Kuortaneella käynnistyy seuraava liikunta-alan yrittäjäammattitutkinto 14.9.2010. Koulutus sopii yrittäjäuraa suunnitteleville sekä alalla jo jonkin vuoden toimineille yrittäjille. Vielä ehdit ilmoittautua mukaan! Lisätietoja http://www.kuortanetestinglab.fi/yrittajaammattitutkinto.html
Parkouryrittäjäksi?
6
1622
Vastaukset
- cityjump
Tässä voisi olla ideaa! Alalla ei ole vielä paljonkaan yrittäjäpohjaisia toimijoita. Ohjattujapalveluja voisi myydä periaatteessa missä tahansa.
- JApaskt
Ehotan sulle mielummin saharaan sukeltamista katiskassa!
- usakllusta
JApaskt kirjoitti:
Ehotan sulle mielummin saharaan sukeltamista katiskassa!
Yrittäjyys vaatii osaamisen lisäksi rohkeutta. Toisten arvostelu nimimerkin takaa ei vaadi edes osaamista. Mitätön arvostelu on säälittävää. Onnea niille joilla on rohkeutta yrittää!
- ...
Parkour on periaatteiltaan sellainen laji jossa ei oikein olisi hyvä että lajiin liittyisi minkäänlaista yrittäjyyttä, se vain johtaisi lajin pilaavaan kaupallistumiseen ja rahan pyörittämiseen. Eli kiitos ei.
- 1 hmmmm
Kaupallisuus on jo ajat sitten iskenyt meidän lajiin. Parkourpuistot on tuotteistettu ajat sitten. Vaatemerkit profiloituu meidän kautta. Lajista löytyy ekat sponsoroidut harrastajat. Meidän kaikkien pitää herätä tähän todellisuuteen ja tottaa raha sieltä mistä sitä jopa tänne tyrkytetään. Lähdetään rohkeasti profiloitumaan liikuntayrittäjiksi. Joku on joskus aina eka ja räksyttäjät huutaa perään. Monesti ne eka luo toimintakulttuurin ja käärii jatkossa isot £$€. Menoksi eikä vikistä.
- jontend44ler
SUOSITTELEN!!!
esim. Suomeen on PAKKO saada parkourhalli..
Kuten Tempest Freerunning Academyllä..
ja kyllä, samalla myös Freerunningille :D mut pystyy hyvin treenaamaan Parkouria ;)
http://www.youtube.com/watch?v=1fouvwilGWc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101