Löydättekö istuvia vaatteita? Jos ette, niin mistä kohdin "mättää"?
Itselläni on vaikeuksia löytää sopivaa yläosaa, esim. puseroa tai jakkua. Jos vaate on lantion ja vyötärön kohdalta sopiva, niin sitten olkasaumat "roikkuu". Jos taas olkasaumat ovat kohdallaan, niin sitten pieni rintojen tai lantion kohdalta.
Oletko kokoa 44-50
3
538
Vastaukset
- päinvastoin!
Minulla ei ole isojen kokojen suunnittelijoiden olettamaa isoa lantiota ja takapuolta. Kun valitsen puseron tai takin joka on yläosaltaan istuva, lantiolla on runsaasti löysää lepattavaa kangasta. Löysin viime viikolla kauniin puseron joka istuu yläosaltaan hienosti. Mutta taas lantiolla oli aivan liikaa tilaa. Katsoin jo että saumoista saa otettua sisään, joten kun pääsen täältä maalta kotiin, pistän saumurin surisemaan.
- 15+10
Takapuoli ja lantio suhteettoman isot verrattuna hartioihin ja rintoihin. Sama ongelma oli tosin jo silloin kun vielä olin hoikka; farkut oli pääsääntöisesti 38, puseroissa joku 34 meni yleensä ihan hyvin.
Sama nyt paksukaisena; 40-42 paidat jees, housut tarvitsee 46-kokoisina.
Mekkoja on siis istuvana turha etsiä, samoin kuin lantiolle tai yli laskeutuvia takkeja. Aina on jommasta kummasta päästä väärän kokoinen. - naisellisuus....
Minulla kyllä istuu paidat yleensä suht hyvin! Riippuen tietenkin mallista ja materiaalista, joskus saattaa jäädä rintojen kohdalta löysemmäksi (vaikkei rintani olekkaan pienet vaan kuppikokoa pieni D!) ja sitten taas vatsankohdalta ok.
Housuissa on hankaluuksia! Monesti housuja ostaessani ja sovittaessani, housut menevät kyllä kiinni, mutta sitten jää tuohon haarovälin kohdalle eteen sellainen kamala pussi!!! :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379