaan voi hemmoa majoittaa?

Kaikki miehen sukulaiset asuvat ulkomailla. Hänellä ei ole ketään muuta Suomessa kuin minä. Mies on kyllä yrittänyt tsempata nyt muutaman päivän, kun huomasi, että menetin hermoni. Tänään jopa keskustelimme. Se on jo hyvä alku. Kohta ehkä niitä mielipiteitäkin ilmaantuu. Tai sitten ei.

• hfghfhrt67ghjbvn

kuin 2 mt-potilasta tai oikeasti aivovammaista yhteen niin siinähän se on..

sis kyllähän minäkin tiedän sellaisia pareja, jotka tulevat noista haasteellisimmista piireistä. voisinpa kuvitella että se selvempijärkinen voisi aivan hyvin kirjoitella noin.

• adkögjäåsl
        Tyttöystävä kirjoitti:

Kaikki miehen sukulaiset asuvat ulkomailla. Hänellä ei ole ketään muuta Suomessa kuin minä. Mies on kyllä yrittänyt tsempata nyt muutaman päivän, kun huomasi, että menetin hermoni. Tänään jopa keskustelimme. Se on jo hyvä alku. Kohta ehkä niitä mielipiteitäkin ilmaantuu. Tai sitten ei.

Siellä ulkomaillako se vei kännissä äitiään mökille? :D

• ioeioqweqw
        ei helevetti :) kirjoitti:

nykynuorissa pilvin pimein. Tämäkin topikki todisti, että suomen tietokoneajassa kasvaneet henkilöt ovat paljon tyhmempiä kuin on kuviteltu. Eivät vaan huomaa olevansa tuollaisia. Buahhhahhhaaaa!!!!

• TakkuTakiainen

"minä poistan tilini suomi24:sta. Joku laatu pitää säilyttää tälläkin palstalla. "

• Pakko myöntää, että tunnen yhden lähes samanlaisen miehen. Kyllä näitä vielä löytyy.....

• triohosdhigf

Hoida se miehesi DNA-testeihin, että pääsee elatusmaksuista eroon.

Auta sitä löytämään uusi tyttöystävä vaikka laittamalla ilmoitus nettiin, hänen kanssaan tietenkin :)

• 24

En oo varmaan ikinä nauranu näin paljon millekkään. Luulin että tää päivä on paska, vaan eipä enää tuon aloittajan tekstin jälkeen. Enpähän oo ennen tippunu tuolilta kun nauratti niin paljon :D

• Tyttöystävä
        24 kirjoitti:

En oo varmaan ikinä nauranu näin paljon millekkään. Luulin että tää päivä on paska, vaan eipä enää tuon aloittajan tekstin jälkeen. Enpähän oo ennen tippunu tuolilta kun nauratti niin paljon :D

Hyvä, että piristi päivää :). Olen päässyt ahdistuksestani yli ja hyväksynyt sen, että hän on elämäni mies. Tämä on minun ristini ja tämän minä kannan.

• ..............

En muista pitääkö DNA-testit ja isyyden kumoaminen tehdä 2 vai 3 vuoden sisällä lapsen syntymästä. Nyt taitaa olla jo myöhäistä. :/

• ...........
        .............. kirjoitti:

En muista pitääkö DNA-testit ja isyyden kumoaminen tehdä 2 vai 3 vuoden sisällä lapsen syntymästä. Nyt taitaa olla jo myöhäistä. :/

"Aviomiehen ja äidin on pantava kanne vireille viiden vuoden kuluessa lapsen syntymästä. Laillisen esteen tai muun erittäin painavan syyn johdosta kanneaika voi olla jatkettu. "

Eli olikin viisi vuotta.

• valot päälle
        Tyttöystävä kirjoitti:

Hyvä, että piristi päivää :). Olen päässyt ahdistuksestani yli ja hyväksynyt sen, että hän on elämäni mies. Tämä on minun ristini ja tämän minä kannan.

sul ei mee hissi ihan ylös asti..

• ristitön
        Tyttöystävä kirjoitti:

Mikä risti meille on annettu, ei kenenkään tarvitse uhrata elämäänsä toisen takia.

• äiti 26
        Tyttöystävä kirjoitti:

Juntti.

• buhahaa

Sportmanin :)

Tarkastelee varmaan painoasi ja mittojasi tälläkin hetkellä.

• pata kattilaa soimaa

Niin et sä itsekään turhan fiksu ole. Ei sun tarvitse kolmen kuukauden seurustelun jälkeen ottaa vastuuta jostain ihmisestä. Ymmärrän jos haluat auttaa, mutta siihen on varmasti muitakin keinoja kuin alistua avopuolisoksi. Oletteko kysyneet apua esim. sosiaalitoimistosta tai seurakunnasta?

• xcsdg

Kolme kuukautta TAPAILUA (ei seurustelua!) takana ja ei voi muka lopettaa kun toinen on sairas. Hei haloo! Ei sit aiemmin tullu ilmi että on vähän "tyhmä". Eikä ketään oo PAKKO ottaa luokseen asumaan...

• Ledo

Huokaus... Jos tietäisitte, kuinka paljon näitä ihmisiä on, ette voisi uskoa sitä todeksi.

Heitä on paljon, mutta erona on vaan se, että se ei tule julki, koska harvoille sattuu noin monta asiaa, joista tyhmyys paljastuu, kuten tässä esimerkissä sairaudet ja vauva.

Itse tekstihän on provo, jonka fiksumpi ymmärtää VIIMEISTÄÄN kohdassa "En voi silti lopettaa suhdetta, koska tunnen, että on kansalaisvelvollisuus auttaa hädässä olevaa."

• kaksi tyhmäää.......

teistä on se tyhmä. Kaksi tyhmää löysi toisensa.

