Lähinnä Tapanilaan. Keväällä aloitain harrastukseni,olen vielä varsin alkoitteleva harrastelija. Sinä et saisi olla kovin pienirakenteinen. Itse olen 38-v varsin sosiaalinen naispuoleinen ihminen vailla vakinaista kiipeilyseuraa noin kerran viikossa tapahtuvaan kiipeilyyn. Toivon saavani sinusta jo ensi kesänä seuraa kalliokiipeilyyn. Mikäli kiinnostaa laita viestiä [email protected].
Hah, ja jos olet miespuolenen ja tanssit vielä lavatansseja niin miksi ei sinnekin tanssipari kelpaisi. ;-)
Kiipeilyseuraa
katan
2
1090
Vastaukset
- katan
Se jäi mainitsematta, että minulle ei iällä ole väliä, laitoin tuohon vain mikäli sinulle iällä on väliä.
- katan
Kiitos kaikista sposti vastauksista! Kiipeilykaveri löydetty, poistan ylläolevan osoitteen käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422572Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423162241- 261970
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471606Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251519- 441386
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361106