Lueskelin tuota naisia koskevaa turn-off -listaa, naureskelin sille miten täydellistä kumppania haetaan (tai miten joku jaksaa provota...), mutta jäin miettimään sitä, miten kukin määrittelee sen, mikä/millainen on lihava?
Onko lihava, jos ei ole langanlaiha (photoshopatut mallit ja muut ei-todelliset ilmestykset)? Onko lihava vasta jos hartioista lantioon on suora linja? Missä kulkee muodokkaan ja lihavan raja? Onko lihava jos ei ole pienikokoinen (eli jos on kookas, mutta hyväkuntoinen)?
Mikä on lihava?
60
2446
Vastaukset
- hmmjoovaan
mietin välllä samaa asiaa.
Itse olen esimerkiksi tällainen paljon (4-5 krt viikossa ihan kunnon liikuntaa) urheileva nainen, joka kaikkien painokäyrien mukaan varmaan varmasti ylipainoinen (162/78). En kuitenkaan mielestäni ole mitenkään lihava, enemmänkin lihaksikas. Esim vatsanseudulla minulla ei ole vararengasta, mutta reidet ovat aika lihaksikkaat ja "paksut". Olen muutenkin muodokas, tisseineen kaikkineen ...
Toki voisin vähän painoa pudottaakin, mutta en kuitenkaan itseäni lihavaksi nytkään sanoisi ... eli ehkä on aika turhaa katsoa pelkkiä numeroita, ihmiset ovat kuitenkin niin erilaisia ...- ...
Yli 50 kg nainen on pääsääntöisesti lihava.
- Utelias Unelma
... kirjoitti:
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, jokaisella on oikeus provosointiin, mutta tyhmyydestä pitäisi kyllä sakottaa...
Jos yli 50 kg nainen on pääsääntöisesti lihava, ei Suomesta montaa hoikkaa täysi-ikäistä naista löydy. Valitsemme jopa lihavia missejä vuos toisensa jälkeen. Voi meitä läskimaan asukkaita :D - hawk_
Kyllä itse näkisin että yli 65kg menevät on lihavia.
Sä olet kyllä jo todellinen matami,yhtä leveä kun olet pitkäkin. - -Botsi_
Itse tuumailen samoja asioita. Käyrien mukaan varmasti ylipainoinen mutta livenä ja tällä lihasmassalla en ole kuitenkaan ihan mursu. On rintaa ja reittä mutta myös vyötärö.
Varsinkin treffi-ilmoituksissa (täällä suomi24:sa varsinkin) olevat kilorajat tuntuu naurettavilta. Jos painan kilon enemmän kuin mitä painorajoituksessa on, olenko epäkelpo?
Jos otetaan kaksi samanpituista ja painoista henkilöä vierekkäin ja verrataan niitä niin kumpi on lihava, kumpi on sopusuhtainen? Asiat riippuu niin ruumiin rakenteesta, rasvaprosentista, lihasmassasta ja minne ne kilot kellekin kertyy.
Monesti kierretään asia toivomalla "urheilullista" naista. Joo, näin voi sanoa, kun harrastaa liikuntaa lähes joka päivä. Monille urheilullinen= pieni ja hoikka.
Toki niitä kiloja haluaisin itsekin pois mutta jos se olisi helppoa, niin kaikki me olisimme niitä 50 kg - Arasvillen serkku
Painoindeksisi on 29,7. Vaikka painoindeksi onkin vain suuntaa antava niin 162 / 78 nainen on kyllä jo auttamatta läski. Jos taas tosissasi sanot että painosi on pääosin lihasta lienet ulkonäöltäsi luokkaa steroidihirviö.
- ---
Utelias Unelma kirjoitti:
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, jokaisella on oikeus provosointiin, mutta tyhmyydestä pitäisi kyllä sakottaa...
Jos yli 50 kg nainen on pääsääntöisesti lihava, ei Suomesta montaa hoikkaa täysi-ikäistä naista löydy. Valitsemme jopa lihavia missejä vuos toisensa jälkeen. Voi meitä läskimaan asukkaita :DTosiaan ei löydy Suomesta montaa hoikkaa naista.
