Eroon alleista!

PitkätHihat

Olen päälle nelikymppinen nainen ja ongelmani on allit. Ne ovat todella rumat ja roikkuvat. Kun suoristan käteni, niin voin toisella kädellä rutistaa kouraan sen roikkuvan nahan ja "läskin jota sen sisällä on. Allit on vuosien saatossa tulleet lihomis/laihtumis kerroista joita on useita. Näitä alleja ei todellakaan saa jumppaamalla pois, sen jo tiedän ja olen kokeillut.
Olen nähnyt televisiosta noita muodon muutos ohjelmia, joissa leikataan vatsaa ja alleja. Tietääkö kukaan, tehdäänkö suomessa jotain vastaavia leikkauksia tms.? Kiinnostaisi lukea, jos jollekkin on tehty jotain leikkaus/kiristystoimenpiteitä, että missä tehdään ja hintoja sekä tuloksista.

4

2063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40+ minäkin

      Hei,

      Minulla on lähes sama ongelma, vaikka olen todellakin hoikka.

      Olen kuntoillut jo puolivuotta ja jättänyt vähemälle rasva syönnit, mutta siltikään selän allit eivät häivy, vaikka kuinka yritän tehdä selkäjumppaa. Kun katson itseäni peilistä olen todella tyytyväinen omasta vartalostani, mutta kun otan toisen peilin käteen ja katson selän puolen - järkytyn! Mulla siis vinot pysty -allit ja jumppaaminen ei auta.

      Motto
      Koska olen tekassut 2 lasta 20 vuotta sitten ei venynyt nahka välttämättä enää kiinteydy.

      Ihan hävettää!

    • allit pois 12 viikos

      Sun pitäis yrittää sitä jumppaamista aluksi 20-15-15 sarjoilla, sitten 4 viikon jälkeen sarjoilla 30-20-20 ja lisäät painoa, joka sarjan jälkeen, ensimmäisellä neljällä viikolla, käytä vaikka 2 kilon painoja, teet sitä että kädet on alkuasennossa suoraan ylöspäin ja taivutat selkää kohden (Nyt vain yksi puntti!) Niitä teet rauhassa nuo sarjat.
      Lisäilet haluamasi mukaan painoja ja vaikka lisää sarjoihin lukuja. Hierot iltaisin kätesi, niin pitäisi kiinteytyä, myös punnerrukset auttavat!. ÄLÄ LUOVUTA! :)

      • ihhhhhhhhhh

        on se ei palaudu,revennyt nahka ei mene takaisin kasaan vaikka repisit kuinka painoja!


    • ----------

      En tunne ketään, jolle olisi kuvailemasi leikkaus tehty, mutta yhden tunnen, jolle on ko. leikkaus tulossa. Hän sairastui yhdessä vaiheessa vakavasti ja paino nousi kummeniä kiloja. Sairaus on saatu kuriin, paino on laskenut, mutta venynyt iho ei tietenkään enää palautunut alkuperäiseksi. Venynyt nahka on myös infektioriski, koska ylimääräistä ihoa on käsissä, jaloissa ja vatsassa. Leikkaus on tulossa jossain vaiheessa julkisella puolella mutta jonotus on pitkä ja samalla tietysti hänen pitää olla hyvässä kunnossa että kestää leikkauksen.

      Olet varmasti jo kokeilut kaikki kiinteyttävät kosteusvoiteet (dove, nivea, yms)??? Tuo yllä kuvattu allijumppa käsipainoilla on myös tehokas, jos lihasta syntyy niin se täyttää tyhjää ihopussia ja näyttää paremmalta kuin roikkuva iho.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe