panokaverit?

tapasin kivan miehen paarissa, ja meil oli iha mukavat jatkot (seksiä) mun kämpil. mies pyys mun nron et vois sit toisteki tulla kylään. pari viikkoo meni ja mies laitto viestiä et jos vois tulla käymää. oltii toisel kerral selvinpäi kummatki. juteltii ja harrastettii seksiä. mies jutteli et voisin sit joku kerta tulla kattoo sen kämppääki ja kyseli miten oon vapaal tän viikon. kysys saako jäädä yökski, mut en oikee osannu vastata siihe mitää ni se otti sen sit ei:nä.

en oo koskaa harrastanu tämmösiä "avoimia seksisuhteita" (enkä itseasias suomalaisia miehiä pitkään aikaan). en sit tiedä miten mun pitäs ylipäätään suhtautuu, kun ehkä sit kuitenki haluisin jtn enemmä.

kysymys kuuluu: jos ei oo mitää sen vakavampaa mihinkää suuntaa sovittu, voiko siit kehkeytyä jtn muutki ku seksiä?
86320
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

" jos ei oo mitää sen vakavampaa mihinkää suuntaa sovittu, voiko siit kehkeytyä jtn muutki ku seksiä?"

Toki voi. Teidän pitää sopia säännöt teidän suhteelle, siinä se sitten selviää missä menette ja millä ehdoilla.

Mutta jos haluat enemmän kuin toinen, niin turha tuhlata ruutia huonoon suhteeseen. Loukkaat vaan itsesi. Etsi parempi suhde.

Äänestä
  • näitä huorien juoppous ja huorailu itkuja ja vaikerruksia sekä kertomuksia touhuiluistaan, huorien LEELIA LEPOTUOLI

Äänestä

ei pitemmän päälle toimi, tai ainakaan pitkään. Itsellä max 2kk ja tunteet tullut jommalle kummalle osapuolella ja toinen ei halua seksiä enempää..

Äänestä
  • tuomisia pöpöjen kanssa, kuka kertoisi näistä suurista prosenteista

Äänestä

• harmillisia kirjoitti:

tuomisia pöpöjen kanssa, kuka kertoisi näistä suurista prosenteista

käyttää kordaria hyvin. Ei ole tilastoa nyt tähän lyödä, mutta googlaa.

Äänestä

www.panokaveri.com

Äänestä

pitää vain osata panna kunnolla niin paneminen on panemista. sitokaa toisenne ja kakkikaa toistenne päälle ^^

Äänestä

itse tapasin juuri eilen ekan kerran panokaverin netin kautta! mahtava kokemus en voi muuta sanoa! http://www.treffitseksi.com . Nyt juttelen kahden naisen kanssa ryhmäseksistä saas nähä heruuko vai ei.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

mitätähäsitkeksis kirjoitti:

tapasin kivan miehen paarissa, ja meil oli iha mukavat jatkot (seksiä) mun kämpil. mies pyys mun nron et vois sit toisteki tulla kylään. pari viikkoo meni ja mies laitto viestiä et jos vois tulla käymää. oltii toisel kerral selvinpäi kummatki. juteltii ja harrastettii seksiä. mies jutteli et voisin sit joku kerta tulla kattoo sen kämppääki ja kyseli miten oon vapaal tän viikon. kysys saako jäädä yökski, mut en oikee osannu vastata siihe mitää ni se otti sen sit ei:nä.

en oo koskaa harrastanu tämmösiä "avoimia seksisuhteita" (enkä itseasias suomalaisia miehiä pitkään aikaan). en sit tiedä miten mun pitäs ylipäätään suhtautuu, kun ehkä sit kuitenki haluisin jtn enemmä.

kysymys kuuluu: jos ei oo mitää sen vakavampaa mihinkää suuntaa sovittu, voiko siit kehkeytyä jtn muutki ku seksiä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu