Hei, olen menossa ensimmäistä kertaa häihin ihan vain vieraana, mutta en tiiä mitä laittaisin päälle. Onko sopivaa mennä häihin mustassa mekossa? Vai pitääkö olla jotain värikästä?
Vastaukset 3
- hääjuhlissa2010
Heippa ! Olin juuri lauantaina kauniissa häissä itselläni musta puolihame ja siinä mustavalkoinen pusero , monella neitosella ja rouvalla oli täysin musta vaate, jos haluat laita valkoinen ranneke , helmet tai laukku ,,,ihan täydellistä ...iloisia hääjuhlia;)
- kalinkala
etiketti kieltää ehdottomasti mustan käyttämisen hääjuhlassa, se on suruasu. Valitse oman värikarttasi skaalasta mieluisin väri, joka tuo kauniisti kasvosi esille. valkoinen on toinen väri, joka on kielletty.
- ertulio
Minä olen menossa häihin mekossa, jonka alaosa on musta. Ehkä kokomusta on liian hautajaismeininkiä, mutta jos laitat mustan mekon kanssa värillisen huivin tai muun neuletakin tai jakun, niin käy varmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3971602- 1411032
- 661026
- 861014
- 92940
- 94721
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku131698- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634