Hyvä suutelija- hyvä sängyssä

Totta vai tarua

Jos mies ei ole hyvä suutelemaan, kertooko se siitä, että hän on huono sängyssäkin?

Haluaisin suudella hi-taas-ti ja syvälle, välillä hitaasti kevyesti näykkien..tunteiden mukaan mutta tapailemani mies näykkii vaan nopeasti huuliani ja työntää kieltä suuhun..Minulle on sanottu, että olen hyvä suutelemaan mutta se tarvitsee, hyvä suudelma, ilmeisesti sitten yhtä hyvän vastaparin?

34

1312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

että tapailemani mies suudeltuaan minua toisen kerran, OLI hyvä verrattuna ekaan kertaan mutta siihen se sitten jäikin. Samanlaista en ole häneltä saanut sen tokan kerran jälkeen.

• mutta ainakin naisiin tuo pätee. Hyvät suutelijat on varmaan ostettu/haettu ulkomaille.

• cinnis

on ainakin varmaa...

hyväkään dildo ei suutele sua takaisin.

• vänksy

että olen kyllä parempi sängyssä, kuin mitä olen suutelemaan(suulle), koska mä taidan olla siinä suutelemisessa kyllä ihan umpisurkea, muttei mua kukaan mies vielä sängystä kesken seksin ole poiskaan heittänyt vaikkei oltais suudeltu kertaakaan. ;-)

En siis allekirjoita tota väitettä, että niillä ois muka jotain yhteyttä.:)

• Paska pusu surkee nusu sanon minä.

• vänksy
        modelli kirjoitti:

Paska pusu surkee nusu sanon minä.

Kiitti :)

• sinusta välittävä
        vänksy kirjoitti:

Kiitti :)

vänksy koskaan miettinyt että antaisit mennä vaan ja ottaisit rennosti. Hommaisit itelles rakastajan. Ei, ei Häntä, koska Häntä et saa mitä ilmeisemmin, vaan jonkun joka osaisi suuseksin ja muun seksin salat ja olis huomioonottava rakastelija. Unohtaisit kaikki "Hän on se oikea"-ajatukset ja alkaisit harrastaa seksiä vähintään kerran viikossa. Ottaisit sen ensin vaikka ihan uuden, piristävän liikunnan ja harrastuksen kannalta, kunnes siitä tulisi sulle tärkeä osa elämää. Ehkä se rakkauskin siitä syttyisi. Ja jos ei, niin sitten ei. Ainakin sulla olis ollut hauskaa.

Voi kun se tekis sulle niin hyvää. Minä Tiedän!

• vänksy
        sinusta välittävä kirjoitti:

vänksy koskaan miettinyt että antaisit mennä vaan ja ottaisit rennosti. Hommaisit itelles rakastajan. Ei, ei Häntä, koska Häntä et saa mitä ilmeisemmin, vaan jonkun joka osaisi suuseksin ja muun seksin salat ja olis huomioonottava rakastelija. Unohtaisit kaikki "Hän on se oikea"-ajatukset ja alkaisit harrastaa seksiä vähintään kerran viikossa. Ottaisit sen ensin vaikka ihan uuden, piristävän liikunnan ja harrastuksen kannalta, kunnes siitä tulisi sulle tärkeä osa elämää. Ehkä se rakkauskin siitä syttyisi. Ja jos ei, niin sitten ei. Ainakin sulla olis ollut hauskaa.

