Hei, olen menossa ensimmäistä kertaa häihin ihan vain vieraana, mutta en tiiä mitä laittaisin päälle. Onko sopivaa mennä häihin mustassa mekossa? Vai pitääkö olla jotain värikästä?
Häihin päälle?
3
605
Vastaukset
- hääjuhlissa2010
Heippa ! Olin juuri lauantaina kauniissa häissä itselläni musta puolihame ja siinä mustavalkoinen pusero , monella neitosella ja rouvalla oli täysin musta vaate, jos haluat laita valkoinen ranneke , helmet tai laukku ,,,ihan täydellistä ...iloisia hääjuhlia;)
- kalinkala
etiketti kieltää ehdottomasti mustan käyttämisen hääjuhlassa, se on suruasu. Valitse oman värikarttasi skaalasta mieluisin väri, joka tuo kauniisti kasvosi esille. valkoinen on toinen väri, joka on kielletty.
- ertulio
Minä olen menossa häihin mekossa, jonka alaosa on musta. Ehkä kokomusta on liian hautajaismeininkiä, mutta jos laitat mustan mekon kanssa värillisen huivin tai muun neuletakin tai jakun, niin käy varmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584