• erias

Miehesi ei ymmärrä kaikkia asioita, jotka sinä ymmärrät, tai ole niistä kiinnostunut = ei tyhmä vaan älyllisesti vajavainen

Sinä ihastuit häneeen rakkaudenkaipuussasi = tyhmä ja säälittävä

• kanssasisaresi

Tuollaisiahan on suurin osa näistä miehistämme, mistä lie jäänne koko mies-sana.. ei todellakaan voi miehistä puhuu vaan uusavuttomista huttuaivoista!
      Kaikki luettelemasi asiat kuulostavat tutuilta ja voisin lisätä toisen mokoman lisää!
      Tunnen olevani läheishoitaja miehelleni, kun joudun häntä kaikessa auttelemaan ja oma elämäni jää valitettavasti taka-alalle tällaisen urpon takia!
      Olenkin ajatellut, että miehillä kun ei pyöri paljon muu kuin nussiminen mielessä, niin jospa se on vienyt tilaa luovalta ajattelulta?
      Ei kerta kaikkiaan oo muulle ajattelulle tilaa, kun kulli kourassa pitää koko ajan tallustella.
      No, onneksi olen itse tällainen tarmopesäke, joka hoitaa kaikki asiat miehen puolestakin, joten yksi tällainen miehenkuvatus on poissa tuolta liikenteen tukkona ja uhraavaisen naisen holhottavana!

• eiowj

Älä sä nainen ala yleistämään, että kaikki miehet ovat uusavuttomia ja urpoja jos sinun miehesi nyt sattuu olemaan ja aloittajan esimerkki.

Yhtälailla minä miehenä tunnen naisia, jotka ovat tyhmiä kuin saappaat, enkä silti väitä, että kaikki naiset ovat samanlaisia!

• ...........

Mieshän on ilmiselvä mielenterveyspotilas ja eläkeläinen, vai yrittääkö hän oikeasti käydä töissä?
      Onko oikeasti niin kova pula miehistä että pitää valita itselleen henkisesti sairas kumppani?
      Tiedätkö että mies voi olla välillä jopa vaarallinen.

• tp

päivän paras!!! montakohan tuhatta juuri tuollaista "miestä" suomen maa kantaa??? toivottavasti vie lapsen verikokeisiin niin loppuu edes maksut.
      on siis järkeviäkin miehiä, mutta valitettavasti monelle miespuoliselle joutuu sanomaan:"MEKKO PÄÄLLE JA MARJAAN"

• Hah !

Toota, sori, kenenkähän tyhmyydestä tämä nyt ihan oikeasti kertoo ?

• Lycka till

...mutta tyhmyys ei ole parannettavissa oleva tauti.
      Minäkin tunnen pari "lapsuuden tuttua" jotka ovat osapuilleen yhtä fiksuja - ja silti terveen kirjoissa.
      Kova sinulla on ollut rakkauden kaipuu, voi voi...

• sivusta seurannut.

Monissa parisuhteissa on sama ongelma.

Tiedän monia parisuhteita, joissa naiset ovat hyvin pikkutarkkoja ja tekevät numeron mitä pienimmistä asioista arjessa. Mutta se ei tarkoita että nämä naiset olisivat yhtään fiksumpia, monet naiset vain ovat luonteeltaan tällaisia. Usein tällaiset suhteet ovat tuhoon tuomittuja.

Näissä mies on sellainen, joka karkeasti sanottuna "ei yksinkertaisesti vain jaksa välittää joka h-vetin pikkuasiasta". Tulee töistä kotiin, syö, menee nukkumaan ja herää taas uuteen päivään. Kuitenkin mies on hyvin fiksu monissa asioissa, joista on oikeasti kiinnostunut. Kyse on luonne-eroista.

Nämä erot ovat se ikuinen pälpätyksen aihe parisuhteissa, ja ne voitaisiin välttää yksinkertaisesti vain hyväksymällä, että mies on mies, ja nainen on nainen.

Teidän tapauksesta en tiedä, onko mies "tyhmä", kuten asian ilmaisit, mutta antaisin ohjeen:
      Älä yritä tehdä miehestäsi mitään neitiä vaan hyväksy hänet sellaisena kuin hän on.
      Jos miehelläsi on kaikenlisäksi yhtään väkivaltaisia taipumuksia, tulet kyllä kokemaan sen ennen pitkää.
      Monet tällaiset henkilöt myös vetäytyvät yhä enemmän, kun saavat jatkuvasti kuulla nalkutusta.
      Päätä itse, haluatko olla hänen kanssaan. Helpompaa olisi vain tajuta että hän on se mikä on,
      eikä muuksi muutu.

• työkaverisi

mä tiiän kuka tää on ja se on se nainen kun provoo myös chatissä.aina haukkumassa toisia ja kommentoimassa kaikkea.hänen nikkiään en paljasta,koska muuten ei täsätä hänen provoiluistaan ja sekoiluistaan tulisi yhtään mitään ja hänen valkoinen työtakkinsa saataisi kenties tuhraantua vereen.
      hän on blondi ja sinisilmäinenkin,sen voi vaan paljastaa ja sillä on ihan tajuttomat tissit.
      oli tuossa keväällä sen kanssa treffeillä ja se huomautteli kaikesta ja myös haisi viinallekkin,joten koittakaa löytää hänet ja passittaa hoitoon.
      kiitos

• Kaarina123456

Toivon Tyttöystävän takia, että tämä on provo, mutta pahoin pelkään, että ei ole.

Kuvatunkaltaisia urpoja kyllä valitettavasti löytyy, eikä syy ole vähiten näiden urpojen äideissä, kun pojalta ei vaadita kotona mitään, niin eihän se ikinä mitään opi.

Vie se urpo nyt äkkiä DNA-testiin, kysy lastenhuollosta miten asia kuuluu hoitaa. MUTTA: Tee se viimeisenä palveluksena tälle urpolle! Sinä olet osuutesi jo tehnyt! Auttakoon sosiaalitoimi ja urpon vanhemmat siitä eteenpäin.

Et voi pilata omaa elämääsi moisen turhakkeen takia! Pilaat myös vielä syntymättömien lastesi elämän!
      Et voi koskaan saada kunnollista perhe-elämää hänen kanssaan!

• 3 kk / tuttavuus

En usko tätä kertomaasi juttua!
      Ongelma kaikkisuudessa on säälittävän huvittava / Mietin mihin tarvitset tätä miestä, mikäli hän on tuollainen.
      Oikeastaan mies tarvitsee muunlaista apua, ei sinua elämäänsä.

• Miten nainen joka on fiksu voi erehtyä noin tyhmän miehen matkaan? Ja tuo kumppani jota kuvailit kuullostaa jonkinlaiselta vammaiselta. Jätä se! ketään ei ole pakko pitää nurkissaan eika autta pelkkää hyvä sydämmisyyttään. Tyhmille ja avuttomille ihmisille on omat paikkansa. Sekoaisin minäkin jos hoitokotia rupeaisin pitämään.

• Kerran vapautunut

Olin itse vähän samantyyppisessä suhteessa pari vuotta sitten. Lähde ihmeessä pois rohkeasti. Et varsinkaan noin lyhyen seurustelun jälkeen ole missään vastuussa hänestä. Kerro ajatuksistasi hänelle, sillä uskoisin hänen tajuavan itsekin, jos teillä ei mielestäsi ole mitään yhteistä. Jokaisella on vain yksi elämä; älä tuhlaa omaasi yrittäen tehdä hänen elämästään vähän parempaa. Se ei olisi mahdollistakaan, sillä itse ajan kuluessa katkeroituessasi pilaisit luultavasti hänenkin elämänsä. Jäämällä suhteeseen olisit itsekäs, koska lievität sillä vain omaa syyllisyydentuntoasi. Se ei ole reilua häntä, mutta etenkään sua itseäs kohtaan. Ajan myötä syyllisyyden tunteet loppuvat ja huomaat olevasi helpottunut päästyäsi vapauteen ja saatuasi mahdollisuuden löytää todellisen rakkauden.

• isänsä tytär

voi sattua autokolari tai onnettomuus ja voi olla että et edes puhu etkä tuota yhtään sanaa...eli sinä itse ..ystäväsikö sut hoitaa sitten vai vanhemmpasi sukulaisesi..vai laitokseenko?? siinäpä kysymystä ja mietimistä..isäni joutui onnettomuuteen 48v iässään..äiti ei hyljännyt vaan on hoitanu kotona ,.lyhyitä sairaala jaksoja on vaan ollut ... eli miten se lähimmäisen rakkaus ilmenee toisaan arvioimallako vaikka tuskin monikaan keksuteluissa on alan ammattilainen tai lääkäri joka osaa oik sanoa asiaan mitään...itse tietenki päätät mikä elämässäsi tärkeintä ..keksutelut toki paikallaan erilaisia luonteita on hiljaisia syrj vetäytyviä ja sit nitä jotka suunapäänä...ja sit ne jotka toisia arvio ja heittää kiven,,,eivät ota selvää ku jo tuomitaa´n.käsi sydämelle ja katso peiliin!

• oh

provo mikä provo....

• Freud21

kannattaa varmaan sitten matkustaa ulkomaille käymään sitä älyllistä keskustelua.
      tämä kirjoitus ei ole sitä eikä sitä löydy näiltä sivuilta.

• Tauno Mato

Toi oli paras provo pitkään aikaan! Ihan oikeasti hauska!

• isänsä tytär

kyllä tää on varm provoo...eivoi muuta sanoa. kirjoittaa älyttömiä sehän kertoo sinun älystäsi ja asenteistasi ..heikompiasi kohtaan..huh isäni istunut vuosia pyörätuolissa rauhallisena jaksaa olla keskustelee ku asiaa on...se riittää ja tunteet näyttää..sinulla tunteet ? onko niitä edes? huh

• ,,,,,,,

" 13. Hän ei pese käsiään wc-käynnin jälkeen, koska eihän niissä näy likaa. "
      Tuo nyt johtuu ihan yleisestä sikamaisuudesta.

" Tässä vain muutamia esimerkkejä. En tiedä, kuinka kestän asua hänen kanssaan yhdessä. En voi silti lopettaa suhdetta, koska tunnen, että on kansalaisvelvollisuus auttaa hädässä olevaa. "
      Et sinäkään kovin fiksu tunnu olevan, sitä vartenhan sitä seurustellaan että on mukavaa. Jos ei ole niin ei kannata vaivautua.

• jOENSUUN tyttö

enemmän ja asenteistasi ,jos mies on hyväsydäminen tollo..huh ..itselläki takana rankka kesä perhetutuilta menehtyi n 20v tytär kolarissa. hänen miehensäkin menehtyi siinä ..3v jäi ilman vanhempiaan...elämä on...mutta että arvostelet ku asiantuntija ..tuohan kuvaisi vammaista ei norm miestä...vai etkö erota edes..käy lääkärillä? tutkituta ittes,,enneko ennemmän möhläät täällä!TÄÄ EI OLLUT EDES HAUSKAA..EIKÄ NAURATA YHTÄÄN!

• Hankkiakaa elämä3435

Mistä näitä kirjoituksia oikein tulee ja miksi näitä yleensä pitää yrittää keksimällä keksiä ja kertoa kuin olisi todellisuutta.

Hirveetä keksittyä sontaa koko juttu.

• EIKÖVAAN

Kuule ota vaan nyyttis ja lähde karkuun, jos ahdistuksessa elät. Miehesi on kuitenkin aikuinen.

• *ZuzuZaza*

PARAS PROVO ikinä!!!!

tosi loistava, kyllä nauratti!

• Provomaster!

Huono provo. Ei kukaan olisi paria viikkoa kauempaa moisen kanssa. HALoo.

• syytinki

Ja kolmetoista protokollaa.Näin isken itselleni.Hmm,omaishoitajan.

• Tee näin

Sinulla on oikeastaan ihan hyvin. Tuossa miehessä on hyvä pohja muokata mieleisensä mies. Kerrot ja opetat ne asiat mitkä haluat hänen oppivan. Puet hyvin ja teet ihannemiehen itsellesi. Jotkut miehet luulee tietävänsä kaiken ja se on yhtä ärsyttävää kuin se reilu tietämättömyys. Tyhmyys on tietenkin aika haasteellista mutta tsemppiä. Kiltti mies on kuitenkin jo iso plussa. Ottaa oppia nöyrästi vastaan.

• 15

Olin samanlaisen kanssa naimisissa ja todellakin velvollisuudesta ja oikeesti mies
      oli todella kiltti. Mutta kun on yhteisiä lapsia ja heitä kasvattaa tuntui että
      se mieskin oli yksi lapsi muiden joukossa. Ei saanut töitä, ei oiken osannut tehdä mitään
      loppuun aloitteli kyllä kaikkea..Oli kyllä hyvä puhumaan mutta siihenpä se sitten jäikin.
      Sitä nuorena ei osannu niin hyvin valita, mutta nyt vanhenpana (ja kenties viisaanpana ;) )
      sitä ehkä tulee olemaan krantumpi, edellyttäen tietysti että joku muu edes huolii enään :D
      Voimia vaan sulle ;)

• fdsgdgf

laittavatko ne tahallaan provoja etusivulleen, vai mitä tämä on??

Tässä yksi moka ainakin, joka paljastaa tekstin provoksi (ihan kun sitä ei jo muutenkin huomaisi, jos omaa vähänkin tervettä maalaisjärkeä!!) niin väännetään nyt rautalangasta:

siis aloittaja kertoo tapailleensa miestä KOLME KUUKAUTTA. Ja kohdassa 6. sanotaan näin:

6. Hän huomasi kiveksessään patin ENNEN JOULUA, mutta ajatteli, että kyllä se itsestään pois lähtee. Kun vein KESÄLLLÄ hänet lääkäriin, hän joutui leikkaukseen, koska patti olikin kivessyöpä. Ilman minua hän ei olisi ikinä tajunnut mennä lääkäriin. Ja nytkin oli jo melkein liian myöhäistä.

kyllä he vähintäänkin ovat yli puoli vuotta seurustelleet tuon mukaan!
      ja ihmiset vielä vastailette...HALLOOOOOO!!

• nur,mn

No kuulepas.. jos huomas ennen joulua, niin ei se sitä tarkoita, eteivätkö olisi seurustelleet vasta kolme kuukautta. Voihan olla, että kertoi aloittajalle vasta kesällä asiasta!

• mutta.

Onhan se törppö voinut huomata patin ennen viime joulua. Tarinasta ei selviä pitkäänkö miestumpelo on patista ollut tietoinen ennen naistumpelon kuvioihin saapumista. Kertoi vasta kesällä patista naistumpelolle.

Haloo, vastasithan sinäkin. Ai niin, vastasit vain siksi, että tyhmälle vastaajajoukolle selviäsi, ettet sinä kuulu tyhmään vastaajajoukkoon.

Tyhmä tyhmempi ja minä varmaankin tyhmin. tyhmä teki provon, sinä (tyhmempi kommentoit) ja minä tietty vielä siihen jatkoksi. :)

• fdsgdshrhfdsgf
        mutta. kirjoitti:

Onhan se törppö voinut huomata patin ennen viime joulua. Tarinasta ei selviä pitkäänkö miestumpelo on patista ollut tietoinen ennen naistumpelon kuvioihin saapumista. Kertoi vasta kesällä patista naistumpelolle.

Haloo, vastasithan sinäkin. Ai niin, vastasit vain siksi, että tyhmälle vastaajajoukolle selviäsi, ettet sinä kuulu tyhmään vastaajajoukkoon.

Tyhmä tyhmempi ja minä varmaankin tyhmin. tyhmä teki provon, sinä (tyhmempi kommentoit) ja minä tietty vielä siihen jatkoksi. :)

myönnetään:) ja jatketaan nyt kun alotettiin:) minulle siis vain automaattisesti tuli mieleen, että yhdessä ollessa patti on huomattu. siksi piti ihan kommentoidakin, kun kuvittelin paljastaneeni tuon pöljän:D koska hän sanoi, että mies HUOMASI. jos se olisi tapahtunut joskus hamassa menneisyydessä, kai pitäisi sanoa että mies OLI HUOMANNUT patin. Silloin olisi ihan selvää että huomaaminen on tapahtunut ennen heidän yhdessä oloa.
        Mutta nyt tuo ei ole ollenkaan selvää. ja tuo provoilija mielestäni mokasi tuossa kohtaa.
        mutta ehkä tuon voi ymmärtää toisellakin lailla... miten nyt sitten kukin. ja nyt loppuu kommentointi tähän.

• nur,mn
        mutta. kirjoitti:

:) Kiitos aamun piristyksestä, sait mut hymyilemään toviksi... Ja nyt et sitten olekaan se tyhmä, vaan minä olen tyhmistä tyhmin! :) Hauskaa päivän jatkoa, pidä tuo tyylisi! Tykkään siitä!

• en usko

Vaikuttaa ihan höpö-höpö-jutulta..............

• asdasdzxczxc

kyllä tässä tapauksessa nainen on se tyhmempi osapuoli. ei kukaan täyspäinen jää tuollaiseen suhteeseen. Toisaalta ehkä olette molemmat yhtä pöpejä päästänne ja näin ollen sovitte yhteen. Onnea ja menestystä.

• Jeba_.,

Voisin jopa uskoa, että tämä on totta. Sen verran hönttiä porukkaa olen matkoillani nähnyt!

• kljklj

Aloitusviesti on mitä todennäköisemmin keksitty tarina, mutta siinä esitetty tapaus on aika yleinen: parisuhteen toinen osapuoli on toista älykkäämpi. Keskusteluyhteys ja älyllinen yhteensopivuus on erittäin tärkeä asia parisuhteessa ja tämän vuoksi hyvin validi syy erolle. Pitkä suhde, jossa ei saa tarpeeksi älyllistä stimulaatiota aiheuttaa vain katkeroitumista ja pahaa mieltä molemmille osapuolille.

• BonBom_.,

Mä olen kans yrittänyt pelata muijan kans shakkia mut ei tule mitään. Yksinkertaisesti sen älylliset stimulantit eivät vain riitä siihen. Taidan jättää sen luuskan kaltaistensa keskinkertaisuuksien vietäväksi ja etsiä itselleni todellisen neron, houdiinin, ihmisen joka vie minua kuin litran mittaa, PYÖRITTELEE MINUA ÄLYLLISESSÄ HEHKUMASSA, nerouden valkoisessa puuterissa, saaden minut tuntemaan itseni idiootiksi...IDIIIIOOOTIKSI. Multa menee yksinkertaisesti hermot, jos ei hiffaa mitä Dh5xf7X -siirto merkitsee pelilaudalla, PERKLE!!!!! Olis pysynyt vaan siellä tohmäjärvellä tarjoilemassa rekkalesboille niitä muka "itse leipomiaan" pullapitkoja ja vesirinkeleitä...ja pyh pah, eikun änkes tänne muka holhoomaan mua, kun mä en muka "pärjää" ilman sitä. Se naamio kaiken sosiaalitanttaamisen rakkaudeks vaikka tosiasiassa kysymys on pelkästään paapomisesta, vahtaamisesta ja menojen estämisestä. Nykyään ei edes perkele villasukissa voi sillain hiippaila yöllä jääkaapille, etteikö se harakka olis heti motkottamassa oven suussa kaulimensa kanssa ja komentamassa takaisin sänkyyn, Prkele! Auta armias jos se tänkin näkee - ei tartte perkle sen jälkeen omin avuin ovesta pihalle mennä, edes töihin. Siks taidankin poistaa sivuhistoriat. Mä en enää jaksa kuunnella sitä ruikutusta, että ""jos sä jätät mut niin mä tapan itteni, nyyh nyyh"", voi dääm, senkus annat mennä vaan kunhan annat mulle edes pienen hetken, pienen palan rauhaa, muuta en tarvis.

• Samaa sarjaa ?

Jopa on VALTAVAN pitkä "suhde" takana ... jne. hölynpölyä, taidat olla itse omalla tavalla vähintään yhtä hölmö, tyhmä ja yksinkertainen... että jaksaakin olla mokomia tyyppejä... ihan oikeata tositarinaa vai jotakin aivan toiselta reunalta ? Menes kuule nyt itse tutkituttamaan pääsi...

• diughjd9ujsju

Teillä ollu kauhia ja kivikkoonen ja pirun pitkä taival taitettavana,,kokonaista 3 kuukautta.
      BUAHAHAAHAHAUAHAHA.

• keätge pässi

Älkää ilkkuko, juttu on ainakin puoliksi totta, en tiedä copy-pasteesta mitään ja ..len muutenkin kerrotun kaltainen. Meitä erottaa vain se etten ole tavannut avaajankaltaista naista ja niin olen vielä ehta. Ikää on sentään 68 v. osan sentään kirjotaa.

• ole työsuhdeasuntoa

,,,:)

• ... or not.

Deal with it.

• Irmurmeli

No ei ihme, että ahdistaa. Jos minä haluan ihmissuhteen (seksillä) en rupea silti omaishoitajaksi. Tosiasia: on olemassa ihmisiä, joilla sattuu olemaan alhaisempi älykkyysosamäärä/kuin toisilla. Kuvittele tilanteesi vaikka 5 vuoden päähän, jaksatko hänen kanssaan?

• oli miten oli, suht pysäyttävää tekstiä :)

• Dirty Doll

Mee nyt äkkiä peiln eteen, ei tulis mieleenkään haukkua vaimoani julkisella foorumilla. Sillä kirjoituksesi osoittaa järjen köyhyyttä. No onneksi tässä maailmassa on yksi täydellisyys ???
      Nimittäin SINÄ ???

T.Vaimoaan kunnioittava :Dirty Doll

• oma vika?

tän on pakko olla provo tai sitten kirjoittaja itse on harvinaisen vähä-älyinen.

• ei ehkäpahinta rotua

täytyy olla, mutta ei kai se mies koskaan oo ajatellut "iljettävintä" tekoa,
        syrjähyppyjä, taikka koskaan käyny "vieraissa", ---

• Aivoton sika

ja naisten tehtävä on kantaa miehelle kaljat kotiin, eikä valittaa turhista.

• loulou!

Saat kaiken myötätuntoni. Olen naimisissa hyvin samantyyppisen miehen kanssa. Hän tosin kyllä haluaa matkustaa, mutta suhteemme alkuaikoina ei hänellä ollut käsitystä maapallosta. Ei siis pienintäkään. Hän kuvitteli, että Yhdysvaltoihin voisi ajaa autolla ja eri aikavyöhykkeet olivat täysin uusi juttu. No ei kaikkea voi tietää, kun tulee erilaisesta kulttuurista ja eri koulutussysteemistä ajattelin.

Mieheni ei myöskään osaa kirjoittaa. Uskon, että hänellä on lukihäiriö, mutta en anna sen haitata. Lukihäiriö ei ole paha asia. Koskaan hän ei minulle ole kertonut, että hänellä lukihäiriö olisi, mutta minulle asia on melko selkeä, kun ei edes minun nimeäni saa aina paperille oikein.

New Yorkin tapahtumista sentään tiesi, mutta Saddam Hussein oli hänelle uusi juttu...

Kondomin käyttö irtosuhteissa oli myös ennenkuulumatonta. Kun alkuun harrastimme seksiä, niin vaatimukseni kondomista sai hänet kummastelemaan, että miksi moinen.

Rattijuopumuksia ja kortittomuutta myös minun ukollani nuoruudessaan melkoinen rekisteri.

Uskon mieheni tietävän mikä syöpä on, mutta tokkopa hän syövän kehittymisestä ja fysiologiasta ymmärtää.

Pakastinta osaa sentäs käyttää, mutta kanan marinadin hän voi hyvin kaapia sormin pakkauksesta, missä raa-at kanat ovat juuri olleet. Ihmettelen edelleenkin, että koskaan ei ole ollut salmonellaa!

Tietokoneen käyttötaito oli myös omalla miehelläni alkeellinen, mutta oppivainen ja jotenkin teknistä ajattelutaitoa tuntuu olevan. Laitan tämän asian köyhän lapsuuden piikkiin, kun ei ollut varaa kaikenmaailman koneisiin ja vimpaimiin.

Ollaan siis kohtalotovereita. Pitäisiköhän perustaa tukiryhmä. Moni varmaan miettii, että miksi olen mokoman kanssa naimisissa. No kun ukossa on sitten vähintään kymmenen hyvää asiaa jokaista vikaa kohden! Hän on rakastava, hellä, huomioonottava, auttavainen, uskollinen, välittävä, komea, suloinen, hyvä sängyssä, lapsirakas, eläinrakas, näppärä käsistään, osaa sähköhommat, ymmärtää autoista, osaa vaikka rakentaa talon, rakastaa minua, pitää puoliani jos on tarvetta, ei anna kenenkään kohdella minua huonosti... Lista on loputon! Miehessäni on tuon sivistymättömyydeksi kuittaamani puutteen korvaavia asioita vaikka ja kuinka. Sivistystä voi aina opettaa, mutta hellyyttä ja rakkautta ei niihin tunteisiin kykenemättömälle vaan pysty selittämään. Ehkä sinäkin saat kärsivällisyydellä ja ymmärryksellä sivistettyä miestäsi maailmasta ja sen menosta. Ei kaikkia ole koulunpenkin kuluttaminen aikanaan niin paljoa kiinnostanut. Se valitettavasti näkyy yleissivistyksen puutteena, mutta asia on korjattavissa. Nykyään mieheni osaa käyttää tietokonetta, tietää kuka oli Saddam ja paljon paljon muuta. Useampi vuosi siihen meni, mutta ei minua asia vaivaa. Olen valintani tehnyt ja seison sen takana. Rakastan miestäni vikoineen päivineen ja pois en anna! Sääli on kuitenkin väärä syy jäädä suhteeseen, jos rakkautta ei tunne. Niin ja muista, että ne kaverit voivat vallan hyvin korvata sen älyllisen keskustelukumppanin ja ei kai kukaan joka ilta jaksa kovin filosofisia pohdiskella?

• A

Kysyjä kertoo kumppaniehdokkaastaan, "joka on hyvin kultainen, rakastava ja hyväsydäminen".

Kysyjä luettelee kumppaniehdokkaastaan myös joukon ominaisuuksia, jotka ovat haasteellisia.

Kysyjä kertoo vielä nauttivansa älyllisistä keskusteluista ja matkustamisesta.

Kysyjällä on nyt elämänsä tilaisuus voida käydä älyllisiä haastavia keskusteluita ja matkustaa vieraissa paikoissa, sillä hänen tulee opastaa kumppaniaan useissa asioissa. Koska kysyjä ja hänen kumppaniehdokkaansa rakastavat toisiaan, on heidän liittonsa kaikesta päättäen oleva onnellinen. Toivotan kysyjälle paljon oppimisen iloa rakkaan tulevan puolisonsa kanssa.

• ei niin hölmö
        A kirjoitti:

Kysyjä kertoo kumppaniehdokkaastaan, "joka on hyvin kultainen, rakastava ja hyväsydäminen".

Kysyjä luettelee kumppaniehdokkaastaan myös joukon ominaisuuksia, jotka ovat haasteellisia.

Kysyjä kertoo vielä nauttivansa älyllisistä keskusteluista ja matkustamisesta.

Kysyjällä on nyt elämänsä tilaisuus voida käydä älyllisiä haastavia keskusteluita ja matkustaa vieraissa paikoissa, sillä hänen tulee opastaa kumppaniaan useissa asioissa. Koska kysyjä ja hänen kumppaniehdokkaansa rakastavat toisiaan, on heidän liittonsa kaikesta päättäen oleva onnellinen. Toivotan kysyjälle paljon oppimisen iloa rakkaan tulevan puolisonsa kanssa.

osa voi olla totta,mutta paljon on värikynääkin. tunnen oikeesti paljon ihmisiä jotka pistää joka juttuun hieman lapinlisää yms, he haluavat aina saada kaikki asiat kuulostamaan 10x dramaattisemmalta.

• läheisriippuvuus

Minulla OLI samankaltainen mies. Äiti oli passanut ruoan lautaselle ym. Hänellä oli hyvä ammatti. Mutta ei MITÄÄN oma-aloitteisuutta. Rakensimme talon, saimme pitää sitä 5 vuotta, tein kahta työtä. Vihdoin mies tuli mieletään niin sairaaksi, että joutui hoitoon. Minä raukka vielä syytin itseäni kaikesta. Lähesriippuvuus!
        Kannattaa siis miettiä, jatkaako. Tekee itselle suurenmoiset menetykset elämässään, kenties katkeruuden hankkii. Aseta vaakakuppiin, mitä saat ja mitä menetät. Kannattaako jatkaa. Rakkautta saat tasavertaisessa suhteessakin ihan riittämiin.

• 2+3=6 tietenki

Yritän kirjottaa pienillä kirjaimilla että tajuat koska laskea et ainakaan osaa...oot tapaillu 3kk miestä mutta veit joulukuussa sen lääkärille...jos lasketaan sormilla ni joulusta on vasta 10kk...tehän sovitte yhteen täydellisesti..se ei osaa lukee ja sä et osaa laskee=)

• tuomitsija

Kyllä nyt tuli taas provojen provo! Ensinnäkään ykskään täysjärkinen ihminen ei ota toista asumaan luokseen 3:n kk:n tapailun jälkeen...siis sehän on suhteen tuho! Silloinhan sitä vasta tutustutaan toisiin ja se ikävä mikä kuuluu olla tulee sit aina sillo ku ei nähdä mut jos heti suunnilleen muuttaa yhteen ni siitä ei hyvä seuraa! Ja sit toinen juttu: ei kukaan "uhraudu" toisen puolesta et otan sen luokseni asumaan ku muuten se jää asunnottomaks..näis asiois ei vaan yksinkertaisesti ajatella noin! Kyllä se on sossu mikä järjestää asunnon sairaalle työttömälle ihmiselle! ja ei ne työsuhde asunnostakaan noin vaan pois voi potkia, onhan siinä 3 kk aikaa (käsittääkseni jos en nyt väärin oo ymmärtänyt) ettii toinen asunto itelleen! Ja tuossa tilanteessa kyllä tämän miehen vanhemmat kyllä auttaisivat jos näin olisi oikeasti käynyt.

Eli kaikki asiat mitkä tässä tuodaan esiin vaikuttaa et tää juttu on täysin keksitty juttu...joku halunnut vaan kuluttaa aikaansa näin! Mut mikäs siinä jos ei parempaa tekemistä keksi, mut tälle aloittajalle sanoisin et hanki elämä! Ei tuo oo normaalia roikkua täällä keksimässä ties minkälaisia keksittyjä juttuja muista ihmisistä!

Ja parisuhteessa, etenkin noin lyhyen tuntemisen jälkeen ei kukaan täysjärkinen ajattele et "tää on mun risti ja tää mub on kannettava". Siis tottakai jos oltais oltu tyyliin 10 vuotta yhdes ja olis lapsia ym ni noin vois ajatellakin mut tuossa vaiheessa suhteen kuuluu olla ihanaa, pilvissä leijailua eikä ristin kantamista!

että näin..

• trat124

On jo paksua ja perverssiä laittaa edes tänne S24:n sivuille tuollaista potaskaa! Mieti provo sitä jotta monella ihmisellä on oikeasti hätä! Ei noin neuvottomia ihmisiä voi olla kuin aprillipäivänä!!!

• Kohtalotoveri_

Olen naimisissa samanlaisen miehen kanssa .. pitkä, tumma, komea ja huomattavasta urpompi kuin minä. Hyvä sängyssä, mutta siihen ne kyvyt sitten jäävätkin.
      Jos mies valitsee itselleen nätin ja typerän blondin pelkkien terhakoitten tissien ja pyllyn takia sitä pidetään ihan normikohtalona, mutta jösses mikä älämölö syntyy kun nainen kertoo päinvastaisesta suhteesta .. :D muka ilmiselvä provo ja muutenkin täysin mahdoton yhtälö ;P

• wamic

Jeesus mikä provo.
      Jos on tyhmä, niin estääkö se matkustelun?
      Varmasti työsyhdeasunto ei lähde alta, jos on sairaslomalla. Puhut täyttä paskaa.
      Eivät kaikkia kiinnosta maailman nähtävyydet.
      En minäkään ole koskaan käyttänyt kortsua, enkä käytä. Ei ole kullä avioliiton ulkopuolisia lapsiakaan, ym. ym.
      Jätkä vain siis leikkii tyhmää, että sinä hölmö huolehdit kaikesta. Vittu sinähän se idiootti olet, kuin noin riippuvainen olet tuollaisesta "oliosta", kun et voi erota. Vai oletko niin sikaruma, että kukaan muu ei sua edes huoli?

• Vaihtamalla paranee

Näitä sekopäitä tulee,saunalahdeltako???

• Kohtalotoveri_

Haluaisin edelleen tietää miksi miehen on ihan hyväksyttävää mennä suhteeseen vaikka sorean sääriparin takia ilman että miestä haukuttaisiin tyhmäksi valintansa takia,

• thumb

et ole sen viisaampi,, hohhoh,,

• Kohtalotoveri_

Jos vaihdat osat toisinpäin eli kysessä onkin fiksu mies ja typerä blondi, niin kukaan tuskin on täällä kohkaamassa että puolison valinnut mies on typerä.

• "" Olen tapaillut 3 kuukautta miestä, joka on hyvin kultainen, rakastava ja hyväsydäminen. Hän vain sattuu olemaan vähän tyhmä.

Syy siihen, miksi ihastuin häneen, oli valtava rakkaudenkaipuuni. Nyt on jo liian myöhäistä lopettaa suhdetta, koska hän on vakavasti sairastunut ja joudun ottamaan hänet luokseni asumaan. ""

Näin myöhäisessä vaiheessa lienee parempikin, että tuo mies jää
      siihen käsitykseen, että hänellä on lapsi.
      Kolmen kuukauden tapailu ei mielestäni velvoita edes moraalisesti
      ottamaan tuota miestä luoksesi asumaan, vaan voisit järjestää
      hänet hyvään hoitokotiin, kunhan selostat hänelle, että sinun on
      ajateltava omaakin tulevaisuuttasi.
      Kuitenkin olisin tuon miehen puolesta hyvin iloinen siitä, että
      ilman velvollisuudentunteen pakotusta ottaisit hänet luoksesi.

Saan käsityksen, ettei suhde tuohon mieheen riitä sinulle.
      Vaikka ei riittäisikään ja olisit suhteessa muuhunkin mieheen,
      arvelen, että siinäkin tapauksessa tuolle miehelle on parasta,
      että hänellä on sinut.

Ei ole mitenkään harvinaista, että mies joutuu maksamaan toisen tekemästä lapsesta. Ei sekään kovin harvinaista ole, ettei miehellä
      ole virikkeitä. Moni mies istuu sohvalla ja katselee typeriä pelejä.
      Tai pubissa katselee vuoroin naisia, vuoroin pelejä.
      Ei riitä virikettä lähteä itse pelimatkalle tai tutustumaan naisiin.

Mielipiteeni siis on, että ottaisit miehen luoksesi, mutta koettaisit
      motivoitua ilman velvollisuudentunnetta, ajatellen että voithan
      siinä samalla kuitenkin säilyttää vapautesi ja tapailla muitakin.
      Jos saat itsestäsi irti VAIN velvollisuudentunteen, niin minusta
      tuntuu, että - ottaen huomioon sangen lyhyen tuttavuuden, jota
      luonnehdit vain tapailuksi - on parempi, että lopetat suhteen ja
      koetat auttaa hänet hyvään hoitokotiin.

Jaa, mutta ei mies varmaankaan hoitokotiin suostu menemään.
      Kyllä minä siinä tapauksessa arvostaisin kovasti sitä
      velvollisuudentuntosi ääntä.

• Tyttöystävä

Oho. Enpä olisi kuvitellut, että tästä tulee näin suuri älämölö. No, kuusi kuukautta seurustelua on jo takana. Yhdessä olemme asuneet elokuusta lähtien. Syöpä on voitettu ja mies takaisin töissä. Omatoimimatka Lähi-Itään on varattu ja mies on siitä jopa innoissaan. Pitkät työpäivät pelastavat meidät liialta keskustelulta ja keskitymme vain yhdessä laiskotteluun. Ymmärsin, että minun on muututtava, joten jätin yliopiston kesken ja keskitän intohimoni nyt siivoamiseen ja ruoanlaittoon. Huomasin, että elämä on huomattavasti helpompaa, kun jättää aivot narikkaan. Harmittavaa, että niin moni kuvitteli tämän olevan provo. Kyllä tämä ihan totta on. Minun elämääni.

• katinkanti

Kadut muuten vanhempana, että sun vuodet meni tuollasen miehen kanssa. Fiksuja miehiä kyllä löytyy, joilla ajatus pelaa eikä tuollaisia juttuja tule.

• Tyttöystävä

Nyt kävi ehkä pahin juttu ikinä. Poikaystävä päätti hankkia minulle lahjaksi koiran, joka osoittautui venäläisen pentutehtaan uhriksi. Ei rokotuksia, tullista pääsi väärennetyillä papereilla. Hän kuvitteli, ettei koira tarvitse rokotuksia, koska myyjä niin väitti. Nyt ehkä menee jo liian pitkälle. Ei kestä enää.

• hmmh
        Tyttöystävä kirjoitti:

Nyt kävi ehkä pahin juttu ikinä. Poikaystävä päätti hankkia minulle lahjaksi koiran, joka osoittautui venäläisen pentutehtaan uhriksi. Ei rokotuksia, tullista pääsi väärennetyillä papereilla. Hän kuvitteli, ettei koira tarvitse rokotuksia, koska myyjä niin väitti. Nyt ehkä menee jo liian pitkälle. Ei kestä enää.

Jos tämä on ihan oikeasti sinun elämää, niin ei kyllä kateeksi käy. Oletko onnellinen suhteessa? Jätit opiskelun kesken ja siivoilet kotona, sekö on tulevaisuuden haaveesi? Kuulostaa kyllä siltä että miehesi on tynnyrissä kasvanut, en itse ole tavannut ketään oikeasti noin tyhmää ihmistä. En tottapuhuen edes tiennyt että kukaan voi olla noin tyhmä. Testaa miehesi älykkyysosamäärä testillä ja omasi, niin saat vähän viitoitusta kuinka erilainen ajattelutapa teillä on.
        Suhteeseen ei saa jäädä roikkumaan oman elämänsä uhalla. Jos et ole onnellinen suhteessa, lopeta se. Sinun onnesi on tärkeintä eikä miehen hyysääminen säälin vuoksi. Mieti miltä elämänne näyttää 5, 10 ja 20 vuoden kuluttua. Missä haluaisit olla? Entä missä todennäköisemmin olet jos jatkat suhdetta?
        Lukemina perusteella saan käsityksen, että olette niin eri aallonpituuksilla että teille aiheutuu konflikteja herkästi eikä toinen saa haluamaansa suhteelta. Miehesi on kyllä tyhmä jos ei huomaa sinun olevan onneton, ei ajattele miltä sinusta tuntuu ja kannattaako suhdetta jatkaa.
        Kerta miehesi on selvinnyt sairaudestaan ja pääsee taas töihin, sinulla ei ole enää mitään syytä/velvoitetta mikset voisi lopettaa suhdetta. Hän pärjää omillaan.
        Mieti omaa elämääsi ilman ja miehen kanssa, kumpi vaikuttaa paremmalta/on tulevaisuutta? Unelmista pitää pitää kiinni eikä luopua niistä kumppanin vuoksi.
        Itselläni on erittäin viisas ja älykäs mies, jonka kanssa on ihana käydä keskuteluja ja suunnitella tulevaisuutta yhdessä. En voisi kuvitellakaan että eläisin minua tyhmemmän ihmisen kanssa, en jaksaisi sitä ainaista selittämistä että miksi joku asia on niin kuin on. Mutta kuten sanoin, mieti minkälaisen elämän oikeasti haluat ja etene sen mukaan.

• repslolxx

Oli avaus nyt sitten provo tai ei, niin kyllä umpiääliöitä maailmaan mahtuu. Ihan vastaavanlaista tyyppiä siis. Hauska kirjotus, oli totta tai ei, mutta kiva juttu jos tommosista tapauksista sais vaan lukea, ei tarvitsisi niin kuin oikeassa elämässä tavata koskaan.

• voikohan aloittajan haastaa oikeuteen kuolemantuottamuksesta.....
      Meinaan ihan oikeasti kuolla nauruun,eihän tästä kirjoittamisestakaan tahdo tulla mitään....hohohoehehe...
      On se hyvä että on tällainen keskustelupalsta,saa nauraa ihan itsekseen teidän hullujen jutuille....
      ...umpiääliö äijä puhalsi 2,5 promillea..buahhhhaahhhaaaaa......mitenkähän se ajaminen mahtoi onnistua muutenkin vajaa älyiseltä?nauru jatkuu loputtomiin.........................
      Pirustako se tietää mikä on lukihäiriö jos on sillä tasolla millä häntä kuvailet! hihhhihhoehehehehhe.....
      Hei!yks juttu muuten.....Minä puhalsin kerran 4,5 promillea eikä menny edes kortti.....Olin nimittäin potkukelkalla liikenteessä...hehhheehörönauruhhiihhhahbuahhaahhhaaa.....
      Niin ja kerrain jouduin lääkäriin.....se olikin nätti naislääkäri ja hyvältä sen sisällä pikkuveikalta tuntui olla hhhhhehhhhheheheheheh .. kyllä oma vitsi naurattaa

• Niiskisniis

Jotkut heittää provon ja ottaa popparit esiin, kun vastauksia alkaa satelemaan. Kumpi on säälittävämpää; provoihin menevät vai provoavat, joilla ei parempaa viihdettä elämässään. Niisk.

• ihmeen paljon

Ihmeen paljon on jaksanut trolli kirjoittaa.

• Niiskisniis

Kyllä. Toinen vaihtoehto on myös se, että tämän palstan väki on tarkoituksenmukaisesti hakenut keskustelua luomalla nimimerkin ja keskustelunaiheen sekä nostamalla esille. Toisaalta ymmärrän noston. Sillä saadaan lukijoita lisää.

Joka tapauksessa typerä aihe sille.

• ....................

Siis... Tuohan on vain lista hölmöistä asioista, joita mies on tehnyt tai ajatellut.

Joka-ainoa meistä tekee joskus hölmöyksiä ja päästelee sammakoita suustaan ilman että on mitenkään heikkolahjainen.

Jos tekisin listan omista mokauksistani niin varmaan saisin vielä pitemmän listan aikaiseksi.

• laiskuus löyhkää

Mokaukset on pikkasen eri juttu kuin äärimmäinen henkinen velttous ja viitsimättömyyteen pohjaava tietämättömyys.

• Amor babe

Hyvä jos kerrankin koet ylemmyyden tuntoja ! Mutta et oikeasti rakasta miestäsi jos noin arvostelet ja haluat julkituoda omaa "fiksuutta" . Oikeasti jos toista rakastaa-sitä haluaa tukea ja kannustaa eikä mollata.Provo?

• Jonna---

Kyllä nuita tyhmiä miehiä on liikkelle useampiakin, on varmaan toki naisiakin, mutta mieheni on kolmenkymmenen, ja kyseli vasta miltä tuntuu kun ampiainen pistää tai ovatko muurahaiset myrkyllisiä:D Mun pääkoppa ei ainakaan ehkä kestä tuon ikäistä kyselyikäistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1541
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1420
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      70
      1285
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1161
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      117
      1000
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      981
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      928
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      892
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      808
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      743
    Aihe