Callaway Solaire naisten setti

Paula-Bag

Työkaverilla myynnissä tänä keväänä äitienpäivälahjaksi ostettu setti Callaway Solaire 9-set eli puolikas bägi. Sattuikin niin ettei rouva suostunutkaan aloittamaan uutta harrastusta ja nyt upo-uusi setti olisi tarjolla. No minäkään en ole ikinään pelannut joten kysyn että kannattaako tälläsen aloittelijan ostaa ko setti ja maksaa siitä 350 euroo? Siis niissä mailoissa on muovitkin paikoillaan eli ihan käyttämätön.

Rehelliset arviot ko setistä ja hinnasta, kiitti.

3

866

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zatzat

katso, jos vastaavaa löytyisi esim. englantilaisista nettikaupoista (esim. onlinegolf.co.uk), lisää siihen vähän kuljetuspalkkaa niin siinä on hinta-arvio.

• zatzat

Tulin uteliaaksi ja katsoin itse. Hinta tuolla (yleensä 25% alle Suomen hintojen) oli 391 £ plus rahti ja bagi kuului hintaan. Eli ihan hyvää hintaa sinulle tarjotaan.

• 250
        zatzat kirjoitti:

Tulin uteliaaksi ja katsoin itse. Hinta tuolla (yleensä 25% alle Suomen hintojen) oli 391 £ plus rahti ja bagi kuului hintaan. Eli ihan hyvää hintaa sinulle tarjotaan.

Tarjoo parisataa tai max 250, koska se on ylimääräinen ja näinollen "käyttökelvoton". Miksi maksaisit uuden hintaa... tai edes ihan lähelle.

Käytetyt kolopallokamat on yleensä lähes arvottomia, koska uusia settejä saa tarjouksessa näin loppukaudessa jopa alle puoleen normaalihinnoista.

Arvannet kuinka monta settiä makoilee autotalleissa ja varastoissa, käyttämättöminä. Aina kun uudet muka vie palloa 8 "jaardia" pidemmälle kun edellisvuotiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      107
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      766
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe