Minulle tuli eteen tällainen pulma, että kävin työhaastattelussa uuteen paikkaan, sain sen paikan ja aloittaisin hommat, kun nykyisestä työpaikasta loppuu sopimus. Samana päivänä nykyinen työnantaja soittaa, että jatkaisi sopimustani.
Mitä teen? Voin tehdä töitä kuitenkin vain vuoden vaihteeseen asti, kun tammikuussa menen armeijaan.
Plussia uudessa työssä on parempi palkka (n. 300€), on lähempänä kotia sekä paikkakunnalla asuu sukulaisia ja kavereita. Miinuksia on, että pitäisi hommata uusi kämppä ja vuokrat ovat isoja sekä tietysti muutos uuteen työpaikkaan.
Kaksi työpaikkaa tarjolla
2
649
Vastaukset
- plopsonsos
jaa a.. mä varmaa kirjaisin iha plussia ja miinuksia paperille.. mut jos kerta uudes on parempi palkka ja lähempänä kavereita nii toisaalta mua varmaa houkuttais se enemmän.. :) kuitenkin 300 euroaki on suuri raha.. mut sit jos vuokrat taas isompia ni.. meneekö se raha sit siihen?
Ja haluatko muuttaa nyk. kämpästä? kummassa työssä haluaisit olla mielummin?- Miten se nyt näin?
Hyvälä tuurila voin löytää halvan kämpän ja toisaalta voin asua sukulaisten/siskon nurkissa tai kulkea kotoa, kunnes se "halpa" kämppä löytyy.
Nykyinen kämppä on ihana ja vuokra vain 350 se on lisäksi täysin kalustettu ja 52 neliöinen. Vanhassa työpaikassa on hyvä työilmapiiri ja töihin on mukava aina mukava mennä. Työvuorot ovat 12h mittaisia ja työmatkaa yli 40km, eli kämpillä kerkiän käydä vain nukkumassa, se on pieni harmi.
Uusi työpaikka on aina uusi ja on hienoa, että alalla on töitä tarjolla. Haluan laajentaa osaamistani alallani ja kartuttaa työkokemusta ja tavata uusia ihmisiä ja mikä parasta, paikkakunnala tosiaan asuu paljon tuttuja. Nykyisellä paikkakunnala mulla ei ole yhtään tuttuja, muuta kuin työkaverit, joihin en ole vapaa-ajallani yhteydessä. Ehkä kallistuisin tähän uuteen paikkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850