Olen parikymppinen naisenalku, ja minulla on nykyään jännä miesongelma.
Olen tavallisen näköinen ”naapurintyttö”, ja minun näköisiä on tusinassa 13. Hoikka, terveen näköinen ja luonnonkauniskin olen kuulemma, vaikken kovasti meikkaakaan. Tuntuu, että kukaan nuorimies ei kiinnostu kiltistä ja ”asiallisesta” naisesta. Liikun kai väärissä paikoissa tai porukoissa, kun sellaista ei ole tullut vielä vastaan. Olen ikäni maalla asunut (nyt kuitenkin omassa kämpässä asuva), ja kotona kuri on ollut aika kova. Olen enemminkin sivustaseuraaja, enkä koe tarvetta päteä tai olla aina äänessä. Saan kuitenkin suuni auki jos haluan. Yritän olla suvaitsevainen, ja ihmisille mahdollisimman mukava ja ystävällinen. Sellainen turha henkseleiden paukuttelu ja ylimielisyys ei ole mielestäni mistään kotoisin. Osaan kyllä pitää hauskaa, ja on minussa se spontaanin innostuva puolikin. Silti se ei tarkoita yhden yön hässimistä, liiallista päihteiden käyttöä tai jossain kaupungilla roikkumista yömyöhään.
Meillä on kotona ollut kotona aika tiukat säännöt. Minulle on pienestä pitäen iskostettu päähän asia, että sääntö on sääntö, eikä siitä lipsuta koskaan. Koen olevani jotenkin sellainen ylikiltti ja liian asiallinen. Tai siis en ilmaise negatiivisia mielipiteitäni esim. kännäämisestä, yhden yön hässimisistä tms. Minulle tulee vaan sellainen tunne, että ”tuo ei todellakaan ole oikein”. En ymmärrä, että miten aina jaksan olla niin hyvätapainen muita kohtaan, vaikka saan monesti tökeröä käytöstä osakseni esim. miehiltä. Vierastan monia sellaisia monen mielestä ”normaalia”. Esim. meillä kotona oli tosi tiukka linja päihteiden ja kielenkäytön/käyttäytymisen kanssa. En kestä tai tahdo kestää epäoikeudenmukaisuutta missään muodossa. Kohdistuipa se sitten eläimiin tai ihmisiin. En siedä sääntöjen rikkomistä, laiskuutta tai sellaista yleistä renttumaisuutta.
Mistä sellaisia oikeasti asiallisia ja hyvätapaisia miehiä löytää? Miehiä, jolla on käytöstavat ja arvot kohdallaan. Alan jo väsymään miesten kanssa, kun tuntuu, että olen jonkinlainen renttumagneetti. Haluaisin sellaisen oikeasti ihanan miehen, joka osaisi arvostaa minua ja ajattelutapaani. Löytyykö sellaisia miehiä vielä jostain? Haluaako yleensäkään miehet olla minunkaltaisen asiallisen naisen kanssa?
Kiltit tytöt
10
315
Vastaukset
- qw
aktiivisia aloitteentekijöitä. Huonotapaiset tunkevat kaikkialle, siksi moni niihin sortuukin.
Minä itse henkilökohtaisesti tykkään tuhmista tytöistä, mutta luulisi hengenheimolaisiasi löytyvän vaikkapa seurakunnan tilaisuuksista tai urheiluseuroista.
- frost-free
No sun lapsuuden ympäristö on siis ahdistava ja maalainen. Muuta. Haaveile. Olet nuori. Toteuta unelmasi.
Miehen kautta ne eivät onnistu ellet halua tulla pikkuhoroksi joka on jonkun vanhan äijän talutusnuorassa.
Mieti mitä tahtoisit opiskella ja lähde. Jos olet kaunis, saat helposti miehiä mistä tahansa mutta älä mätäne paikallesi. :) Parempi aina tehdä suorittamisen kautta kuin huoraamisen kautta on minun mottoni, maailma on sun, tee mitä tahdot!!
Juokse äläkä katso taaksesi.- frost-free
unohtui sanoa että vältä liian hiljaisia ja liian puheliaita miehiä.
puheliaat=naristeja
hiljaiset=psykopaatteja tai vähintään sosiopaatteja.
Sairastut...etsi rehti ja vetreä nuori samanikäinen mies jonka kanssa tehdä asioita jotka sinulle ovat okei. Älä koskaan juokse miehen perässä tai roiku miehen lahkeessa kiinni. Se ei ole elämää se. Mikä kiire sinulla ylipäätänsä on löytää mies? Nuoruuden suhteita ei kannata ottaa liian vakavasti. - Jenny...
frost-free kirjoitti:
unohtui sanoa että vältä liian hiljaisia ja liian puheliaita miehiä.
puheliaat=naristeja
hiljaiset=psykopaatteja tai vähintään sosiopaatteja.
Sairastut...etsi rehti ja vetreä nuori samanikäinen mies jonka kanssa tehdä asioita jotka sinulle ovat okei. Älä koskaan juokse miehen perässä tai roiku miehen lahkeessa kiinni. Se ei ole elämää se. Mikä kiire sinulla ylipäätänsä on löytää mies? Nuoruuden suhteita ei kannata ottaa liian vakavasti.Siis kyllä mä elää osaan :D Hankin itelleni unelmakämpän ja opiskelupaikan. Käyn vuosittain reilaamassa, ja kiertämässä mielenkiintoisia paikkoja. Harrastan aktiivisesti, ja muutenkin olen suht. tyytyväinen elämääni. Mutta kaikkihan sen tietää, että jossain vaiheessa tulee se tunne, että haluaisi jonkun ihmisen vierelle. Elämää olisi kiva kokea yhdessä. Voisi haaveilla kaikesta yhdessä. Ja jos seurustelee, niin eihän se elämä siihen lopu, päinvastoin!
Ja kyse ei ole siitä, ettenkö miehiä saisi. En tykkää itseni kehumisesta, mutta olen kyllä nätti. Miehiä kyllä saisin vaivatta, mutta kyse ei ole siitä. Olen kyllästynyt tutustumaan miehiin, jotka myöhemmin paljastuvatkin vain pintaliitoeläjiksi Oikeanlaista ja "kilttiä" miestä ei tunnu löytyvän. - Jenny...
Jenny... kirjoitti:
Siis kyllä mä elää osaan :D Hankin itelleni unelmakämpän ja opiskelupaikan. Käyn vuosittain reilaamassa, ja kiertämässä mielenkiintoisia paikkoja. Harrastan aktiivisesti, ja muutenkin olen suht. tyytyväinen elämääni. Mutta kaikkihan sen tietää, että jossain vaiheessa tulee se tunne, että haluaisi jonkun ihmisen vierelle. Elämää olisi kiva kokea yhdessä. Voisi haaveilla kaikesta yhdessä. Ja jos seurustelee, niin eihän se elämä siihen lopu, päinvastoin!
Ja kyse ei ole siitä, ettenkö miehiä saisi. En tykkää itseni kehumisesta, mutta olen kyllä nätti. Miehiä kyllä saisin vaivatta, mutta kyse ei ole siitä. Olen kyllästynyt tutustumaan miehiin, jotka myöhemmin paljastuvatkin vain pintaliitoeläjiksi Oikeanlaista ja "kilttiä" miestä ei tunnu löytyvän.Kellään kokemuksia?
Jenny... kirjoitti:
Kellään kokemuksia?
... siis oletko itse aloitteellinen? Kuten qw alussa mainitsi, me hyvätapaiset miehet ei pahemmin tehdä aloitteita. Meitä kyllä löytyy samoista paikoista kuin niitä muitakin.
- Harlekiini tyttö
Jenny... kirjoitti:
Kellään kokemuksia?
Minä löysin miehen pahisten joukosta. Pitkätukka, risuparta ja joku jengihuppari päällä.
Tutustuttiin ja tajusin, että miehellä oli elämässä arvoja!!!
Rakastuttiin, ja huomasin, että minua kohdellaan naisena.
Nyt 20 vuotta takana. Kolme lasta, vanhin jo 17v. kaksi kissaa, talo, asuntolainaa ym. mukavaa ja vähemmän mukavaa.
Aamulla hän sanoi, että rouvaa taitaa illalla vähän pyörryttää :-) Se oli ihana lupaus. Teinit on poissa pitkästä aikaa ja ilta on meidän.
Ollaan onnellisia!!! Yhä.
Rakkaus löytyy arvaamattomista paikoista.
Minäkin olin kiltti pikku tyttö, mutta utelias.
- Kisa on kovaa
Unohdit kertoa, että olet todella itsekäs. Et nimittäin kertonut yhtään syytä, jonka vuoksi miehet voisi kiinnostua sinusta. Opettele siis ensin ymmärtämään miehen tarpeita, jolloin saatat tajuta homman jujun. Ja hakeudu miesten seuraan sitten kun sulla on jotain annettavaa miehille.
- Älä valita!
"Tuntuu, että kukaan nuorimies ei kiinnostu kiltistä ja ”asiallisesta” naisesta."
mutta kiinnostuu kuitenkin:
"Alan jo väsymään miesten kanssa, kun tuntuu, että olen jonkinlainen renttumagneetti."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915