Kaksi työpaikkaa tarjolla

Miten se nyt näin?

Minulle tuli eteen tällainen pulma, että kävin työhaastattelussa uuteen paikkaan, sain sen paikan ja aloittaisin hommat, kun nykyisestä työpaikasta loppuu sopimus. Samana päivänä nykyinen työnantaja soittaa, että jatkaisi sopimustani.
Mitä teen? Voin tehdä töitä kuitenkin vain vuoden vaihteeseen asti, kun tammikuussa menen armeijaan.
Plussia uudessa työssä on parempi palkka (n. 300€), on lähempänä kotia sekä paikkakunnalla asuu sukulaisia ja kavereita. Miinuksia on, että pitäisi hommata uusi kämppä ja vuokrat ovat isoja sekä tietysti muutos uuteen työpaikkaan.

2

642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plopsonsos

jaa a.. mä varmaa kirjaisin iha plussia ja miinuksia paperille.. mut jos kerta uudes on parempi palkka ja lähempänä kavereita nii toisaalta mua varmaa houkuttais se enemmän.. :) kuitenkin 300 euroaki on suuri raha.. mut sit jos vuokrat taas isompia ni.. meneekö se raha sit siihen?

Ja haluatko muuttaa nyk. kämpästä? kummassa työssä haluaisit olla mielummin?

• Miten se nyt näin?

Hyvälä tuurila voin löytää halvan kämpän ja toisaalta voin asua sukulaisten/siskon nurkissa tai kulkea kotoa, kunnes se "halpa" kämppä löytyy.

Nykyinen kämppä on ihana ja vuokra vain 350 se on lisäksi täysin kalustettu ja 52 neliöinen. Vanhassa työpaikassa on hyvä työilmapiiri ja töihin on mukava aina mukava mennä. Työvuorot ovat 12h mittaisia ja työmatkaa yli 40km, eli kämpillä kerkiän käydä vain nukkumassa, se on pieni harmi.

Uusi työpaikka on aina uusi ja on hienoa, että alalla on töitä tarjolla. Haluan laajentaa osaamistani alallani ja kartuttaa työkokemusta ja tavata uusia ihmisiä ja mikä parasta, paikkakunnala tosiaan asuu paljon tuttuja. Nykyisellä paikkakunnala mulla ei ole yhtään tuttuja, muuta kuin työkaverit, joihin en ole vapaa-ajallani yhteydessä. Ehkä kallistuisin tähän uuteen paikkaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      78
      2832
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2712
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2332
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      35
      1648
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1563
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1485
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1290
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1246
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe