Miksi moni poppari kuolee

Eiminulle

ukahtamislääkkeisiin ja alkoholiin. Se ei ole edes kysymys. Joas sinulla on nukahtamisongelmia, niin lääkäri tarjoaa soinulle nukahtamisaineita. Ei tarvitse olla poppari tietääkseen, että kun ei nukahda niin juodaan muutama lisää. Ja muutama lisää, kun ei nukahdeta. Sitten herätään ja käydään kusella ja nukutaan taas. Tai ei enää nukuta.

Tietenkin ensimmäisellä kerralla lääkäri on kuin kirkon kidutusvastaava. Toisellakin kerralla joillekin mitä ne pitää kauheina "lääkkeiden väärinkäyttäjinä". Ne kun rehellisyyttään ovat kertoneet, että on pitänyt ottaa pikkuisen enemmän. Nukkuakseen. Ei se kelpaa! Sinun pitää kertoa, että on pitänyt ottaa rutkasti enemmän nukkuakseen. Sehän se totuus on! Ja viinaa vielä päälle!

Våhättely ei parane poppari ja rokkarihommissa. Elämä omn yhtä vuorotyöläisen duunia. Säännöllisyydestä ei tietoakaan. Puhumattakaan etteivät fanit tarjoaisi drinkkejä paussin aikana.

Minulle ne ei vittuile, kodska nuppi vuosi ja pisti pakan sekaisin. Ne ihan ymmärtää minua. Tai on ymmärtävinään. Ihan hienoa minusta. Ettei tarvitse ruikuttaa. Enkä minä ruikuta: Minä vaadin kunnon lääkitystä. Välillä joku pelle määrää doxalia, millä ei ole edes vaikutusta vatsanpuruihin - saatikka nukkumiseen. Aikaisemman naapurin piti ruikuttaa, anoa - ja ruikuttaa Niin kuin aikaisemman naapurini piti. Vaikka sillä oli sokeritauti ja ties mitä. Eikä se saanut enempää nukahtamislääkettä.

En minä ihmettele, että kaveri on unettomuuttaan sekaisin. Kuka tahansa missä tahansa olisi. Jotkuthan salailevat sitä, että unilääke ei tehonnutkaan tai se vaikutti vain muutaman tunnin. Ei kannata. Saatte vain huonompaa hoitoa. Minun lääkärini ovat ottaneet ihan tosissaan unettomuutenoi. Paitsi tämä vihonviimeinen. Minun pitäisi ihan tulla terveyskeskukseen, jotta voitaisiin minulle antaa nuhkahtamislääkeresepti.

Siellä on ilmeisesti tuuraaja, joka ei tiedä mitään nukahtamisongelmistani. Vaikka on sillä neljänvuoden historia edessään.

1

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junkie

Tarkistin, tsolbideemia 10 mg, doxalia 50 mg ,ja atarAXIA 50MG. nUKUN SILLÄ VIITISEN TUNTIA. vSAIKKA SE EI SUUREMMIN MINUA HÄIRITSE, KOSKA NUKUN MITEN SATTUU. oTAN LÄÄKKEET TOKI 23.00 MENNESSÄ,MUTTA NUKAHTAMINENTAPAHTUU JOSKUS 03. - 04 VÄLILLÄ.

tÄYTYY SANOA, ETTÄ VARSIN HIDAsvaikutteisia lääkkeitä. Tai oikein hidasvaikutteisia. 60

Saisiko poppamieheltä parempia lääkkeitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe