Farkkujen tiukkuus?

Aikaskomeekundi..

Kuinka piukat farkut on miehellä komeet naisten mielest? naisella tosikireet farkut on aika nams nams..mutta entä miehel? Itse haluan pitää farkkui jotka on semmoiset kulutetut niinkuin monella on nykyään, mut ylhäät tosipiukat lahkeesta alhaalta leviät..Mitä naiset sanovat? Olenks makee?

41

6277

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis et

      siis et! :D valkoset pillit jalkaa ja pinkki lacoste paita niii khyllä lähtee! ;)

    • Jonttu_90-

      Itse miehenä oon samalla kannalla. Ostan farkkujani Jack&Jonesilta. Niissä usein takamus ja reiden tiukemmat ja aika normaalit lahkeista(leveämmät siis) tosin riippuu missä sulla on enemmän massaa mutta tossa pari kuvaa jack jonesin sivuilta farkuista jotka itse omistan ja on juuri sellaiset että hieman tiukemmat ylhäältä.
      http://jackjones.bestsellershop.com/EU/regular-fit/clark-vintage-jos-910/32999/33022
      http://jackjones.bestsellershop.com/EU/comfort-fit/gate-cross-bb-709-sup/38350/38385

      Mutta tosiaan riippuu enemmän siitä että millanen kroppa itselläs on. Itse oon saanu kehuja neideiltä pukeutumis tyylistäni :)

      • Jonttu_90-

        En siis ole valkoset pillifarkut pinkki paita kannalla!!!


    • ihan perseestä

      Voin ihan kokemuksesta sanoa, että saa olla melkoinen tuhkamuna, jos pitää tiukkoja housuja, olivat ne sitten farkut tai ihan jotkut muut. Itselläni ainakin tuntuu siltä, että penis murskautuisi tiukoissa housuissa ja siksi pidänkin löysempiä(en mitään lökäreitä kuitenkaan). Ei ihme, että nykyään niin monella on aivan käyrä penis...

      • jujukilaku123

        Se että housut on tiukemmat ylempää ei tarkota että oot heti tuhkamuna?! Ne housut on tiukemmat sivuilta, ei haaroista ..,,.,-.-" asia eriksee missä sä sitä veitikkaas kasvatat.


      • pillit<3
        jujukilaku123 kirjoitti:

        Se että housut on tiukemmat ylempää ei tarkota että oot heti tuhkamuna?! Ne housut on tiukemmat sivuilta, ei haaroista ..,,.,-.-" asia eriksee missä sä sitä veitikkaas kasvatat.

        Tiukat housut on aika hot :3 itseä ei ainakaan kiinnosta pojat/miehet joilla housut roikkuu puolitangossa. Joskus löysemmät farkut on hyvät, jos on sen verran sitä läskiä..

        Tämä on siis tytön näkökulma :)


      • tupla_v
        pillit<3 kirjoitti:

        Tiukat housut on aika hot :3 itseä ei ainakaan kiinnosta pojat/miehet joilla housut roikkuu puolitangossa. Joskus löysemmät farkut on hyvät, jos on sen verran sitä läskiä..

        Tämä on siis tytön näkökulma :)

        Itsekin nyt oon tiukempiin farkkuihin siirtyny laihdutuksen jälkeen. Kehuja on tullut, jalat tulee paremmin esille, samoten perse :P myös jalkojen pituus tulee nyt paremmin huomatuks. Eli pelkkiä kehuja on tullut


      • jokutus
        tupla_v kirjoitti:

        Itsekin nyt oon tiukempiin farkkuihin siirtyny laihdutuksen jälkeen. Kehuja on tullut, jalat tulee paremmin esille, samoten perse :P myös jalkojen pituus tulee nyt paremmin huomatuks. Eli pelkkiä kehuja on tullut

        En suosittele että lahkeistakaan kovin leveät jos tahdot olla muodikas.


    • farkkuneuvoja

      osta tavalliset ja normaalit farkut, liian tiukat farkut miehellä on koomisen näköiset ja eikä löksöttävä pultsarimallikaan tyylikäs ole.

    • jelmeri77

      Istuvuudeltaan Regular fit tai sitten slim fit - ehdottomasti. Mielellään slimmit, ja sitten jotain yksityiskohtiakin saisi olla. Jeronessa on ainakin paljon hienoi miesten farkkuja: http://jerone.fi/Miehet/Farkut/

      • Fit for all

        Lidlistä Jegginsit


      • ssssssshhj

        jeronen vaatteet jotain aivan hirveää ja ahdistavaa. slaavilaista "pelimiesvaatetusta".

        etovaa ja rumaa.


    • rgergwerg

      Mä käytän stressmannin farkkuja ku itellä on läskiperse.

    • antiskeleton

      Vitun pilli puppeli pojat, mä en ees tajuu mille luurangoille noi on tarkoitettu ite 175/75kg ja huom lihasta ja ei tollasii voi käyttää. Selaset mitkä menee jalkaan o vyötäröst isot ja vyötäröst sopivat ei mee kinttuun. Voisivat tehdä noit pillejä naisille ja MIEHILLE oikeita farkkuja. Noh onneks leveet palaa muotiin ja puppelit saa ostaa farkkunsa naisten alelaarista.

      • Tirkkonen2

        HHHAHA, älä juntti itke, tuo "MIEHILLE" asenne on suht perseestä :D Taidatkin tykätä näistä keskisen kyläkauppa,pizzeria farkuista kun "ei miesten" pillit kiinnosta... Säälittävä tribaalipiribodari olet. Me Hipstarit ne kunnon naiset viedää ;) urpo!


    • sIkkess

      Ihan skinnyt on rok! esim tiger of swedenillä on sexyjä ! ne on vaan miesten päällä aika hotit :P älä sekaannu tohon jerone.fi osastoon, niinkui tuossa sanottiin että slaavi vaatetta ja ei niillä isketä kuin halpoja huoria ja vitun tyhmiä naisia :)

      T: Siiirappi_sirkku :)

    • okedfpfje

      Käytän tiukkoja farkkuja sen takia, koska oon rokkari.

    • cockboy

      Mulla ei oikeastaan ole muuta syytä pitää tiukkoja farkkuja paitsi se, että penis näyttää hyvältä ja saan siitä kiitosta.

      • mulla on

        Jos on pieni, ei kannata näyttää että on pieni.


    • huipputrendikkäät

      Tänä syksynä muodissa on taas leveämmät lahkeet ja korkeampi vyötärö.
      Pillit ja low-rise on OUT. Niitä käyttää vain 50 paapat jotka eivät seuraa muotia.
      Tässä esim. Leviksen uusimmat (syksy 2014 kuvasto) ja kalleimmat $275 farkut. 501 alkuperäisellä leikkauksella ja sanforoimattomalla kankaalla:
      http://levisvintageclothing.com/product/1890-501-jeans/

      • Village People?

        Me paapat on vedetty koko ajan niissä normaali "korkeavyötäröisissä", eikä ole missään vaiheessa siirrytty niihin "rekkamiehen hymy" housuihin. Eikä siirrytä niihin ylikorkeisiinkaan, mitä nyt jossain vilahtelee...
        Leveät lahkeet, eiku afropörröperuukki ja baanalle 70-luvun alun malliin.

        Käännetyt lahkeet, sekin 70-lukua ja paita taas housuissa, ei mitään uutta siis 50- joita kauppaa uusimpana uutuutena. Mutta nämähän onkin "vintagea" eli juuri sitä vanhan lämmitystä. Koska tulee 555 malli, jotka pysyi hyvin jalassa ja oli vetskarilla, kuka viitsii nappien kanssa pelata?


      • nappihenkselit
        Village People? kirjoitti:

        Me paapat on vedetty koko ajan niissä normaali "korkeavyötäröisissä", eikä ole missään vaiheessa siirrytty niihin "rekkamiehen hymy" housuihin. Eikä siirrytä niihin ylikorkeisiinkaan, mitä nyt jossain vilahtelee...
        Leveät lahkeet, eiku afropörröperuukki ja baanalle 70-luvun alun malliin.