Mä en nykyisessä elämäntilanteessa enää halua enkä ehdi enkä jaksa nähdä vaivaa parisuhteen eteen kenenkään uuden miehen kanssa ~ eka yritetään saada tapaamiselle aika, joka kummallekin sopii, sitten järjestetään aikaa tapaamisiin(hankitaan lapsenvahti), jännityksen ja stressin keskellä sit pitäisi yrittää tutustua toiseen, kysellä jotain joutavanpäiväisiä kysymyksiä, joihin kumpikaan ei oikeesti edes koe tarvitsevansa vastausta, kertoa suurinpiirtein koko elämäntarinaansa lapsuudesta lähtien, tai ainakin jotain asioita itsestä, jotka kuuluu vaan kaikkein läheisimmille ihmisille, toistaa tätä kuviota jonkin aikaa kunnes päästäisiin seksiin asti. Se ei ekoilla kerroilla ainakaan minun puoleltani sujuisi (ei ole koskaan sujunut vieraiden miesten kanssa) eikä olisi tyydyttävää, jonka johdosta jompi kumpi pettyisi kuitenkin. Vaikka sitten yritettäisiin uudelleen ja saataisiin se seksi toimimaan, ei kestäisi kauaakaan, kun jompi kumpi olisi sitä mieltä että tää taitaakin nyt olla tässä. Tulisi ero ja itselle kauhea morkkis siitä mitä kaikkea omia henkilökohtaisia asioita on tullut turhaan sillekin tyypille kerrottua, jotka olisi voinut ihan hyvin jättää kertomatta, koska tuskin enää ikinä edes nähdään(ja kuka antaa takeita siitä että mies pitää ne mun asiat omana tietonaan?). Sitten pitäisi taas alkaa tuo sama rumba uuden miehen kanssa, ja taas uuden, ja taas uuden. Ei suoraan sanottuna vois vähempää kiinnostaa.

Eri asia olisikin, jos olisin lapseton.. silloin ei ois mitään välii, kenen kanssa on ja miten kauan suhteet kestää ja miten paljon uusia kumppaneita tulee. Mutta lapsen eteen en halua tuoda kuin yhden ainoan miehen.

• vänksy
        sinusta välittävä kirjoitti:

Hän on kyllä ystävänäkin tärkeämpi kuin yksikään uusi mies, joka elämääni voisi tulla.

Eikä millään pahalla, mutta en mä nauti seksistä edelleenkään ilman tunteita, olen sen palstalla sanonut ehkä about 4000 kertaa, joten miksi sellaista siis haluaisin. Miten ihmeessä se ei vaan kaikkien jakeluun näytä menevän, kun näitä ehdotuksia aina vaan säännöllisin väliajoin näyttää tulevan? :)

• vänksy kirjoitti:

Mä en nykyisessä elämäntilanteessa enää halua enkä ehdi enkä jaksa nähdä vaivaa parisuhteen eteen kenenkään uuden miehen kanssa ~ eka yritetään saada tapaamiselle aika, joka kummallekin sopii, sitten järjestetään aikaa tapaamisiin(hankitaan lapsenvahti), jännityksen ja stressin keskellä sit pitäisi yrittää tutustua toiseen, kysellä jotain joutavanpäiväisiä kysymyksiä, joihin kumpikaan ei oikeesti edes koe tarvitsevansa vastausta, kertoa suurinpiirtein koko elämäntarinaansa lapsuudesta lähtien, tai ainakin jotain asioita itsestä, jotka kuuluu vaan kaikkein läheisimmille ihmisille, toistaa tätä kuviota jonkin aikaa kunnes päästäisiin seksiin asti. Se ei ekoilla kerroilla ainakaan minun puoleltani sujuisi (ei ole koskaan sujunut vieraiden miesten kanssa) eikä olisi tyydyttävää, jonka johdosta jompi kumpi pettyisi kuitenkin. Vaikka sitten yritettäisiin uudelleen ja saataisiin se seksi toimimaan, ei kestäisi kauaakaan, kun jompi kumpi olisi sitä mieltä että tää taitaakin nyt olla tässä. Tulisi ero ja itselle kauhea morkkis siitä mitä kaikkea omia henkilökohtaisia asioita on tullut turhaan sillekin tyypille kerrottua, jotka olisi voinut ihan hyvin jättää kertomatta, koska tuskin enää ikinä edes nähdään(ja kuka antaa takeita siitä että mies pitää ne mun asiat omana tietonaan?). Sitten pitäisi taas alkaa tuo sama rumba uuden miehen kanssa, ja taas uuden, ja taas uuden. Ei suoraan sanottuna vois vähempää kiinnostaa.

Eri asia olisikin, jos olisin lapseton.. silloin ei ois mitään välii, kenen kanssa on ja miten kauan suhteet kestää ja miten paljon uusia kumppaneita tulee. Mutta lapsen eteen en halua tuoda kuin yhden ainoan miehen.

olen tötmännyt satoja jos en tuhansia kertoja kyseiseen tilanteeseen, itkun ja naurun sekaisin tuntein kumma kyllä selvinnyt niistä elävänä. :D

• modelli kirjoitti:

olen tötmännyt satoja jos en tuhansia kertoja kyseiseen tilanteeseen, itkun ja naurun sekaisin tuntein kumma kyllä selvinnyt niistä elävänä. :D

piti laittaa TÖÖTÄNNYT......tai jotain

• vänksy
        modelli kirjoitti:

Mä uppoudun mielummin vaikka sohvan nurkkaan hyvän kirjan pariin, kuin hääläytän eväänikään turhan tähden yhtään mihinkään. Sen verran mukavuudenhaluinen ja laiska mä vaan olen.:)

• ,.,.,.,.,.,.,.

että naisen sukat pyörii jalassa,niin uskon että siitä on hyötyä kun siirrytään pitemälle touhuissa.
      hyvin esilämmitetty nainen jopa laukee sormen kosketuksesta.
      esilämmitys on tarpeeksi pitkällä kun nainen tärisee kuin horkassa

• hgkgku

Hoh hoijaa aiheita. Ei kokemukseni mukaan välttämättä pidä paikkaansa, koska yksi ex-boyfriend oli todella huono suutelija, mutta sängyssä muuten paras kumppanini koskaan. Opetti mulle kaiken, mitä seksistä naisen tarvitsee tietää, hän. Vois ajatella, että suuteleminen voi olla jopa intiimimpää kuin yhdyntä; kenties onko brutaalia, jos väitän näin? En ollut rakastunut ko. ex-boyfriendiin, mutta seksuaalinen intohimo välillämme oli voimakasta ja uskon, ettei hänkään ollut rakastunut minuun. Suuteleminen vaatii rentoutuneen tilanteen ja ihan täydellisen luottamuksen: siinä epäonnistuu, jollei siitä nauti tai jos sitä vähänkin jännittää. Nolon *todella punastuttavia* kokemuksia aiheesta on nuoruudesta, joskaan minä koskaan mikään seksipeto ollutkaan, mistä syystä varmaan monet juuri kyseisellä alueella profiloituneet ns. "pukit" tunsivat minuun suurta viehtymystä. Enää eivät uskalla, koska musta loistaa aikuisen naisen itsevarmuus, torjunta valheelliselle imartelulle ja kriteeritkin on sitä, että pelkkä komea naama ja hyvä body ei riitä herättämään kiinnostustani useimmiten edes sänkyyn asti.

Nuorena piti olla niin "varmaa", seksuaalisestikin vaikkei todella ollutkaan. Onneksi enää ei tarvitse, eikä nuorenkaan tarvitsisi: naisen pitää vain kuunnella itseään, eikä tehdä mitään, mitä todella ei halua tehdä. Seksistä saa kieltäytyä, jollei jollakin hetkellä halua sitä. Miehet on seksissä parhaimmillaan ehkä tossa kolmenkympin kieppeissä tai sitten about viisikymppisinä. Kaksikymppiset on innokkaita, mutta eivät usein osaa mitään. Kolmikymppisissä ja sen iän ylittäneissä taas ongelmana saattaa olla asenteiden kehittyneisyys naisiin: jo kaksikymppisenä sovinisti on kolmikymppisenä yleensä ihan täysi painajainen sitä itseään. En omaa erityisen paljoa seksikokemuksia tai kumppaneita.

• neiti näppärä heräsi yöuniltaan laittoi tekohampaat suun ja katsoi ihanaa kumppaniaan silmiin joka oli kultainennoutaja ja aamulenkin tarpeessa. Kyllä nainen on parhaassa suuteluiässä 16-20 vuotiaana, silloin heillä on asenteet, kokeilunhalu ym. kohdallaan.

• Jännä juttu, että nainen voi rohkeasti kertoa miehelle millaisesta seksistä hän pitää, mutta hänen onkin vaikeampi jo ottaa puheeksi millaisista suudelmista hän pitää ? Mitähän se mies sitten tekisi, jos sanot hänelle, että harjoitellaanko tätä vähän ? Lopettaisi suhteen siihen vai ?

• frost-free

täysin eri asiaa

-suutelu
      -suuseksi
      -the seksi

Ei muuta kommentoitavaa.

• lkjlöjölgljl

sanoo semmonen joka ei tiedä hyvästä mitään.

• frost-free
        lkjlöjölgljl kirjoitti:

sanoo semmonen joka ei tiedä hyvästä mitään.

noist on saatu hyvänä ja huonona. =)

• suudelma tarvitsee sopivan vastaparin..ei siinä muuta.

Tapoja ja tyylejä kun löytyy.. Ja jokaisella on se itselleen miellyttävä tapa, mikä tuntuu hyvältä. Tai no, voihan niitä olla useitakin, kulloisenkin mielialan mukaan vaikka. En mie ainakaan aina samanlaista pusua/suudelmaa anna. Mutta on tiettyjä juttuja mistä pidän silloin :)

Miulla on liian vähän tutkimusaineistoa, että voisin kommentoida tuohon ekaan kysymykseen :D

• ja takaisin sinne kirjojen pariin. On se vaan niin kumma........

• modelli kirjoitti:

ja takaisin sinne kirjojen pariin. On se vaan niin kumma........

eilen illalla aika monta korkkia suljin. Ja aikas hyvät nesteet sain säilöön ;D

• oma into loppuu siihen.

• Muistan tilanteita, että olen suudellut jonkun kanssa ja siihen se sitten on jäänyt -johtuen juuri suudelmasta, pususta. On tullu tunne, että mitään enempää ei tule eikä voi kerta kaikkiaan tulla, koska jokin on ollut pahasti epäsynkassa. Eikä se tarkoita, että toinen olisi ollut välttämättä huono suutelija, vain mulle sopimaton. Sitten on ollut sellaisiakin tapauksia, että olen miettinyt, olenko kiinnostunut jostakusta enemmän kuin kaverina: siihen on auttanut mielikuvaharjoitus: voinko suudella häntä (silleen oikein kunnolla ja perusteellisesti:P). Jos ajatus suutelemisesta on tuntunut ällöltä, niin ei mahiksia mihinkään. Eli suudelma ja seksi liittyvät toisiinsa kyllä aika kiinteästi.

Ja niillä kokemuksilla mitä mulla on sanoisin tähän muutenkin, että näillä asioilla on keskinäiset linkkinsä.

• frost-free

Jep jep. Suutelemisessa on joskus isompi se kynnys..

• Ei ole, mutta...

Paska suutelija - paska sängyssä.

• toi on niin taivahan tosi. Mieluummin menen huonon suutelijan kanssa sänkyyn kun kuuntelen sun musa linkkejä.

• modelli kirjoitti:

toi on niin taivahan tosi. Mieluummin menen huonon suutelijan kanssa sänkyyn kun kuuntelen sun musa linkkejä.

Mä en ole kuunnellut varmaan ainuttakaan sun musalinkkiä(ne muutamat, mitkä olen joskus kauan sitten avannut) loppuun asti...

Ja musalinkki taitaa olla yhdyssana...

Mutta mä olen mieluummin ilman, kuin huonon suutelijan kanssa...

• Genio.Mente kirjoitti:

Mä en ole kuunnellut varmaan ainuttakaan sun musalinkkiä(ne muutamat, mitkä olen joskus kauan sitten avannut) loppuun asti...

Vittu, et on pitkät piuhat...

Modelli taitaa olla paska suutelija...

• Genio.Mente kirjoitti:

olkoon musalinkki tästä lähtien yhdyssana, nyt voi korjata erheesi ja kuunnella tämän alusta loppuun. Minä en ole noin ronkeli naisten suhteen, mutta silti en korvaa laatua määrällä.

Ja tässä se lupaamani musalinkki. http://www.youtube.com/watch?v=_4xGUdg_gB4

• kirpela

tekee mestarin tässäkin :) Ja kaikki ei vaan opi koskaan :(

• BlueNightSatin

se kertoo vaan sen, ettet sä tykkää sen pusuttelutaidoista. Joku muu voi tykätä... :)

• Anonyymi

Mun tyttöystävä on niin ihana melkeen lähen lentoon sen suudelmasta nyt 1v täynä sen kanssa yhessä ihanaa💗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2695
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1111
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      214
      1098
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1015
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      941
    6. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      5
      928
    7. 36
      906
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      827
    Aihe