antaa pildeä Nigel Parkerille. http://www.aijaa.com/v.php?i=6527609.jpg
Voisin
11
281
Vastaukset
- ..,.,.,.,.,.
Ja luulekko et huolis?
- zisel
on hyvännäkönen. Ei se mua huolis mutta noin ajatuksena vois antaa.
Onko Montea muuten näkynyt? Taitaa olla jo nukkumassa...? zisel kirjoitti:
Onko Montea muuten näkynyt? Taitaa olla jo nukkumassa...?eilisen jälkeen... lähti kai baariin ja jäi sille tielleen.
- lappee polizzy
zisel kirjoitti:
Onko Montea muuten näkynyt? Taitaa olla jo nukkumassa...?.
- lappeen komissarius
lappee polizzy kirjoitti:
.
Tirkitysreiästä just katoin.
- 18
lappeen komissarius kirjoitti:
Tirkitysreiästä just katoin.
Niinqu, oot sellainen tirkistelijä!
muista että kaikki mitä jätät tekemättä muuttaa sinut vanhemmiten katkeraksi ja katkeruus on tunnetila, eikä sillä ole tekemistä järjen kanssa.
Mä voisin muhinoida ton lady Pastan kanssa. http://www.youtube.com/watch?v=l3WPKznFvfk- ????????????????????
_Kamullesi montelle tulee jossakin vaiheessa auttajia #JOTKA OPETTAVAT# oikeaa tietokoneen käsittelytaitoa ja miten voi irtaantua elinkautisesta palstoilta häiriköimisen suhteen. Näin ne asiat etenee! Sinä jatka nukeilla leikkimistä.__.10 vuoden palstoilla notkumisen jälkeen on hyvät keinot olemassa palstoilta vieroittamiseen, etenkin kun kirjoittelu on lähinnä toisten kirjoittajien haukkumista jokaisella palstalla....__
- .,.,..,,..,.,.,
viiksen kasvattamista samalla??? pullaa ei ole mut kahveeta saavat
- ai.
.,.,..,,..,.,., kirjoitti:
viiksen kasvattamista samalla??? pullaa ei ole mut kahveeta saavat
Mistä löysit tuon nelikymppisen vanhan narkkarin, jolla ei ole muuta tekemistä kuin tekeytyä teinibimboksi?
yrittää deittailla naapurin Maddea. Eikä aio jäädä kiinni housut nilkoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6812593Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311296- 1091168
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121125Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e243978- 93965
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101883Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751