puumanainen mulle ja heti

käyntikorttiiits

arrgh! tahdon kipeäsi itselleni puumanaisen kaltaisen NAISEN! miksi heitä onniin vaikea löytää? eikä näille voisi jo tehdä oman suomisaitin missä puumat ja niiden ihailijat voisivat kohdata?

59

5040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen kissaelä

...eikä ole metsästettävä. Puumalle ei lihaksettomat, aivottomat, puutteessaolevat=huonot rakastajat kelpaa.

Ei puuma kaikista kiinnostu. Ja puumalle on kysyntää.

• Sori vain

Puumat valitsevat parhaat yksilöt päältä, koska kaipaavat hyvää rakastajaa sekä tietävät saavansa sellaisen. Kiertävät ATM:t tosi kaukaa.

• ...
        Sori vain kirjoitti:

Puumat valitsevat parhaat yksilöt päältä, koska kaipaavat hyvää rakastajaa sekä tietävät saavansa sellaisen. Kiertävät ATM:t tosi kaukaa.

On myös puumia jotka saalistavat ujoja ja epävarmoja miehiä.

• -
        ... kirjoitti:

On myös puumia jotka saalistavat ujoja ja epävarmoja miehiä.

ATM:ien kannattaa laittaa toivon rippeensä sellaisten varaan.

• hopi hopi

Hyvä kuva itsestä ja omaan ikään 10-30 vuotta lisää = hakukriteerit

Omassa profiilissa on syytä markkinoida itseään ja sen kuvan pitää olla 1 pärstäkuva jossa koko kroppa näkyy.

hakee oikeaa puumaa.

PS puumat on niitä kaikkein eniten niitä valkaajia = niille ei kelpaa kuin hyvät.

• -

Iäkkäämpi nainen näkee melkein jokaisen nuoren miehen viehättävänä vähän samaan tapaan kuin jokainen nuori neito on viehättävä. Vaikka mies ei olisikaan adonis, hän voi käyttää nuoruuttaan aseena. Siis siinä vaiheessa, kun "puuma" ei ole täysin oivaltanut saavansa komeimpiakin uroksia.

Noh, joka tapauksessa ulkonäkö on tässäkin aika ratkaiseva tekijä.

• Puuma 52
        - kirjoitti:

Iäkkäämpi nainen näkee melkein jokaisen nuoren miehen viehättävänä vähän samaan tapaan kuin jokainen nuori neito on viehättävä. Vaikka mies ei olisikaan adonis, hän voi käyttää nuoruuttaan aseena. Siis siinä vaiheessa, kun "puuma" ei ole täysin oivaltanut saavansa komeimpiakin uroksia.

Noh, joka tapauksessa ulkonäkö on tässäkin aika ratkaiseva tekijä.

Miehessä

ulkonäkö 60 %
        seksi taidot ja koko 35 %
        muu habitus kuten luonne 5 %

Joten hyvän näköisiä nuoriamiehiä ei todellakaan ole paljon.

Monella nuorellakin on se kaljamaha tai muuten ihraa vyötäröllä joten ei muuta kuin ilmoituksia sinne treffipalstoille. Ja pleas laittakaa ne kuvat ilman paitaa korkeintaan tiukat housut jalkaan ja mielellään niin että perse näkyy ( ettei ole mikään läski) ja naama kuva on ihan pakko olla. Ja kuvat hyviä ja selkeitä.

• -
        Puuma 52 kirjoitti:

Miehessä

ulkonäkö 60 %
        seksi taidot ja koko 35 %
        muu habitus kuten luonne 5 %

Joten hyvän näköisiä nuoriamiehiä ei todellakaan ole paljon.

Monella nuorellakin on se kaljamaha tai muuten ihraa vyötäröllä joten ei muuta kuin ilmoituksia sinne treffipalstoille. Ja pleas laittakaa ne kuvat ilman paitaa korkeintaan tiukat housut jalkaan ja mielellään niin että perse näkyy ( ettei ole mikään läski) ja naama kuva on ihan pakko olla. Ja kuvat hyviä ja selkeitä.

Naisessa

95% halukkuus seksiin
        5% ulkonäkö ja kaikki muu

Jos kyse on seksikumppanuudesta, nainen saa olla melkein minkälainen tahansa, kunhan antaa.

• 1+8

• Puumaksi...miksei :)

... puumanainen - muutenkin kuin että on suhteessa itseään nuorempaan mieheen. Etsitkö puumanaista, joka muistuttaa televisiosarjojen huippuunsa trimmattuja (ja leikeltyjä) kaunottaria? Kelpaako "tavallinen" suomalainen, siisti ja kivan näköinen nainen? Olen usein miettinyt, että onko puumanainen myytti, vai kelpaako sellaiseksi ihan oikea ihminen :)

• 17+15

Mun mielestä puumalla vaan tarkotetaan vanhempaa naista.
        Joku 5 vuoden ikäero on vielä suht normi. Mutta jos nainen
        on vaikka 10 vuotta miestä vanhempi niin voitaneen puhua
        puumasta.

Itsekin olen sitä mieltä että vanhemmat naiset ovat
        usein erittäin viehättäviä. Ei tarvitse olla leikelty.
        Kunhan on pitänyt huolta itsestään niin kuin normaali
        ihminen tekee.

• Kokeiltu on
        17+15 kirjoitti:

puumasta.

ihminen tekee.

Ja parasta on toki seksuaalinen estottomuus. Grrr...

• Puumanaiseksi...
        17+15 kirjoitti:

puumasta.

ihminen tekee.

Olen kai se puuma... tosin mulla ei (vielä) ole itseäni nuorempaa miesystävää, mutta kunhan sopiva osuu kohdalle, niin mielelläni kokeilen, onko puumailu maineensa veroinen juttu :) Vaan mistä löytää se nuorempi mies, joka haluaa puuman...

• Takaisin nuorempiin
        Kokeiltu on kirjoitti:

Ja parasta on toki seksuaalinen estottomuus. Grrr...

Eivät ne kaikki vanhemmat naiset kovin estottomia ole. Osa on sellaisia peiton alla lähestyssaarnaajassa -tyyppejä, kun ovat siihen tottuneet. Häpeävät usein myös kroppaansa, vaikka siihen ei olisi syytäkään.

Elämä ei ole kuin elokuvaa. Todellisuus on usein karvas pettymys, myös "puumien" kohdalla. Jotkut fantasiat olisi vaan parempi jättää toteuttamatta.

• -
        Puumanaiseksi... kirjoitti:

Olen kai se puuma... tosin mulla ei (vielä) ole itseäni nuorempaa miesystävää, mutta kunhan sopiva osuu kohdalle, niin mielelläni kokeilen, onko puumailu maineensa veroinen juttu :) Vaan mistä löytää se nuorempi mies, joka haluaa puuman...

Tällä palstalla olisi noita ihan kokemattomia nuorehkoja miehiä. Johan tuossa ketjun aloittajakin huhuilee puuman perään.

Eivät kaikki poikuutensa säilyttäneet miehet ilmeisesti ole ihan sekopäitä, vaikka sen kuvan voi toki täältä saada. Olisit aika unohtumaton kokemus tällaiselle miehelle, koska ekan kerran muistaa kyllä jokainen.

• 19+12

Minkälaista suhdetta haluat?
        Missäpäin Suomea asut?
        Minkä ikäinen olet?
        Halukkaita miehiä varmaan löytyy.
        Kelpaavatko ne sinulle onkin sitten toinen juttu.

• Mies 19
        19+12 kirjoitti:

Missäpäin Suomea asut?
        Minkä ikäinen olet?

Mitä mieltä ootte? oon 19 mies, täysin kokematon seksin suhteen ja haluaisin oppia sitä kokeneemmalta ja vanhemmalta naiselta, pidän vanhemmista naisista mutta en oikee osaa sanoa miten tai mistä löytäisin oman puumani, olisin kiinnostunut 30-40 vuotiaista puumista mutta olenko liian nuori esim sen ikäisille naiselle? onko edes sen ikäiset naiset kiinnostuneet minun ikäisistäni ollenkaan? olen ulkonäöltäni asteikolla 1-10 sitä 8:in luokkaa eli mielestäni ihan hyvän näköinen, en ole itserakas joka tiirailee peilistä itseään sen 100 kertaa päivässä.

Voisiks muut puumat antaa jotai neuvoja ett mistä ja miten saisin sen oman puuman, tekisin melkei mitä vaa jotta sen saisin ja miten iskeä tai kiinnittää sellaisen huomion. Haluaisin pitkän suhteen vanhemman naisen kanssa mutta lyhyeetkin käy.

• hawk_
        Mies 19 kirjoitti:

Mitä mieltä ootte? oon 19 mies, täysin kokematon seksin suhteen ja haluaisin oppia sitä kokeneemmalta ja vanhemmalta naiselta, pidän vanhemmista naisista mutta en oikee osaa sanoa miten tai mistä löytäisin oman puumani, olisin kiinnostunut 30-40 vuotiaista puumista mutta olenko liian nuori esim sen ikäisille naiselle? onko edes sen ikäiset naiset kiinnostuneet minun ikäisistäni ollenkaan? olen ulkonäöltäni asteikolla 1-10 sitä 8:in luokkaa eli mielestäni ihan hyvän näköinen, en ole itserakas joka tiirailee peilistä itseään sen 100 kertaa päivässä.

Voisiks muut puumat antaa jotai neuvoja ett mistä ja miten saisin sen oman puuman, tekisin melkei mitä vaa jotta sen saisin ja miten iskeä tai kiinnittää sellaisen huomion. Haluaisin pitkän suhteen vanhemman naisen kanssa mutta lyhyeetkin käy.

on sitten niin pirun naurettavaa kun poijaat haluaa ilmeisesti äitiään nussia.
        Josko keskittyisit ikäisiisi vaan, nuori on parempi kun vanha ja ne vanhat ämmät pääset kokemaan sitten pappana.
        Eikä kolmekymppinen mikään helevetin puuma ole.

• 62946183
        hawk_ kirjoitti:

Josko keskittyisit ikäisiisi vaan, nuori on parempi kun vanha ja ne vanhat ämmät pääset kokemaan sitten pappana.

"on sitten niin pirun naurettavaa kun poijaat haluaa ilmeisesti äitiään nussia.
        Josko keskittyisit ikäisiisi vaan"

Naurettavaa, että joku jaksaa kirjoittaa tällaista paskaa, kun ilmeisesti itse haluaa nussia siskoaan.

• Voi teitä poijjaat
        hawk_ kirjoitti:

Luulisin että jos kolmekymppistä kutsuisi puumaksi, niin hän loukkaantuisi ja vetäisi avarilla päin naamaa. Ei 30v todellakaan halua vielä kuulla olevansa joku "vanhempi nainen".

• Puumanaiseksi...
        19+12 kirjoitti:

Missäpäin Suomea asut?
        Minkä ikäinen olet?

- noin kymmenne vuoden ikäero (tosin tapasin juuri erittäin viehättävän miehen, joka oli 13 vuotta nuorempi :D)
        - asun Varsinais-Suomessa
        - olen 42
        - en halua äidiksi kenellekään, haluan suhteen josta kumpikin nauttii, jossa saa ja antaa, haluaa ja on haluttu
        - en halua täysin kokematonta miestä
        - minua nuorempi, mutta silti selkeästi MIES

Menikö jo liian vaikeaksi? :)

• hawk_

- noin kymmenne vuoden ikäero (tosin tapasin juuri erittäin viehättävän miehen, joka oli 13 vuotta nuorempi :D)
        - olen 42
        - en halua äidiksi kenellekään, haluan suhteen josta kumpikin nauttii, jossa saa ja antaa, haluaa ja on haluttu

Nimittäin olen ainoa palstalla joka on saanut pillua, ja sulle en anna.

• Puumanaiseksi...
        hawk_ kirjoitti:

Nimittäin olen ainoa palstalla joka on saanut pillua, ja sulle en anna.

Ihailtavaa itsevarmuutta :DDD

• 11+6

- olen 42

Ikäsi puolesta potentiaalisia kumppaneita luulisi olevan
        vaikka kuinka paljon. Itse en asu Varsinais-Suomessa
        joten siitä en osaa sanoa.

• Puumanaiseksi...
        11+6 kirjoitti:

Ikäsi puolesta potentiaalisia kumppaneita luulisi olevan
        vaikka kuinka paljon. Itse en asu Varsinais-Suomessa
        joten siitä en osaa sanoa.

... mutta ensin pitäisi lähteä baariin, eikä se ole oikein mun juttu :) Pitäisi ehkä laittaa ilmoitus tyyliin "42-vuotias puuma etsii saalista" :D

• hawk_

... mutta ensin pitäisi lähteä baariin, eikä se ole oikein mun juttu :) Pitäisi ehkä laittaa ilmoitus tyyliin "42-vuotias puuma etsii saalista" :D

sulla miten leviä perse ja painoa 100kg?

• 16+13

No kokeile sitä. Vastauksia varmaan tulee paljon.

Baarit eivät ole myöskään mun juttu. Oon muuten sua 8 vuotta nuorempi. Harmi että et asu Helsingissä. ;)

• Puumanaiseksi...
        16+13 kirjoitti:

No kokeile sitä. Vastauksia varmaan tulee paljon.

Baarit eivät ole myöskään mun juttu. Oon muuten sua 8 vuotta nuorempi. Harmi että et asu Helsingissä. ;)

Alle parin tunnin matkahan meidän välillä on :) jos haluat jutella lisää, sulla on varmasti joku sähköposti...?

• Puumanaiseksi...
        hawk_ kirjoitti:

sulla miten leviä perse ja painoa 100kg?

... ainakin omasta mielestään ilmeisesti :D Ihan normikaupan farkkuihin mahdun, lentokoneessa riittää yksi istuin, ja painokin on kaksinumeroinen lukema. Vähän sulla on vielä tekemistä tuon ihmistuntemuksen ja meedion kykyjen kanssa :D

• hawk_

... ainakin omasta mielestään ilmeisesti :D Ihan normikaupan farkkuihin mahdun, lentokoneessa riittää yksi istuin, ja painokin on kaksinumeroinen lukema. Vähän sulla on vielä tekemistä tuon ihmistuntemuksen ja meedion kykyjen kanssa :D

kyllähän sulle täytyy hattua nostaa. Nimittäin kun olet kerran kyrpää vailla niin sanot sen suoraan, etkä leiki mitään vitun vaikeasti tavoiteltavaa prinssessaa.Niitä on ihan nokko nähty.

• Puumanaiseksi...
        hawk_ kirjoitti:

kyllähän sulle täytyy hattua nostaa. Nimittäin kun olet kerran kyrpää vailla niin sanot sen suoraan, etkä leiki mitään vitun vaikeasti tavoiteltavaa prinssessaa.Niitä on ihan nokko nähty.

:DD En tosin leiki vaikeasti tavoiteltavaa, jos haluan jotain, saan sen helpoiten kertomalla, mitä haluan. En myöskään siedä toiselta mitään diivailua :P Käyttäisin ehkä hieman toisenlaista ilmaisua siitä, mitä olen vailla, mutta onhan tuokin yksi osa kokonaisuutta.

• 19+8

Alle parin tunnin matkahan meidän välillä on :) jos haluat jutella lisää, sulla on varmasti joku sähköposti...?

[email protected]

• Puumanaiseksi...
        19+8 kirjoitti:

[email protected]

Toki osoitteen on voinut heittää tuohon kuka tahansa, mutta täytyy sanoa että ainakaan ei ole nähty vaivaa uskottavuuden eteen :D Heitän sua viestillä - kuka sitten oletkin...

• 3+12

Toki osoitteen on voinut heittää tuohon kuka tahansa, mutta täytyy sanoa että ainakaan ei ole nähty vaivaa uskottavuuden eteen :D Heitän sua viestillä - kuka sitten oletkin...

No katellaan. Nyt mä meen nukkuu.

• Anonyymi

- olen 42

Varsinais-suomessa myös salaista suhdetta puuman kanssa etsis 24v 175/80 18cm kaikelle avoin mies :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinais-suomessa myös salaista suhdetta puuman kanssa etsis 24v 175/80 18cm kaikelle avoin mies :)

Mites ilmastointiteippi-jutut?

Tai uskallatko alkas läpsimään mua jos pyydän?

T.nainen yöstä

• Ei asia muutu

Se on huvittavaa kuinka naisilla on tarve kehitellä kaikenlaisia muotisanoja ja yrittää tehdä muodikkaaksi jotain ilmiöitä joita he haluaisivat toteuttaa.

Tuo koko "puuma" -sana on takuulla jonkin keski-ikäistyvän, nuoria miehiä kuolaavan toimittajanaisen (varmaan ikisinkku) kehittämä muotisana.

Eihän se pelkkä sana kuitenkaan asiaa miksikään muuta, eikä sekään että telkkuun aletaan tehtailemaan jotain puumasarjoja. Kyse on edelleen ihan samasta asiasta: Vanhempi ihminen, usein jo keski-ikäinen kuolaa nuorta lihaa. Ihan samaa se "puuma" harrastaa kuin se irstas vanha ukko, joka kuolaa nuoria naisia. Jostain syystä toisesta yritetään tehdä muodikasta ilmiötä samalla kun toista paheksutaan. Aivan sama asia, aivan kuin vaikkapa sinkkuäiti vs. yh-äiti.

Erona on vain se, että nuorista miehistä suuri osa panee vaikka oksanreikää ja siksi "puumilla" on todella helppo saada nuori mies sänkyyn. Ei tarvitse olla edes hoikka tai hyvän näköinen. Riittää että antaa pillua pojalle.

• Edvin Alavarvas

Voi helvetti. Koko puuma-nimitys on ihan ceestä ja varsinkin, tästä armaasta persjalkaisten maasta ei taida varsinaisia puumia montaa löytyä. Aito puuma on menestynyt, hyvännäköinen (leikelty tai ei), sivistynyt ja tyylikäs nainen. Siwan kassasta/konttorirotasta/sisar "hento" valkoisesta ei puumaa saa kirveelläkään, vaikka ne itse olettavat sitä olevansakin.

Patjaksi taas näistä persjalkaisista on, keski-ikäiset naiset kaatuvat perseelleen kun vaan kerran vähän nuorempi hemmo sattuu vaikka vahingossa vilkaisemaan.

Puuma, eli keski-ikäinen nainen nuorten miesten perässä läähättäen on naisista jotain hienoa ja upeaa. Ja samaan hengenvetoon keski-ikäinen nuorten naisten perään läähättävä mies on sika, pervo, pedofiili, iljettävä jne jne jne. Arvot kohdallaan, ei voi muuta sanoa.

En voi muuta kuin sääliä teitä suomalaisia "puumia".

• -

Tasa-arvosta näissä asioissa ei ole tietoakaan. Naiset tuntuvat voivan määritellä sen, mikä on oikein ja mikä on väärin. Feminismi jyllää...

Toisaalta näin miehen näkökulmasta nuoria naisia kuolaava ja kaatava keski-ikäinen mies on kyllä ällö tapaus ja joutaa vaikkapa telkien taakse. Jääpähän tällöin enemmän naisia muille. Ja seksuaalisesti estoton nainen, minkä ikäinen hyvänsä, antaa useammille miehille mahdollisuuden toteuttaa seksuaalisuuttaan. Siis seksuaalinen tasa-arvo joutaa hiiteen näin itsekkäästi ajatellen. Kunhan saa seksiä.

• Kissa71

Ai puumanainen on säälittävä, itse olen ihan kyllä toistamieltä asiasta. Olen 40 vuotias, sporttinen ja hyvässä kunnossa oleva vapaa puumanainen keskisuomesta. Oman ikäset miehet ovat yllättävän usein rapakunnossa ja eivätkä pidä itsestään huolta. Ei siinä mitään väärin ole, että puumanainen haluaa nuorempaa miestä, onhan siinä silmänruokaa kerrakseen, tietenkään kaikki eivät ole sellaisia joita tämä puuma haluaisi. Hyviä kokemuksia on ollut ja toivotaan että jatkossakin niin käy. Vaikka olen jo 40 v, niin näytän 10 vuottta nuoremmalta, aika usein itseäni 15-20 vuotta nuoremmat miehet ovat ehdotelleet kaikenlaista kivaa. Uusia kokemuksia ja tuttavuuksia on kiva saada, eipähän tarvitse myöhemmin katua. Tsemppiä kaikille Puumanaisille ja Puumanaisista haaveileville.

• ...............

Tällainen on se oikea puuma. Naurattaa vähän sellaiset Suomessa hyvin tyypilliset jo 40-vuotiaana mummoutuneet ja levähtäneet naiset, jotka ovat mukana ilmiössä mukana trendikkäinä. :D Kaiken ikäisten kannattaa pitää huolta omasta vartalostaan.

• puumasaitti
      • puuuppiduu

Kaippa tässä on vähän puuma,sitäpaitsi kissa odottaa salistaan,kyllä se siihen tyrkylle tulee.Ei tartte niin saalistaa.Ja täytyy muistaa että oikea puuma ei vaan anna vaan myös haluaa

• zaiba
        puuuppiduu kirjoitti:

Kaippa tässä on vähän puuma,sitäpaitsi kissa odottaa salistaan,kyllä se siihen tyrkylle tulee.Ei tartte niin saalistaa.Ja täytyy muistaa että oikea puuma ei vaan anna vaan myös haluaa

Puumanaista kun sais :)

• nuori_mies_mies

Vanhempi nainen on vain kiihottava ajatus :)

• Mene tyrkylle

"Mummotunneliin"

• 4+2

Liian pitkä matka täältä Tampereelta "mummotunneliin" eikä ole majapaikkaa joten tarvis mennä hotelliin.

• runnerl

Mä olin aiemmin lähinnä häkeltynyt ja epäluuloinen nuorempien miesten lähestymisten suhteen. En ole enää. Kiitos nuoremman miehen joka avasi mun silmät. En ole mikään puuma ts ikä ei ole se pointti muttei enää myöskään rajoite. Mahtavaa!

• 20vmies & 40v nainen

Tutkimuksen mukaan naisen halukkuus lisääntyy iän myötä.

27–45-vuotiaat naiset raportoivat, että heillä on enemmän ja intensiivisempiä seksuaalisia fantasioita kuten itse seksiäkin verrattuna 18–26-vuotiaisiin.

Nuori nainen ei siis ole seksuaalisesti halukas, vaan harrastaa seksiä pakosta (että saisi pitää poikakaverinsa) tai siksi että haluaa vauvan, ei siksi että nauttisi seksistä, kuiten taas vanhempi nainen, joka itsekin nauttii.

Keski-ikäisen naisen kannattaa iskeä nuori mies ja toisin päin koska, miehen sukupuolivietti on huipussaan 19-vuotiaana. Naisen 36–38-vuotiaana. Naisen sukupuolivietti lisääntyy 40:ää vuotta lähestyessä, koska raskaaksi tulemisen mahdollisuus vähenee.

Eli paras parisuhde on parikymppinen mies ja n. 40 v nainen

• heliheli

Kannattaa käydä www.treffihaku.net sivustolla ettimäs puumii

• metsästäjäpoika
        heliheli kirjoitti:

Kannattaa käydä www.treffihaku.net sivustolla ettimäs puumii

Tuolla oli ihan hyvät vinkit kyllä puuman etsimiseen :)

• minnie55

Ei välttämättä toimi käytännössä! Kas kun meillä kaikilla on jo olemassa sukupuolivietti. Henkilökemia on tärkein.

• 13+2

Minäkin olen halunnut puumanaisen jo vaikka kuinka monta vuotta. En uskalla livenä naisia lähestyä ja netistä ei tunnu löytyvän. Tuo treffihaku nyt on ihan paskaa. Ainakin se on maksullinen sivusto ja ehkä huijaustakin.

• Voi kuule,..

Ei kauniille ja kokeneelle puumalle mikätahansa jolppi kelpaa. Salille hankkimaan sitä sixpäkkiä ja täytyy niitä keskustelutaitojakin olla.

• minnie55

Kaunis ja kokenut? Hm. Sellaista ei olekaan. Se on teidän miesten harhakuva!
        Ulkonäkö on plussaa, mutta se kokemus tulee aina henkilökohtaisesti k.o. parisuhteen kautta. Koska kahta samanlaista rakastelukokemusta ei ole olemassa. Miehen ulkonäkö kertoo siitä, miten hän hoitaa itseään. Salille ei tarvitse mennä, jos on tyytyväinen itseensä!

• minnie55

Hei!
      Ikäero ei ole mikään este. Tärkeintä on toisen kanssa toimeen tuleminen. Se, miten kemiat toimii. Parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin seksi! Entä sitten vanhempi mies ja nuori nainen? Ikäeroa saattaa olla 20 vuotta. Nyt voidaan varmaan puhua puumamiehestä?

• puuma naista kkiitos
    • Kokemusta on

Löytyy puumia pilvin pimein ,E-kontaktista,Suomi24,fi,Seuraajokaiselle.fi,jne...
      Näistä ainakin löytyy pilvin pimein puumanaisia 45v-59v puuma naisia ja halukkaita sellaisia...Niin paljon saa kun jaksaa painaa..

• lottamari<3

Hyi olkoon..! Taivas varjele! miten ihmiset oikein elää ja ajattelee. On maailma mallilaan. Ei mitään kaunista missään enää, pelkkää pervoilua ja seksin perässä juoksemista. Joku kysyi jossain siveettömyydestä, niin minusta se on juuri tätä mistä tässä ketjussa puhutaan..vietit vie kuin eläimillä ja moraalittomuus kukkii...

no...en saarnaa tämän enempää, mutta ei noilla naisilla kyllä kaikki palikat paikallaan voi olla...miehistä en sano mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2881
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2660
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      22
      2021
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      68
      1683
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1473
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      171
      1404
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      111
      1385
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1304
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      117
      1304
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      1138
    Aihe