äijäkosken rannalta. onko joltain kadonnut??
löydetty silmälasit!
11
485
Vastaukset
- pöhelö oot?
omaa pikku kömmähdystäsi? Jos kerta löydetty, niin tokihan joltain ne on kadonneet, mitä turhaa sellasta kysyt? Laittasit mielummin vaikka seuraavasti. Löydetty silmälasit äijäkosken rannalta, luovutetaan löytöpalkkiota vastaan.
- aslakki älypää
jos päässä olevasta aukosta et saa järkevämpää sanaa on paremphi son parempi jotha pidät pään ummessa
- ah uuh
aslakki älypää kirjoitti:
jos päässä olevasta aukosta et saa järkevämpää sanaa on paremphi son parempi jotha pidät pään ummessa
Kerran löysin sieltä römpsän!
- apropoo..
aslakki älypää kirjoitti:
hieman tökerö ilmoitus.
Minkä verran löytöpalkkiota silmälaseista saisi? Toki riippuu onko merkkikehykset ja myös linssien hionta vaikuttaa asiaan. - aslakki molopiä
apropoo.. kirjoitti:
hieman tökerö ilmoitus.
Minkä verran löytöpalkkiota silmälaseista saisi? Toki riippuu onko merkkikehykset ja myös linssien hionta vaikuttaa asiaan.löytöpalkkiota,,,,,vaan lasit oikealle omistajalle....koska mie on ole niin ahne ku lappalaiset jotka heti rahasta puhuu......röyhkeät poromiehet
- löytäjäkö?
aslakki molopiä kirjoitti:
löytöpalkkiota,,,,,vaan lasit oikealle omistajalle....koska mie on ole niin ahne ku lappalaiset jotka heti rahasta puhuu......röyhkeät poromiehet
haluat laseista sellasen viiskymppiä, mutta et enää kehtaa kysyä. Tökerösti hoidettu sinulta, ahnekin olet.
- aslakki molopää
löytäjäkö? kirjoitti:
haluat laseista sellasen viiskymppiä, mutta et enää kehtaa kysyä. Tökerösti hoidettu sinulta, ahnekin olet.
sepä olen juuri....enkä mikään rahanahne luuseri...
- pidä lasit
aslakki molopää kirjoitti:
sepä olen juuri....enkä mikään rahanahne luuseri...
koska toivot saavasi löytöpalkkion pyytämättä, olet tekopyhä ja ahne.
- malakias mä
pidä lasit kirjoitti:
koska toivot saavasi löytöpalkkion pyytämättä, olet tekopyhä ja ahne.
eli perus lappillainen.....koska lappalaisista ei tyhmyys loista noin suoraan
- ei palkkiota
malakias mä kirjoitti:
eli perus lappillainen.....koska lappalaisista ei tyhmyys loista noin suoraan
mitään löytöpalkkiota laseista. Voit viedä ne poliisiasemalle.
- lappi apinat
ei palkkiota kirjoitti:
mitään löytöpalkkiota laseista. Voit viedä ne poliisiasemalle.
jontkhaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006