Miten voi kohdata todellisen sydänystävän?

Ikää kertyy vuosi vuodelta lisää, silti elämä pysyy lähes muuttumattomana, ehkä luoja näkee et olen sen verran vahva, kunnollinen mies, etten tarvitsisi sydänystävän helliä sanoja, kosketuksia, ilojen ja surujen jakamista, sitä suurta aitoa rakkautta. Kyllä todella minäkin sitä tarvitsisin elämääni, sen puuttuminen näkyy aika ajoin ahdistavana tunteena, kun ystävällisenä,aitona ihmisenä haluaisi helliä, huomioida, antaa hyvää rakkautta toiselle ihmiselle, katsoa kun hänen suupielensä täyttyvät kauniista hymystä, näkien miten onnellinen se nainen olisi minusta ja minä naisesta, päätyisimme onnellisesti suutelemaan syvällisesti toisiamme, näin rakkautemme vahvistuisi kestäväksi, joka kestäisi arjen askareet, eläisimme onnellisessa parisuhteessa. :)
Avoimena, tunteellisena, sosiaalisuudesta pitävänä, kumppanin puuttuminen tuntuu ahdistavammalta, kun jos haluaisi vain yksin olla. Mua ei yksin olla tarkoitettu jäämään, näin kaipuu, ikävä toisen ihmisen luo näkyy voimakkaimpina tunteina. Toivoisin että jonain päivänä voin sitoutua onnelliseen suhteeseen kiltin, hellän, kunnollisen naisen kanssa, joka omaa terveet elämäntavat, tykkää luonnosta, eläimistä, haaveilee omasta perheestä maaseudun rauhassa..
Jossain sinä olet aivan varmasti, kunhan olisimme samassa paikassa samaan aikaan ja kohtalo järjestäisi yllätyksen. :)
Ei ihminen voi ikuisesti epäonnistua, kyl ihmisen tulisi saada kokea onnistumisen tunteitakin. Esim. kohdata todellisen sydänystävänsä, voisiko sen kohdata pienen kertomuksen jälkeen, jäädään mielenkiinnolla odottamaan, mitä tulevat päivät tuo tullessa. :)
Kommentteja mukavilta ihmisiltä odotellaan! :)

9

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pure viking
      • Kohtalo ilmeisesti on sinetöinyt lopulliseen yksinäisyyteen. Muutaman vuoden aikana sen huomannut, ei anneta mahdollisuuksia enää tutustua uusiin ihmisiin. Moni sortuisi alkoholiin ja jopa rikoksiin, pakotettuna yksin olemiseen, itse en sorru, sen verran paljon arvostan ja pidän itsestäni tällaisena kun olen, en muutu muuksi, jos en kelpaa tällaisena kellekkään, vika ei ole silloin minussa ainoastaan. Nyky pinnallisissa ihmisissä itsessään aika paljon on vikaa.Siihen ei itse kykene vaikuttamaan, jossain on ne järkevät, eivät baareissa, eikä ilmeisesti netissäkään. Vaihtoehdoksi jää tule vastaan kunnon nainen tanssilavalla, sinne suunta käy ehkäpä huomenna. :)


      • pure viking
        Jk79 kirjoitti:

        Kohtalo ilmeisesti on sinetöinyt lopulliseen yksinäisyyteen. Muutaman vuoden aikana sen huomannut, ei anneta mahdollisuuksia enää tutustua uusiin ihmisiin. Moni sortuisi alkoholiin ja jopa rikoksiin, pakotettuna yksin olemiseen, itse en sorru, sen verran paljon arvostan ja pidän itsestäni tällaisena kun olen, en muutu muuksi, jos en kelpaa tällaisena kellekkään, vika ei ole silloin minussa ainoastaan. Nyky pinnallisissa ihmisissä itsessään aika paljon on vikaa.Siihen ei itse kykene vaikuttamaan, jossain on ne järkevät, eivät baareissa, eikä ilmeisesti netissäkään. Vaihtoehdoksi jää tule vastaan kunnon nainen tanssilavalla, sinne suunta käy ehkäpä huomenna. :)

        tanssia, mutta yksin sieltä takas tulet varmuudella. Kelaa, olet 31v ja ketään ei oo tarttunu matkaan.
        Sama todennäköisyys sille että saat naisen on, että jos asteroidi törmää asuntoosi.En näe sitä ilmeisenä tapahtuvaksi.

        Jos kattoo tota sun tekstiä, niin siinähän on kaikki mitä äkki poika luulisi naisen haluavan kuulla.
        Mutta mitä vielä,eipä ole tytöt kauheesti vaivautuneet vastaamaan, nämä näsäviisaat vittupäät vanhat piiat eivät rivilläkään vaivautuneet nättiä tekstiäsi kommentoimaan,mitä siitä voit päätellä.?

        Enemmän olisit saanut vastauksia jos olisit laittanu kuvan kyrvästäsi (olettaen että se on iso) ja perään teksti: Nussitaanko. Ota onkeesi.


      • Viheje
        Jk79 kirjoitti:

        Kohtalo ilmeisesti on sinetöinyt lopulliseen yksinäisyyteen. Muutaman vuoden aikana sen huomannut, ei anneta mahdollisuuksia enää tutustua uusiin ihmisiin. Moni sortuisi alkoholiin ja jopa rikoksiin, pakotettuna yksin olemiseen, itse en sorru, sen verran paljon arvostan ja pidän itsestäni tällaisena kun olen, en muutu muuksi, jos en kelpaa tällaisena kellekkään, vika ei ole silloin minussa ainoastaan. Nyky pinnallisissa ihmisissä itsessään aika paljon on vikaa.Siihen ei itse kykene vaikuttamaan, jossain on ne järkevät, eivät baareissa, eikä ilmeisesti netissäkään. Vaihtoehdoksi jää tule vastaan kunnon nainen tanssilavalla, sinne suunta käy ehkäpä huomenna. :)

        http://www.kiasma.fi/index.php?id=836, näissä on ainakin muutamalla sinkkuporukka naisilla tapana käydä.

        Näissä on tapana keskustella tuntemattomien kanssa teoksista, se kuuluu etikettiin. Muista esitellä itsesi ja kohteliaasti voi kysyä voiko liittyä seuraan jos on yksin.

        Tämä on vain siksi että oletan että olet aidosti liikenteessä.


    • <>< fish

      Kyllä sinulla on mahdollisuudet! Tutustu moniin ihmisiin ja vietä niiden kanssa aikaa. Tuo itseäsi esille ja muodostakaa mukavia avoimia ihmissuhteita. Mutta varo, ettei sinua satuteta. Ole sen asian kanssa varovainen. Ihmiset voivat olla myös valehtelevia, esittäviä ja julmia. Mutta lähde ennakkoluulottomasti liikkeelle ja tutustu moniin. Kyllä sinua puolustetaan, jos olet vilpitön.

      Voi, tuollainen nätti viesti menee ihan hukkaan täällä palstalla, jossa ihmiset tykkäävät riidellä ja satuttaa toisiaan. Kannattaa mennä kertomaan tuo jollekin kasovotusten, joka jaksaa kuunnella sinua.

      Jaksa vain etsiä ystäviä niin kyllä niitä löytyy. Kerro tämä jollekin ihmiselle, jota arvostat ja joka vaikuttaa turvalliselta. Joku näistä ystävistä vielä voi olla sinulle sellainen ihana ihminen, jonka kanssa voit nämä haaveet toteuttaa. Ole tekemisissä monen ihmisen kanssa, ennakkoluulottomasti ja avoimesti, mutta kuitenkin pitämällä varasi. Kun sinulla on paljon tuttuja, löydät niistä niitä, jotka sopivat sinulle parhaiten.

      Ja mitä uskonnollisiin arvoihin tulee, Luoja kyllä tietää, mitä kukin kaipaa ja tarvitsee, joten sitä ei tarvitse epäillä. Hän sinut parhaiten tuntee, sillä hän on sinutkin luonut. Näin sanotaan ainakin siinä uskonnossa, jota oletan sinun tarkoittavan. Voithan aina rukoilla, jos koet sen helpottavan.

      Tarkoittaakohan se, että tänne kommentoin, että olen mukava ihminen. Ihihii!

      P.S. Jos sinua kiinnostaa, voit käydä lukemassa, mitä UC kirjoittaa täällä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9184669

      Toivottavasti tästä oli hyötyä

      • Tuli tanssilavalla käytyä, tyhiin sylin sait odotella ja katsella, et ois törmännyt johonkin mukavaan ihmiseen. Kyllä se on yhtä vaikeaa, kun haluaisi lotossa voittaa, saada tutustua, aitoon, rehelliseen, luotettavaan naisihmiseen, joka todellakin arvostaisi kauniita ajatuksiani, olisi erittäin kiinnostunut tuntemaan paremmin ja keskustelemaan asioista.
        Sinä uskot et minulla olisi mahdollisuuksia, niin toivon mukaan joskus olisi, aika mahdottomalta nykymaailmassa näyttää, kaikki on niin omissa maailmoissa kulkevia. En kohtaa sellaista ihmistä livenä, joka oikeasti katsoisi, ei tanssilavalla kukaan juuri katsellut. Nykyään keskitytään vain itseensä, on vaikea saada seuraa vaikka avoimin, ystävällisin mielin katselee itse muita ihmisiä, ei heillä näe hymyn pilkettäkään.
        Vaikeaa on monesti särjetyn, yksin aina olleen kiltin miehen saada rakennettua ihmissuhteita. En ole päällekäyvää sorttia lähelläkkään, haluaisin nähdä onko nainen oikeasti kiinnostunut jopa hymyilee, sitä kautta voisi mennä juttelemaankin, näin ei tänä päivänä oikein tapahdu.
        Haluaisin todellakin ystäviä löytää kaikkeni tekien, kohdalle sattuu aina valehtelijoita, ei niitä ihania oikeita ihmisiä, joille voisi avoimesti kertoa asioista, joka tuntuisi turvalliselta. Sille en oikein voi mitään, jos en kun tiedänkin vikoja itsessäni, minkä vuoksi en tunnu turvalliselta harvan naisen silmissä vain, niitä on hyvin vähän, sen myötä ystäviä, en saa vaikka rukoilisin, enää en oikein usko rukouksen voimaan, sitä aikanaan tein, se ei tuonut yhtään uusia ystäviä.
        Luin UC kirjoituksen, en voi muuta kuin ihmetellä, et miten voi jätkä muuttua noin kylmäksi, kun on mitä ihanin tyttöystävä, joka noin välittää, on huolehtivainen, avoin, tunteellinen, panosti todellakin suhteeseen, lopulta kaikki, jonka piti olla todellista rakkautta valui,kun huuhtoutuva vesi puron mukana jokeen. Itselleni jos elämä antaisi mahdollisuuden rakastua joskus, pitäisin rakkaudestani kaikin voimin kiinni, jos vaikea hetki suhteessa tulisi, mentäisi parisuhdekurssille, hoidettaisi suhteen erimielisyydet kuntoon. Näin yksin ollessa, joka on tässä mielessä ollut hyvä, et osaa todellakin arvostaa suhdetta, kun sellainen kohdalle joskus tulisi, jota joka päivä haaveissa, unelmissa toivoo, näkisi vierellään ihanan naisen, jolla hymyn myötä jo rakkaus näkyisi. En kykenisi enää pitämään tunteitani piilossa, vaan avautuisin ja päästä elämään jossa voi puhua ja pussata säännöllisesti. :)
        Alkuun haluaisi löytää uusia ystäviä mm. kirjoitteluun taikka meseen.
        Olisi mielenkiintoista kuulla sinustakin vielä uudemman kerran. :)


    • Musta kuulostat

      ihan mukavalta mieheltä, paitsi uskonnollisuus on mulle suuri no-no. Ehkä sieltä seurakunnan piireistä löytyisi nainen?

      • --++--

        kohtaa hän väittää olevansa uskonnollinen.
        ÄLÄ ÄMMÄ KIERRÄ VASTUUTASI.


      • Kävin jo nuorempana seurakunnan piireistä, ikävä kyllä ei sieltä ystäviä löytänyt. Enää en ole 5 v käynyt, enkä ole enää kovinkaan uskonnollinen. En ole niin heikko, et tyytyisin hengelliseen humppaan, ei vaikka ois kuinka uskossa, ei se takaa mitään elämänkumppania, parempaa elämää.
        Ei ole nykyään aikaa edes tuollaiselle, sen minkä on nähnyt, ei enää niinkään inspiraatiota löydy uskonnollisiin piireihin, mennä sieltä naista etsimään. Elämästä tulee liian rajallinen silloin, eikä suhdekaan ois parhainta. Esim. seksiä saisi odottaa avioliittoon asti, menet naimisiiin sit vasta harrastat, ei se takaa lopun elämää kestävää suhdetta.
        Erehdyksiä sattuu meille monille, en ole kovin uskonnollinen enää, koska tajusin ettei tuo parempaa elämää millään tavalla tuo, ehkä ajattelet tämän jälkeen toisin.
        Mukava, rento, asiallinen mies todellakin olen, kuvittelisin et moni nainen mielellään kanssani olisi, ainakin ne jotka pitää rauhasta, romantiikasta, aidosta suhteesta, olisivat varmasti ihan mielissään, kävisivät kilpaa mä tahdon tuon miehen, se ansaitsee naisen, joka ei enää satuta häntä, vaan rakastaisi oikeastikin häntä.
        Olisin itse ihmeissään, jos naiset kävisivät keskenään kilpaa musta.
        Heitä ois jonoksi asti. Kumma on vain ettei ole edes sitä yhtäkään jonossa, toivon mukaan lähitulevaisuudessa alkaisi valo pilkahtamaan tähänkin asiaan. :)
        Odotan niitä päiviä! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe