Löydättekö istuvia vaatteita? Jos ette, niin mistä kohdin "mättää"?
Itselläni on vaikeuksia löytää sopivaa yläosaa, esim. puseroa tai jakkua. Jos vaate on lantion ja vyötärön kohdalta sopiva, niin sitten olkasaumat "roikkuu". Jos taas olkasaumat ovat kohdallaan, niin sitten pieni rintojen tai lantion kohdalta.
Oletko kokoa 44-50
3
606
Vastaukset 3
- päinvastoin!
Minulla ei ole isojen kokojen suunnittelijoiden olettamaa isoa lantiota ja takapuolta. Kun valitsen puseron tai takin joka on yläosaltaan istuva, lantiolla on runsaasti löysää lepattavaa kangasta. Löysin viime viikolla kauniin puseron joka istuu yläosaltaan hienosti. Mutta taas lantiolla oli aivan liikaa tilaa. Katsoin jo että saumoista saa otettua sisään, joten kun pääsen täältä maalta kotiin, pistän saumurin surisemaan.
- 15+10
Takapuoli ja lantio suhteettoman isot verrattuna hartioihin ja rintoihin. Sama ongelma oli tosin jo silloin kun vielä olin hoikka; farkut oli pääsääntöisesti 38, puseroissa joku 34 meni yleensä ihan hyvin.
Sama nyt paksukaisena; 40-42 paidat jees, housut tarvitsee 46-kokoisina.
Mekkoja on siis istuvana turha etsiä, samoin kuin lantiolle tai yli laskeutuvia takkeja. Aina on jommasta kummasta päästä väärän kokoinen. - naisellisuus....
Minulla kyllä istuu paidat yleensä suht hyvin! Riippuen tietenkin mallista ja materiaalista, joskus saattaa jäädä rintojen kohdalta löysemmäksi (vaikkei rintani olekkaan pienet vaan kuppikokoa pieni D!) ja sitten taas vatsankohdalta ok.
Housuissa on hankaluuksia! Monesti housuja ostaessani ja sovittaessani, housut menevät kyllä kiinni, mutta sitten jää tuohon haarovälin kohdalle eteen sellainen kamala pussi!!! :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451