Garnier Luonnolliset Sävyt: 111

HH

Heippa, voisikohan joku ystävällinen sielu auttaa hiusväriongelmassani?

Minulle on juuri tehty värinpoisto (ruskeiksi värjätyistä hiuksista) ja tuloksena on sellainen kellertävä todella vaalea. Oma hiusvärini on sellainen tuhkanvaalea, ei mitenkään maantieharmaa, muttei myöskään superblondi.

Nyt tarkoituksena olisi saada tämä keltainen kuontalo muutettua juurikin sellaiseksi tuhka-blondiksi. Tarkoitukseen ostin em. Garnierin Luonnolliset Sävyt -hiusvärin, sävyltään erittäin kirkas tuhkanvaalea (111), mutta en ole vielä uskaltanut laittaa sitä päähän.

Onko kellään kokemuksia tästä nimenomaisesta sävystä?
Eräs parturikampaaja suositteli, että laittaisin nimenomaan tuhkaista sävyä tähän keltaisen päälle, niin tulisi luonnollisemman näköinen lopputulos, mutta vähän rupesi mietityttämään, että tuleekohan siitä vihertävä? (Keltainen plus sininen..)

Suuret kiitokset jos joku viitsii vastaamaan!

Ja ps. kampaamo- ja kampaajaintoilijat: Ei, en mene kampaajalle vaikka miten asiaa perustelisitte. :)

7

2787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hennq

itse suosittelin (näin tavallisena tallaajana) kokeilemaan ENSIN hopeashampoota ja mikäli se ei auta yhtään tai vain pahentaa niin sitten sitä blondausta päähän. Noin kuukausi sitten laitoin saman kyseisen värin päähäni, mutta mun mielestä mun hiuksista tuli vähän niinku ei minkään väriset. Nää ei alunperinkään olleet keltaiset, mutta kuitenkin aika kaukana vitivalkoisesta mutta silti aion kyllä jatkossa blondata sillä samalla kuin viimeksi. Luonnollinen siitä ainakin tuli :)

tuskin oli tästä mitään apua mutta kunhan löpisin ;)

• HH

Kiitoksia löpinöistä, eihän niistä haittaakaan ollut! Mutta tosiaan, hopeashampoota olen jo käytellytkin, ja kyllähän se vähän kieltämättä veti keltaisuutta pois, mutta ei niin, että tulosta voisi sanoa mitenkään todella hyväksi..

Olisiko muilla vielä kokemuksia?

• laura*
        HH kirjoitti:

Kiitoksia löpinöistä, eihän niistä haittaakaan ollut! Mutta tosiaan, hopeashampoota olen jo käytellytkin, ja kyllähän se vähän kieltämättä veti keltaisuutta pois, mutta ei niin, että tulosta voisi sanoa mitenkään todella hyväksi..

Olisiko muilla vielä kokemuksia?

värjäsin samalla värillä noin kuukausi sitten. vaalensi todella voimakkaasti ja tulos ei ollut mielestäni kovinkaan tuhkainen... enemmänkin tämmöinen kirkkaan vaalea. en tiedä sitten kuinka hyvin poistaa keltaisuutta... tätä ennen olin värjännyt hiukseni loreal excellence creme sävyllä 9.1 joka on melko lähellä omaa luonnollista hiusväriäni.

• Moi :)

Minulla oli samanlainen tilanne eli värinpoiston jälkeen aivan vaaleat, mutta kellertävät hiukset. Pistin siihen päälle tuon samaisen Luonnollisten Sävyjen erittäin kirkkaan tuhkanvaalean ja keltaisuus hävisi todella hyvin. :) Eli oman kokemuksen perusteella suosittelen!

• HH

Kiitos paljon vastauksista!

laura*: Itse asiassa mietinkin myös juuri tuota L'orealin excellence creme 9.1, mutten sitten uskaltanut ostaa sitä, kun se näytti siinä kaupan hiustupsussa niin harmaalle. Tuliko sillä sitten ihan hyvät ja luonnollisen tuhkan sävyiset hiukset eikä harmaat?

Moi:): Ihana kuulla, ehkä uskallan sitä sitten koittaa, jos sullakin toimi niin kuin piti! Mites, tuleeko sillä ihan-ihan platinablondit vai jääkö väri vähän tummemmaksi? Oikeastaan haluaisin enemmänkin juuri sävyä 9 enkä 10, niin ei juurikasvu erottuisi niin kauheasti sitten. Mutta noita tuhka-ysejä ei taida kauheasti olla kaupan hyllyillä, paitsi juuri se L'oreal. Toisaalta, mieluummin ihan platinanvaalea kuin keltainen :) Ai ja vielä yksi kysymys, miten pian värinpoiston jälkeen laitoit värin päälle? Uskaltaisiko sitä vajaan viikon jälkeen jo laittaa..?

• Moi :) taas!
        HH kirjoitti:

Kiitos paljon vastauksista!

laura*: Itse asiassa mietinkin myös juuri tuota L'orealin excellence creme 9.1, mutten sitten uskaltanut ostaa sitä, kun se näytti siinä kaupan hiustupsussa niin harmaalle. Tuliko sillä sitten ihan hyvät ja luonnollisen tuhkan sävyiset hiukset eikä harmaat?

Moi:): Ihana kuulla, ehkä uskallan sitä sitten koittaa, jos sullakin toimi niin kuin piti! Mites, tuleeko sillä ihan-ihan platinablondit vai jääkö väri vähän tummemmaksi? Oikeastaan haluaisin enemmänkin juuri sävyä 9 enkä 10, niin ei juurikasvu erottuisi niin kauheasti sitten. Mutta noita tuhka-ysejä ei taida kauheasti olla kaupan hyllyillä, paitsi juuri se L'oreal. Toisaalta, mieluummin ihan platinanvaalea kuin keltainen :) Ai ja vielä yksi kysymys, miten pian värinpoiston jälkeen laitoit värin päälle? Uskaltaisiko sitä vajaan viikon jälkeen jo laittaa..?

Mulla hiuksista tuli kyllä melkoisen vaaleat tuolla, mutta keltaisuutta ei ainakaan ollut! :) Laitoin värin heti värinpoiston jälkeen samana päivänä. Itselläni tosin hiukset kestää rankempaakin käsittelyä, eikä ne tuosta näkyvästi kärsineet. Ehkä tuo vajaa viikko sitten riittäisi sinullekin? :) Vai veikö sinulla värinpoisto hiukset huonoon kuntoon?

• HH
        Moi :) taas! kirjoitti:

Mulla hiuksista tuli kyllä melkoisen vaaleat tuolla, mutta keltaisuutta ei ainakaan ollut! :) Laitoin värin heti värinpoiston jälkeen samana päivänä. Itselläni tosin hiukset kestää rankempaakin käsittelyä, eikä ne tuosta näkyvästi kärsineet. Ehkä tuo vajaa viikko sitten riittäisi sinullekin? :) Vai veikö sinulla värinpoisto hiukset huonoon kuntoon?

Oikeastaan mulla on myös aina ollut tosi vahvat, paksut ja hyväkuntoiset hiukset. Kyllä se värinpoisto ihan selvästi karhensi ja kuivatti, mutta eipä nämä mitenkään kamalassa kunnossa ole vieläkään. Olen nyt vielä harva se päivä pitänyt kosteuttavia hiusnaamioita ja hoitoaineita päässä, että sais kuontalon parempaan kuntoon. Ehkä mä sitten huomenissa tuikkaan sen värin päähän :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      248
      6409
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      196
      5956
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      18
      5507
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      108
      4258
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      143
      3523
    6. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      130
      3343
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      23
      3046
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      8
      2502
    9. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      263
      2464
    10. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      134
      2312
    Aihe