jahas.. tääkö se on zeiska-reiskan lempiurheilua? :D
Zeiska
62
2600
Vastaukset
- Zeiska
Enhän minä tänne saa kirjoittaa. Tämä on älyn jättiläisten osasto. Tuo savolainen on luku sinänsä :-)
Miten muuten menee. Oletkos ylpeä kun muutin nimeni sun kunniaksesi Zeiskaksi. Nääs palstalle tuli toinenkin reiska ja pitäähän mun erottautua massasta ...- ZeireeNi
tottakai olen ylpeä.. mää luulin, että te reiskat ootte yks ja sama.. :P
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
tottakai olen ylpeä.. mää luulin, että te reiskat ootte yks ja sama.. :P
reiskaa voi olla yksi reiska (vai miten päin se menee).
Nähdään taas (pian)! - ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
reiskaa voi olla yksi reiska (vai miten päin se menee).
Nähdään taas (pian)!molemmat inhoatte savonmiestä?
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
molemmat inhoatte savonmiestä?
mä välillä kutittelen savolaista. Se on niin ihana kun se suuttuu heti ja käskee kusemaan muuntajaan ja uhkaa atraimella ja valittaa sefulle.
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
mä välillä kutittelen savolaista. Se on niin ihana kun se suuttuu heti ja käskee kusemaan muuntajaan ja uhkaa atraimella ja valittaa sefulle.
ootko sitten sama, ku se "kuuluisa" olavi? ja miksi sä jaksat kiusaa sitä savolaista? :P
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
ootko sitten sama, ku se "kuuluisa" olavi? ja miksi sä jaksat kiusaa sitä savolaista? :P
Enhän mä sitä savolaista paljoa kiusaa. Pari kertaa vikoossa. Sillä riittää muita kiusaajiakin. Kerrankin oli ketjussa neljä sen feikkiä, joita se käski kaikkia kusemaan muuntajaan.
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
Enhän mä sitä savolaista paljoa kiusaa. Pari kertaa vikoossa. Sillä riittää muita kiusaajiakin. Kerrankin oli ketjussa neljä sen feikkiä, joita se käski kaikkia kusemaan muuntajaan.
oot siitä silti niin kiinnostunu? :P
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
oot siitä silti niin kiinnostunu? :P
savolaiseen alkaa loppua. Jotkut asiat ja ihmiset unohtuu tässä ryminässä, kun mennään sinne ja tänne kovaa mutta lujaa.
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
savolaiseen alkaa loppua. Jotkut asiat ja ihmiset unohtuu tässä ryminässä, kun mennään sinne ja tänne kovaa mutta lujaa.
sun pistees kasvaa mun silmissä todella paljon, kun et keskity siihen savonmieheen :)
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
sun pistees kasvaa mun silmissä todella paljon, kun et keskity siihen savonmieheen :)
keskity mieheen? Oonko mä keskittynyt viime aikoina MIEHEEN?
* katsoo epäluuloisena peiliin * - ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
keskity mieheen? Oonko mä keskittynyt viime aikoina MIEHEEN?
* katsoo epäluuloisena peiliin *keskity mielummin naiseen.. *räpsyttelee silmiään* ;)
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
keskity mielummin naiseen.. *räpsyttelee silmiään* ;)
Savolainen unohtui silmänräpsäytyksessa!
- ZeireeNi
kans, että et enää muista edes koko tyyppiä!!!
- Zeiska
Miten vaan, OO SUN SILMIESI TÄHDEN
* laulaa sieltä ja täältä *
Nääs tää on paljon intiimimpi kuin se toinen leffateatteri. Täällä on vaan parisataa katsojaa. - ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
Miten vaan, OO SUN SILMIESI TÄHDEN
* laulaa sieltä ja täältä *
Nääs tää on paljon intiimimpi kuin se toinen leffateatteri. Täällä on vaan parisataa katsojaa.täällä me voidaan tehdä ihan, mitä meitä huvittaa.. ;)
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
täällä me voidaan tehdä ihan, mitä meitä huvittaa.. ;)
Mitä tehdään? Kääk, onko jalkani lähdössä sauvakävelylle ..
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
Mitä tehdään? Kääk, onko jalkani lähdössä sauvakävelylle ..
mulla on ny vähän hommia, joten pikku tauko.. tai jotain..
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
mulla on ny vähän hommia, joten pikku tauko.. tai jotain..
Mäkin rupeen tekeen mun kirjoitustöitä.
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
Mäkin rupeen tekeen mun kirjoitustöitä.
kirjoitustöitä?
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
kirjoitustöitä?
Yhtä katsausta 12 ympäristömyrkystä englanniksi, yli 100 sivua koossa ja lisää vaan tulee ...
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
Yhtä katsausta 12 ympäristömyrkystä englanniksi, yli 100 sivua koossa ja lisää vaan tulee ...
mä keskityn kuvien muokkaamiseen.. :P
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
minkä kuvien jos haluat kertoa?
- herra huu
ZeireeNi kirjoitti:
liittyy sauvakävelyyn?
Jos ette heti mene koikkelehtimaan lähimetsään vanhojen suksisauvojen kanssa ja kerro niiden ominaisuuksista 3089 sanalla tälle palstalle, saatte pysyvät bannit tälle palstalle ja pakollista sauvakävelyä ilman sauvoja kaksi tuntia joka päivä kolmen viikon ajan!
Lisäksi joudutte pitämään amis-corollassanne takaspoileria kuusi viikkoa.
Jos tämä ei vielä tehoa sanktioita lisätään myöhemmin ilmoittamallani tavalla. - Zeiska
herra huu kirjoitti:
liittyy sauvakävelyyn?
Jos ette heti mene koikkelehtimaan lähimetsään vanhojen suksisauvojen kanssa ja kerro niiden ominaisuuksista 3089 sanalla tälle palstalle, saatte pysyvät bannit tälle palstalle ja pakollista sauvakävelyä ilman sauvoja kaksi tuntia joka päivä kolmen viikon ajan!
Jos tämä ei vielä tehoa sanktioita lisätään myöhemmin ilmoittamallani tavalla.Tätä pientä turinaa käydään sauvakävelyn aikana, ettei kävely menisi ihan hukkaan. Pidetään siis läppäriä läpissä ja niitataan viestejä sauvailun lomassa. Ei se sen kummempaa ole.
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
minkä kuvien jos haluat kertoa?
mun omien :)
- ZeireeNi
herra huu kirjoitti:
liittyy sauvakävelyyn?
Jos tämä ei vielä tehoa sanktioita lisätään myöhemmin ilmoittamallani tavalla.no mulla on kokoajan sauva käytössä.. vaikken sen kans kävelekään.. ;)
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
mun omien :)
Haa! Meidät ja eräät muut deletoitiin sieltä missä oli enemmän yleisöä. Jos meidän sauvakävely deletoidaan täälläkin, siirryn Kahvikeskustelut-palstalle. Siellähän olet näköjään jo temperamenttisi kaa :)
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
no mulla on kokoajan sauva käytössä.. vaikken sen kans kävelekään.. ;)
Kerro!
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
Haa! Meidät ja eräät muut deletoitiin sieltä missä oli enemmän yleisöä. Jos meidän sauvakävely deletoidaan täälläkin, siirryn Kahvikeskustelut-palstalle. Siellähän olet näköjään jo temperamenttisi kaa :)
tempperamenttini kanssa.. :D
eiköhän tämä avaus poistu huomenna.. luulisin.. - ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
Kerro!
minä kertoisin sauvastani? :D
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
minä kertoisin sauvastani? :D
Johan palstan teemakin velvoittaa. Sauvakävelyn muodot ja tuntemukset. Voiko sauvakävelyä harrastaa kahden. Ja muuta sellaista.
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
Johan palstan teemakin velvoittaa. Sauvakävelyn muodot ja tuntemukset. Voiko sauvakävelyä harrastaa kahden. Ja muuta sellaista.
sä voit ohjailla sauvaa, jos mä vaikka vaan makaan tai oon kontallaan..
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
tempperamenttini kanssa.. :D
eiköhän tämä avaus poistu huomenna.. luulisin..Enkös minä arvellut että tämä on "luottamuksellista". Sheriffit panevat luottamukselliset asiat pois näkyvistä ...
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
sä voit ohjailla sauvaa, jos mä vaikka vaan makaan tai oon kontallaan..
Kontallasi, ja onko nyt hyvin? Minusta ainakin tuntuu hyvältä.
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
Kontallasi, ja onko nyt hyvin? Minusta ainakin tuntuu hyvältä.
tuntuu.. :)
kiihdytetäänkö tahtia, vai tykkäätkö ensin hellästi ja sen päälle rajusti.. vai mitenkäs..? - Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
tuntuu.. :)
kiihdytetäänkö tahtia, vai tykkäätkö ensin hellästi ja sen päälle rajusti.. vai mitenkäs..?kauanko mä kestän, sä oot .. aah ... ihana ..
- ZeireeNi
tosi mahtavaa sauvakävelyä tää meidän touhu :D
- Zeiska
On, on! Menee treenauksesta .. missä vaiheessa olet, mulla vielä vähän käveltävää, suoraan taivaaseen ...
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
On, on! Menee treenauksesta .. missä vaiheessa olet, mulla vielä vähän käveltävää, suoraan taivaaseen ...
on pitkä matka :D
no emmä ny ihan vielä tässä oo saavuttanu huippua.. en ainakaan tunnusta.. ;) - Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
on pitkä matka :D
no emmä ny ihan vielä tässä oo saavuttanu huippua.. en ainakaan tunnusta.. ;)Jalka turvoksissa niinkuin sauvakävelyyn kuuluu, on tämä ihana laji!
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
Jalka turvoksissa niinkuin sauvakävelyyn kuuluu, on tämä ihana laji!
turpoamiseen auttaa yleensä, kun sen ottaa suihin ja vähän imee.. :)
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
turpoamiseen auttaa yleensä, kun sen ottaa suihin ja vähän imee.. :)
Otatko, ja siinä on vähän jätskiä.
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
Otatko, ja siinä on vähän jätskiä.
*nuolee ja imee*
- ZeireeNi
ZeireeNi kirjoitti:
*nuolee ja imee*
laukesit?
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
*nuolee ja imee*
kiitti, nyt heti *** tähtiä taivaalla **** niin pirusti
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
kiitti, nyt heti *** tähtiä taivaalla **** niin pirusti
mä luulin, että laukesit jo, ku tuli hiljasta :D
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
mä luulin, että laukesit jo, ku tuli hiljasta :D
500 katsojaa ...
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
500 katsojaa ...
huomenna tai joku päivä kahvikeskusteluihin jutska ja koitetaan saada tuhansia lukijoita :D
mä vyöryn kohta.. mutten ihan vielä.. nukkumaan.. - Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
huomenna tai joku päivä kahvikeskusteluihin jutska ja koitetaan saada tuhansia lukijoita :D
mä vyöryn kohta.. mutten ihan vielä.. nukkumaan..Kahvikeskusteluissa, vaikka. Nuku hyvin, löydän sut kyllä.
Mutta kyllä kuntourheilu tekee hyvän olon! Kyllä sauvakävelijät ovat onnen poikia ja tyttöjä.
* kääkähtää bunkkaan * - ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
Kahvikeskusteluissa, vaikka. Nuku hyvin, löydän sut kyllä.
Mutta kyllä kuntourheilu tekee hyvän olon! Kyllä sauvakävelijät ovat onnen poikia ja tyttöjä.
* kääkähtää bunkkaan *löydät? :P
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
löydät? :P
mä yritän eres. Aina oon optimisti ...
- Zeiska
Zeiska kirjoitti:
mä yritän eres. Aina oon optimisti ...
Väärinkäsitysten vältämiseksi: Tarkoitin löytämistä täältä S24-palstoilta.
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
Väärinkäsitysten vältämiseksi: Tarkoitin löytämistä täältä S24-palstoilta.
mä ny sen tajusin.. en odottanutkaan sun tulevan kotiovelleni.. :P
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
mä ny sen tajusin.. en odottanutkaan sun tulevan kotiovelleni.. :P
Minä sun kotiovellas sauvat ojossa poliisikoirien ja muitten mäyräkoirien kaa, mikä näky. Matkakin olis aika pitkä sauvakävellä, mikäli asustat Suomessa ...
- Zeiska
Zeiska kirjoitti:
Minä sun kotiovellas sauvat ojossa poliisikoirien ja muitten mäyräkoirien kaa, mikä näky. Matkakin olis aika pitkä sauvakävellä, mikäli asustat Suomessa ...
Minttu kirjoittaa tällä palstalla. Eiks oo kauhiaa!
- ZeireeNi
Zeiska kirjoitti:
käsittääkseni asun suomessa, entäs sinä?
- Zeiska
enää Suomessa vaan keski-Amerikan kannaksella mutta käyn jotain kerran vuodessa siellä ylhäällä.
Ootko langoilla?- ZeireeNi
lässyn
- Zeiska
ZeireeNi kirjoitti:
lässyn
Lässyn?
Se siitä sitten. Kolibrit ikkunan takana, vihreät papukaijat rääkymässä, kaksi valtamerta, aktiivitulivuoret, sademetsät ...
¿Que quieres, doña? - Aikamies
Aika miehiä,jos olettakaan aikamiehiä,kyllä on lapsellista kirjoittelua.Ottakaa vielä tutti suuhun,tai äidin tissi.
- Anonyymi
rudy is n nazi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379