Lihavat naiset ovat rumia.
Ja rumalla naisella ei tee mitään. - mies kertoo
Joko syöt liikaa tai sitten lasket kävelylenkit liikunnaksi. Nimittäin tuolla painolla ja pituudella olet aivan törkeä ponttooni. Kamalaa valehtelua väittää itseään "muodokkaaksi" tuolla painolla. Olet läski, ja sinulla on liikaa niin reisissä, pyllyssä, mahassa kuin käsivarsissakin. Ei siinä mitään, kyllä läskikin voi olla seksikäs, mutta kamalaa valehtelua väittää noilla mitoilla, ettei ole läski. Seurustelin kerran sinua sentin pidemmän naisen kanssa, joka painoi 70 kiloa. Sekin oli läski, vaikka painoa oli sentään melkein kymmenen kiloa vähemmän kuin sulla.
- Itsekin hiukan lihav
Ei ole tarkoitus loukata, mutta nyt ollaan kyllä pahasti itsepetoksen puolella. Nainen joka on 162/78 on kyllä auttamatta lihava.
Noin suurta painoa tuolla pituudella ei enää voida selittää lihaksilla. Jos kyseessä olisi mies, jolla ei ole pahemmin rasvaa vaan lihasta, niin hän olisi joutunut treenaamaan vuosia tosi kovaa ja pitämään hyvin proteiinipitoisen ja lihaskasvua tukevan ruokavalion. Parinkin kilon puhtaan lihasmassan kerääminen on melkoinen urakka.
Tuo äskeinen esimerkki oli miehestä. Naisen kohdalla tilanne on vielä paljon vaikeampi, koska naisten on vaikeampi saada lihasmassaa kuin miesten, ihan miesten ja naisten luontaisten erojen vuoksi. Naisen täytyisi treenata tosi kovaa ja oikein keskittyä lihasmassan keräämiseen (ei siis mitään jumppaa tai lenkkeilyä) päästäkseen tuollaisiin lukemiin ilman huomattavaa rasvamäärää.
Asiahan on usein niin, että ihminen itse ei näe itseään samanlaisena kuin muut. Joku luulee näyttävänsä lihavalta vaikka on tosi hoikka, toinen luulee näyttävänsä ihan normaalilta, vaikka näyttääkin lihavalta. Jos kysyttäisiin rehellistä mielipidettä ihan random ihmisiltä, niin veikkaampa että kuvaus olisi useammin lihava kuin lihaksikas.
Ja koska täällä ei yleensä haluta uskoa mitään, niin asianhan voi ihan itse käydä tarkastamassa kehoskoostumusmittauksessa. Siitä saat tietää karut lukemat siitä kuinka paljon on lihasta ja kuinka paljon rasvaa. - Sama edelleen
Itsekin hiukan lihav kirjoitti:
Ei ole tarkoitus loukata, mutta nyt ollaan kyllä pahasti itsepetoksen puolella. Nainen joka on 162/78 on kyllä auttamatta lihava.
Noin suurta painoa tuolla pituudella ei enää voida selittää lihaksilla. Jos kyseessä olisi mies, jolla ei ole pahemmin rasvaa vaan lihasta, niin hän olisi joutunut treenaamaan vuosia tosi kovaa ja pitämään hyvin proteiinipitoisen ja lihaskasvua tukevan ruokavalion. Parinkin kilon puhtaan lihasmassan kerääminen on melkoinen urakka.
Tuo äskeinen esimerkki oli miehestä. Naisen kohdalla tilanne on vielä paljon vaikeampi, koska naisten on vaikeampi saada lihasmassaa kuin miesten, ihan miesten ja naisten luontaisten erojen vuoksi. Naisen täytyisi treenata tosi kovaa ja oikein keskittyä lihasmassan keräämiseen (ei siis mitään jumppaa tai lenkkeilyä) päästäkseen tuollaisiin lukemiin ilman huomattavaa rasvamäärää.
Asiahan on usein niin, että ihminen itse ei näe itseään samanlaisena kuin muut. Joku luulee näyttävänsä lihavalta vaikka on tosi hoikka, toinen luulee näyttävänsä ihan normaalilta, vaikka näyttääkin lihavalta. Jos kysyttäisiin rehellistä mielipidettä ihan random ihmisiltä, niin veikkaampa että kuvaus olisi useammin lihava kuin lihaksikas.
Ja koska täällä ei yleensä haluta uskoa mitään, niin asianhan voi ihan itse käydä tarkastamassa kehoskoostumusmittauksessa. Siitä saat tietää karut lukemat siitä kuinka paljon on lihasta ja kuinka paljon rasvaa.Piti vielä sanoa, että ei ollut tarkoitus haukkua "läskiksi" tms, mutta minua vähän harmittaa itsepetoksessa eläminen, koska se ei hyödytä mitään. Parempi vaikka myöntää että olen hiukan lihava, mutta sinut sen kanssa.
Itselläni ei ole mitään intoa moralisoida ihmisiä heidän painostaa, enkä pidä lihavia yhtään sen huonompina. Itse asiassa tapailen tälläkin hetkellä ylipainoista naista. Oma lievä ylipainoni häiritsee minua itseäni siksi, että olen ollut paremmassakin kunnossa ja voin silloin paremmin. Vaikka minä pyrinkin karistamaan kiloni, ketään muuta en siihen painosta. - hmmjoovaan
mies kertoo kirjoitti:
Joko syöt liikaa tai sitten lasket kävelylenkit liikunnaksi. Nimittäin tuolla painolla ja pituudella olet aivan törkeä ponttooni. Kamalaa valehtelua väittää itseään "muodokkaaksi" tuolla painolla. Olet läski, ja sinulla on liikaa niin reisissä, pyllyssä, mahassa kuin käsivarsissakin. Ei siinä mitään, kyllä läskikin voi olla seksikäs, mutta kamalaa valehtelua väittää noilla mitoilla, ettei ole läski. Seurustelin kerran sinua sentin pidemmän naisen kanssa, joka painoi 70 kiloa. Sekin oli läski, vaikka painoa oli sentään melkein kymmenen kiloa vähemmän kuin sulla.
En ruve tässä sen enempää jankkaamaan asiasta, mutta tuo kävelylenkin väittäminen urheiluksi täytyy oikaista. Eli urheiluksi lasken tyyliin palloilut (futis, salibandy), ridaus, jumpat, juoksulenkit (40-60min) jne ...
- Anonyymi
... kirjoitti:
Ei todellakaan ole idiootti
Tuo on myös todella siitä kiinni että keltä kysyy, ja missä mielessä :)
- lihavat ei kiinnosta
55-60kg on se painon raja naisen pituudesta riippuen (160-170cm).
- Läskimartta
Miten joku voi olla niin hölmö, että heittää kilomäärän, jonka ylittävät on lihavia, muttei puhu pituudesta mitään :D Sen mukaan 155 cm 50 kg ei ole lihava, mutta 175 cm 60 kg on... Haloo... ei taida olla ketään kotona... Ja totta, missit on lihavia jos toi 50 on rajana :D ja niin on kyllä suurin osa muistakin, jotka on suomalaisia, lihaa ja verta ja täysi-ikäisiä. Tähän voisi heittää, että mies, jonka hauiksen ympärys on alle 40 cm, on ruipelo, ja mies joka on alle 195 cm on lyhyt. Ei kiinnosta moiset :D Tuntuu että realiteetit on taas hukassa ja pahasti...
- ggggggggg
Läskimartta kirjoitti:
Miten joku voi olla niin hölmö, että heittää kilomäärän, jonka ylittävät on lihavia, muttei puhu pituudesta mitään :D Sen mukaan 155 cm 50 kg ei ole lihava, mutta 175 cm 60 kg on... Haloo... ei taida olla ketään kotona... Ja totta, missit on lihavia jos toi 50 on rajana :D ja niin on kyllä suurin osa muistakin, jotka on suomalaisia, lihaa ja verta ja täysi-ikäisiä. Tähän voisi heittää, että mies, jonka hauiksen ympärys on alle 40 cm, on ruipelo, ja mies joka on alle 195 cm on lyhyt. Ei kiinnosta moiset :D Tuntuu että realiteetit on taas hukassa ja pahasti...
Mutta miten joku voi olla niin tyhmä, ettei osaa lukea?
"55-60kg on se painon raja naisen pituudesta riippuen (160-170cm)."
"Miten joku voi olla niin hölmö, että heittää kilomäärän, jonka ylittävät on lihavia, muttei puhu pituudesta mitään :D" - vituntyhmät
voi vittu teitä idiootteja jotka sanotte että 50kiloa painava ihminen on jo lihava. On täälläki harvinaisen viisaita ihmisiä;)
- Anonyymi
vituntyhmät kirjoitti:
voi vittu teitä idiootteja jotka sanotte että 50kiloa painava ihminen on jo lihava. On täälläki harvinaisen viisaita ihmisiä;)
Eihän se ole pelkästään painosta kiinni. Jos on pituutta ja lihasta, niin silloin on myös painoa. Mutta vyötärön ympärys kertoo jo paljon enemmän ja perseen koko!!!
- miehen silmin
vartaolo muoto Tiimalasi = ei lihava mutta ei myöskään salli löysää läskiä
Läski on sellainen jolla on löysää ympäri kehoa olipa se sitten perseessä, reisissä tai yäk yäk vyötäröllä pelastusrenkaan muodossa.
Eli naisen ei tarvi olla langanlaiha , tissit ja perse voi olla isokin ja mielellään lähes sama ympärysmitta ja vyötätö selvästi näitä kahta pienempi ja ehdottomasti kiinteässä kunnossa.
Läski on sellainen jolla tätä hyllyvää läskiä on ennen kaikkea vyötäröllä. Hyi helvetti kun on rumaa kun naisella on pysyvät pelastusrengas tai ja jenkkakahvat.... tai on tasapaksu pökkelö. - Mies1985
Timmi 80kg nainen on julmetun pitkä tai naiseksi pitkä ja esim.kiekonheitossa maailmantasoa. Penkistä irtoaa yli 100kg.
Suurin osa painavista ei toki ole sellaisia, kuten ei miehiksi painavista miehistäkään omassa sarjassaan. - 12+16
No onko vyötäröllä ylimääräistä läskiä? Paljon on vyötärönympärys?
Ei luulisi olevan liian vaikeata. - -
Moni toivoo deitti-ilmoituksissa urheilullista kumppania. Esim. kuulantyöntäjä on urheilullinen ihminen. Jokainen yleisurheilusta jotain tietävä tietää, että kuulamörssäri on harvemmin laiheliini.
- 4+9
Pitää ilmoittaa deitti-ilmoituksessa että naisen kehon rasvaprosentti pitää
olla 15-20. Ja ilmeisesti mittausmenetelmätkin pitää määritellä. - -
4+9 kirjoitti:
olla 15-20. Ja ilmeisesti mittausmenetelmätkin pitää määritellä.Mutta entäpä jos mimmi viettää kaiken vapaa-aikansa salilla ja on todella lihaksikas amatsooni... Rasvaprosentti voi olla hyvinkin pieni.
- pfhyit
- kirjoitti:
Mutta entäpä jos mimmi viettää kaiken vapaa-aikansa salilla ja on todella lihaksikas amatsooni... Rasvaprosentti voi olla hyvinkin pieni.
Tai ehkä yksinkertaisinta olisi vaan laittaa kuva jossa näkyy sanotaan lantiosta ylöspäin.
- 5+1
- kirjoitti:
Mutta entäpä jos mimmi viettää kaiken vapaa-aikansa salilla ja on todella lihaksikas amatsooni... Rasvaprosentti voi olla hyvinkin pieni.
No heitin ton prosentin vain hatusta miettimättä sen enempää.
Mun mielestä tiettyyn rajaan asti lihaksikkaat naiset ovat seksikkäitä.
Mutta jos rasvaprosentti laskee niin alas ettei ole tissejä enää niin se ei ole
seksikästä. Ja tietty lihaksissakin on joku raja minkä ylittäessään nainen
rupeaa näyttämään enempi mieheltä. Käsittääkseni normaali nainen
ei kuitenkaan niin isoksi kovin helpolla kasva ellei sitten käytä jotain hormooneja. - 7+111
Niina Kelo on kuulantyöntäjä. Ei kyllä näytä lihavalta.
http://www.savonsanomat.fi/multimedia/dynamic/00051/niina_kelo2_51028c.jpg - Anonyymi
4+9 kirjoitti:
olla 15-20. Ja ilmeisesti mittausmenetelmätkin pitää määritellä.Mielellään näin, siinä missä miehenkin mitat aina kalusta lähtien!
- roadkill84
naisen normaalipaino omasta mielestäni
n.165cm = n. 52-60kg
n.170cm = n. 56-64kg
n.175cm = n. 60-68kg
n.180cm = n. 62-72kg
Tiedot perustuvat tuntemiini naisiin jotka mielestäni näyttävät sopusuhtaisilta.- roadkill84
Itse kysymykseen milloin on lihava niin sanoisin että silloin puhutaan jo jonkin asteisesta lihavuudesta naisilla kun edellämainittujen pituuksien kohdalla olevien painojen yläraja ylittyy 10kg. Eli esim. 165cm nainen joka painaisi 70kg tai 170cm nainen joka painaisi 74kg.
- roadkill84
roadkill84 kirjoitti:
Itse kysymykseen milloin on lihava niin sanoisin että silloin puhutaan jo jonkin asteisesta lihavuudesta naisilla kun edellämainittujen pituuksien kohdalla olevien painojen yläraja ylittyy 10kg. Eli esim. 165cm nainen joka painaisi 70kg tai 170cm nainen joka painaisi 74kg.
että pitää peukuttaa näitä kommentteja alas jonkun syyn takia. Kertokaa ihmeessä mikä mättää, missä kohtaa puhun paskaa? Haluaisin kernaasti kuulla perusteluja.
- on se että...
nykyaikana on ihan omaa syytä jos tulee lihavaksi!!!
vaikka sitä ois semmoset geenit ja muut jutut niin painoa pystyy hallitsemaan jos haluaa!!!
TOSI ASIA ON SE ETTÄ KESKITYSLEIREILLÄ EI OLLUT YLIPAINOISIA JA LIHAVIA IHMISIÄ OLLENKAAN!!- Anonyymi
Se on totta. Kauppojen hyllyt notkuvat herkkuja ja houkutuksia. Moni ei ymmärrä minkä määrän ylimääräisiä kaloreita he kiskovat joka päivä.
- voi käääääk
Ketjusta näkee taas, että porukalla ole käsitysta terveestä painosta!! Selkeästi ylipainoiset voivat uskoa olevansa vain lihaksikkaita atleetteja ja toisaalta laihuutta pidetään normina.
- Kysellänytkaikilta
Eikös tuollaisia kriteerejä pitävät voi vai suosiolla ohittaa? Ehkä löytyy paljon muitakin rasittavia luonteenpiirteitä, ettei ole vain tämä yksi pikkujuttu.
- ____galahad____
on kovin subjektiivinen näkökokemus, eikä sidoksissa ihmisen painoon.
Minusta ihminen on lihava, silloin jos hän minusta vaikuttaa siltä, että lihavuus on hänen ulkonäkönsä määrittäviä piirteitä. Eli jos näköhavaintoni antaa ihmisestä yleislihavan vaikutelman, niin hän on silloin lihava.
Ihmisellä, naisella tai miehellä voi olla esim. vatsanseudulla selkeästi ylimääräisiä kiloja, enkä silti pidä häntä lihavana. samoin monen muun yksittäisen piirteen kanssa. Lihavaksi sanon vain niitä, jotka oman henkilökohtaisen yleisvaikutelmani mukaan ovat lihavia.
Eli ei ole paljon apua tästä minun mielipiteestäni. Tarkoitukseni on vain todeta että minulla se on hyvin tapauskohtaista.- LongTallSally
Olen yli 180cm pitkä, ja painoin hoikkana flikkana 80kg. Teinivuosina sairastamisen jälkeen 177cm ja muistaakseni 55kg. Tuolloin terveydenhuollon ammattilaiset olivat jo kovasti huolissaan painostani, itse en höösäystä tajunnut. Jälkeenpäin valokuvista olen tajunnut, että esim. käsivarret oli törröttävät tikut. Aikuisiällä sairastuin taas, ja nyt paino nousi. Silti ystävät äimistyivät, kun kuulivat, että painan yli 90kg, olisivat veikanneet 10kg vähemmän. Numerot eivät siis kerro koko totuutta, ja toisen ihmisen painoa voi olla hyvinkin vaikeaa arvioida. Lisäksi komppaan niitä, jotka ovat kritisoineet treffi-ilmoituksiin laitettuja painorajoja. Moni mies hyväksyisi pitkän naisystävän, mutta painorajat on ihan höpöjä. Sairauteni eivät ole olleet syömishäiriöitä, jos se asia jotakuta jää vaivaamaan.
- ElephantSkin
LongTallSally kirjoitti:
Olen yli 180cm pitkä, ja painoin hoikkana flikkana 80kg. Teinivuosina sairastamisen jälkeen 177cm ja muistaakseni 55kg. Tuolloin terveydenhuollon ammattilaiset olivat jo kovasti huolissaan painostani, itse en höösäystä tajunnut. Jälkeenpäin valokuvista olen tajunnut, että esim. käsivarret oli törröttävät tikut. Aikuisiällä sairastuin taas, ja nyt paino nousi. Silti ystävät äimistyivät, kun kuulivat, että painan yli 90kg, olisivat veikanneet 10kg vähemmän. Numerot eivät siis kerro koko totuutta, ja toisen ihmisen painoa voi olla hyvinkin vaikeaa arvioida. Lisäksi komppaan niitä, jotka ovat kritisoineet treffi-ilmoituksiin laitettuja painorajoja. Moni mies hyväksyisi pitkän naisystävän, mutta painorajat on ihan höpöjä. Sairauteni eivät ole olleet syömishäiriöitä, jos se asia jotakuta jää vaivaamaan.
90kg on ison miehen paino. Moni sen kokoinen mies on hieman pöhöttyneen näköinen ja voi olla keskimittaisena erittäin lihaksikkaan näköinen. Vastaavalla naisella on taas luultavasti paksummat läskikädet -ja jalat ja körmyrunko kuin samanpainoisella paljon pienemmän rasvaprosentin omaavalla miehellä.
- gasgath
LongTallSally kirjoitti:
Taas on tytöillä termit sekaisin. 80 kg on miehen, ei minkään "hoikan flikan" paino. Minä painan nyt tasan 80 kg ja olen 185 cm pitkä. Ruumiinrakenteeni on roteva ja lihaksia löytyy. Läskiä ei. Hoikka en missään tapauksessa ole.
- LongTallSally
gasgath kirjoitti:
Taas on tytöillä termit sekaisin. 80 kg on miehen, ei minkään "hoikan flikan" paino. Minä painan nyt tasan 80 kg ja olen 185 cm pitkä. Ruumiinrakenteeni on roteva ja lihaksia löytyy. Läskiä ei. Hoikka en missään tapauksessa ole.
..on että väitetään valehtelijaksi, vaikkei itse olla totuutta nähty. :( En taida omistaa kuvallisia todisteita, joten muuta todistetta en voi tarjota. Mieheltä en näyttänyt, enkä pöhöttyneeltä. Naiselliset sukupuolitunnukset oli selkeät, mutta vatsa ei pömpöttänyt. Rasvaa oli kautta koko vartalon ohut kuorrutus, ei ollut läskikäsiä tai sumoreisiä. Ja tämä oli se 80kg paino.
- Athletic nan
gasgath kirjoitti:
Mulla on ptuutta 197cm, painoa 132kg ja rasvaprossa on 8.
80kg ja 185cm mies on napero mieheksi. ;))) - ih
Athletic nan kirjoitti:
Mulla on ptuutta 197cm, painoa 132kg ja rasvaprossa on 8.
80kg ja 185cm mies on napero mieheksi. ;)))mulkkus ei ole yhtään sen suurempi kuin muillakaan. that:s all what count.
- nixnaxadad
ih kirjoitti:
mulkkus ei ole yhtään sen suurempi kuin muillakaan. that:s all what count.
pidempi se on kuin sun prinssinakkisi.
- ih
nixnaxadad kirjoitti:
pidempi se on kuin sun prinssinakkisi.
len.
- nännnäänänäää
ih kirjoitti:
len.
ja paksumpi kuin sun ryppyinen nakkisi.
- asdzxcxcvvcx
Olen vastannut näihin lihavuus kyselyihin tälläkin palstalla varmaan sata kertaa mutta mitäpä väliä tuolla on. Naiset tarttuvat aina kriittisimpiinviesteihin ja luovat mieskuvansa sen pohjalta. Yksinkertaistettuna: naisten paino tai ikä ei absoluuttisesti kerro mitään haluttavuudesta. Minä olen ihastunut selkeästi ylipainoisiin naisiin ja myös itseäni vanhempiin naisiin. Kuitenkin lihavuus ei kuitenkaan tee mielestäni naista haluttavaksi tai vanha nainen ei välttämättä ole haluttava. Kaikki riippu yksilöistä ja minä ihastun tietynlaisiin naisiin iästä ja vartalon mallista riippumatta. Jotkut naiset eivät ole minun mielestä haluttavia olivat he laihoja tai lihavia, nuoria tai vanhoja. Asenne myös ratkaisee aika paljon. Iloisista ihmisstä saattaa pitää vaikka he eivät olisikaan ulkoisesti niin täydellisisiä.
Toisaalta. Tähänkään viestiin ei tule yhtään vastaus ja naiset edelleen tarttuvat seuraavaan negatiiviseen viestiin koska kokevat että heidän täytyy olla haluttavia joka ikisen miehen mielestä olivat he vartaloltaan tai iältään mitä tahansa. Se että minä vaatimaton ja kunnollinen atm voisin olla kiinnostunut ei merkitse mitään Muutamia nyrkkisääntöjä joita itse käytän:
Normaalipainon yläraja kiloina on pituus - 100 eli 165 - eli 65 kg silloinkin useimmat naiset näyttää sellaiselta "muutama kilo liikaa" tyyppisiltä.
Toinen hyvä mittari on painoindeksi. Eli samaisen 165 cm normi paino on n. 55-70 kg. Todella väljä alue.
Kolmas mittari. Kun vyötärö on reilusti kapeampi kuin lantio, on asiat vielä yleensä hyvin.
neljäs. Jos vyötäröllä on makkara seisoessa, ollaan jo todella paljon ylipainon puolella.- Anonyymi
Katso painoindeksi taulukkoa, sieltä löytyy vastaus tähänkin.
- Anonyymi
Mä en oikeestaan jaksa näitä alotuksia, kun oon seurannut läheltä syömishäiriöisiä naisia. Elämä on todella rankkaa, jos se pyörii lähes kokonaan ulkonäön ja syömisen ympärillä. Kysyisin näiltä neropattimiehiltä täälläkin, että jaksaisitteko oikeesti ihmistä joka ei voi yhtä ainutta suupalaa normaalisti syödä ja urheilla pitää koko ajan. Onko tosiaan se ulkonäkö ja sitä kautta seksi se ainoa merkittävä asia ihmisessä. Miettikää millaisia paineita oikeesti teette nuorisollekin pelkillä ulkonäköseikoilla. Jotkut varmaan nyt vastaa, että onhan jotkut muutoinkin hoikkia, kyllä sekin pitää paikkansa, mutta kyllä näistäkin monet aika tarkkaan määrittää syömisensä ja rajoitukset, erityisesti vanhemmiten.
Kyllä lihavuus on määritelty lääketieteellisesti.
https://www.terveyskirjasto.fi/ldk00737/lihavuuden-aiheuttamat-sairaudet?q=Lihavavaltakunta kirjoitti:
Jatketaan
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00042/lihavuus?q=LihavaEnsin kun minulla on uniapnea, joten olen väsynyt jo senkin takia ja kuluneet polvet.
Joten suoriutuminen päästä lihavuudesta eroon on vaikeaa.
- Anonyymi
Täytyy olla sokea, jollei erota normaalivartaloista lihavasta... Urheilulliset ja seksikkäät vartalot erottuvat edukseen. Joku voi tykätä muhkummasta, se heille suokoon.
- Anonyymi
"Pitää ilmoittaa deitti-ilmoituksessa että naisen kehon rasvaprosentti pitää
olla 15-20. Ja ilmeisesti mittausmenetelmätkin pitää määritellä."
Silloin kun bmini oli 14, olis sairaalassa sisätautiosastolla. Rasvaprosentti alhaisimmillaan 11. Oli epävarmaa kestääkö elimistö. Olin ja olen 167 cm pitkä, siitä voitte kuvitella miten ihanan hoikka ja kaunis ja seksikäs olinkaan!
Ja ihan täysikäinen olin, en mikään lapsi.
Nykyinen bmini on 20. Olen hyvin hoikka, lääkärini mielestä ainakin kuusi kiloa lisää jotta turvallinen paino ylitetttäisiin.
Kun olin tuo riuku sairaalasängyssä, pelkäsin tosissani että jos en tosiaan nousekaan enää tästä. Siinä tuli kyllä järjesteltyä elämänarvot uuteen uskoon.
Kaikki lähti siitä että aloin harrastaa bikiniftnestä. Homma karkasi käsistä totaalisesti.
Te naiset jotka näitä pikkupojan tasolle jääneitten luuserien viestejä luette, muistakaa että ne ovat juuri sitä; vaille jääneitten ja syrjään joutuneitten ressujen pahan mielen purkauksia.
Kääntäkää huomio miehiin, miehiin isolla M:lla.
Mihinkään loanheittoon noitten kanssa ei kannata alkaa. Teillä on yksi ainoa elämä, eläkää se itsellennen ja juuri niin kuin teistä itsestä parhaalle ja hyvälle tuntuu.
Karavaani kulkee, luuserit räyskyttää.- Anonyymi
Mutta BMI 20 on kuitenkin normaali paino. Oma BMI on 19 eikä lääkärit ole koskaan sanoneet mitään, lähinnä olleet tyytyväisiä kun kuvaukset onnistuneet hyvin ilman ylimääräistä rasvakerrosta edessä, siis näkyvyys ollut hyvä. Siitä usein mainittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta BMI 20 on kuitenkin normaali paino. Oma BMI on 19 eikä lääkärit ole koskaan sanoneet mitään, lähinnä olleet tyytyväisiä kun kuvaukset onnistuneet hyvin ilman ylimääräistä rasvakerrosta edessä, siis näkyvyys ollut hyvä. Siitä usein mainittu.
Kuvaukset? Mitkä kuvaukset?
Nykyajan röntgenlaitteet, ct-kuvaus laitteet, mr-kuvauslaitteet, ultraääni ovat sen verran kehittyneitä ja tehokkaita että taatusti läpäisevät pehmytkudoksen vaivatta.
Mitä lie sitten kuvattu..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyajan röntgenlaitteet, ct-kuvaus laitteet, mr-kuvauslaitteet, ultraääni ovat sen verran kehittyneitä ja tehokkaita että taatusti läpäisevät pehmytkudoksen vaivatta.
Mitä lie sitten kuvattu.....Ainakin ultraäänessä kerran sanoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä lie sitten kuvattu.....Ainakin lääkärisivustoilla mainitaan tuosta että iso rasvakerros voi heikentää näkyvyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin lääkärisivustoilla mainitaan tuosta että iso rasvakerros voi heikentää näkyvyyttä.
... juurikin siis tuossa ultraäänessä. Kuvattiin sitten vauvaa tai sydäntä tai mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114359
- 793543
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223381Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273286- 762954
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800- 852749
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589