Painan 150 kiloa

iso tuhma tyttö

sopiiko minulle minihame?

Entä onko olemassa erikoisvahvoja korkokenkiä?

Niin?

8

1017

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekihki

      sopii! pyöreät naiset on ihanan seksikkäitä. sit vielä avara kaulus niin vau!

    • aku35

      toki...ihanaa että olet noin rohkea:)

    • girl22....

      Oletko nyt aivan tosissasi vai oliko tuo ihan vitsi?

      Ihan ystävällisesti sanon Sinulle, että älä hyvä ihminen pidä ainakaan julkisilla paikoilla minihametta!
      Ja kyllä, minäkin ole isokokoinen nainen, painan 105kg ja olen vain 160cm pitkä!
      Jos et halua pahoittaa mieltäsi, niin tee viisas valinta ja jätä se minihame pois kun lähdet ulos!
      Isoille naisille on muitakin seksikkäitä vaatteita kuin nuo horomaiset minihameet! =)
      Itse olen 22 vuotias ja voin vakuuttaa että löydät kyllä kauniita ja muodikkaita sekä seksikkäitäkin vaatteita.
      Mutta älä laita minihametta, se ei sovi minun mielestä edes laihoille!

    • Minihameeton

      Käytä vaan ihan vapaasti. Varsinkin, kun menet äitees luo.

    • painolla

      Tuolla painolla ei vielä tarvita jotain erikoisvahvoja korkokenkiä, kunhan valitsee tukevarakenteiset. Korot ei saa olla kovin ohuet, vaikka materiaalista riippuen ne voisivatkin kestää painon. Mutta jos on kovin pienet korot, saa parkettilattioiden omistajat vihamiehiksi kun korot tekevät kuoppia lattiaan. Kovalla pinnalla kävellessä pitokin on huono ja voi äkkiä pyllähtää kumoon tai nyrjäyttää nilkkansa. Itse painan sadan kilon pintaan ja käytän mieluiten vähän paksumpia koroltaan olevia korkeitakin korkoja (ovat tukevampia kävelläkin).

    • .....

      Suosittelen pukeutumaan säkkiin tai burkhaan. Sitten kun saat kaksi kolmasosaa painostasi pois, niin sitten voit miettiä sitä minihametta.

      • törkyä!

        En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta minäkin loukkaannuin tuollaisesta tekstistä. Minulla painoa on kolmannes vähemmän, mutta se loukkaa jos joku tulee huomauttelemaan ylipainostani. Nämä huomauttelijat ovat yleensä itse hoikkia ja voivat syödä kuin hevonen eikä lihoa (toistaiseksi). Olin itsekin nuorena hoikka ja ihannepainoinen, eikä tarvinnut vahtia jokaista suupalaa. Nyt tuntuu että jos katsookin herkkuja niin paino nousi jo kilon. Olin joitakin vuosia sitten todella tyytyväinen kun pääsin lähes ihannepainooni, mutta sitten jouduin isoon leikkaukseen ja sen jälkeen ylipaino kerääntyi vauhdilla takaisin. Nyt sentään olen saanut painonnousun pysähtymään. Valitettavasti vaan moni vaatesuunnittelija ja sisäänostaja ajattelee juuri samoin kuin sinä, ylipainoinen saa pukeutua vain telttaan ja vaatteet ovat juuri sen näköisiä. Jos ylipainoinen nainen pukeutuu kauniisti ja muodinmukaisesti, heti kaltaisesi nyrpistelee nenäänsä ja haluaa että piiloutuisimme kotinurkkiin emmekä tule häiritsemään elämäänne. Ajattele vähän mitä kirjoitat!


      • Pystyyn kuollut
        törkyä! kirjoitti:

        En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta minäkin loukkaannuin tuollaisesta tekstistä. Minulla painoa on kolmannes vähemmän, mutta se loukkaa jos joku tulee huomauttelemaan ylipainostani. Nämä huomauttelijat ovat yleensä itse hoikkia ja voivat syödä kuin hevonen eikä lihoa (toistaiseksi). Olin itsekin nuorena hoikka ja ihannepainoinen, eikä tarvinnut vahtia jokaista suupalaa. Nyt tuntuu että jos katsookin herkkuja niin paino nousi jo kilon. Olin joitakin vuosia sitten todella tyytyväinen kun pääsin lähes ihannepainooni, mutta sitten jouduin isoon leikkaukseen ja sen jälkeen ylipaino kerääntyi vauhdilla takaisin. Nyt sentään olen saanut painonnousun pysähtymään. Valitettavasti vaan moni vaatesuunnittelija ja sisäänostaja ajattelee juuri samoin kuin sinä, ylipainoinen saa pukeutua vain telttaan ja vaatteet ovat juuri sen näköisiä. Jos ylipainoinen nainen pukeutuu kauniisti ja muodinmukaisesti, heti kaltaisesi nyrpistelee nenäänsä ja haluaa että piiloutuisimme kotinurkkiin emmekä tule häiritsemään elämäänne. Ajattele vähän mitä kirjoitat!

        Olin lentää selälleni kun menin Lindexin isojen tyttöjen liivejä katsomaan. Kertakaikkisen rumia ja pelkästään mustaa ja valkosta, oikein panssaripukumallisia!Se on piikittelyä liikkeiltäkin kun sisäänostajat ovat noin lyhytnäköisiä.Pikkutissisille ja lautarinnoille on huonekaupalla värikkäitä kangas- ja pitsitilkkuja. MIten ihmeessä silikonirinnat meinaavat sopia niihin? Tekee pahaa katsoa maratoonarimallisia pystyynkuolleita naisia! Itse olen isorintasta sukua. Ja onnellinen omista luomurinnoistani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe