http://www.elle.fi//_a117852/loihdi mekosta pitsinen unelma/
Siis näillä on lehden linjana napata mikä tahansa näytöksessä ollut asu kuvaan ja sitten pakkosyöttää sitä lukijoille suurena muotina jonka kaikki voivat kopioida itselleen ja ihan itse tehden.
Noh, ensinnäkään kloriitti ei ole mitenkään näppärä syövytysaine ja vaatii tolkuttomasti aikaa.
Ennen syöpymistä kaikki valkaistuu ja se syöpyvä osakin on pakko repiä irti.
Jos yrittää pestä sen koneessa syöpymien irroittamiseksi, niin se rispaantuu ja joka tapauksessa se pitäisi värjätä syövytyksen jälkeen.
Oikeasti tuo on syövytetty hapolla (luultavasti rikkihappo) ja silloinkin on ongelmana löytää kangas, joka ei purkaannu huolittelemattomista reunoista.
Yksi vaihtoehto olisi käyttää laser-leikkausta ja siten että keinokuitu ehtii sulaa purkaantumattomaksi, mutta tuossa mallissa ei kuitenkaan ole käytetty sitä menetelmää.
Älytöntä että muotilehtikin yritetään tehdä samalla journalistisella tasolla kuin Seiska.
Ääh taas jälleen
2
103
Vastaukset
- Jaah,
ootkos kokeillut? Mä olen joskus epähuomiossa roiskauttanut nestemäistä kloriittia vaatteen päälle ja siistejä reikiä tuli. Tekokuitun nimenomaan varmaankin sulaa tuossa käsittelyssä, joten reunat eivät purkaannu.
Muutenkin saisivat ihmiset tehdä enemmän itse vaatteitaan. Vaikkapa sitten rei'ittää jonkin vanhan mekon jos sen niin saa mieleisekseen.Nylonilla ja polypropyleenillä. Nylon vei tolkuttomasti aikaa mutta alkoi viimein hajota. Ei kuitenkaan helposti irtoavia laikkuja, vaan vielä kankaassa osittain kiinni. Polypropyleenillä vielä vähemmän tehoa.
Täytyy olla todella väkevää liuosta jos aikoo saada reikiä aikaan ja väri on silloin jo hävinnyt aikoja sitten.
Jossain vaiheessa olivat luodinreikäiset farkut muodissa ja kaverin tenavilta kysyttiin että haluavatko ne aitoja reikiä housuihinsa. Eivät halunneeta ja jäi tekemättä.
Muoti kuulemma johtui siitä että jossain farkkuvarastossa oli ammuskeltu usassa ja firma oli laittanut vaatteet myyntiin reikäisinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594