Otanko seuraavaksi salmiakkikossua, konjakkia vai jekkua?
Kaljat loppui :(
22
99
Vastaukset
Noin muuten suosittelisin juomaan terävät ensin ja kaljat vasta sitten. Kaduttaa aamulla vähemmän.
Miten ihmeessä joltain voi ikinä olla kaljat loppu? Eihän ne mihinkään vanhene, vaikka niitä olisi kaapissa kunnon varastot.
- cdwax
Ratikkakuski kirjoitti:
Miten ihmeessä joltain voi ikinä olla kaljat loppu? Eihän ne mihinkään vanhene, vaikka niitä olisi kaapissa kunnon varastot.
Kalja säilyy pullossa muutaman kuukauden ellei ole myyntiaikansa loppupuolella ostettu.
Ratikkakuski kirjoitti:
...kaljan juontia. Ostan vaan sen verran ku toivon että viikonloppuna sitä kuluis. Sit täydennetään viinalla, jos siltä tuntuu. :) Nyt tuntuu. Sixpack oli tälle viikonlopulle varattu, näin pitkälle se riitti vaikka oli hellettä.
cdwax kirjoitti:
Kalja säilyy pullossa muutaman kuukauden ellei ole myyntiaikansa loppupuolella ostettu.
Riippuu miten herkkä makuaisti ihmisellä on. Siksi toisekseen mäyrän jälkeen kaikki maistuu samalta, joten eipä ole ainakaan minulle koskaan ollut ongelma. Tai no, ravintolassa on joskus saanut tankin pohjavaahdot, josta olen valittanut ja saanut uuden. Sitäpaitsi minä ostan nykyisin tölkkejä enkä pulloja, sanoi hifistelijät sitten mitä tahansa. Minä kun juon tullakseni humalaan enkä maistellakseni.
Richartti kirjoitti:
...kaljan juontia. Ostan vaan sen verran ku toivon että viikonloppuna sitä kuluis. Sit täydennetään viinalla, jos siltä tuntuu. :) Nyt tuntuu. Sixpack oli tälle viikonlopulle varattu, näin pitkälle se riitti vaikka oli hellettä.
Minä en ikinä aloita viikonloppua ilman salkkua. Silläkin uhalla, että osa jää lähes poikkeuksetta juomatta, kun käyn ylensä lauantaina baarissa tankkaamassa lisää.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä en ikinä aloita viikonloppua ilman salkkua. Silläkin uhalla, että osa jää lähes poikkeuksetta juomatta, kun käyn ylensä lauantaina baarissa tankkaamassa lisää.
Kyllä tässä on juhlapyhiä ja työmatkoja lukuunottomatta sixpackki per viikonloppu riittänyt jos pidemmän aikaa. Se on katsos se lapsiperheen elämä sellasta ettei viitti vahingossakaan hommata krapula.
Richartti kirjoitti:
Kyllä tässä on juhlapyhiä ja työmatkoja lukuunottomatta sixpackki per viikonloppu riittänyt jos pidemmän aikaa. Se on katsos se lapsiperheen elämä sellasta ettei viitti vahingossakaan hommata krapula.
Sellainen se on, rytmi elämän vuosien.
Ratikkakuski kirjoitti:
Sellainen se on, rytmi elämän vuosien.
...15-20 vuotta ottaa vähän nätimmästi ja korjata tilanne sit ku lapset on muuttanu pois. =D
- cdwax
Ratikkakuski kirjoitti:
Riippuu miten herkkä makuaisti ihmisellä on. Siksi toisekseen mäyrän jälkeen kaikki maistuu samalta, joten eipä ole ainakaan minulle koskaan ollut ongelma. Tai no, ravintolassa on joskus saanut tankin pohjavaahdot, josta olen valittanut ja saanut uuden. Sitäpaitsi minä ostan nykyisin tölkkejä enkä pulloja, sanoi hifistelijät sitten mitä tahansa. Minä kun juon tullakseni humalaan enkä maistellakseni.
se uusi tankki vaahtoaa alussa, kun edellisen loputtua on paineltu nappia ja linjastoon vedetty ilmaa. Tai meneehän sitä pakostakin jonkin verran, koska viimeinen tuoppi on tyhjä tai enemmän tai vähemmän vajaa. Usein ne ensimmäiset tuopit jätetään laskeutumaan, annetaan ilmaiseksi tai kaadetaan viemäriin, vaikka ihan hyvää olutta se on. Ei tyhjän tankin pitäisi kuitenkaan erityisemmin vaahdota.
Richartti kirjoitti:
...15-20 vuotta ottaa vähän nätimmästi ja korjata tilanne sit ku lapset on muuttanu pois. =D
Kaikkea ei voi elämässään saada samaan aikaan. Enkä ole kenenkään kuullut tuotakaan elämänvaihetta katuneen.
- hyväneuvo
ja yritä saada pildee
Vaihtoehdot ois nyt seuraavat:
Chivas Regal 12 yo
Renault Carte Noire Extra
Larsen V.S.O.P
Meukow X.o
Näist pitäis valita....pitääkö täs äänestystulosta odotellessa vetää yks lonkero...
Äänestys päättyy 00.30- 1 vote
rekyyliä.
Ratikkakuski kirjoitti:
Kaljojen ja lonkeron jälkeen ei kannata laatuviinoja tuhlata.
....rellu halvinta. Se kyllä sopis muutenkin.
Se on ollut auki jo toista vuotta ja pohjalla ei ois ku desi puol toista. Joutaishan tuo jo pois kaapista.Ratikkakuski kirjoitti:
Kaljojen ja lonkeron jälkeen ei kannata laatuviinoja tuhlata.
...ei kyllä pystyny juomaan edes mäyräkoiran jälkeen.
On muuten ainoa viinapullo minkä oon joutunut kaataan viemäriin, ku ei kenellekään koskaan kelvannut.
Ei kerrota kaverille, joka toi sen varpajaislahjana mulle...Richartti kirjoitti:
On muuten ainoa viinapullo minkä oon joutunut kaataan viemäriin, ku ei kenellekään koskaan kelvannut.
Ei kerrota kaverille, joka toi sen varpajaislahjana mulle...Minulla on ollut kaapissa jo vuosikaudet muutama epämääräinen yrittilikööripullo, jotka joku on tuonut tuliaisena jostain periferiasta. Mietin joskus, että menen niiden pullojen kanssa Vaasanaukiolle ja jaan paikallisille euronkerjääjille. ;-)
Richartti kirjoitti:
Ei kerrota kaverille, joka toi sen varpajaislahjana mulle....."Mansion"-sanan voi kirjoittaa aika erikoisestikin väärin.
...ku Chivas Regalille ja Rellulle, joten yksi rellu ja sit nukkumaan.
- zisel
ihmeessä oot yleensä alkanut juomaan jotain paskaa kaljaa kun sulla kerran on kunnon juotavaa siellä?? Mä ottaisin salmaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165233
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312021
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361965Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321879Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81314- 1641262
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351140