Kertokaapas tänne kaikkien iloksi hyviä, toimivia vatsalihasliikkeitä, joita voi harjoittaa kotona! :)
Kaikenlaiset liikkeet tervetulleita kuultavaksi. Vielä jos löytyisi niitä, jotka eivät kävisi tohon selkärankaan (kuten minulla tupppaa käymään kaikki lattialta veto ylös jne.).
Yhdessä vatsa kiinteäksi! :)
Vatsalihasliikkeitä!
7
738
Vastaukset
- asddsdfdf
ja ihanin on staattiset vatsat..varpaat ja kyynärpäät lattiaan , kauanko pysyt siinä ? liike on kyllä aika raskas itekkää pysy kauaa , mutta uskon että alottelijatki pysyy vähintää hetken , en tiiä..toivottavasti tajusitte asennon :D
- kokeileen
Tarkoittaako tämä liike sitä että vähän niinku kantelis kehoa varpaiden ja kyynerpäiden avulla?
Kuvat: - plaza.fi/s/f/editor/images/staatti.jpg
Kyljet myös: - z.about.com/.../1/0/l/5/side_plank_elbows.JPG
Lisää syvien vatsalihasten treenausta: - www.kilpakävely.fi/kuvat/lihasto/This_is_my_kingdom.jpg
Ja näitähän voi googletta myös itse :-)- kokeile tätä
on hyvä vatsaliikkeiden teossa. Itse olen sitä kokeillut ja sain apua äkillisiin selkävaivoihin.
- mkkvho
eli istu lattialla jalat suorana edessä. nojaa hieman taaksepäin ja pidä tämä asento niin kauan kuin pystyt. ihan taatusti tuntuu;)
toiseen liikkeeseen tarvit esim käsipainon(itselläni 5kg).
makaa lattialla selällään. nosta polvet koukkuun irti lattiasta, käsissä käsipaino. liikuta käsiä ja jalkoja vuorotellen oikealle ja vasemmalle, palauta aina takaisin keskelle.. - mmmmmmmmmihi
makaa vaikka sängyllä (ite aina niin teen) ja nosta jalat ylös. Ala sitten jaloilla muodostaa aakkosia....A....B...C jne eli hitaasti teeet jaloilla yhden kirjaimen kerrallaan ja viet kirjaimen jälkeen jalat alas (hitaasti) noin 5cm päähän lattiasta/sängystä ja taas hitaasti nostat ylös ja seuraava kirjain.
Rankkaa myös tämä ja vaikuttaa syviin vatsalihaksiin. - treeniatreenia
10 x tavallisia (ylos asti) vatsoja
10 x pienia vatsoja (puoleen asti)
10 x jalat 90asteen kulmassa vatsoja ja koita saada nena polviin
10 x jalat ylos ja koita saada nena polviin
5 x laske jalat hitaasti alas ja ylos
25 x saksijalkoja (mene makuulle, pista kadet kyynarpaasta koukkuun, jalat pitkana ja saksaa niin nopeasti kun pystyt)
2 x 30sek jalat ja kadet ilmassa
1min hooveri
Toista ainakin 2 kertaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837