        Käännetyt lahkeet, sekin 70-lukua ja paita taas housuissa, ei mitään uutta siis 50- joita kauppaa uusimpana uutuutena. Mutta nämähän onkin "vintagea" eli juuri sitä vanhan lämmitystä. Koska tulee 555 malli, jotka pysyi hyvin jalassa ja oli vetskarilla, kuka viitsii nappien kanssa pelata?

        Olivatko myös henkselit muodissa 70-luvulla? Noissa uusissa leviksissä on pelkät napit henkseleitä varten, mutta vyölenkkejä ei ollenkaan, joten niiden kanssa on pakko käyttää henkseleitä.
        Nappihenkselit ovat IN, ja tämän hetken kuuminta miesten muotia.
        50-v paappojen en ole ikinä nähnyt käyttävän nappihenkseleitä farkkujen kanssa. Korkeintaan solkihenkseleitä, mutta sellaiset ovatkin OUT.


      • pilli junttimainen

        "Tänä syksynä muodissa on taas leveämmät lahkeet ja korkeampi vyötärö.
        Pillit ja low-rise on OUT."

        Myös keskustan stockalla myydään G-Star Lumber 25 Years anniversary farkkuja alennuksessa, jotka ovat megapaksua 25oz selvage kangasta, korkeavyötäröisiä ja leveälahkeisia (tai ennemminkin normaalilla vyötäröllä ja lahkeella). Normaalisti ne ovat yli $400 farkut.
        Pillifarkusta lähinnä tulee mieleen että ne ovat jotain perusjunttien ostarikrääsää, henkkamaukka tms. tavaraa eikä nuorilla opiskelijapojilla ole parempiin farkkuihin varaa, eikä ostareilta nykyisin oikein muutakaan halpisfarkkua saa kuin pilliä. Mitkään kalliimmat ja paremmat erikoisfarkut eivät ole tuollaisia onnettomia luihuja.


    • Jere7653

      Mulla on parit niin tiukat ettei pysty kauhean kauan istumaan kun ne puristaa munista.

      • ei tilaa20

        Sama täällä mutta se on siistii tuntea kun itellä on paketti tiukalla!


    • isokikkeli

      Kuka muka tykkää pitää että munat puristaa?

    • tiukkis, myönnetään!

      Kumpi on teidän mielestä seksikkäämpää, että farkut on tiukat munista vai pepusta?

      • Tiukempi parempi

      • 98732

      • Tiukempi parempi
        98732 kirjoitti:

        Joo muuten kyl, mut kullin ei tarvii näkyä.

        Kyllä tarvii! Kyllä "tavaran" pitää olla reilusti esillä.


      • ujoko?
        Tiukempi parempi kirjoitti:

        Kyllä tarvii! Kyllä "tavaran" pitää olla reilusti esillä.

        Niin pullotus tietysti, muttei tarvii ihan sepaluksesta näkyä!


      • Tiukempi parempi
        ujoko? kirjoitti:

        Niin pullotus tietysti, muttei tarvii ihan sepaluksesta näkyä!

        Mikäs sen seksikkäämpää ja komeampaa kun pussit ja keppi pilkistelee sepaluksesta, ja persvako ja pakarat takaa?! Mitä enempi pullistelee ja näkyy, sen parempi! Turha ujostelu hiiteen, se on mahtavaa kun "tavara" vilkkuu.


      • heheehh
        Tiukempi parempi kirjoitti:

        Mikäs sen seksikkäämpää ja komeampaa kun pussit ja keppi pilkistelee sepaluksesta, ja persvako ja pakarat takaa?! Mitä enempi pullistelee ja näkyy, sen parempi! Turha ujostelu hiiteen, se on mahtavaa kun "tavara" vilkkuu.

        Vaikka trollaat, niin hauska ajatus.


    • ullakristiina96

      Onx täällä ihan tavallisia heteromiehiä? Sano, tykkäätkö jos sun sukukalleudet pullottaa vai onko se vaan gay poikien juttu?

      • Johannes95

        No minä oon tavallinen heteromies ja tykkään että itsellä pullottaa. Kukapa ri tykkäisi? Onhan se tyttöjen mieleen.


      • Tall Gay man vm. 85
        Johannes95 kirjoitti:

        No minä oon tavallinen heteromies ja tykkään että itsellä pullottaa. Kukapa ri tykkäisi? Onhan se tyttöjen mieleen.

        Luin tämän viestiketjun ja haluan sanoa, että toki miehillekin sopii hyvin sukkahousut varsinkin talvisin pitkien housujen alla kun ovat oikea koko ja yksivärisiä, vähintään 70 denisia, ne joutuu ostamaan naisten osastolta. Itse pidän kiiltävistä ja siksi ostan Wolfordin laatu sukkiksia sekä Virosta italialaisia:) Jopa äiti ja siskoni ihailivat kun olin kotonani pukeutunut laatu-sukkiksiin.
        Samoin myös tapaus "tiukat farkut". Ostin itselleni KappAhl-ta tänään tällaiset 46 kokoa skinny tummaharmaat farkut naisten osastolta enkä palauta koska ne istuu todella hyvin ja ovat joustavia. Miesten osastolta ei löytynyt yhtään mitään kiinnostavaa. H&M olisi miehillekin skinny farkkuja mutta vaan pienet koot saatavilla. Eivät tiukat farkut ole miehillä kiihottavia vaan miellyttäviä.


      • 18_v_ladyboy

        Mä käytän kans pelkästään naisten tai oikeemmi tyttöje farkkuja ja korkeita nilkkureita. Ja ne on sit niin kireet ja pillit ku saan ikinä vedettyy päälle. Makeet näytellä ittee kadulla ku oon melkein anorektikko. Iso anustappi antaa makeet kiksit kävellessä.


    • tiukkapuntti

      Kyllä ne tiukat on miehellä sekä miellyttävät että kiihottavat, noin suurimman osan mielestä. Luulisin.

    • Denim-man

      Nykyään on paljon pitkiä tyttöjä ja kirppiksiltä löytyy valikoimista (jopa helpostikin) jopa 180-senttiselle miehellekin niistä sopivia (naisten) farkkuja. Miesten farkkuja sieltä tuskin löytyy sillä miehet ja pojathan käyttävät farkkunsa niin loppuun ,että ne löytyvät sen jälkeen vain likaisina myttyinä jostain roskiksista.
      Kun pidät vyötärösi sopivana,eli liikut kunnolla, syöt terveellisesti etkä kaljoittele niin ei ole vaikeuksia löytää kirppiksistä sopivia vaatteita.
      . Olen itse käyttänyt jo monia vuosia niitä kirppisten naistenfarkkuja ja hyvin ovat sopineet ( 0len 178cm) Erot eivät ole niin suuren suuria , etteikö niitä mieskin voisi käyttää( jos vain siis päälle sopivat) .Kukaan ei ole huomannut ,huomauttanut eikä kysynyt farkuistani mitään,eli täydestä ovat menneet ylläni kuin väärä raha-(rahaa vain on mennyt niihin vähemmän) Tämän hetkisten farkkujeni merkki on Flash (style ´Hanna´ 38 N). Supermukavat ja tyylikkäät!

      • Jamies

        Erot (naisten ja miesten farkkujen välillä) eivät ole niin suuren suuria , etteikö niitä mieskin voisi käyttää( jos vain siis päälle sopivat)

        Mitä farkkujen mitoitukseen tulee, niin näin on asianlaita.


      • slim fit farkut
        Jamies kirjoitti:

        Erot (naisten ja miesten farkkujen välillä) eivät ole niin suuren suuria , etteikö niitä mieskin voisi käyttää( jos vain siis päälle sopivat)

        Mitä farkkujen mitoitukseen tulee, niin näin on asianlaita.

        Kirppareilta löytyy kyllä miestenfarkkujakin, ja olen löytänytkin sieltä mm. sopivankokoiset ja hyväkuntoiset Giorgio Armanin ja Guessin farkut. Ne tosin ovat 2000-luvun alkupuolelta ja niissä on todella leveät lahkeet ja korkea vyötärö verrattuna mihin tahansa uusiin miestenfarkkuihin. Kirpparilta vanhat naistenfarkut enemmän muistuttavatkin leikkaukseltaan moderneja slim fit -miestenfarkkuja ja eivät ole kuitenkaan liian trikoomallisia kuten uudet naistenfarkut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2334
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      355
      2052
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe