Miksi naiset hakevat akateemista miestä

kirves ja vasara

miksi naiset hakevat akateemista miestä? duunarikin kun voi olla älykäs, hauska, hyvätuloinen, itsestään huolta pitävä ja sivistynyt. sitäpaitsi duunarit osaa käytännön hommat paljon paremmin =)

vaikuttaa sille että se akateemisuus on joku pakko, voitteko te olla noin kapeakatseisia? ihmettelen vaan..

150

2859

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisen mielipide

Miksi ihmeessä sä kirjoitat että naiset hakevat akateemista miestä. Minä olen akateeminen nainen ja seurustellut lähinnä ainoastaan ammattikoulupohjalta ponnistaneiden kanssa.

• Nainen**

Nainen vastaa: en ole koskaan hakenut akateemisesti koulutettua, enpä ole tainnut edes koskaan seurustella sellaisn kanssa.
      Ärsyttävää tällainen yleistäminen.

• ....

Voe voe, taas joku mies joka ei tiedä mitä kirveellään tekisi, heittäisikö kaivoon vai ajaisiko muijan mäkeen.
      Miksi teitä pitäisi lohduttaa TAAS???
      Kirvesmies on havainnut nätin naisen palvelussa ja koska hänen miehen mielen mukaan täytyy saada se yksi jonka profiilissa seisoo että vain akateeminen käy, niin mitä tehdä??

Ei kun palstalle vinkumaan siinä toivossa että tämä unelma vaikka lukisi aloituksen ja ottaisi yhteyttä.

Kuule k ja v, jos minulla lukisi profiilissani että vain akateemisille, niin usko huviksesi että sinun vinkunasi vain varmistaisi mielipidettäni, ei suinkaan heikentäisi sitä.

Ja varsinkin kun tämä on ainakin 1001:n avaus aiheesta.

Miksi sinulle ei kelpaa siivooja tai työtön?

• Kysyn vain?

Mutta kaikki ei ole. Siksi itse hain joskus ko.miestä. Tykkään älykkäistä keskusteluista yms.
      Mutta jos sulla on ko. nainen tähtäimessä , mikä estää yritämästä ?
      Kirvestä ja vasaraa tarvitaan myös ja itse arvostan myös näitä taitoja tosi paljon vaikka ei ne toisiaan sulje...
      Toisaalta jos nainen on akateeminen ja mies ei, rassaako se miestä pidemmän päälle ?

• pettyny ämmä

Minä haen akateemista miestä, vaikka en ole itse akateeminen.
        Kokemukseni mukaan, on kuin helmiä sioille, kun yritän duunareitten kanssa jutella.
        Eivät tajua mistään mitään. Arkkitehtuuri ei kiinnosta, tekniikka ei kiinnosta, tietokoneista ei ymmerretä yhtään mitään. Ei tajuta miks pyykki ei kuivu, kun on hellettä ja ilmankosteus huipussaan.
        Fysiikkaa ei tajuta yhtään. Kemia on hepreaa. Kieliä ei osata. Ei jakseta kiinnnostua politiikasta.
        Sydämen asioita ei ymmärretä tippaakaan. Ihan sama minkälaisia tarinoita kerrot, vaikka olisivat kuinka sydäntä raastavia, niin hymähdellään vaan lakonisesti tai sitten ivallisesti.
        Ei ymmärretä mikä ero on voiteella ja rasvalla.
        Pää hajoo...yritä keskustella auton moottorin toiminta tavoista. Tuputetaan mulle väärää tietoa totena. Yritän oikaista asiaa, ei ymmärretä, vaan teilataan tietämykseni hymyillen. Voi elämän kevät!!!!
        Ikkunan pesusta tiedetään kaikki, mutta ei sitä, miten ne ikkunat pestään!
        Ei tajuta mikä ero on happamalla ja emäksisellä.
        Roskien lajittelusta ollaan tietävinään kaikki, mutta ei tiedetä miten ne roskat saadaan ulos asti roskakatokseen!
        Lattian pesu on lajinsa erikseen. Tiedetään, että joskus lattioita pestään, muttei tiedetä milloin ja missä ja miten.
        Toistetaan kuluneita vitsejä päivästä toiseen. Ja jos keksii mielestään hyvän sananparren, niin sitä toistetaan tunnista toiseen.
        Kerrotaan suurina totuuksina päivänselviä asioita ja ollaan niinkuin olisi itse keksitty ne.

Pläähh. Oon ihan täys tyhmiä duunareita, jotka ovat muka niin mahtavia mielestään, eivätkä tajua tavallisista asioistakaan yhtään mitään.

• erittäin näin
        pettyny ämmä kirjoitti:

Kokemukseni mukaan, on kuin helmiä sioille, kun yritän duunareitten kanssa jutella.
        Eivät tajua mistään mitään. Arkkitehtuuri ei kiinnosta, tekniikka ei kiinnosta, tietokoneista ei ymmerretä yhtään mitään. Ei tajuta miks pyykki ei kuivu, kun on hellettä ja ilmankosteus huipussaan.
        Fysiikkaa ei tajuta yhtään. Kemia on hepreaa. Kieliä ei osata. Ei jakseta kiinnnostua politiikasta.
        Sydämen asioita ei ymmärretä tippaakaan. Ihan sama minkälaisia tarinoita kerrot, vaikka olisivat kuinka sydäntä raastavia, niin hymähdellään vaan lakonisesti tai sitten ivallisesti.
        Pää hajoo...yritä keskustella auton moottorin toiminta tavoista. Tuputetaan mulle väärää tietoa totena. Yritän oikaista asiaa, ei ymmärretä, vaan teilataan tietämykseni hymyillen. Voi elämän kevät!!!!
        Roskien lajittelusta ollaan tietävinään kaikki, mutta ei tiedetä miten ne roskat saadaan ulos asti roskakatokseen!
        Lattian pesu on lajinsa erikseen. Tiedetään, että joskus lattioita pestään, muttei tiedetä milloin ja missä ja miten.
        Toistetaan kuluneita vitsejä päivästä toiseen. Ja jos keksii mielestään hyvän sananparren, niin sitä toistetaan tunnista toiseen.
        Kerrotaan suurina totuuksina päivänselviä asioita ja ollaan niinkuin olisi itse keksitty ne.

Pläähh. Oon ihan täys tyhmiä duunareita, jotka ovat muka niin mahtavia mielestään, eivätkä tajua tavallisista asioistakaan yhtään mitään.

Taisit muuten juuri julmasti kiteyttää asian ytimen. Poikkeukset ovat asia erikseen.

• Akateeminen nainen
        pettyny ämmä kirjoitti:

Pikkuisen nauratti tämä vuodatus. Aika monen duunarin kanssa olen yrittänyt, joten tutulta tuntui. Se on siinä! Onneks ei sentään enää ole viljoa näkynyt...

Vaan ei se akateeminen mies välttämättä ole paljon parempi. Ainut vaan ettei välttämättä ala väheksymään sun tietoa, ennen kuin on käynyt googlettamassa, että olitko oikeassa väärässä. Pelkää nääs paljastavansa tyhmyytensä ko asiassa... vaikka on niissä akateemisissakin niitä "kaikkitietäviä".

• pellejä akkoja
        Akateeminen nainen kirjoitti:

Pikkuisen nauratti tämä vuodatus. Aika monen duunarin kanssa olen yrittänyt, joten tutulta tuntui. Se on siinä! Onneks ei sentään enää ole viljoa näkynyt...

Vaan ei se akateeminen mies välttämättä ole paljon parempi. Ainut vaan ettei välttämättä ala väheksymään sun tietoa, ennen kuin on käynyt googlettamassa, että olitko oikeassa väärässä. Pelkää nääs paljastavansa tyhmyytensä ko asiassa... vaikka on niissä akateemisissakin niitä "kaikkitietäviä".

akat kuuluu keittiöön ja imurin varteen:D

• Nainen**
        pettyny ämmä kirjoitti:

Niin totta, niin totta.
        Viikonloppuna oli treffit duunarin kanssa, johon olin ihastunut ulkonäkönsä perusteella.
        Mutta hänen kanssaan keskustelusta ei tullut mitään. Vain hänen mielipiteensä kaikesta oli ainoa oikea.
        Minä katsoin hänen mielestään tyhmiä televisio-ohjelmia, kuuntelemani musiikki oli tyhmää, kun kerroin hänelle omasta elämästäni kokemuksia, hänen mielestään valehtelin... Ja tosiaankin kun huomasin jonkin hänen väittämänsä vääräksi, yrittäessäni oikaista hänen käsitystään, hän katsoi minua todella ivallisesti.
        Hänen ulkonäkönsä aiheuttama ihastus karisi illan kuluessa ihan kummasti.

Oi kunpa joskus tapaisi jonkun fiksun miehen...

• 7+9
        Nainen** kirjoitti:

Niin totta, niin totta.
        Viikonloppuna oli treffit duunarin kanssa, johon olin ihastunut ulkonäkönsä perusteella.
        Mutta hänen kanssaan keskustelusta ei tullut mitään. Vain hänen mielipiteensä kaikesta oli ainoa oikea.
        Minä katsoin hänen mielestään tyhmiä televisio-ohjelmia, kuuntelemani musiikki oli tyhmää, kun kerroin hänelle omasta elämästäni kokemuksia, hänen mielestään valehtelin... Ja tosiaankin kun huomasin jonkin hänen väittämänsä vääräksi, yrittäessäni oikaista hänen käsitystään, hän katsoi minua todella ivallisesti.
        Hänen ulkonäkönsä aiheuttama ihastus karisi illan kuluessa ihan kummasti.

Oi kunpa joskus tapaisi jonkun fiksun miehen...

No katotko jotain sinkku elämää ja kuuntelet hömppä musiikkia.

• Nightdark
        pellejä akkoja kirjoitti:

akat kuuluu keittiöön ja imurin varteen:D

Selvästi juntin duunarin mielipide... ja vielä ihmetellään miksi naiset hakevat akateemista.

• heh!
        Nightdark kirjoitti:

Selvästi juntin duunarin mielipide... ja vielä ihmetellään miksi naiset hakevat akateemista.

provoon tässä se naisten älykkyys nähdään:D

• Nightdark
        7+9 kirjoitti:

Voit jatkaa lenkkimakkaran pureskelua ja keppanan ryystämistä ihan rauhassa. Riittää kun luet, ei tarvitse kommentoida :D

• Nightdark
        heh! kirjoitti:

Niin, kuka tässä nyt mahtoikaan provosoitua :D

Esiliina muuten sopii sinulle mukavasti.

• 7+9 kirjoitti:

Mitäs vikaa sinkkuelämässä on?
        Ja mikä on hömppämusiikkia?
        Minun mielestäni hömppämusiikkia on joku Rammstein.
        Mutta makuasioistahan ei kannat kiistellä.

• töihin siitä
        Nightdark kirjoitti:

Niin, kuka tässä nyt mahtoikaan provosoitua :D

Esiliina muuten sopii sinulle mukavasti.

tarviitko paperia tuliko itku:D

Sulle sopii hyvin tiskiharja ja pölyhuiska:D

• mammat kuumana
        rellu_ kirjoitti:

Mitäs vikaa sinkkuelämässä on?
        Ja mikä on hömppämusiikkia?
        Minun mielestäni hömppämusiikkia on joku Rammstein.
        Mutta makuasioistahan ei kannat kiistellä.

säpinään,kun vähän heittää vettä kiukaalle:DDD

• 6+9
        Nightdark kirjoitti:

Voit jatkaa lenkkimakkaran pureskelua ja keppanan ryystämistä ihan rauhassa. Riittää kun luet, ei tarvitse kommentoida :D

olet extra laiha joka juo kahvia ja polttaa röökiä ettei vaan lihoa:DD

• Nightdark
        töihin siitä kirjoitti:

tarviitko paperia tuliko itku:D

Sulle sopii hyvin tiskiharja ja pölyhuiska:D

Joo ne sopii mulle sen aikaa että mä lykkään ne sulle, ja annan ohjeet mitä niillä teet.
        Saat itkeä samalla kun siivoat, kunhan siivoat :D

Ja sitten kun olet saanut ne hommat tehdyksi, tulet hieromaan hartioitani. Voisit samalla kertoa päivän uutiset.

• Nightdark
        6+9 kirjoitti:

olet extra laiha joka juo kahvia ja polttaa röökiä ettei vaan lihoa:DD

Kyllä, kyllä. Ja nyt sitten luet sen aiemman viestini uudelleen, erityisesti se viimeinen lause on tärkeä. Kiinnitä erityistä huomiota siihen :D

• vähän edes haastetta
        Nightdark kirjoitti:

Joo ne sopii mulle sen aikaa että mä lykkään ne sulle, ja annan ohjeet mitä niillä teet.
        Saat itkeä samalla kun siivoat, kunhan siivoat :D

Ja sitten kun olet saanut ne hommat tehdyksi, tulet hieromaan hartioitani. Voisit samalla kertoa päivän uutiset.

helpponakki eikös tässä ensin pitäny käydä puoli vuotta kahvilla ennen,kun edes pääsee hieronta asteelle:D

• Nightdark
        vähän edes haastetta kirjoitti:

helpponakki eikös tässä ensin pitäny käydä puoli vuotta kahvilla ennen,kun edes pääsee hieronta asteelle:D

Voi kuule, nyt sä luulet ihan liikaa. Selvennän nyt vielä, ettet ymmärrä väärin:
        Kun olet siivonnut, tulet hieromaan HARTIOITANI! Selvisikö? Ei se tarkoita mitään muuta.
        Kummallista kun mies luulee aina liikoja itsestään.
        Ymmärrä oma paikkasi nyt, se on KEITTIÖSSÄ, ja kun erikseen mainitsen tulet sieltä pois ja teet kuten käsken.
        Tiedäthän määritelmän "kotipiika", se on sinun asemasi.

Yleensäkin on hyvä olla aika hiljaa siellä tossun alla, sieltä saa kyllä kurkistella ja pyytää varovasti puhelupaa.

Miehet, aina niille joutuu puhumaan eri kieltä, kun eivät ymmärrä...

• Moppi Oy Ab
        Nightdark kirjoitti:

Kyllä, kyllä. Ja nyt sitten luet sen aiemman viestini uudelleen, erityisesti se viimeinen lause on tärkeä. Kiinnitä erityistä huomiota siihen :D

hieronta/siivouspalvelut maksaa joten tuleeko maksu luonnossa vai sekillä tai siis rahalla enhän minä voi tietää onko sun sekillä katetta:DD

Iltasiivous hieronnalla kahvi ja pipari palkalla:D

• anti mennä ny
        Nightdark kirjoitti:

Voi kuule, nyt sä luulet ihan liikaa. Selvennän nyt vielä, ettet ymmärrä väärin:
        Kun olet siivonnut, tulet hieromaan HARTIOITANI! Selvisikö? Ei se tarkoita mitään muuta.
        Kummallista kun mies luulee aina liikoja itsestään.
        Ymmärrä oma paikkasi nyt, se on KEITTIÖSSÄ, ja kun erikseen mainitsen tulet sieltä pois ja teet kuten käsken.
        Tiedäthän määritelmän "kotipiika", se on sinun asemasi.

Yleensäkin on hyvä olla aika hiljaa siellä tossun alla, sieltä saa kyllä kurkistella ja pyytää varovasti puhelupaa.

Miehet, aina niille joutuu puhumaan eri kieltä, kun eivät ymmärrä...

aikamoinen pirttihirmu tuolla energia määrällä tulee varmasti puhdasta niin keittiössä,kuin luudan varressa:DD

• Nightdark
        Moppi Oy Ab kirjoitti:

hieronta/siivouspalvelut maksaa joten tuleeko maksu luonnossa vai sekillä tai siis rahalla enhän minä voi tietää onko sun sekillä katetta:DD

Iltasiivous hieronnalla kahvi ja pipari palkalla:D

Nii, et sään niinku piparipalkalla haluaisit töitä tehdä?
        Tuo työn jälki tarttis kyllä ensin nähdä, sitten voin antaa sinulle pari Dominoa. Et kai enempää halua? Sinähän voit lihoa, eikä sellaista miestä katsele kyllä kukaan. Enkä kehtais esitellä sinua muille naisille enää.
        Onhan sinulla muuten painot ja sen sellaiset, huolehdit kunnostasi hyvin?

• Nighdark
        anti mennä ny kirjoitti:

aikamoinen pirttihirmu tuolla energia määrällä tulee varmasti puhdasta niin keittiössä,kuin luudan varressa:DD

Varoitan sinua nyt vakavasti: en suvaitse tottelemattomuutta, enkä muutakaan epämääräistä käytöstä.

Olethan sinä puhdas? Todistus terveydestä? Onko sinulla CV:tä keneltäkään naiselta, jota olet aiemmin palvellut? Olisi hyvä, jos sinulla olisi suosittelijoita.

• 6+9
        Nightdark kirjoitti:

Nii, et sään niinku piparipalkalla haluaisit töitä tehdä?
        Tuo työn jälki tarttis kyllä ensin nähdä, sitten voin antaa sinulle pari Dominoa. Et kai enempää halua? Sinähän voit lihoa, eikä sellaista miestä katsele kyllä kukaan. Enkä kehtais esitellä sinua muille naisille enää.
        Onhan sinulla muuten painot ja sen sellaiset, huolehdit kunnostasi hyvin?

painot jopa kotona ei tartte lähteä salille:DD

mutta ensin sinun pitää olla edustava neito ei sitä vanhaa kyöpelin vuoren luutamuoria kukaan jaksa kattoa mikä vielä kälättää korvaan:DD

• 8+7
        Nighdark kirjoitti:

Varoitan sinua nyt vakavasti: en suvaitse tottelemattomuutta, enkä muutakaan epämääräistä käytöstä.

Olethan sinä puhdas? Todistus terveydestä? Onko sinulla CV:tä keneltäkään naiselta, jota olet aiemmin palvellut? Olisi hyvä, jos sinulla olisi suosittelijoita.

Valtikka on puhdas,kuin kristalli kruunu entäs sinun autotalli:DD

• Nightdark
        6+9 kirjoitti:

painot jopa kotona ei tartte lähteä salille:DD

mutta ensin sinun pitää olla edustava neito ei sitä vanhaa kyöpelin vuoren luutamuoria kukaan jaksa kattoa mikä vielä kälättää korvaan:DD

Jaa, sinä etsit neitoa, noh, siitä on kyllä aikaa kun olen ollut neito :D

Minähän olen komea nainen, päälaki on kalju, mutta tunnetusti järki ja hiukset eivät päässä pysy samaan aikaan, joten oli pakko antaa tilaa toiselle. Olen myös urheilullinen, hauikseni ovat tosin liukuneet rintakehälle ja rintnlihakset vatsan seudulle. Pääasia kuitenkin että ne ovat olemassa, eikö?
        Ja minulla on kuule komet karvaiset länkisääret, erittäin seksikkäät, tulet rakastamaan niitä :D
        Ylähuuleni yläpuolella on melkoinen viiksikarvoitus, mutta se on vain vallan merkki.

Noh, mitäs sanot pupuseni?

• Darknight
        8+7 kirjoitti:

Valtikka on puhdas,kuin kristalli kruunu entäs sinun autotalli:DD

Oletpas häpeämätön. Mitäs minun autotallini sinulle kuuluu?? Riittää kun sinä tuot täytteen talliin.

• 9+8
        Nightdark kirjoitti:

Jaa, sinä etsit neitoa, noh, siitä on kyllä aikaa kun olen ollut neito :D

Minähän olen komea nainen, päälaki on kalju, mutta tunnetusti järki ja hiukset eivät päässä pysy samaan aikaan, joten oli pakko antaa tilaa toiselle. Olen myös urheilullinen, hauikseni ovat tosin liukuneet rintakehälle ja rintnlihakset vatsan seudulle. Pääasia kuitenkin että ne ovat olemassa, eikö?
        Ja minulla on kuule komet karvaiset länkisääret, erittäin seksikkäät, tulet rakastamaan niitä :D
        Ylähuuleni yläpuolella on melkoinen viiksikarvoitus, mutta se on vain vallan merkki.

Noh, mitäs sanot pupuseni?

minun tietokone kaapattu ja joudun keskustelemaan väkisin Syväkurkku Sylvin kanssa joka viettää aikaa vanhustenkodissa tekohampaat vesilasissa vai onko se sittenkin Svetlaana Rakopaljaana näin hänestä kerran dokumentin missä hän kertoin sukupuolitautien vievän hänen henkensä:D

toivottavasti hyppykuppa ei tartu linjoja pitkin.

• 8+9
        Darknight kirjoitti:

Oletpas häpeämätön. Mitäs minun autotallini sinulle kuuluu?? Riittää kun sinä tuot täytteen talliin.

pannukakku turpoaa on 9kk aikaa poistua maasta:DD

• Nightdark
        9+8 kirjoitti:

minun tietokone kaapattu ja joudun keskustelemaan väkisin Syväkurkku Sylvin kanssa joka viettää aikaa vanhustenkodissa tekohampaat vesilasissa vai onko se sittenkin Svetlaana Rakopaljaana näin hänestä kerran dokumentin missä hän kertoin sukupuolitautien vievän hänen henkensä:D

toivottavasti hyppykuppa ei tartu linjoja pitkin.

Minusta alkaa nyt tuntua että keskustelen itsensä Juri Kullin kanssa, jonka viestit kulkevat Carlo Vitullin ja Francesco Panettan koneiden kautta. Jos sinulla on hyppykuppa, niin kyllä se on loikannut sieltä.
        Suosittelen tarkistamaan vehkeesi. Ja minä käytän yleensäkin suojattua yhteyttä. On niiin kovin miesmäistä luottaa siihen ettei sieltä mitään tartu. Hmph.

Joka tapauksessa huomaan, että kello on paljon ja on aika siirtyä yöpuulle. Siksi lopetan tältä illalta nauramisen ja toivotan hyvää yötä.

• 9+8
        Nightdark kirjoitti:

Minusta alkaa nyt tuntua että keskustelen itsensä Juri Kullin kanssa, jonka viestit kulkevat Carlo Vitullin ja Francesco Panettan koneiden kautta. Jos sinulla on hyppykuppa, niin kyllä se on loikannut sieltä.
        Suosittelen tarkistamaan vehkeesi. Ja minä käytän yleensäkin suojattua yhteyttä. On niiin kovin miesmäistä luottaa siihen ettei sieltä mitään tartu. Hmph.

Joka tapauksessa huomaan, että kello on paljon ja on aika siirtyä yöpuulle. Siksi lopetan tältä illalta nauramisen ja toivotan hyvää yötä.

pidä itsesi naisena eläkä mäkättäjänä;D

• -------
        mammat kuumana kirjoitti:

säpinään,kun vähän heittää vettä kiukaalle:DDD

Mä kävin kerran kahvilla akateemisen miehen kanssa. Se vittuili puolinäppärästi mulle 1,5h - lisäksi se oli niin tylsä ja omahyväinen, että vilkuilin koko ajan kelloa, että koska kehtaan lähteä pois. No, ei pidä yleistää.. Alkoi vaan hymyilyttää, kun tätä ketjua lukiessani tuli tämä muisto mieleen. :)))

• mitä täh häh
        ------- kirjoitti:

Mä kävin kerran kahvilla akateemisen miehen kanssa. Se vittuili puolinäppärästi mulle 1,5h - lisäksi se oli niin tylsä ja omahyväinen, että vilkuilin koko ajan kelloa, että koska kehtaan lähteä pois. No, ei pidä yleistää.. Alkoi vaan hymyilyttää, kun tätä ketjua lukiessani tuli tämä muisto mieleen. :)))

hauska viestiketju vai katoitko kokoajan kelloa:D

• ölkkölk
        mitä täh häh kirjoitti:

hauska viestiketju vai katoitko kokoajan kelloa:D

Joo, sä olit tosi hyvä...

• voi räkä
        ölkkölk kirjoitti:

Joo, sä olit tosi hyvä...

kelpaa olla tosi hyvä ja huomenna viideltä töihin eikä väsytä yhtään:D

• heh heh
        voi räkä kirjoitti:

kelpaa olla tosi hyvä ja huomenna viideltä töihin eikä väsytä yhtään:D

Jaa, veikö vanha nainen sinusta mehut? Noh, onneksi on noita nuorempiakin.. :D
        Mukavaa työpäivää kuitenkin.

• sinä vai
        heh heh kirjoitti:

Jaa, veikö vanha nainen sinusta mehut? Noh, onneksi on noita nuorempiakin.. :D
        Mukavaa työpäivää kuitenkin.

Ei se mehuja vieny ellet tarkoita tota sitruunamehua vanhoilla on aina kuuluista sitruunailme suu mutrussa:D

• heh heh
        sinä vai kirjoitti:

Ei se mehuja vieny ellet tarkoita tota sitruunamehua vanhoilla on aina kuuluista sitruunailme suu mutrussa:D

Pikkusen sekava lause, mut kait sulla oli "jauhoja suussa".

• 20+11
        7+9 kirjoitti:

Paljon aikaa siten että välttelen teikäläisten seuraa aktiivisesti.

• Vaikka muille
        pettyny ämmä kirjoitti:

jaettavaksi. Itse olen ei akateeminen mies, mutta mulla on vähän samanlainen kuva akateemisista, kuin sulla meikäläisistä. Olen kyllä tullut akateemiseten kanssa ihan hyvin juttuun, mutta ei akateemisuus kenestäkään tee ruudinkeksijää. Toki akateemiseksi kouluttautuvat yleensä sieltä fiksummasta päästä olevat, mutta hyvällä muistilla ja ahkeruudella pärjänneet akateemiset eivät oikeasti ymmärrä asioita, vaan muistavat niitä ulkoa. Luovuus on myös tärkeää.

Ei akateemisuus tee kenestäkään fiksua, mutta ehkä heistä löytyy enemmän fiksuja kuin muista.

• eri mieltä
        pettyny ämmä kirjoitti:

Mun mielestä toi menee just toistepäin. Akateemiset ei älyä ajatella maalaisjärjellä, tietoutta on muttei osata sitä käyttää.

• TosiNainen45
        pettyny ämmä kirjoitti:

Varmaan on poikkeuksiakin, mutta tällaisia on munkin kohdalle osunut. Mieluummin yksin ja ei-aina-niin-onnellinen kuin huonossa suhteessa hakkaamassa päätä seinään...

• niin tätä..niintätät
        heh! kirjoitti:

..taas yksi älyvälkky. Mitä virkaa on naisella tahi miehellä..? Ei mitään.

• narttuja ne o
        20+11 kirjoitti:

Paljon aikaa siten että välttelen teikäläisten seuraa aktiivisesti.

..sä tos seinän takana katot anttilan kuvastoo ja kolisutat jakkaraa..handullas..=D sitä se yksinolo teettää. Mä viihyn aika omis olois kans..ja vaa kattelen kaukaa..heh. Ei me tosimiehet kosketa narttuihin..vai mitä..ällöjä.

• kirves ja vasara

"Kokemukseni mukaan, on kuin helmiä sioille, kun yritän (itselleni sopimattoman, peruspenan/peruspirkon) duunareitten kanssa jutella.
      EIVÄT TAJUA MISTÄÄN MITÄÄN (samainen asia saa itseni raivon partaalle). Arkkitehtuuri ei kiinnosta, tekniikka ei kiinnosta, tietokoneista ei ymmerretä yhtään mitään. Ei tajuta miks pyykki ei kuivu, kun on hellettä ja ilmankosteus huipussaan.
      PÄÄ HAJOO =).. älä likka hajota päätäs, sulla on hyvä pää.. ;)

tää oli ehdottomasti paras vastaus ja niinhän se vaan on, että kyse on pääasiassa persoonasta, vuorovaikutustaidosta,tunneälystä jne.. noissa mies/nais asioissa..ulkonäköä unohtamatta...

on tainnut tulla törmättyä vähän liikaa persoonattomiin massaeläjiin, keskiverto on keskivertoa, siinä ei ole mitään hohtoa..

hyvää loppukesää kaikille ja kiitos että vastasitte tähän provokaatioon.

ps.älkää sitä kirvestä ainakaan sinne kaivoon heittäkö.........................................

• pettyny ämmä

Kiitos, että tämä oli vaan provo! :)
        Provosoiduin peräti vastaamaan...!
        Kirvestä ei kannata kaivoon heittää, voi tulla joku kaunis päivä vastaan sellainenkin, jota ymmärtää, joka ymmärtää mistä puhutaan ja pysytään kummatkin samalla kartalla.
        Akateemisuus ei tietenkään kerro kaikkea, ja älykkyytäkin on montaa lajia.
        Ja persoonia ollaan kaikki, ja kotikasvatuskin vaikuttaa asiaan, kuin myös luontainen uteliaisuus asioihin.

Hauskaa kesää kaikille, duunareissakin on hyviä tyyppejä, itsekin sellainen! ;D

• Koulutus ei ratkaise

En tiedä oliko tuo hymiö tarkoitettu vitsin vai kaksimielisyyden merkiksi, mutta nipotan silti :)

Ensin kuvailet asioita joissa duunari voi olla hyvä vaikka ei akateeminen olisikaan, mutta sitten olet kuitenkin sitä mieltä, että duunarit ovat parempia käytännön hommissa? Mites se nyt noin voi mennä? Eikös niillä akateemisilla ole samanlaiset mahikset olla hyvä käytännössä kuin sillä duunarilla niissä akateemisiin liitettävissä asioissa? Jos ei, niin miksi ei?

Itse olen nykyään akateemisesti koulutettu mies, mutta kotoisin ihan duunariperheestä. Ihan lapsesta asti on tullut tehtyä asioita ihan omilla käsillä, oli kyse sitten remontoinnista, auton/moottoripyörän korjaamisesta tai vaikkapa ruuanlaitosta. Eivät ne taidot mielestäni mihinkään hävinneet kun opiskelemaan lähdin. Onhan se selvä etten ole yhtä taitava vaikkapa hitsaamaan kuin joku ammattihitsari tai yhtä hyvä rakentamaan kuin joku kirvesmies, mutta tuskinpa se pelkkä duunariammattikaan tekee duunarista hyvän kaikissa käytännön töissä? Jos taas "käytännön töillä" tarkoitettiin niitä aikuisten leikkejä, niin tuskinpa ne taidot korreloivat mitenkään koulutustason kanssa, vaikka joku niin ehkä haluaisi väittääkin.

Itse voisin kysyä vaikkapa sitä, että miksi jotkut naiset etsivät vain duunareita, eikä akateeminen kelpaa? Niitäkin naisia kun tuolla näyttää olevan. En nyt kuitenkaan kysy, kun he saavat minusta ihan vapaasti etsiä ihan mitä haluavat. Sen sijaan kysyn, että miksi se sinua niin paljon häiritsee, jos joku haluaa akateemisen? Et sinä voi koskaan kaikkia naisia miellyttää, joten eikös kannata keskittyä niihin jotka sinunlaisista pitävät? En minäkään ole läheskään kaikkien naisten etsimää tyyppiä, mutta se on ihan ok.

Älä stressaa turhasta, kyllä sinä hyvin kelpaat monella hyvälle naiselle!

• 5+3

Yleensä viettää vapaa-aikaa lähiökuppilassa kaljalasi nenän alla, balettii, taidenäyttelyyn tai edes teatteriin sitä ei saa raahattua kuin väkisin.

Joten jos mies viihtyy samankalataisissa riennoissa niin ei se ammatti siinä este ole. Kyse on ehkä enemmän niiden ennakkoluulojen olemassa olosta.

Keskimäärin akateemisesti koulutettujen vaapaa-ajan harrastukset kun poikeavat perus duunarin harrastuksista. Aina toki poikkeuksiakin on.

Yleensä se duunarin sivistys = yleistietämys ja mielenkiinto on huomattavasti vain kapeampaa.

Jää monesti sille tasolle: korkeintaan urheilu jaksaa kiinostaa mitä maailmalla tapahtuu.

• huh huh SINUA!

Jos mies viettää omasta halustaan vapaa-aikaansa seuraamalla balettia, teatteria ja taidenäyttelyitä, niin olet löytänyt jotain ihan muuta kuin akateemisen keskivertomiehen. Todennäköisempää, että kyseessä on homo, tai metroseksuaali, ehkä vain taiteelliseti suuntautunut mies, ilman akateemisuutta.

Et edes itse tajua miten kapeakatseinen ja olemattomalla tiedolla, sekä elämänkokemuksella varustettu olet.

• huoh ja voih
        huh huh SINUA! kirjoitti:

Jos mies viettää omasta halustaan vapaa-aikaansa seuraamalla balettia, teatteria ja taidenäyttelyitä, niin olet löytänyt jotain ihan muuta kuin akateemisen keskivertomiehen. Todennäköisempää, että kyseessä on homo, tai metroseksuaali, ehkä vain taiteelliseti suuntautunut mies, ilman akateemisuutta.

Et edes itse tajua miten kapeakatseinen ja olemattomalla tiedolla, sekä elämänkokemuksella varustettu olet.

Ja tässä kuulimme kuinka duunari syvällä vakaumuksen rintaäänellä jälleen kertoi sen ainoan ehdottoman näkemyksensä, joka tunnetusti peittoaa ne kouluja käyneiden surkimusten tietämiset.

• oivoivoivoi
        huoh ja voih kirjoitti:

Ja tässä kuulimme kuinka duunari syvällä vakaumuksen rintaäänellä jälleen kertoi sen ainoan ehdottoman näkemyksensä, joka tunnetusti peittoaa ne kouluja käyneiden surkimusten tietämiset.

Sinun logiikkasi lirahti taas reisillesi, en ole duunari, eikä kyse ole vakaumuksesta, eikä sinun kannata kertoa kuullusta, koska kyseessä on kirjoitettu teksti. Sinun päättelykykysi on nolla.
        Missä sinun tietosi näkyy? Aivoistasi taisivat viimeisetkin rippeet imeytyä tamppooniin viime kuussa :))

• oih ja voih
        oivoivoivoi kirjoitti:

Sinun logiikkasi lirahti taas reisillesi, en ole duunari, eikä kyse ole vakaumuksesta, eikä sinun kannata kertoa kuullusta, koska kyseessä on kirjoitettu teksti. Sinun päättelykykysi on nolla.
        Missä sinun tietosi näkyy? Aivoistasi taisivat viimeisetkin rippeet imeytyä tamppooniin viime kuussa :))

Ja duunari jatkaa edelleen samalla vakaalla linjallaan. Kuten tunnettua hänelle on turha puhua järkeä tai koettaa edes todistella mitään. Hän kun TIETÄÄ asian, niin muut olkoot joko hiljaa, tai tyhmiä ja hiljaa.

Baarissa ollessaan duunari olisi jo avannut suunsa apposelleen ja päästänyt erilaisia mylviviä äännähdyksiä agressiivisten liikeiden kera, joiden alkukantainen tarkoitus on pakottaa muut hänen omaan totuuteensa, koska muuten hänen pieni ja hikinen itsetuntonta saisi liian syvän kolahduksen.

Duunari tunnetaan erityisesti asenteestaan naisiin, joka on machoileva. Erilaiset halventavat vihjaukset ja suorat ilmaisut naisen anatomiaan ja biologiseen toimintaan liittyen kuuuluvat saumattomasti duunarin sanalliseen ja kirjalliseen esitysmuotoon. Niidenkin tarkoitus on vahvistaa duunarin heikkoa itsetuntoa sillä hän on MIES ja nainen on vain nainen. Duunarin mielestä naisen paras paikka onkin 1. sänky, 2. keittiö.

• 9+17
        oih ja voih kirjoitti:

Ja duunari jatkaa edelleen samalla vakaalla linjallaan. Kuten tunnettua hänelle on turha puhua järkeä tai koettaa edes todistella mitään. Hän kun TIETÄÄ asian, niin muut olkoot joko hiljaa, tai tyhmiä ja hiljaa.

Baarissa ollessaan duunari olisi jo avannut suunsa apposelleen ja päästänyt erilaisia mylviviä äännähdyksiä agressiivisten liikeiden kera, joiden alkukantainen tarkoitus on pakottaa muut hänen omaan totuuteensa, koska muuten hänen pieni ja hikinen itsetuntonta saisi liian syvän kolahduksen.

Duunari tunnetaan erityisesti asenteestaan naisiin, joka on machoileva. Erilaiset halventavat vihjaukset ja suorat ilmaisut naisen anatomiaan ja biologiseen toimintaan liittyen kuuuluvat saumattomasti duunarin sanalliseen ja kirjalliseen esitysmuotoon. Niidenkin tarkoitus on vahvistaa duunarin heikkoa itsetuntoa sillä hän on MIES ja nainen on vain nainen. Duunarin mielestä naisen paras paikka onkin 1. sänky, 2. keittiö.

Ja siksi se duunari ei kelpaa. Ne miehet jotka harrastavat muutakin kun sitä lähiökuppilan ja sohvaperunan välistä matkaa ja jonka ÄÖ ei paljon muuhun sitten riitäkään ovat todennäköisesti pidemmälle koulutettuja ja usein akateemisia.

Täälläkin on vaivatonta huomata mikä on mies kirjoittajan taso. Ja minä en ainakaan pitkällä tikullakaan halua sellaista omaan elämään. En edes vaivaudu selvittämään miehen luonnetta tai hukkaamaan aikaa tutustumiseen.

Duunari ei vain hyväksy ettei kuuluu sen ÄÖ:n alhaisen lukeman vuoksi siihen A-luokaan josta niin useat naiset haaveilevat.

Joten se keneen kalikka kalahtaa pahiten siitä älähtää pätee myös täällä.

Juntin parhaimmat itsepetokset
        pinnallinen naiselle merkitsee miehen ÄÖ, käytöstavat, harrastukset ja se omaisuus jotain - näitä on pakko morkata - naisella ei ole lupa ajatella omaa etuaan joten elävät siellä haaveiden keskellä - ja minä en aikanaan siinne tuppaudu. Mutta tämäkään ei heille riitä vaan vinkuvat että meidän pitäisi haluta sinne b-luokkaan mukaan. Eivät kykene hyväksymään sitä tosiasiaa että nainen on mielummin yksin sinkkuna kun rupeaa siihen b-luokan suhteeseen ja jokainen nainen haluaa a-luokan suhteen ( saipa sitä tai ei)

• 9+18
        huh huh SINUA! kirjoitti:

Jos olisit siellä käynnyt niin sinulla olisi muutakin tietoa kun pelkkä luulo.

Minulla on varma tieto ja kuka sanoo että haen keskiverto miestä vaikka tämä olisikin akateeminen. Mutta ne valioluokan A-miehet kun löytyvät sieltä akateemisten joukosta, mutta kaikki akateemiset eivät automaattisesti tähän A-luokkaan kuulu.

Eikä minulle kelpaa muut kuin se A-luokan valio, jos sellaista ei saa niin silloin olen yksi. B-luokan mieheen en tyydy. Miksi pilaisin elämän joka sinkkuna on ihan hyvää valitsemalla B-luokan suhteen, menisin siis alaspäin elämisen tasossa. Ei mitään järkeä. Vain elämä A-luokan valion kanssa nostaa sitä elämisen tasoa.

Ehkä sitä ikää ei ole mittarissa niin paljon mutta kyllä säälittää katsoa niitä naisia jotka tämän b-luokan elämän ovat valinneet ja katsoa kuinka katkeria he ovat. Minä en todellakaan aijo päätyä tähän sarjaan ja sitten vanhana miettiä miksi suostui pilaamaan sen oman elämä. Mielummin koko elämän yksin kun tuollaista paskaelämää.

• haaveilet, et kelpaa
        9+17 kirjoitti:

Ja siksi se duunari ei kelpaa. Ne miehet jotka harrastavat muutakin kun sitä lähiökuppilan ja sohvaperunan välistä matkaa ja jonka ÄÖ ei paljon muuhun sitten riitäkään ovat todennäköisesti pidemmälle koulutettuja ja usein akateemisia.

Täälläkin on vaivatonta huomata mikä on mies kirjoittajan taso. Ja minä en ainakaan pitkällä tikullakaan halua sellaista omaan elämään. En edes vaivaudu selvittämään miehen luonnetta tai hukkaamaan aikaa tutustumiseen.

Duunari ei vain hyväksy ettei kuuluu sen ÄÖ:n alhaisen lukeman vuoksi siihen A-luokaan josta niin useat naiset haaveilevat.

pinnallinen naiselle merkitsee miehen ÄÖ, käytöstavat, harrastukset ja se omaisuus jotain - näitä on pakko morkata - naisella ei ole lupa ajatella omaa etuaan joten elävät siellä haaveiden keskellä - ja minä en aikanaan siinne tuppaudu. Mutta tämäkään ei heille riitä vaan vinkuvat että meidän pitäisi haluta sinne b-luokkaan mukaan. Eivät kykene hyväksymään sitä tosiasiaa että nainen on mielummin yksin sinkkuna kun rupeaa siihen b-luokan suhteeseen ja jokainen nainen haluaa a-luokan suhteen ( saipa sitä tai ei)

Tuotit minulle iloa ja naurua, kun tulkitsit vanhan kansanviisauden oman älykkyystasosi mukaisesti päin persettä "joten se keneen kalikka kalahtaa siitä älähtää pätee myös täällä" :))))

Et osaa ilmaista mielipidettäsi johdonmukaisesti, saati edes kirjoittaa oikein. Minulle ei kelpaisi sinun kaltainen sivistymätön C-luokan juntti. Olet tyypillinen nainen.

Kirjoituksestasi voi päätellä, että et pysty mihinkään vaativaan työhön, joten olet työtön, tai sairaseläkkeellä psyykkisten ongelmien johdosta. Älykkyytesi on paljon alle keskimääräisen duunarin tason.

• 16+6
        haaveilet, et kelpaa kirjoitti:

Tuotit minulle iloa ja naurua, kun tulkitsit vanhan kansanviisauden oman älykkyystasosi mukaisesti päin persettä "joten se keneen kalikka kalahtaa siitä älähtää pätee myös täällä" :))))

Et osaa ilmaista mielipidettäsi johdonmukaisesti, saati edes kirjoittaa oikein. Minulle ei kelpaisi sinun kaltainen sivistymätön C-luokan juntti. Olet tyypillinen nainen.

Kirjoituksestasi voi päätellä, että et pysty mihinkään vaativaan työhön, joten olet työtön, tai sairaseläkkeellä psyykkisten ongelmien johdosta. Älykkyytesi on paljon alle keskimääräisen duunarin tason.

Lohduttaa niin pidä kiini mielikuvasta.

Olemme siis molemmat onnekaita sinulle minä en kelpaa etkä sinä minulle, siis molemmat voitamme.

Tyypillen nainen... niin mitä se on? Valtaosa naisitahan on naimisissa sen duunarin kanssa omasta vapaasta tahdosta. Ja yhtä vapaasta tahdosta minä en enkä tule olemaan.

Minä tiedän mihin kykenen ja mihin en - esim en kykene olemaan miehen kanssa jota en osaa arvostaa. Jotkut taitavat senkin taidon . Viitis vilkaista nuo parisuhde ym palstat - huomaat kuinka tyytymmättömiä ihmiset on siihen omaan vapaaseen valintaansa.

Mutta näinhän se on se älähtää johon kalikka kalahtaa, Ei kannata kysyä jos ei kestä vastausta.
        Kuten jo sanoin on hyvä keksiä se mielikuva millä omaa mieltään lohduttaa. Minäkin teen sitä - lohdutan että elämä voisi olla helvettiä ja itselläkin voisi olla suhde mikä teksi yhtä onnettomaksi kuin useimmat parisuhteet on. Siltä on sentään säästynnyt.

• daadirlandaa
        16+6 kirjoitti:

Lohduttaa niin pidä kiini mielikuvasta.

Olemme siis molemmat onnekaita sinulle minä en kelpaa etkä sinä minulle, siis molemmat voitamme.

Tyypillen nainen... niin mitä se on? Valtaosa naisitahan on naimisissa sen duunarin kanssa omasta vapaasta tahdosta. Ja yhtä vapaasta tahdosta minä en enkä tule olemaan.

Minä tiedän mihin kykenen ja mihin en - esim en kykene olemaan miehen kanssa jota en osaa arvostaa. Jotkut taitavat senkin taidon . Viitis vilkaista nuo parisuhde ym palstat - huomaat kuinka tyytymmättömiä ihmiset on siihen omaan vapaaseen valintaansa.

Mutta näinhän se on se älähtää johon kalikka kalahtaa, Ei kannata kysyä jos ei kestä vastausta.
        Kuten jo sanoin on hyvä keksiä se mielikuva millä omaa mieltään lohduttaa. Minäkin teen sitä - lohdutan että elämä voisi olla helvettiä ja itselläkin voisi olla suhde mikä teksi yhtä onnettomaksi kuin useimmat parisuhteet on. Siltä on sentään säästynnyt.

sinä olet katkera pessimisti, hui hirveetä miten synkkä ihminen..

• 16+6
        daadirlandaa kirjoitti:

sinä olet katkera pessimisti, hui hirveetä miten synkkä ihminen..

Koska vaihtoehtona olisi niiden vaaleanpunaisten lasien läpi katsova hupakko.

Realistisesti asioihin suhtautuvaa pidetään yleensä pessimistinä. Katkeruudes no en nyt tiedä.

Mutta kiva vaihteeksi saada kaunis kohteliaisuus. Ja haihattelioita me useimmiten pelotetaan, mutta lohdutan sinua että tuskin jaksamme toistemme seurassa olla ja lupaan peloitella pois jos uteliaisuus on liian suuri.

• No joo

mutta miehen kuuluukin olla mies. Ei käydä missään baleteissa ja teattereissa. Ainakin mun mies on sellainen, oikea mies. Ihan normaalia ottaa kaljaa lähikuppilassa. Perusharrastuksia juuri haluan miehelläni olevan. Mitä pahaa on katsoa urheilua kalja kädessä, itsekin sitä naisena harrastan.

Kuka tykkää mistäkin. Jos etsii tylsää miestä joka haluaa ravata baleteissa, siemailla viiniä (toki ei viinissä mitään vikaa sinänsä), keskustella poltiikasta tai "älykkäitä" ja tylsiä keskusteluja, niin hän ottaa sitten sellaisen. Itse haluan miehessä jotain aivan muuta.

Antaa kaikkien kukkien kukkia.

• AM-kirjoittaja
        9+17 kirjoitti:

En oikein tiedä miten tulkita sun kirjotuksia. Tosi hienosti pisteet ja isot alkukirjaimet on löytäny paikkansa, mutta pilkuista ei ole tietoakaan. Ja kun kolmannen kerran puhuit älykkyys_Ö_sämäärästä niin sun kirjotukselta hajos lopullisesti pohja xD

Mut ei se mitään. Parempaa onnea ensi kerralla kun koitat mollata "juntteja" tai duunareita ja puhut mieskirjoittajien tasosta :P

-Akateeminen mieskirjoittaja

• Ihan jees
        AM-kirjoittaja kirjoitti:

En oikein tiedä miten tulkita sun kirjotuksia. Tosi hienosti pisteet ja isot alkukirjaimet on löytäny paikkansa, mutta pilkuista ei ole tietoakaan. Ja kun kolmannen kerran puhuit älykkyys_Ö_sämäärästä niin sun kirjotukselta hajos lopullisesti pohja xD

Mut ei se mitään. Parempaa onnea ensi kerralla kun koitat mollata "juntteja" tai duunareita ja puhut mieskirjoittajien tasosta :P

-Akateeminen mieskirjoittaja

Kun kirjoittaa duunarille niin muodolla ei ole väliä.... duunarille pitää kirjoittaa kuten sen tason miehille yleensäkin kirjoitetaan.

Joten oletus on että AP on duunari, koska valittaa ettei kelpaa naisille koska on duunari.

Ei kelpaa - joten mitä sitä ruotimaan miksi ei kelpaa, ei kelpaa.

Joka kelpaa ei tarvitse olla sinkku, jos itse ei halua, mutta joka ei kelpaa on sinkku, vaikka haluaisi suhteen. Sama pätee myös naiseen.

Joten nainen, joka haluaisi akateemisen miehen, mutta taso ei riitä - jää sinkuksi. Harvemmin nämä kuitenkaan näkevät edes vaihtoehtona katsella duunaria. Jokainen valitsee onko mielummin sinkku vai laskee rimaa ja saa sen suhteen. Naiset yleensä mielummin pitävät kiinni vaatimuksestaan, vaikka sitä seuraisi sinkkun arki. Vain akateeminen kelpaa - ja se kelpaavatko he akateemiselle onkin sitten se aivan toinen juttu.

Miehen tai naisen ei ole mikään pakko ottaa sellaista, joka ei miellytä - riippumatta millä perusteella. Parisuhde ei ole mikään itseisarvo. Säälittäviä on ne, jotka laskevat rimaa ja ovat siitä katkeria - haukkuvat ja valittavat sellaisesta suhteesta, jonka ovat aivan itse valinneet.... kannattaa siis ajatella -mitä haluaa -etukäteen.

• ..................

Itse en hakenut akateemista/ei-akateemista miestä. Hain kumppania. Tuolla asialla ei ole niin väliä, koska näen tuon akateemisuuden lähinnä vain ihmisen valintana sen suhteen, mitä on lähtenyt opiskelemaan ja mitä on halunnut tehdä "isona". Älykkyydestä se ei minulle kerro vaan lähinnä siitä, että hänellä on tietoa omasta alastaan, johon on hakenut akateemisen koulutuksen. Valitettavasti niin akateemisista ja ei-akateemisista löytyy suoraan sanottuna urpoja ihmisiä. Mutta myös älykkäitä ja fiksuja sellaisia.

Itse pidän ajatuksesta, että oma kumppani ei ole tallonut niitä samoja polkuja kuin minä. En halua itseni kopiota saati, että olisi kouluttautunut täysin samalle alalle kuin minä itse. Ja se, että lapsille löytyy vanhemmat, joilla on erilaisia kokemuksia työelämästä ja opiskelusta on mielestäni ainoastaan rikkaus.

No oma mies ei ole mikään duunari-duunari, mutta ei akateeminenkaan. Ikinä en ole kokenut, että emme voisi käydä mielenkiintoisia keskusteluja ja etteikö mieheni olisi erittäin älykäs ihminen. Oman alani asioista keskustelen paljon mielummin sitten kollegoiden kanssa enkä jaksa tuoda työasioita kotiini, kun niiden kanssa muutenkin saa tarpeeksi pähkiä. Itse olen kotonani lopulta erittäin arkinen olento enkä ole huomannut, että akateemisuuttani tarvitsisin parisuhteessani. Sama pätee myös harrastuksiin enkä ole ikinä osannut ajatella, että kumppanini pitäisi tykätä ja harrastaa samoja harrastuksia kuin minä. Enemmän hyötyä on ollut ihan omilla luonteenpiirteillä ja muusta elämästä opituilla asioilla.

Mutta meitä on moneksi ja jotkut ehkä haluavat samankaltaisen kumppanin (tai no onhan varmaan niitäkin ei-akateemisia, jotka haluavat akateemisen kumppanin). Ja tiedä häntä miten pakko se loppuviimeksi on. Tuntuu, että neittideitissä sitä helposti tulee kuvailtua "ihannekumppaniaan" tarkemmin kuin edes täytyisi.

• Yäks

Olen aikoinani muutaman akateemisen miehen tuntenut lyhyemmän tai pidemmän aikaa, ja rutikuivempaa porukkaa saa hakea. Plus yksi näistä oli aivan sekaisin päästään, mutta osaa peittää sen hyvin kun sivistyssanat ja hienot jutut sopivasti siloittelevat ne sekopäisyydet alleen...

• 9+18

Siis yksi kilpailija vähemmän, lupaan etten minäkään niitä duunareita katsele joten sinullekin tiedoksi ainakin yksi kilpailija vähemmän siihen sarjaan.

Hieno homma.

• Yäks
        9+18 kirjoitti:

Siis yksi kilpailija vähemmän, lupaan etten minäkään niitä duunareita katsele joten sinullekin tiedoksi ainakin yksi kilpailija vähemmän siihen sarjaan.

Hieno homma.

Oikeastaan minulle on yksi lysti mikä status miehellä on, kunhan hän ei ole tehnyt siitä elämänsä pääasiaa. Akateemiset yleensä ovat, ja jutut ovat sen mukaisia. Että sikäli ei nappaa...

Jotain muutakin pitää elämässä olla kuin surviaisten sukupuolielämä.

• 11+7
        Yäks kirjoitti:

Oikeastaan minulle on yksi lysti mikä status miehellä on, kunhan hän ei ole tehnyt siitä elämänsä pääasiaa. Akateemiset yleensä ovat, ja jutut ovat sen mukaisia. Että sikäli ei nappaa...

Jotain muutakin pitää elämässä olla kuin surviaisten sukupuolielämä.

Mutta vielä karmaisempaa on ne joiden elämä pyörii muiden suoritusten varassa tai jopa sen kaljakuppilan tiskin ympärillä. Joten elämä nousee tai laskee sekä myös romahtaa jos joku urheilia häviää toiselle tai rahat ei riitä siihen halvimpaankaan bisseen.

Yleisin tapa vapailla duunareilla viettää aikaa, kuka täyspäinen jaksaisi sitä katso yhtään?

• katixy

että duunareilla on tapana kiskoo kaljaa ja viinaa perjantaista sunnuntaihin...kuka haluaa katsoa semmoista kovin pitkään...

• 2+13

Hän haluaa ja onhan niillä duunareillakin niitä naisia. Onneksi jokainen saa sitä mitä tilaa.

Mitä useampi hakee duunaria sitä väljempää akateemisten markkinoilla on ja rehellisesti minusta tuntuu että aika moni on juuri näillä markkinoilla. Mitä useampi valitsee sen duunarin sitä isompi etu meille jotka eivät duunaria katsele.

• Lieberman
        2+13 kirjoitti:

Hän haluaa ja onhan niillä duunareillakin niitä naisia. Onneksi jokainen saa sitä mitä tilaa.

Mitä useampi hakee duunaria sitä väljempää akateemisten markkinoilla on ja rehellisesti minusta tuntuu että aika moni on juuri näillä markkinoilla. Mitä useampi valitsee sen duunarin sitä isompi etu meille jotka eivät duunaria katsele.

Mitä yleistyksiä akateemisista miehistä ja duunareista. Voin akateemisena miehenä vakuuttaa, että meissä on moniin juniin. Osa jopa reissaa resiinalla. Kaikki akateemiset eivät ole kuivia ja tylsiä. Meistä löytyy myös ihan tavallisen huumorin omaavia, mutta myös täysin naurettavia yksilöitä. Osa meistä todellakin käy ihan mielellään ja vapaaehtoisesti ilman kaulimen uhkaa teatterissa, oopperassa, konsertissa, jopa baletissakin. Itse en ole koskaan käynyt baletissa, mutta täytyy kokeilla. Osaa taas ei saada kirveelläkään kulttuurimenoihin, tai saadaan, mutta he eivät nauti näkemästään tai kuulemastaan, ellei siellä tarjoilla alkoholia. Heille jäähalli tai jalkapallokatsomo on tutumpi ja turvallisempi paikka kuin esimerkiksi ooppera.

En usko myöskään, että kaikki akateemiset pystyvät ns. henkeviin keskusteluihin, ellei esimerkiksi konetekniikan eri osa-alueita lueta sellaiseksi. Ehkä sana- ja käsitevarasto on meillä laajempi kuin näillä ns. duunareilla. Ehkä juttumme ja huulenheittomme ei aukene myöskään duunarinaisille. Ne eivät välttämättä ole niin yksioikoisia. Ne voivat kuulostaa tylsiltä ja kuivilta, vaikka meitä naurattaakin.

Kaikkinensa voidaan ilmeisesti todeta, että on ihan persoonakysymys, mikä miestyyppi sopii kenellekin. Meissä on hirveästi eroja. En lähtisi tekemään jyrkkiä rajauksia ja yleistyksiä akateemisen ja ei-akatemisen välille. Siihen en alussa kiinnittäisi huomiota. Sivistystä saadaan muualtakin kuin korkeakouluista, eikä sivistynyttä käytöstä takaa korkeakoulututkinto.

• 7+10
        Lieberman kirjoitti:

Mitä yleistyksiä akateemisista miehistä ja duunareista. Voin akateemisena miehenä vakuuttaa, että meissä on moniin juniin. Osa jopa reissaa resiinalla. Kaikki akateemiset eivät ole kuivia ja tylsiä. Meistä löytyy myös ihan tavallisen huumorin omaavia, mutta myös täysin naurettavia yksilöitä. Osa meistä todellakin käy ihan mielellään ja vapaaehtoisesti ilman kaulimen uhkaa teatterissa, oopperassa, konsertissa, jopa baletissakin. Itse en ole koskaan käynyt baletissa, mutta täytyy kokeilla. Osaa taas ei saada kirveelläkään kulttuurimenoihin, tai saadaan, mutta he eivät nauti näkemästään tai kuulemastaan, ellei siellä tarjoilla alkoholia. Heille jäähalli tai jalkapallokatsomo on tutumpi ja turvallisempi paikka kuin esimerkiksi ooppera.

En usko myöskään, että kaikki akateemiset pystyvät ns. henkeviin keskusteluihin, ellei esimerkiksi konetekniikan eri osa-alueita lueta sellaiseksi. Ehkä sana- ja käsitevarasto on meillä laajempi kuin näillä ns. duunareilla. Ehkä juttumme ja huulenheittomme ei aukene myöskään duunarinaisille. Ne eivät välttämättä ole niin yksioikoisia. Ne voivat kuulostaa tylsiltä ja kuivilta, vaikka meitä naurattaakin.

Kaikkinensa voidaan ilmeisesti todeta, että on ihan persoonakysymys, mikä miestyyppi sopii kenellekin. Meissä on hirveästi eroja. En lähtisi tekemään jyrkkiä rajauksia ja yleistyksiä akateemisen ja ei-akatemisen välille. Siihen en alussa kiinnittäisi huomiota. Sivistystä saadaan muualtakin kuin korkeakouluista, eikä sivistynyttä käytöstä takaa korkeakoulututkinto.

Mutta duunariden keskuusessa niitä helmiä on huomattavasti vähemmän kuin niissä akateemisen koulutuksen läpikäynneissä. Vapaiden duunareitten keskuudessa on onnistumisprosentti ( siis sen helmen löytämiselle) huomattavasti pienempi joten miksi etsiä joukosta jossa onnistuminen on todennäköisemmin huonompi kuin siinä missä se on suurempi. Jos miehen tulee ehdottomasti olla vapaa kaikista suhteistaan ja riittävän älykäs ja hyvää seuraa niin koska niitä on vähän niin miksi siis vaivautua etsimää siitä vähiten todennäköisestä paikasta.

Miehellä pitää olla laaja yleissivistys ja konetekniikka on varsin mielenkiintoista myös osasta naisista. Sarkastisen huumorin omaava mies on hurmaava huuliveikko, mutta ne pikku-kalle tyyppisen lähinnä säälittäviä. Molemmissa joukoissa varmaan löyttyy aina myös niitä poikeavia mutta valitettavasti niitä duunareita ( ei edes niiden varattujen joukosta) jotka todllakin täyttäisivät kriteetit ei vastaan ole tullut mutta akateemisten joukosta kylläkin ( vaikka varattuja - däm myöhästynnyt) Mutta silmät on syytä pitää auki ainahan voi olla onni myötä ja mies on myös vapaa - varattut ovat ehdottomasti ei - oli minkälainen oli.

Mutta aika monesti törmää duunariin jonka elämä romahtaa kun Tepsi/Hifki / ym hävisivät ja kaljakin alkaa olla loppu. Aamulla töihin 7-17, illalla valitusta jotta viikonloppuna päästää vetämmään kunnon kalsarikännit. Viikosta viikkoon ja mitään älyllistä ei löydy. Mielummin hirteen kun sellaisen kanssa monta tuntia viikossa. Yksinolo on viihtyisä vaihtoehto tähän- nautittavaa luksusta.

Akateemiseen tutkintoon vaaditaan jo jonkin tasoista ÄÖ:tä mutta duunariksi pääsee vaikka se olisi kuinka alhainen tahansa. Älykäs ja sivistynyt mies on aina seksikäs mutta tyhmä tai sivistymätön ei koskaan sitä voi olla.

• 345434
        7+10 kirjoitti:

Mutta duunariden keskuusessa niitä helmiä on huomattavasti vähemmän kuin niissä akateemisen koulutuksen läpikäynneissä. Vapaiden duunareitten keskuudessa on onnistumisprosentti ( siis sen helmen löytämiselle) huomattavasti pienempi joten miksi etsiä joukosta jossa onnistuminen on todennäköisemmin huonompi kuin siinä missä se on suurempi. Jos miehen tulee ehdottomasti olla vapaa kaikista suhteistaan ja riittävän älykäs ja hyvää seuraa niin koska niitä on vähän niin miksi siis vaivautua etsimää siitä vähiten todennäköisestä paikasta.

Miehellä pitää olla laaja yleissivistys ja konetekniikka on varsin mielenkiintoista myös osasta naisista. Sarkastisen huumorin omaava mies on hurmaava huuliveikko, mutta ne pikku-kalle tyyppisen lähinnä säälittäviä. Molemmissa joukoissa varmaan löyttyy aina myös niitä poikeavia mutta valitettavasti niitä duunareita ( ei edes niiden varattujen joukosta) jotka todllakin täyttäisivät kriteetit ei vastaan ole tullut mutta akateemisten joukosta kylläkin ( vaikka varattuja - däm myöhästynnyt) Mutta silmät on syytä pitää auki ainahan voi olla onni myötä ja mies on myös vapaa - varattut ovat ehdottomasti ei - oli minkälainen oli.

Mutta aika monesti törmää duunariin jonka elämä romahtaa kun Tepsi/Hifki / ym hävisivät ja kaljakin alkaa olla loppu. Aamulla töihin 7-17, illalla valitusta jotta viikonloppuna päästää vetämmään kunnon kalsarikännit. Viikosta viikkoon ja mitään älyllistä ei löydy. Mielummin hirteen kun sellaisen kanssa monta tuntia viikossa. Yksinolo on viihtyisä vaihtoehto tähän- nautittavaa luksusta.

Akateemiseen tutkintoon vaaditaan jo jonkin tasoista ÄÖ:tä mutta duunariksi pääsee vaikka se olisi kuinka alhainen tahansa. Älykäs ja sivistynyt mies on aina seksikäs mutta tyhmä tai sivistymätön ei koskaan sitä voi olla.

"Sarkastisen huumorin omaava mies on hurmaava huuliveikko, mutta ne pikku-kalle tyyppisen lähinnä säälittäviä."

Tässä on usein se ongelma, että monet pyrkivät tuohon mutta silti epäonnistuvat totaallisesti.

Naisilla on myös keskimäärin isommat ennakkoluulot tämmöisissä tapauksissa, siinä missä miehet harvemmin asettavat tuota edes kriteeriksi (alkup.kysymystä).

• Lieberman
        7+10 kirjoitti:

Onko kuitenkin niin, että joillekin naisille on tärkeää ihan vain statussyistä, että mies on saanut akateemisen koulutuksen? Toisaalta voitaisiin ehkä myös raakasti yleistää, että nainen toivoo miehen olevan vähintään yhtä älykäs kuin itse on? Mies toivoo naisen olevan itsensä kanssa korkeintaan yhtä älykäs.

Tuo huumorintajuhan kertoo tavallaan älykkyydestä. Nokkeluus, tilannekomiikka ja sanakäänteet vaativat vilkasta ja nopeaa aivotoimintaa. Jos siis mies saa naisen nauramaan, hän voi saada myös geeninsä kiertoon. Sitä ei saada pikku-Kalle -vitseillä.

On tietenkin totta, että akateemisesti koulutettujen keskuudessa älykkyys on keskimäärin korkeampaa kuin ei-akateemisesti koulutettujen keskuudessa. Näin ollen niitä "helmiä" löytyy todennäköisemmin akateemisista. Toisaalta heidän keskuudestaan löytyy myös kuivia tuppisuita, tai miehiä, joiden huumorintajua keskiverto ihminen ei kertakaikkiaan ymmärrä.

Onnea helmenkalastukseen! Kun tarpeeksi sukeltaa, niin eiköhän se oikea helmi löydy, kunnes näkee naurettavamman helmen.

• Lisää kylmää
        7+10 kirjoitti:

...huudella sivusta.

Duunareiden ja akateemisten älykkyyttä kuvaavien jakaumien sijainnista toisiinsa nähden on pakko olla samaa mieltä. Se kun on kuitenkin monin tutkimuksin todistettu. Mutta, kuten jo aiemmin todettua, kummastakin porukasta löytyy sekä fiksuja (niin älykkyysmielessä, kuin käytökseltään), että totaalisia ääliöitä.

Minua kuitenkin ihmetyttää tämän keskustelun yksipuolisuus ja yksiulotteisuus. Mieheltä vaaditaan laajaa yleissivistystä, mutta selkeästi jotkin asiat (vaikkapa se Tepsin/Hifkin häviäminen) on rajattu sivistyksen ulkopuolelle. Ei sitten ole käynyt mielessä, että ihmisissä on monia ulottuvuuksia, ja sama ihminen voi olla kiinnostunut hyvinkin erilaisista asioista? Se Ilveksen tappion raskaasti ottava tyyppi saattaa kokea samanlaisia pettymyksiä, kun tajuaa että kansallisoopperan solisti on sairastunut, ja tiedossa on Cavaradossin aaria Mika Pohjosen esittämänä. Tai sitten päinvastoin.

Jostain syystä juuri naiset ovat kovin innokkaita luokittelemaan ihmisiä jonkin toisarvoisen taustamuuttujan suhteen. Ja usein mennään metsikön puolelle niin että kolina käy.

Ai niin, ja suurimman osan akateemisista loppututkinnoista suorittaa ilman sen suurempaa älykkyyttä. Istumalihaksia se kyllä vaatii.

• 455445
        Lieberman kirjoitti:

Onko kuitenkin niin, että joillekin naisille on tärkeää ihan vain statussyistä, että mies on saanut akateemisen koulutuksen? Toisaalta voitaisiin ehkä myös raakasti yleistää, että nainen toivoo miehen olevan vähintään yhtä älykäs kuin itse on? Mies toivoo naisen olevan itsensä kanssa korkeintaan yhtä älykäs.

Tuo huumorintajuhan kertoo tavallaan älykkyydestä. Nokkeluus, tilannekomiikka ja sanakäänteet vaativat vilkasta ja nopeaa aivotoimintaa. Jos siis mies saa naisen nauramaan, hän voi saada myös geeninsä kiertoon. Sitä ei saada pikku-Kalle -vitseillä.

On tietenkin totta, että akateemisesti koulutettujen keskuudessa älykkyys on keskimäärin korkeampaa kuin ei-akateemisesti koulutettujen keskuudessa. Näin ollen niitä "helmiä" löytyy todennäköisemmin akateemisista. Toisaalta heidän keskuudestaan löytyy myös kuivia tuppisuita, tai miehiä, joiden huumorintajua keskiverto ihminen ei kertakaikkiaan ymmärrä.

Onnea helmenkalastukseen! Kun tarpeeksi sukeltaa, niin eiköhän se oikea helmi löydy, kunnes näkee naurettavamman helmen.

En kyllä sanoisi huumorintajun ja älykkyyden korreloivan toisiaan. Toki jonkinlaista ajatuksenjuoksua se vaatii, mutta älykkyys ei tarkoita (hyvää) huumorintajua ja toisinpäin.

Miehet eivät kiinnitä niin paljon huomiota naisen älykkyyteen tai koulututustasoon. Vaatimukset liittyvät enemmän ulkonäköön (ja siitäkin usein tingitään). Tietysti jos on erittäin hyvässä asemassa ja status nousee tärkeäksi niin silloin saatetaan naisten koulutukseenkin kiinnittää huomiota. Tuo on vain naisilla sääntö ja miehillä poikkeus.

• ennakkoluulot jyllää
        Lisää kylmää kirjoitti:

...huudella sivusta.

Duunareiden ja akateemisten älykkyyttä kuvaavien jakaumien sijainnista toisiinsa nähden on pakko olla samaa mieltä. Se kun on kuitenkin monin tutkimuksin todistettu. Mutta, kuten jo aiemmin todettua, kummastakin porukasta löytyy sekä fiksuja (niin älykkyysmielessä, kuin käytökseltään), että totaalisia ääliöitä.

Minua kuitenkin ihmetyttää tämän keskustelun yksipuolisuus ja yksiulotteisuus. Mieheltä vaaditaan laajaa yleissivistystä, mutta selkeästi jotkin asiat (vaikkapa se Tepsin/Hifkin häviäminen) on rajattu sivistyksen ulkopuolelle. Ei sitten ole käynyt mielessä, että ihmisissä on monia ulottuvuuksia, ja sama ihminen voi olla kiinnostunut hyvinkin erilaisista asioista? Se Ilveksen tappion raskaasti ottava tyyppi saattaa kokea samanlaisia pettymyksiä, kun tajuaa että kansallisoopperan solisti on sairastunut, ja tiedossa on Cavaradossin aaria Mika Pohjosen esittämänä. Tai sitten päinvastoin.

Jostain syystä juuri naiset ovat kovin innokkaita luokittelemaan ihmisiä jonkin toisarvoisen taustamuuttujan suhteen. Ja usein mennään metsikön puolelle niin että kolina käy.

Ai niin, ja suurimman osan akateemisista loppututkinnoista suorittaa ilman sen suurempaa älykkyyttä. Istumalihaksia se kyllä vaatii.

"Jostain syystä juuri naiset ovat kovin innokkaita luokittelemaan ihmisiä jonkin toisarvoisen taustamuuttujan suhteen. Ja usein mennään metsikön puolelle niin että kolina käy. "

Tuo asia on tullut yllätyksenä itsellekin, mutta useiden kommenttien yms. perusteella tuo tuntuu olevan hyvin paikkaansa pitävä arvio. Tosin jos kommentteja on seurannut enemmän niin huomaa myös miehillä olevan samanlaisia ennakkoluuloja yleensä naisten ulkonäköön liittyen.

Tässä tilanteessa vain suurempi valinnanvapaus on yleensä naisilla (mieshakijamäärän takia) ja tämä taas johtaa siihen, että naisilla on helpompi valita itseään miellyttävä kumppani.

• Lisää kylmää
        ennakkoluulot jyllää kirjoitti:

"Jostain syystä juuri naiset ovat kovin innokkaita luokittelemaan ihmisiä jonkin toisarvoisen taustamuuttujan suhteen. Ja usein mennään metsikön puolelle niin että kolina käy. "

Tuo asia on tullut yllätyksenä itsellekin, mutta useiden kommenttien yms. perusteella tuo tuntuu olevan hyvin paikkaansa pitävä arvio. Tosin jos kommentteja on seurannut enemmän niin huomaa myös miehillä olevan samanlaisia ennakkoluuloja yleensä naisten ulkonäköön liittyen.

Tässä tilanteessa vain suurempi valinnanvapaus on yleensä naisilla (mieshakijamäärän takia) ja tämä taas johtaa siihen, että naisilla on helpompi valita itseään miellyttävä kumppani.

"Tosin jos kommentteja on seurannut enemmän niin huomaa myös miehillä olevan samanlaisia ennakkoluuloja yleensä naisten ulkonäköön liittyen."

Taisit missata pointin, ainakin osittain. Minä tarkoitin lähinnä sitä, että jonkun taustamuuttujan, kuten tässä koulutuksen, tai vaikkapa pukeutumisen, jonkin harrastuksen tai vastaavan perusteella tehdään päätelmiä siitä, millainen ihminen on kokonaisuudessaan. Esimerkiksi, itseni voi tavata niin liituraitapuvussa, kuin farkuissa, verkkareissa tai vaikkapa puskavarusteissa. Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa, kun olen saanut kuulla naisilta hyvinkin pitkälle vietyä luonneanalyysiä itsestäni, ihan vain sillä perusteella, mitkä releet minulla on sattunut päällä olemaan.

Esimerkiksi, niiden puskavarusteiden perustella olen rento, käytännöllinen ja maanläheinen tyyppi, ihan toista maata kuin sellaiset materialistiset ja moraalittomat, seipään nielleet ja tylsät pukupellet. Ja vastaavasti kun olen vetänyt puvun niskaan, saan kuulla neitien ja rouvien kommentteja siitä, miten olen sivistynyt ja huoliteltu, toisin kuin ne verkkareissa tai farkuissa kulkevat, kaljaa kittaavat ja mistään mitään ymmärtämättömät moukat.

Ja juuri siinä naiset menevät enemmän metsään kuin miehet. Paska menee parfyymistä, tai parfyymi paskasta, ihan vain käärepaperin perusteella. Ja sitten kitistään, kun jossain vaiheessa keksitään että kumppanin valinnassa on ihan itse menty jo alkujaan metsään.

"Tässä tilanteessa vain suurempi valinnanvapaus on yleensä naisilla (mieshakijamäärän takia) ja tämä taas johtaa siihen, että naisilla on helpompi valita itseään miellyttävä kumppani."

Jaa, miesten ja naisten jakauman perusteella väittäisin, että sitä valinnan vapautta on kummallakin sukupuolella lähes yhtä paljon.

• ÄO sobig
        7+10 kirjoitti:

'Älykkyysösämäärä'?

Minua ärsyttää suuresti joidenkin kirjoitustaidottomuus. Taitavin tuntemani kynäniekka (mies) on ollut duunari ja on nyt ilman työtä. Älyä hänellä kyllä riittäisi, mutta pitkäjännitteisyyttä kai sitten ei. Hankala juttu. Muuten voisi olla ihana ihminen, mutta on tuhlannut niin paljon elämäänsä tajuttomaan raatamiseen ja tosiaan siihen jokaviikkoiseen ryyppäämiseen.

• 7

niin, kolikossa on aina kaksi kääntöpuolta. Usea teistäkin, jotka olette tähän aloitukseen kirjoittaneet, antaa itsestään sellaisen kuvan, että olette ihan samaa keskivertosakkia kuin moni muukin maan tallaaja, riippumatta koulutuksenne tasosta.

• amis ja viikset

Niin, mieti asiaa toisen kerran. Olet ollut joskus lapsi ja kävit peruskoulua?
      Jätit koulun siihen yläasteen ysiluokkaan, koulu tökki ja otti vastaan jo tuolloin? Kielet oli tylsiä ja matikasta jäi mieleen vaan prosenttilaskut, mitä typeriä yhtälöitä oppimaan? Samaan aikaan ne luokan fiksuimmat tytöt ja pojat jatkoivat lukioon, fiksuimmat kielissä, matikassa ja muissakin lukuaineissa.

Sinä jatkoit sitten amikseen. Tapasit siellä uusia kavereita, jotka olivat samahenkisiä, kävitte salaa pihalla tupakalla ja viikonloppuisin ostitte pussikaljaa ja ajoitte Toyotalla karvanopat heiluen. Muodin mukaan kasvatitte amisviikset ja takatukan? Elämä hymyili ja työpaikka löytyi raksalta.

Samaan aikaa lukioon jatkavat oppivat lisää matikkaa, kieliä ja ylissivistys lisääntyi. Tupakkaa polttavat ja ryyppäävät kaverit tuntuvat lähinnä huonokäytöksisiltä ääliöiltä.
      Lukion jälkeen mielessä on jatko-opinnot yliopistossa, kesätyö jossain ulkomailla.

Nyt on kulunut tuosta ajasta jo vuosia. Olette molemmat kenties kolmekymppisiä, olisi kiva löytää puolisoa ja perustaa perhe.
      Kohtaatte netissä - tuleeko teistä pari?
      90% teillä ei ole mitään sanottavaa toisellenne.

Ymmärsitkö yskän? LIKA BARN LEKER BEST!

• (=)

monta vuotta menny ihan hukkaan rupsahtaneita vanhuksia nuoruus on vain kerran.

• niin...

Tämä oli oiva esimerkki siitä, että koulutus ei takaa sydämensivistystä. Molemmista taustoista tulee moukkia ja fiksuja!

• se köyhä duunari?

Ikäryhmässä 30-40 v on tapahtunut muutakin, joku amikseen mennyt on maksanut ok-talonsa velattomaksi, perustanut kenties kannattavan yrityksen, kun taas se kiltti tyttö lukiosta, joka uhrasi kouluun paljon aikaa ja vuosia, maksaa vielä opintovelkojaan ja asuu vuokralla yksiössä! Näillä ryhmillä ei ole mitään yhteistä, toinen on köyhä ja toinen velaton vakavarainen, jolla on paljon harrastuksia, mitkä maksavat niin paljon, ettei naisella ole varaa niihin.

• heh juu juu
        se köyhä duunari? kirjoitti:

Ikäryhmässä 30-40 v on tapahtunut muutakin, joku amikseen mennyt on maksanut ok-talonsa velattomaksi, perustanut kenties kannattavan yrityksen, kun taas se kiltti tyttö lukiosta, joka uhrasi kouluun paljon aikaa ja vuosia, maksaa vielä opintovelkojaan ja asuu vuokralla yksiössä! Näillä ryhmillä ei ole mitään yhteistä, toinen on köyhä ja toinen velaton vakavarainen, jolla on paljon harrastuksia, mitkä maksavat niin paljon, ettei naisella ole varaa niihin.

40 vuotiaaksi ja sen jälkeen tekevät pätkätöitä.

• oijoijoijoi

Kuten hyvin huomasit muutamasta tulleesta vastauksesta, duunarin maailma pyörii rahan ympärillä,ja käytös on öykkärimäistä. Ja tuollaisia ne kuvittelevat fiksun naisen haluavan.

• Totuuden ääni
        se köyhä duunari? kirjoitti:

No tuosta velattomasta ok-talosta en nyt menisi vannomaan, mutta noista rahaa nielevistä (nestepitoisista) harrastuksista olemme kyllä samaa mieltä. Minkä nuorena Karhu-lippispäänä oppii, sen vanhana rasvamaksana taitaa!

Saisivat muuten muuttaa tuon roskapostirobottivarmistuksen pluslaskusta kertolaskuksi, niin lakkaisivat nuo duunarit uhoamasta...

• koulutettu nainen
        oijoijoijoi kirjoitti:

Kuten hyvin huomasit muutamasta tulleesta vastauksesta, duunarin maailma pyörii rahan ympärillä,ja käytös on öykkärimäistä. Ja tuollaisia ne kuvittelevat fiksun naisen haluavan.

Kyllä ne lukeneet täällä nyt eniten tuntuvat röyhkeitä ja ylimielisiä olevan. Veikkaan, että vastaajat ovat ensimmäisen vuoden opiskelijoita tai vasta lukiosta päässeitä, joilla on suuret luulot itsestään ja tulevaisuudestaan. Ei oikeasti fiksulla ihmisellä, oli opiskellut enemmän tai vähemmän, ole tarvetta tuollaiseen hiekkalaatikko kinaan. Kaikkia meitä täällä tarvitaan. Ei se akateemisenkaan roskis tyhjene siellä pöydän alla ellei siivooja olisi, eikä kaupasta irtoa tavaraa ilman myyjää.

• faktaaja
        Totuuden ääni kirjoitti:

No tuosta velattomasta ok-talosta en nyt menisi vannomaan, mutta noista rahaa nielevistä (nestepitoisista) harrastuksista olemme kyllä samaa mieltä. Minkä nuorena Karhu-lippispäänä oppii, sen vanhana rasvamaksana taitaa!

Saisivat muuten muuttaa tuon roskapostirobottivarmistuksen pluslaskusta kertolaskuksi, niin lakkaisivat nuo duunarit uhoamasta...

Tiesitkö että ns. akateemisista tulee suurimmasta osasta tavallisia palkkaduunareita, osa jää ikiopiskelijoiksi ja pätkätyöläisiksi / työttömiksi, siis duunaireiden alinta kastia. Sinä kuulut tuohon viimeksi mainittuun ryhmään ja olet tietenkin velkainen, sekä köyhä.

• baboon...
        faktaaja kirjoitti:

Tiesitkö että ns. akateemisista tulee suurimmasta osasta tavallisia palkkaduunareita, osa jää ikiopiskelijoiksi ja pätkätyöläisiksi / työttömiksi, siis duunaireiden alinta kastia. Sinä kuulut tuohon viimeksi mainittuun ryhmään ja olet tietenkin velkainen, sekä köyhä.

Et ole ainoastaan duunari, vaan vielä muutenkin viksahtanut: luulet tietäväsi anonyymistä kirjoittajasta mikä tämä on, ja onko tämä työssä ym.
        Hah, anna mun kaikki kestää, Jeesus mikä paviaani.

• uuuh...
        koulutettu nainen kirjoitti:

Kyllä ne lukeneet täällä nyt eniten tuntuvat röyhkeitä ja ylimielisiä olevan. Veikkaan, että vastaajat ovat ensimmäisen vuoden opiskelijoita tai vasta lukiosta päässeitä, joilla on suuret luulot itsestään ja tulevaisuudestaan. Ei oikeasti fiksulla ihmisellä, oli opiskellut enemmän tai vähemmän, ole tarvetta tuollaiseen hiekkalaatikko kinaan. Kaikkia meitä täällä tarvitaan. Ei se akateemisenkaan roskis tyhjene siellä pöydän alla ellei siivooja olisi, eikä kaupasta irtoa tavaraa ilman myyjää.

No enpä nyt menisi sanomaan ihan noin. . . .
        Mutta ehkä olet aloittaja.

• koulutettu nainen
        uuuh... kirjoitti:

No enpä nyt menisi sanomaan ihan noin. . . .
        Mutta ehkä olet aloittaja.

Perustele ihmeessä kantasi, äläkä heitä ilmaan avonaisia ajatuksia. Voi luulla, ettei asiastaan tiedä, vaikka niin antaa ymmärtää.

Joskus nuorena tyttönä tein kesätöinä siivoojan hommia terkkarissa rahoittaakseni opiskelujani. Siellä sai todellakin huomata, kuinka yleviä etenkin lääkärit, siis akateemiset, olivat siivoojia kohtaan, edes huomenta ei sanottu, ei koskaan. Olisi josku tehnyt mieli jättää ne roskikset sieltä lääkäreiden huoneista tyhjäämättä, niin jo olisi tullut siivoojaa ikävä. Kun olin päässyt hoitajaksi asti, niin sitten alkoi huomenkin irtoamaan, mikä oli aika naurettavaa ja lapsellista käytöstä. Samoista ihmisistä oli kuitenkin kyse ja kaikki teimme työtä potilaiden hyväksi. Lääkärikään ei voisi työtään tehdä ilman muiden panosta, sen tietää jokainen alalla oleva ja varmasti pätee muuallekin. Myöhemmin jatkoin opiskeluja edelleen ja sairaalamaailma jäi taakse. Valitettavasti tätä ilmiötä on muuallakin näkyvissä, että ihminen arvostetaan koulutuksen mukaan, vaikka se ei kerro ihmisestä muuta kuin sen koulutuksen.

Loppujen lopuksi typeräksi itsensä tekee se, joka toista ylenkatsoo, eikä se, jota katsotaan.

• Kiitos!

Perustele ihmeessä kantasi, äläkä heitä ilmaan avonaisia ajatuksia. Voi luulla, ettei asiastaan tiedä, vaikka niin antaa ymmärtää.

Joskus nuorena tyttönä tein kesätöinä siivoojan hommia terkkarissa rahoittaakseni opiskelujani. Siellä sai todellakin huomata, kuinka yleviä etenkin lääkärit, siis akateemiset, olivat siivoojia kohtaan, edes huomenta ei sanottu, ei koskaan. Olisi josku tehnyt mieli jättää ne roskikset sieltä lääkäreiden huoneista tyhjäämättä, niin jo olisi tullut siivoojaa ikävä. Kun olin päässyt hoitajaksi asti, niin sitten alkoi huomenkin irtoamaan, mikä oli aika naurettavaa ja lapsellista käytöstä. Samoista ihmisistä oli kuitenkin kyse ja kaikki teimme työtä potilaiden hyväksi. Lääkärikään ei voisi työtään tehdä ilman muiden panosta, sen tietää jokainen alalla oleva ja varmasti pätee muuallekin. Myöhemmin jatkoin opiskeluja edelleen ja sairaalamaailma jäi taakse. Valitettavasti tätä ilmiötä on muuallakin näkyvissä, että ihminen arvostetaan koulutuksen mukaan, vaikka se ei kerro ihmisestä muuta kuin sen koulutuksen.

Loppujen lopuksi typeräksi itsensä tekee se, joka toista ylenkatsoo, eikä se, jota katsotaan.

asiallista tekstiä naiselta siis NAINEN isolla N:llä eikä omaan napaansa tuijottaja kitisevä pikkulikka.

• ...

Meinaatko ettei siivooja voi katsoa toista ihmistä tai työntekijää ylen? Mikäli, niin olet väärässä.
        Eli ei se kouluttamattomuus tee kenestäkään fiksua.
        Tästä voimme vetää johtopäätöksen siitä, että et voi tietää ketkä tässä avauksessa ovat koulutettuja ja ketkä eivät.

Voipi olla ettet ole ihan perillä kaikesta mitä puhut.

• huhhhhhuuuuu23
        Kiitos! kirjoitti:

asiallista tekstiä naiselta siis NAINEN isolla N:llä eikä omaan napaansa tuijottaja kitisevä pikkulikka.

Ja aloittaja-duunari alias iso N siellä taas...

• koulutettu nainen
        ... kirjoitti:

Meinaatko ettei siivooja voi katsoa toista ihmistä tai työntekijää ylen? Mikäli, niin olet väärässä.
        Eli ei se kouluttamattomuus tee kenestäkään fiksua.
        Tästä voimme vetää johtopäätöksen siitä, että et voi tietää ketkä tässä avauksessa ovat koulutettuja ja ketkä eivät.

Voipi olla ettet ole ihan perillä kaikesta mitä puhut.

En tarkoittanut ja varmasti sen ymmärsitkin, mutta jos asian nyt haluat noin kääntää, niin voit senkin tehdä. Tässä ketjussa linja vain oli tuo.

• ...

En tarkoittanut ja varmasti sen ymmärsitkin, mutta jos asian nyt haluat noin kääntää, niin voit senkin tehdä. Tässä ketjussa linja vain oli tuo.

En ymmärtänyt, siksi esitin asian. Aloituksessahan pohditaan stiä että naiset nimenomaan ovat pinnallisia kun hakevat vain akateemista. Jos olet kommentit lukenut, tiedät että kaikki eivät hae nimenomaan akateemista ja että keskustelussa on tullut tiettyjä YLEISIÄ eroavaisuuksia akateemsiten ja ei-akateemisten välillä. On todettu että pösilöitä löytyy kaikista ammattiryhmistä, mutta valitettavasti alemman koulutustason omaavilla on enemmän taipumusta kaljan kittaamiseen ja junttiuteen (ja machoiluun).

Yleensä kommentit, joissa nainen kirjoittaa haluavansa nimen omaan akateemisenn miehen, saavat negatiivisa hyökkäyksiä osakseen. Eli naiset halutaan pakottaa ei-akateemiseen seuraan. Sinä olet selvästi tällä samalla linjalla, ja vedän tästä kyllä johtopäätöksen että et ole nainen. Vain mies ajattelee noin.

Minun puolestani saat ajatella mitä haluat, minä valitsen miehen omilla kriteereilläni koska MINUN elämääni hän liittyy, ei muiden. Ja fiksut naiset tekevät samoin.

Siitä huolimatta että lääkäri ei ole huomannut sinua silloin kun olet ollut siivoojan töissä.
        Kokeileppa mennä ainoana naisena duunariporukkaan, ja katso kuinka fiksuja nämä herrat ovat.

• koulutettu nainen
        ... kirjoitti:

En ymmärtänyt, siksi esitin asian. Aloituksessahan pohditaan stiä että naiset nimenomaan ovat pinnallisia kun hakevat vain akateemista. Jos olet kommentit lukenut, tiedät että kaikki eivät hae nimenomaan akateemista ja että keskustelussa on tullut tiettyjä YLEISIÄ eroavaisuuksia akateemsiten ja ei-akateemisten välillä. On todettu että pösilöitä löytyy kaikista ammattiryhmistä, mutta valitettavasti alemman koulutustason omaavilla on enemmän taipumusta kaljan kittaamiseen ja junttiuteen (ja machoiluun).

Yleensä kommentit, joissa nainen kirjoittaa haluavansa nimen omaan akateemisenn miehen, saavat negatiivisa hyökkäyksiä osakseen. Eli naiset halutaan pakottaa ei-akateemiseen seuraan. Sinä olet selvästi tällä samalla linjalla, ja vedän tästä kyllä johtopäätöksen että et ole nainen. Vain mies ajattelee noin.

Minun puolestani saat ajatella mitä haluat, minä valitsen miehen omilla kriteereilläni koska MINUN elämääni hän liittyy, ei muiden. Ja fiksut naiset tekevät samoin.

Siitä huolimatta että lääkäri ei ole huomannut sinua silloin kun olet ollut siivoojan töissä.
        Kokeileppa mennä ainoana naisena duunariporukkaan, ja katso kuinka fiksuja nämä herrat ovat.

Ensimmäinen vastaukseni ei ollut suinkaan aloittajalle, vaan kirjoittajalle, jolle vastasin. Tämä on erillinen ketju, joka on alkanut elää omaa elämäänsä. Mitä sukupuoleeni tulee, niin ei minulla ole tarvetta esiintyä miehenä, eihän siinä olisi edes mitään järkeä. Jos et saa ajatuksestani kiinni, niin en lähde uudelle kinalinjalle sitä selventämään. Ehkä yhden kirjoitukseni viimeinen lause olisi se selkein:

Loppujen lopuksi typeräksi itsensä tekee se, joka toista ylenkatsoo, eikä se, jota katsotaan. Pitäisikö tähän jatkaa, että koulutuksesta riippumatta.

• ohhoh, jopas oli

Ensimmäinen vastaukseni ei ollut suinkaan aloittajalle, vaan kirjoittajalle, jolle vastasin. Tämä on erillinen ketju, joka on alkanut elää omaa elämäänsä. Mitä sukupuoleeni tulee, niin ei minulla ole tarvetta esiintyä miehenä, eihän siinä olisi edes mitään järkeä. Jos et saa ajatuksestani kiinni, niin en lähde uudelle kinalinjalle sitä selventämään. Ehkä yhden kirjoitukseni viimeinen lause olisi se selkein:

Loppujen lopuksi typeräksi itsensä tekee se, joka toista ylenkatsoo, eikä se, jota katsotaan. Pitäisikö tähän jatkaa, että koulutuksesta riippumatta.

Oho, millä perusteella poistatit viestini??
        Eikö totuus maittanut vai?

• että silleen

Eli laitan nyt vielä uudelleen mitä tapahtui:

Minä vastasin tähän viestiin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9239012/45258492

koska siihen oli tullut vain negatiivisia kommentteja

tällä viestillä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9239012/45265883

Sinä takerruit minun kirjoitukseeni, mutta sinua eivät häirinneet miesten kirjoittamat jutut lainkaan.
        Kerro minulle millä perusteella nuo kommentit ovat akateemisten kirjoittamia.
        Ja kerro miksi puolustat heidän käytöstään.

Ja tulen laittamaan tämän viestin uudelleen mikäli poistatat sen jälleen, sillä tässä ei ole mitään poistettavaa, paitsi että sinä et ehkä tästä pidä.

Minun mielestäni sinä provoilet ja olet todennäköisesti mies.
        Kuten todistettua, koulutus ei takaa fiksuutta, olet siitä oiva esimerkki.
        Suorastaan säälittävä tapaus.

• koulutettu nainen
        ohhoh, jopas oli kirjoitti:

Oho, millä perusteella poistatit viestini??
        Eikö totuus maittanut vai?

Olet vainoharhainen ja päättelet sellaista mikä ei pidä paikkaansa, sukupuolesta alkaen. Minä en voi sille mitään, jos et tavoita ajatustani, enkä aio siitä kanssasi enää vääntää millään muotoa. Inttäminen ja inkuttaminen ei johda yhtään mihinkään. Sanon niin tai näin, niin aina on väärin päin!

• koulutettu nainen
        että silleen kirjoitti:

Eli laitan nyt vielä uudelleen mitä tapahtui:

Minä vastasin tähän viestiin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9239012/45258492

koska siihen oli tullut vain negatiivisia kommentteja

tällä viestillä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9239012/45265883

Sinä takerruit minun kirjoitukseeni, mutta sinua eivät häirinneet miesten kirjoittamat jutut lainkaan.
        Kerro minulle millä perusteella nuo kommentit ovat akateemisten kirjoittamia.
        Ja kerro miksi puolustat heidän käytöstään.

Ja tulen laittamaan tämän viestin uudelleen mikäli poistatat sen jälleen, sillä tässä ei ole mitään poistettavaa, paitsi että sinä et ehkä tästä pidä.

Minun mielestäni sinä provoilet ja olet todennäköisesti mies.
        Kuten todistettua, koulutus ei takaa fiksuutta, olet siitä oiva esimerkki.
        Suorastaan säälittävä tapaus.

Nimenomaan EN puolustanut! Miten voi ihminen näin väärin tulkita, kun muut tulkitsi oikein???

• herran je

Olet vainoharhainen ja päättelet sellaista mikä ei pidä paikkaansa, sukupuolesta alkaen. Minä en voi sille mitään, jos et tavoita ajatustani, enkä aio siitä kanssasi enää vääntää millään muotoa. Inttäminen ja inkuttaminen ei johda yhtään mihinkään. Sanon niin tai näin, niin aina on väärin päin!

Ei jumaliste, ajattele mitä ajattelet, mutta jos tuo oli syy poistattamiseen, niin et ole itse terve.
        Parempaa vointia vaan.

• jeesus sentään

Nimenomaan EN puolustanut! Miten voi ihminen näin väärin tulkita, kun muut tulkitsi oikein???

Ketkä muut???
        Sinä ja minä tässä olemme keskustelleet, ei tässä haarassa muita ole.
        Sinä sanoit että korkeastikoulutetut ovat olleet enemmistönä huonostikäyttätyvistä kirjoittajista.
        Tuohon mainitsemaani kommenttiin tuli kasa negatiivisia kirjotiuksia, mutta sinä takerruit MINUN kirjoituskeeni.
        HALOOO!!!!
        Menen muualle esittämään pyhimystä.
        Jos et kestä sitä että kanssasi ollaan eri mieltä, älä kirjoita.

Olet todella säälittävä tapaus.

• Lieberman
        jeesus sentään kirjoitti:

Ketkä muut???
        Sinä ja minä tässä olemme keskustelleet, ei tässä haarassa muita ole.
        Sinä sanoit että korkeastikoulutetut ovat olleet enemmistönä huonostikäyttätyvistä kirjoittajista.
        Tuohon mainitsemaani kommenttiin tuli kasa negatiivisia kirjotiuksia, mutta sinä takerruit MINUN kirjoituskeeni.
        HALOOO!!!!
        Menen muualle esittämään pyhimystä.
        Jos et kestä sitä että kanssasi ollaan eri mieltä, älä kirjoita.

Olet todella säälittävä tapaus.

Katsohan peiliin ja omia kirjoituksiasi. Minusta koulutettu nainen on kirjoittanut ihan asiallisesti ja asiaa. En tiedä, mistä olet kiivastunut.

Tuota koulutetun henkilön ylenkatsomista olen huomannut itsekin työyhteisössäni. Moni meidän akateemisesti koulutettu (varsinkin naiset) kohtelee siivoajia alentavasti. Jostain syystä sivistynyt käyttäytyminen heitetään roskikseen. Minä itse, vaikka akateeminen olenkin, kohtelen heitä tasa-arvoisesti, koska tiedän tavallisen tarkkaan, että ilman siivoajia meidän oma työmme jää tekemättä.

Johtuukohan tämä tasa-arvoinen kohtelu siitä, että olen opiskeluaikana rahoittanut opintojani tavallisena aduunarina. Sain kokea duunarin elämää, enkä jäänyt sitä kaipaamaan. Ne yksinkertaiset jutut eivät vain iskeneet. Opin kuitenkin arvostamaan heidän työtään.

• <=
        Lieberman kirjoitti:

Katsohan peiliin ja omia kirjoituksiasi. Minusta koulutettu nainen on kirjoittanut ihan asiallisesti ja asiaa. En tiedä, mistä olet kiivastunut.

Tuota koulutetun henkilön ylenkatsomista olen huomannut itsekin työyhteisössäni. Moni meidän akateemisesti koulutettu (varsinkin naiset) kohtelee siivoajia alentavasti. Jostain syystä sivistynyt käyttäytyminen heitetään roskikseen. Minä itse, vaikka akateeminen olenkin, kohtelen heitä tasa-arvoisesti, koska tiedän tavallisen tarkkaan, että ilman siivoajia meidän oma työmme jää tekemättä.

Johtuukohan tämä tasa-arvoinen kohtelu siitä, että olen opiskeluaikana rahoittanut opintojani tavallisena aduunarina. Sain kokea duunarin elämää, enkä jäänyt sitä kaipaamaan. Ne yksinkertaiset jutut eivät vain iskeneet. Opin kuitenkin arvostamaan heidän työtään.

Sinulle luetun ymmärtäminen on ilmeisen vaikeaa ja vielä vaikeampaa on kun ei saa laikkiä rauhassa kaikkitietävää.
        Minusta sinun tekstisi on puolueellista ja tähtää aloittajan tukemiseen ja naisen itsemääräämisoikeuden rajoittamiseen. Aika harva korkeastikoulutettu on noin lyhytnäköinen kuin sinä.

• ascdasd
        ... kirjoitti:

Ei ihan heti uskoisi tätäkään kirjoitusta naisen kirjoittamaksi! :D

• ???
        ascdasd kirjoitti:

Ei ihan heti uskoisi tätäkään kirjoitusta naisen kirjoittamaksi! :D

Eikö?

• Lieberman
        <= kirjoitti:

Sinulle luetun ymmärtäminen on ilmeisen vaikeaa ja vielä vaikeampaa on kun ei saa laikkiä rauhassa kaikkitietävää.
        Minusta sinun tekstisi on puolueellista ja tähtää aloittajan tukemiseen ja naisen itsemääräämisoikeuden rajoittamiseen. Aika harva korkeastikoulutettu on noin lyhytnäköinen kuin sinä.

Mistä oikein kiristää? Jos minulle on luetun ymmärtäminen vaikeaa, niin mitä se sinulle on. Jos joku on eri mieltä kuin sinä, niin heti alkaa räksytys. Tottakai minä olen puolueellinen omille ajatuksilleni. Miksi muuten tukisin aloittajaa? Sinunko puolellasi pitäisi olla? Ei, en ole kummallakaan puolella.

Miten sinä luet tekstejä tai miten sinä tajunnassasi väännät niitä? Aika pahasti olet ulalla. Minäkö olen rajoittanut naisten itsemääräämisoikeutta? Todistettavasti olen myös kaukonäköinen. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?

• alkaa kyllästyttää..
        Lieberman kirjoitti:

Mistä oikein kiristää? Jos minulle on luetun ymmärtäminen vaikeaa, niin mitä se sinulle on. Jos joku on eri mieltä kuin sinä, niin heti alkaa räksytys. Tottakai minä olen puolueellinen omille ajatuksilleni. Miksi muuten tukisin aloittajaa? Sinunko puolellasi pitäisi olla? Ei, en ole kummallakaan puolella.

Miten sinä luet tekstejä tai miten sinä tajunnassasi väännät niitä? Aika pahasti olet ulalla. Minäkö olen rajoittanut naisten itsemääräämisoikeutta? Todistettavasti olen myös kaukonäköinen. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?

Mitä jankutat? Onko tuo mielestäsi keskustelua? Et edes lue, mistä on ollut kyse, kunhat kirjoittelet jotain paskaa ja se siitä. Eihän se minun vikani ole jos olet keskinkertainen, eikä tämän ketjun ylös nostaminen tällä tavalla asioista muuksi muuta.
        Duunari on tyhmä ja sillä selvä. Itke sitä niin paljon kuin haluat.

• dsfc
        alkaa kyllästyttää.. kirjoitti:

Mitä jankutat? Onko tuo mielestäsi keskustelua? Et edes lue, mistä on ollut kyse, kunhat kirjoittelet jotain paskaa ja se siitä. Eihän se minun vikani ole jos olet keskinkertainen, eikä tämän ketjun ylös nostaminen tällä tavalla asioista muuksi muuta.

Eli olet duunari.x

• tuidui
        dsfc kirjoitti:

Eli olet duunari.x

Tästä aloituksesta huomaa, että se on juntteja duunareita pullollaan. On vain mukavaa kun saa kertoa teille totuuden. Ymmärrän kyllä että se ottaa koville.

• Lieberman
        alkaa kyllästyttää.. kirjoitti:

Vai alkaa kylläsyttämään. Ei ihme. Sinulla on jäänyt päälle joku ihmeen räksytysvaihde, jota kuvittelet vielä keskusteluksi omalta puoleltasi. Jos olenkin keskinkertainen, niin sinä et edes näytä yltävän sille tasolle.

Sinulla on todella kapea maailmankatsomus. Kuljet laput silmillä ja teet rajallisia päätelmiä rajallisesta maailmastasi. Maailmastasi, joka näyttäytyy täysin mausta-valkoisena. Ei duunarius tee ihmistä tyhmäksi. Ei akateeminen tutkinto tee ihmisestä välttämättä älykästä.

Etsi sinä vaan itsellesi akateemisen loppututkinnon suorittanutta, mutta sellaisen löytäminen voi olla sinulle vaikeaa ellet kasva henkisesti.

• 454545445
        Lieberman kirjoitti:

Vai alkaa kylläsyttämään. Ei ihme. Sinulla on jäänyt päälle joku ihmeen räksytysvaihde, jota kuvittelet vielä keskusteluksi omalta puoleltasi. Jos olenkin keskinkertainen, niin sinä et edes näytä yltävän sille tasolle.

Sinulla on todella kapea maailmankatsomus. Kuljet laput silmillä ja teet rajallisia päätelmiä rajallisesta maailmastasi. Maailmastasi, joka näyttäytyy täysin mausta-valkoisena. Ei duunarius tee ihmistä tyhmäksi. Ei akateeminen tutkinto tee ihmisestä välttämättä älykästä.

Etsi sinä vaan itsellesi akateemisen loppututkinnon suorittanutta, mutta sellaisen löytäminen voi olla sinulle vaikeaa ellet kasva henkisesti.

Puhuit juuri itsesi pussiin.

• Lieberman
        454545445 kirjoitti:

Puhuit juuri itsesi pussiin.

Niinkö-kö-kö-kö? Etkö parempaan pystynyt?

• 565656565656
        Lieberman kirjoitti:

Niinkö-kö-kö-kö? Etkö parempaan pystynyt?

Lueppa nyt se oma kommenttisi uudelleen. Ohhoijaa.

• massimassimassi

kaikki pyörii rahan ympärillä, se kun on välttämätön hankintaväline, että saat pidettyä itsesi hengissä..
      niiden elämä ei pyöri rahan ympärillä, joilla rahaa on riittävästi. kulutusorgiat, mitä hienoa siinä on?
      ei mitään. Roskiksista löytyy kiloittain leipää ja muutakin syötävää, niin se varallisuus jakaantuu nykyään.
      ruokaa heitetään roskiin, sitä ei saa jakaa vähäosaisille, hienot, ylpeät, länsimaalaiset arvot. Kuinkahan pitkään tuo mässäily ja haaskaus jatkuu..

• (=)

olevansa viisaita,kun opiskelee muiden keksimiä ideoita ja lauseita ulkoa heh!

• kuik kuik kuik

Tuhlaus pois joo, ei se ole koulutuksesta kiinni.

Valitettavasti vaan monen tavallisen duunarin käytös ja toiminta sopisi paremmin johonkin pysyvään äijäkerhoon ja sotatantereelle, kuin naisen seuraan tai kotiin.
        Muuttaisivat sinne baariin pysyvästi.

• (=)
        kuik kuik kuik kirjoitti:

Tuhlaus pois joo, ei se ole koulutuksesta kiinni.

Valitettavasti vaan monen tavallisen duunarin käytös ja toiminta sopisi paremmin johonkin pysyvään äijäkerhoon ja sotatantereelle, kuin naisen seuraan tai kotiin.
        Muuttaisivat sinne baariin pysyvästi.

tunnetusti niin avuttomia,että tarvitsevat miehen joka seuraa perässä,kun koira konsanaan omia menoa ei saa olla.

• tää on niin tätä
        (=) kirjoitti:

tunnetusti niin avuttomia,että tarvitsevat miehen joka seuraa perässä,kun koira konsanaan omia menoa ei saa olla.

olen itse pitkälle kouluttautunut ja akateeminen nainen. Tietysti seurustelen vain duunarien kanssa, kun haluan olla se joka tietää ja pätee. Eihän siitä nyt mitään tulisi, että joku osaisi asiat paremmin tai edes yhtä hyvin. Olen sitä paitsi opetellut kaikenlaisia käytännönjuttuja, kuten sivuleikkurien käyttöä, tapetointia, sahaamista ja lypsämistä, että voin niissäkin sitten sille duunarille päteä. Oluen juonnissa olen mestari , nuo viinit ovat typeriä litkuja ja teatteri se vasta onkin oikein pravuuri minulla, ihan pysähtyy duunarikin toviksi. Ja mitä tulee ulosantiin, niin tätä luennoitsijaa kyllä kuuntelevat nuo sivistymättömätkin.

• kuik jne.
        (=) kirjoitti:

No joku voi duunarimiehelle tuollaista uskotella ja hyvin näkyy läpi menevän. Mutta ei siinä avuttomuudesta ole kyse :D

• En tiedä, tyhmyyttä?

Itse mieluummin ottaisin tavallisen duunarin. Ei tarvitse vetää hernettä nenään mutta lukion ja yliopiston käyminen on mun mielestä ajanhukkaa. Tietoviisaus kasvaa mutta järki ei. Ammattikoulupohjalta pääsee nopeammin työelämään, hyvälläkin palkalla.

Amis se vaan tienaa enemmän.

• hanki oma tutkinto

Jos akateemisuus sua kiusaa, hanki oma tutkinto! Kyllä sä siihen pystyt, jos tahdot! :)
      Usein ihmistä kiusaa sellainen asia, jonka hän voisi kuvitella omalle kohdalleen, mutta
      ei ole vain saanut aikaiseksi..

• Näin_on___

Kyllä asia on niin, ettei akateemisen koulutuksen omaavat ihmiset
        saa koskaan kelvollista ihmisseuraa. Se on nimittäin kiveen hakattu asia.
        Esim: Sairaanhoitaja-nainen yrittää muodostaa suhdetta ekonomin kanssa,
        tuhoon tuomittu yritys.

Vastikään lakimieheksi valmistunut 21-vuotias nainen yritti luoda suhdetta autonasentajan kanssa. Lopputulos: Koko tiedeyhteisö tuomitsi
        asian samoin kuin naisen perhe. Ei onnistu.

33-vuotias kuvataiteiden maisteri Kuvataideakatemiasta tapasi naisen,
        valmistunut pari vuotta sitten hämmenkyrön ammattioppilaitoksesta muotoilijaksi.
        Lopputulos: ei kiinnostanut.

23-vuotias sisustusarkkitehti, mies, Taideteollisesta Korkeakoulusta, tapasi illalla
        yökerhossa 22-vuotiaan artenomin. Lopputulos: hyi helvetti.

• ei koulutus
        Näin_on___ kirjoitti:

tuhoon tuomittu yritys.

Vastikään lakimieheksi valmistunut 21-vuotias nainen yritti luoda suhdetta autonasentajan kanssa. Lopputulos: Koko tiedeyhteisö tuomitsi

valmistunut pari vuotta sitten hämmenkyrön ammattioppilaitoksesta muotoilijaksi.

23-vuotias sisustusarkkitehti, mies, Taideteollisesta Korkeakoulusta, tapasi illalla

Eiköhän noissa tapauksissa vaikuttanut enemmän muut seikat kuin koulutus.

• 54545454
        Näin_on___ kirjoitti:

tuhoon tuomittu yritys.

"Vastikään lakimieheksi valmistunut 21-vuotias nainen yritti luoda suhdetta autonasentajan kanssa. Lopputulos: Koko tiedeyhteisö tuomitsi
        asian samoin kuin naisen perhe. Ei onnistu. "

Vaikka tämä nyt olikin vitsi, niin ikävä kyllä näin se on. Ei kyse ole aina edes henkilöstä itsestään vaan myös muista ihmisistä jotka tuomitsevat ihmisen. Näitä muita ihmisiä miellyttääkseen nainenkin haluaa vähintään "saman tason" (tai paremmin sanottuna koulutuksen ja ammatin) omaavan miehen.

• tradeinssi+lääkäri
        54545454 kirjoitti:

"Vastikään lakimieheksi valmistunut 21-vuotias nainen yritti luoda suhdetta autonasentajan kanssa. Lopputulos: Koko tiedeyhteisö tuomitsi
        asian samoin kuin naisen perhe. Ei onnistu. "

Vaikka tämä nyt olikin vitsi, niin ikävä kyllä näin se on. Ei kyse ole aina edes henkilöstä itsestään vaan myös muista ihmisistä jotka tuomitsevat ihmisen. Näitä muita ihmisiä miellyttääkseen nainenkin haluaa vähintään "saman tason" (tai paremmin sanottuna koulutuksen ja ammatin) omaavan miehen.

Minulla on tuplatutkinto ammattikorkeakoulusta (tradenomi ja insinööri). Avovaimo on lääkäri. Hyvin meillä menee.

• 11+9

Itse en edes haluaisi alkaa seurustella akateemisesti koulutetun miehen kanssa.

• mitä vikaa on

Sinulle vastakysymys, miksi miehenä ja ilmeisesti duunarina haet itsellesi akateemista naista?
      Mikä vika duunari tai opistotason naisissa on?

• ---miekkonen

Duunarille on paljon helpompi hankkia ne maisterin paperit kuin kääntää naisten päätä tässä asiassa.

• ajatuksen köhyys

Jokaisella on ne omat ; toisella isot tissit, iso perse, suostuu antamaan pillua, hyväksyy mut, hyvä runko, paksu rahapussi, iso lerssi, tietty ammatti ym joten mitä vittua, jokaisella saa olla just sellaiset kriteerit kun haluaa.

Jos ei löydyt tai kelpaa itse tälläiselle niin sit on yksi.

Ei se kuulkaa yhtään vaikeempaa oo.

Ei niitä omia kriteereitä muuta vaikka kuinka muut urputtais.

• ghdgfdgdjh
        ajatuksen köhyys kirjoitti:

Jokaisella on ne omat ; toisella isot tissit, iso perse, suostuu antamaan pillua, hyväksyy mut, hyvä runko, paksu rahapussi, iso lerssi, tietty ammatti ym joten mitä vittua, jokaisella saa olla just sellaiset kriteerit kun haluaa.

Jos ei löydyt tai kelpaa itse tälläiselle niin sit on yksi.

Ei se kuulkaa yhtään vaikeempaa oo.

Ei niitä omia kriteereitä muuta vaikka kuinka muut urputtais.

Olen ollut duunari kohta kaksikymmentä vuotta, ja ainoastaan omasta valinnasta. Jo lapsena häpesin sisaruksiani, jotka yliopiston jälkeen kulkivat pikkutakissaan ja olivat paskantärkeitä. Jokuhan niidenkin puolesta joutui työt tekemään. Nyt kun olkanivelet pakotti minutkin lähtemään yliopistoon, mietin asian uudestaan. Ehkä akateemikotkin omalla tavallaan tekevät työtä. Se vain ei näytä siltä.

• ......21
        ghdgfdgdjh kirjoitti:

Olen ollut duunari kohta kaksikymmentä vuotta, ja ainoastaan omasta valinnasta. Jo lapsena häpesin sisaruksiani, jotka yliopiston jälkeen kulkivat pikkutakissaan ja olivat paskantärkeitä. Jokuhan niidenkin puolesta joutui työt tekemään. Nyt kun olkanivelet pakotti minutkin lähtemään yliopistoon, mietin asian uudestaan. Ehkä akateemikotkin omalla tavallaan tekevät työtä. Se vain ei näytä siltä.

"Akateemikko eli akatemian jäsen on Suomessa arvonimi, jonka tasavallan presidentti myöntää erityisen ansioituneille tieteen- ja taiteenharjoittajille." [Wikipedia]

• yli 8000 kk

Harvan duunari itsetunto kestää jos vaimolla on korkea koulutus ja hyvä palkka joka ylittää keskiverto duunarin työpalkan.

Lisäksi sen duunarin olisi oltava valmis myös niihin edustustehtäviin ja harvalla se frakki tai smokki on luontevasti päällä - siis olla vaimon mukana tarpeen vaatiessa.

Jos kyseessä on ei vakava suhde niin tälläisilla ei ole väliä mutta jos hakee vakavaa suhdetta niin sillä alkaa olla jo merkitystä.

• wolf-moonshine

Itse en aliarvioisi opisto -tason naisia.. (Opiskelin 5v, koulutukseen valittiin n. 5 prosenttia hakijoista.)

• takaisin puihin
        wolf-moonshine kirjoitti:

Itse en aliarvioisi opisto -tason naisia.. (Opiskelin 5v, koulutukseen valittiin n. 5 prosenttia hakijoista.)

Niinpä, hyvä pointti. Itselleni on jäänyt, ehkä mahdollisesti vääristynytkin kuva juurikin siitä, että korkeasti koulutetuilla on tapana aliarvioida perinteisiin ammatteihin valmistuneiden ihmisten tietoja ja taitoja.
        Ei pitäisi kuitenkaan yleistää, sillä jokainen osaa jotakin ja yhteiskunnan rattaiden pyörittäminen vaatii kaikkien tietoja ja taitoja. Koulutuksella ei voi taata ihmisen sivistyksen tasoa, johon mielestäni hyvä mittari on kanssaihmisiin suhtautumien, joka useissa tilanteissa nykyään on ala-arvoista.
        Ei vaan osata olla kohteliaita, moni ihminen on kiittämätön ja töykeä...

• Anskoliini12345

...naiset tokikaan ajattele samalla tavalla...rakastuin akateemisena naisena duunarimieheen, joka on äärettömän älykäs ja looginen, erinomainen tanssija ja käytännön tuntija ja tekijä, mutta ennen kaikkea hän on hyvä ihminen monessakin suhteessa...hän tekee suhteellisen vaarallista työtä, jota rakastaa ja hänen itsetuntonsa on kohdallaan...en voisi olla onnellisempi kenenkään muun kanssa...sitäpaitsi erosin akateemisesta miehestä, joka oli narsismiin taipuvainen ja petti minua monen eri naisen kanssa...ETTÄ SILLEEN...

• 89898989

Harvemmin ne duunarit ovat mitä mainitset, melkoisia juntteja suurin osa.
      Täytyyhän sitä naisen katsoa mihin käpälänsä laskee.

• junttiko?

Mutta niinpä pitää miehenkin, itselläni on toki lukio käytynä ammattikoulun lisäksi ja virallisen ammatin lisäksi työkokemusta parilta muultakin alalta. Poistaako tuo yleissivistävä lukio sitten minusta sen junttiuden??

Mitä se junttius yleensäkin sitten on?? Minusta tuntuu että niitä juntteja on ihan joka kastissa..
        Itselläni ei ole karhun,koffin,tai minkään muunkaan olutpanimon lippistä, vaikka kovasti oluesta pidänkin, välillä hieman liikaakin. En kuitenkaan ole mikään läskiperse, sillä harrastan liikuntaa. EN ole kääpiö, en kaappi, enkä kirahvi.

En arvosta viimeisimpiä trendejä, mutta pukeudun silti siististi, siis tilanteen vaatimalla tavalla..
        En käytä sukkia remmisandaaleissa, musiikkimakuni on jotain aivan muuta kuin popedaa..
        Lapsellisten fraasien ja hokemien toisto saa minut lähinnä ahdistuneeksi.. "ajattelen: ei voi olla totta, ovatko he noin tyhmiä, ei aikuiset voi tuollaisille jutuille nauraa."
        (Esim. Alapäähuumori, kerrotaan niitä samoja helvetin juttuja joka päivä...aargh!!!) (menee hermo)

Minulta ei puutu sellainen pienen pieni asia, kuin tunneäly. Vaikka naisten hetkittäisiä hysteriakohtauksia on vaikea ymmärtää, miksi pitäisikään, saahan sitä itkeä jos siltä tuntuu. Voisin lohduttaa :)
        Osaan kokata, siivota, viedä roskat, sekä pestä pyykkini..

En pidä, einespitsoista, makkaraperunoista tai hampurilaisannoksista jokapäiväisenä leipänäni. En pidä kämpästäni, jos se näyttää siltä, kuin toinen maailmansota olisi juurikin päättynyt siellä. En pidä tiskialtaaseen märäntyneistä ranskanperunoista ja lautasiin liimautuneistä kastikkeista, joita ei saa irti edes kulmahiomakoneella.
        En käytä kalsareita, joissa on jarruraita.

Arvostan toista ihmistä yksilönä, enkä oleta kenenkään elävän pelkästään minun toiveitani varten. Jos harrastaisin laskuvarjohyppyä, en pakottaisi toista siihen, jos toinen ei haluaisi..
        Osaan artikuloida muitakin sanoja kuin, kyllä, hmmmm, joo, ei, örgh, hmm, joskus jopa tulee lauseita..
        Kyseenalaistan asioita..

Minussa on liikaa intohimoa ja impulsiivisuutta. Liiallinen testosteroni, tai sen puute aiheuttaa minuun toimintahäiriön, en silti tarvitse mielialalääkkeitä. Olen alle 30-vuotias mies, joka ei koe kuuluvansa millään tavalla gaussin käyrän keskelle...

• .:.:.:.:.:.:.
        junttiko? kirjoitti:

Mutta niinpä pitää miehenkin, itselläni on toki lukio käytynä ammattikoulun lisäksi ja virallisen ammatin lisäksi työkokemusta parilta muultakin alalta. Poistaako tuo yleissivistävä lukio sitten minusta sen junttiuden??

Mitä se junttius yleensäkin sitten on?? Minusta tuntuu että niitä juntteja on ihan joka kastissa..
        Itselläni ei ole karhun,koffin,tai minkään muunkaan olutpanimon lippistä, vaikka kovasti oluesta pidänkin, välillä hieman liikaakin. En kuitenkaan ole mikään läskiperse, sillä harrastan liikuntaa. EN ole kääpiö, en kaappi, enkä kirahvi.

En arvosta viimeisimpiä trendejä, mutta pukeudun silti siististi, siis tilanteen vaatimalla tavalla..
        En käytä sukkia remmisandaaleissa, musiikkimakuni on jotain aivan muuta kuin popedaa..
        Lapsellisten fraasien ja hokemien toisto saa minut lähinnä ahdistuneeksi.. "ajattelen: ei voi olla totta, ovatko he noin tyhmiä, ei aikuiset voi tuollaisille jutuille nauraa."
        (Esim. Alapäähuumori, kerrotaan niitä samoja helvetin juttuja joka päivä...aargh!!!) (menee hermo)

Minulta ei puutu sellainen pienen pieni asia, kuin tunneäly. Vaikka naisten hetkittäisiä hysteriakohtauksia on vaikea ymmärtää, miksi pitäisikään, saahan sitä itkeä jos siltä tuntuu. Voisin lohduttaa :)
        Osaan kokata, siivota, viedä roskat, sekä pestä pyykkini..

En pidä, einespitsoista, makkaraperunoista tai hampurilaisannoksista jokapäiväisenä leipänäni. En pidä kämpästäni, jos se näyttää siltä, kuin toinen maailmansota olisi juurikin päättynyt siellä. En pidä tiskialtaaseen märäntyneistä ranskanperunoista ja lautasiin liimautuneistä kastikkeista, joita ei saa irti edes kulmahiomakoneella.
        En käytä kalsareita, joissa on jarruraita.

Arvostan toista ihmistä yksilönä, enkä oleta kenenkään elävän pelkästään minun toiveitani varten. Jos harrastaisin laskuvarjohyppyä, en pakottaisi toista siihen, jos toinen ei haluaisi..
        Osaan artikuloida muitakin sanoja kuin, kyllä, hmmmm, joo, ei, örgh, hmm, joskus jopa tulee lauseita..
        Kyseenalaistan asioita..

Minussa on liikaa intohimoa ja impulsiivisuutta. Liiallinen testosteroni, tai sen puute aiheuttaa minuun toimintahäiriön, en silti tarvitse mielialalääkkeitä. Olen alle 30-vuotias mies, joka ei koe kuuluvansa millään tavalla gaussin käyrän keskelle...

Netistä koottua:

****************************************************************************************
        Substantiivi

juntti

1. (arkikieltä) stereotyyppinen maalaisihminen
        2. (arkikieltä) moukka, tavoiltaan sivistymätön ihminen
        3. (arkikieltä) typerys

[Wikisanakirja]

********************************************************************************************************************************

-henkilö joka on ikänsä tuijotellut vain omaa napaansa, pyörinyt ikänsä samoilla nurkilla
        - Asuinpaikka ei tee ihmisestä junttia. Kyse on asenteesta.
        - Juntin asenne on pääasiassa sitä että muualla kaikki on perseestä paitsi omilla kulmilla, myös kaikki muut paitsi oman kulmakunnan henkilöt ovat perseestä.

- Juntit menee risteilylle, vetävät pään täyteen ja raahaavat vielä oluet kotiinsa. (jos ne sinne asti kestävät.) (vielä juntimpaa on jos kyseessä on Viron risteily)

- Jästipäisyys silloin kun tarvitsisi tehdä jotain muutosta. Asioissa ei voida ruveta tekemään muutoksia tai niitä ei tehdä eri tavalla koska "aina se on tehty näin". Täysi kieltäytyminen muutoksesta. Tapahtuu kylässä ja kaupungissa, alalla kuin alalla, jokaisella ihmisellä.

- kerrotaan toiselle miten pitäisi olla, minkälainen asenne pitäisi olla, ja mitä ei saisi sanoa esiintyy myös kaikkialla ihan keskustelupalstoja myöten...nam.

[ttp://keskustelu.jatkoaika.com/archive/index.php/t-12145.html]
        ********************************************************************************************************************************

Kyllä noissa asiaa oli jonkin verran, luulisin.

Itelle tulee mieleen just sellanen baareissa notkuva, kaiken tietävä mies (tai nainen), joka kovaan ääneen selittää ehdottoman varmoja totuuksia elämästä. Maailmankuvaan mahtuu yksi tai kaksi korttelia, ja vanhempien/kaverien asenteet ja kertomukset ovat niitä ehdottomia totuuksia.

Se on myös yleisillä sanonnoilla ja asenteilla ratsastamista ilman häivääkään todellisista asioista.

Tarpeeton muutosvastarinta kuulunee asiaan.

Kyvyttömyys tai haluttomuus nähdä stereotypioiden ohi kuuluu taudin kuvaan.

Tuskin sinä juntti olet :)
        Ja mitä sitten jos joku on, varsinkin kun juntti usein on onnellinen omana itsenään :D
        Ja erityisesti kun löytävät toisen juntin puolisokseen... :|

• ööööööööööö

Taas joku juntti joka kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken. Mistä näitä aina sikiää??

• ughughugh

Mistä vitusta näitä centtejä oikeen tulee?? ;) yeah räp..

• --------

Miksi pallo on pyöreä? Miksi, miksi ja miksi....? Siinäpä kysymys..

• xXx.xXx.xXx

Naisethan ne ovat kapeakatseisia joo. Taas miehen määritelmä, jolla mies hakee omaa etua.

• x x x

Näitä viestejä lukiessa alkaa jo miettimään, että koulujärjestelmä tähtää luokkajakoon ihmisen välilllä. Jokainen duunari ja akateeminen on siitä onnellisessa asemassa, että voi joko lisäopiskella tai hakeutua käytännön töihin. Missä vaiheessa piti ryhtyä ajattelemaan, että koulutodistus tai sen puute määrittelee sinut ihmisenä?

• hippaa

minä en hae akateemisesti koulutettua,mut ei se haittais vaikka olisi,paksu lompakko kelpaa kelle vaan.

• Eternaldilemma

muuta tähän keskusteluun voi enää lisätä kuin että tämä keskustelu on jo itsessään antanut vastauksen kysyjän kysymykseen, jota vastausta kysyjä itse ei kuitenkaan - kaikkien näiden kommenttien jälkeenkään - kykene käsittämään - siinä VASTAUS!

• duunari999
        Eternaldilemma kirjoitti:

muuta tähän keskusteluun voi enää lisätä kuin että tämä keskustelu on jo itsessään antanut vastauksen kysyjän kysymykseen, jota vastausta kysyjä itse ei kuitenkaan - kaikkien näiden kommenttien jälkeenkään - kykene käsittämään - siinä VASTAUS!

enpä nyt menis yleistämään että akateemisesti koulutetut olis jotenkin tylsempiä kuin duunarit. tunnen montakin akateemisesti koulutettua ketkä on ihan mukavia tyyppejä ja HUUMORINTAJUISIA. meitä on moneen junaan mutta eipä siinä ei sellanen perusduunari ketä ei sit oikeesti tee muutakuin istuu duuninjälkee siellä lähikuppilassa ja sanoo lapsille et täs on 20e hakekaa mäkistä safkaa, niin ymmärrän hyvin naista tässä asiassa että halutaan vähän fiksumpaa seuraa. mutta ei se koulutus todellakaan määrää kuka on viisas ja kuka tyhmä. kyllä se on siellä korvien välissä mikä määrää sen mitä tekee, ei koulutus tai mitä omistaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33