Miksi moni poppari kuolee

Eiminulle

ukahtamislääkkeisiin ja alkoholiin. Se ei ole edes kysymys. Joas sinulla on nukahtamisongelmia, niin lääkäri tarjoaa soinulle nukahtamisaineita. Ei tarvitse olla poppari tietääkseen, että kun ei nukahda niin juodaan muutama lisää. Ja muutama lisää, kun ei nukahdeta. Sitten herätään ja käydään kusella ja nukutaan taas. Tai ei enää nukuta.

Tietenkin ensimmäisellä kerralla lääkäri on kuin kirkon kidutusvastaava. Toisellakin kerralla joillekin mitä ne pitää kauheina "lääkkeiden väärinkäyttäjinä". Ne kun rehellisyyttään ovat kertoneet, että on pitänyt ottaa pikkuisen enemmän. Nukkuakseen. Ei se kelpaa! Sinun pitää kertoa, että on pitänyt ottaa rutkasti enemmän nukkuakseen. Sehän se totuus on! Ja viinaa vielä päälle!

Våhättely ei parane poppari ja rokkarihommissa. Elämä omn yhtä vuorotyöläisen duunia. Säännöllisyydestä ei tietoakaan. Puhumattakaan etteivät fanit tarjoaisi drinkkejä paussin aikana.

Minulle ne ei vittuile, kodska nuppi vuosi ja pisti pakan sekaisin. Ne ihan ymmärtää minua. Tai on ymmärtävinään. Ihan hienoa minusta. Ettei tarvitse ruikuttaa. Enkä minä ruikuta: Minä vaadin kunnon lääkitystä. Välillä joku pelle määrää doxalia, millä ei ole edes vaikutusta vatsanpuruihin - saatikka nukkumiseen. Aikaisemman naapurin piti ruikuttaa, anoa - ja ruikuttaa Niin kuin aikaisemman naapurini piti. Vaikka sillä oli sokeritauti ja ties mitä. Eikä se saanut enempää nukahtamislääkettä.

En minä ihmettele, että kaveri on unettomuuttaan sekaisin. Kuka tahansa missä tahansa olisi. Jotkuthan salailevat sitä, että unilääke ei tehonnutkaan tai se vaikutti vain muutaman tunnin. Ei kannata. Saatte vain huonompaa hoitoa. Minun lääkärini ovat ottaneet ihan tosissaan unettomuutenoi. Paitsi tämä vihonviimeinen. Minun pitäisi ihan tulla terveyskeskukseen, jotta voitaisiin minulle antaa nuhkahtamislääkeresepti.

Siellä on ilmeisesti tuuraaja, joka ei tiedä mitään nukahtamisongelmistani. Vaikka on sillä neljänvuoden historia edessään.

1

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junkie

      Tarkistin, tsolbideemia 10 mg, doxalia 50 mg ,ja atarAXIA 50MG. nUKUN SILLÄ VIITISEN TUNTIA. vSAIKKA SE EI SUUREMMIN MINUA HÄIRITSE, KOSKA NUKUN MITEN SATTUU. oTAN LÄÄKKEET TOKI 23.00 MENNESSÄ,MUTTA NUKAHTAMINENTAPAHTUU JOSKUS 03. - 04 VÄLILLÄ.

      tÄYTYY SANOA, ETTÄ VARSIN HIDAsvaikutteisia lääkkeitä. Tai oikein hidasvaikutteisia. 60

      Saisiko poppamieheltä parempia lääkkeitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe