korvaako pohjolan osakasko kun autosta rikottu päivällä sivuikkuna, mitään ei varastettu. meneekö tuo ilkivaltaan?
korvaako pohjolan osakasko?
15
3297
Vastaukset
- 12+3
jotta oli rae kuuro niin ei korvaa sillä osakaskot ei korvaa luonnon katastrofeja ollenkaan vaikka puu kaatuisi auton päälle ei korvaa mitään.Myös osassa täyskaskoissa ehto ei korvaa luonnon katastrofeja ollankaan.
Osakaskoja on erilaisia. Osakasko on triviaalinimitys autovakuutukselle joka ei sisällä törmäysturva/kolariturvaa. Voi olla että sinulla on vain hirvi-, palo-, varkausvakuutus. Silloin ei ilkivaltavahinkoja tai autopalveluvahinkoja korvata.
- qqqqaaaaaaaq
eli mun on ees turha hakea poliisilaitokselta sitä paperia mikä tonne vakuutusyhtiöön ois laitettu?
- vakuuttaa
qqqqaaaaaaaq kirjoitti:
eli mun on ees turha hakea poliisilaitokselta sitä paperia mikä tonne vakuutusyhtiöön ois laitettu?
Osakasko
Suppein ja huokein autovakuutusvaihtoehto on Osakasko, jonka voit ottaa minkäikäiselle ajoneuvolle tahansa. Autojen Osakaskoon voi liittää tai siitä poistaa ilkivalta- ja autopalveluturvat.
Osakasko sisältää vakuutukset:
# hirviturva
# paloturva
# varkausturva
# oikeusturva
Valinnaiset lisäturvat:
# autopalveluturva
# ilkivaltaturva - qaaaaaaaaaq
vakuuttaa kirjoitti:
Osakasko
Suppein ja huokein autovakuutusvaihtoehto on Osakasko, jonka voit ottaa minkäikäiselle ajoneuvolle tahansa. Autojen Osakaskoon voi liittää tai siitä poistaa ilkivalta- ja autopalveluturvat.
Osakasko sisältää vakuutukset:
# hirviturva
# paloturva
# varkausturva
# oikeusturva
Valinnaiset lisäturvat:
# autopalveluturva
# ilkivaltaturvano valinnaisia lisäturvia ei valitettavasti ole :(
- turha kasko
korvaa mutta bonukset menee ja oma vastuu muuten huijausta koko ilkivalta vakuutus
- turha kasko
anteeksi osakasko ei korvaa
- turha kasko
turha kasko kirjoitti:
anteeksi osakasko ei korvaa
eikä korvais kaskokaan ilkivallasta
- aina maksaa
Eikä menis boonuksetkaan. Mee Tapiolaan niin korvaa ja ottaa boonukset jos on sopiva vakuutus
- Väistänyt
Ajoin moottoritietä liittymästä vierelle tulee auto , joka ei ilmeisesti huomaa minua ja alkaa kiilata. Väistän kaiteen viereen ja auto lähenee edelleen en sovi väliin , joten kaide raapaisee kylkeen koko auton matkan ja etuokasuoja ruttaantuu. Vieruskaveri häipyy liittymästä enkä ehdi perään miten toimin ? korvaako kukaan minulla on autossa osakasko kysyy hämmentynyt ja epätoivoinen.
- 21
Kirjoituksestasi ei oikein selviä kumpi tuli liittymästä, mutta esim. Ifin sivuilla sanotaan näin: "Osakasko jättää törmäysvahingot omalle vastuullesi."
- Väistänyt
21 kirjoitti:
Kirjoituksestasi ei oikein selviä kumpi tuli liittymästä, mutta esim. Ifin sivuilla sanotaan näin: "Osakasko jättää törmäysvahingot omalle vastuullesi."
Korvaako se sitten omalla vastuulla ja mitä se tarkoittaa? , meneekö silloin boonukset ?
- Korvaa se
Kyllä osakasko minulla korvasi ikkunalasit kun oli 4 hakattu sisälle.Vakuutus IF
- Se kai riippuu
vähän olosuhteita missä vahinko tapahtuu. Onhan kaskoissakin ns "suojelu pykälä" mihin vedoten mikään vakuutus ei korvaa mitään.
Mullakin tapahtu autotallivahinko. Lattiassa sen verran kaatoa et joistan kohtaa auto ei pysy paikallaa. Nyt se omineen tökkäs hyllyyn mistä putosi maalipurkki konepellille. Pohjolan kasko korvasi ei mennyt bonuksetkaan.
Täydessä kotivakuutuksessakin onmahdollista saada korvaus vahigosta. Ei sitä kannata aina niin tarkkaan kertoa miten se tapahtui. - Eläkevaari
Korvaako OP- Pohjola osakasko 1.2 seuraavan vahingon?
Ajoin henk.auton talliin,mutta ei oikein osunut.Otti etulokasuoja ovenpieleen, perutin taaksepäin maali irtosi ja pieni lommo lokasuojaan tuli. Korjaamon arviointi 1100€ Vahinko sattui, olen ajanut yli 20 vuotta ilman kolaria.Bonukset ovat täydet ollet pitkään...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859