Kertokaapas, miten lihava nainen saisi miehen rakastumaan itseensä ?
Pitäisikö jahdata lihavaa miestä ? Miksi ? Ei se, että mies on lihava, tee meistä sopivia toisillemme.
Pitäisikö laihduttaa ? Entä jos ei onnistu ? Entä jos itsekuri ja kärsivällisyys eivät kerta kaikkiaan riitä. Mitäs sitten voi tehdä ?
(Ja sitten vielä väitetään, että kuka tahansa nainen voi löytää miehen itselleen. Vaan mitä tehdä siinä vaiheessa, kun ne ehdokkaat ovat niin hirveitä, että heidän kanssaan eläminen olisi lähinnä loppuelämän kestävää täydellistä henkistä kärsimystä. RAkastelisit miehen kanssa oksennusta pidätellen, ja inhon väreet kulkisivat pitkin ruumistasi, kun hän vilkaiseekaan sinuun päin.
miten lihava nainen löytää rakkauden
73
2481
Vastaukset
- Vauhti
Otat pakolla pienimmän miehen minkä näet ja rutistat sen isojen tissiesi väliin.
- wwewewr
Noh...oletko rikas? Tämä on just lihavien naisten logiikkaa:
Pitäisikö jahdata lihavaa miestä ? Miksi ? Ei se, että mies on lihava, tee meistä sopivia toisillemme.
Se että olette molemmat läskejä tarkottaa juuri sitä, että sovitte toisillenne TODENNÄKÖISEMMIN, kun sinä ja joku hyvännäköinen mies. Eli katselet vaan kaikessa rauhassa niitä oman kokoluokan miehiä ja eiköhän sieltä joku tule vastaa.- ap.
Mutta ekös lihavan miehen jahtaaminen olisi pahinta mitä voisin tehdä? Sehän tarkoittaisi että olisin EPÄTOIVOINEN, ja sehän on suurin virhe mitä nainen voi tehdä
- 34
ap. kirjoitti:
Mutta ekös lihavan miehen jahtaaminen olisi pahinta mitä voisin tehdä? Sehän tarkoittaisi että olisin EPÄTOIVOINEN, ja sehän on suurin virhe mitä nainen voi tehdä
epätoivoisuus on suurin virhe, minkä mieskin voi tehdä.
- DSjknfjksdf
ap. kirjoitti:
No on aivan sama tuletko epätoivoiseksi siksi ettet koskaan onnistu muiden miesten kanssa vai siksi että hyväksyt olomuotosi ja toimit välttämättömän logiikan edessä.
Epätoivoinen olet vain jos otat kenen tahansa lihavan miehen. Jos sinulla on kriteerejä sille millainen miehen luonne ja muut ominaisuudet ovat niin se ei ole epätoivoisuutta vaan REALISMIA itsesi ja kelpaavuutesi suhteen.
Jokainen itseään yliarvostava lihava nainen on pohjimmiltaan epätoivoinen tapaus. Mä tiedän tän siksi että lihava nainen on niin helvetin helppo iskeä, ne lähtee mukaan vaan kun vähä hymyilee ja koittaa leikkiä mukavaa. Ja ne roikkuu normaalin miehen matkassa vaikka olis kuinka vittumainen. SE ON EPÄTOIVOISUUTTA. Lihavalla naisella joka ei ole hyväksynyt tilanteen todellisuutta EI OLE REAALISTA ITSETUNTOA JOKA TOIMISI VAIKKAPA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ VASTAAN.
Mä voisin iskeä plösöjä raflasta ja maksattaa niillä vaikka ravintolassa käymisiäni. Kaikki menee läpi kunhan leikkii niille sopivaa, eikä tarvi olla edes hyvä näyttelijä, nää epätoivoiset läskit ämmät kuvittelee kaiken päässään valmiiksi ja riittää että kun puhe tulee naisen ruumiista niin valehtelee että "Mulle asia ei ole ongelma mutta haluan edetä hitaasti koska olen ujo". Sen jälkeen niiltä voi vaikka lainata rahaa tai syötättää tiseään ja ostattaa uusia kuteita koska sit ollaan se maailman ihanin oikea mies vaikka ilmiselvästi ollaan vaan hyötymässä lihavan naisen itsetunnon puutteesta. - niinpä niin
DSjknfjksdf kirjoitti:
No on aivan sama tuletko epätoivoiseksi siksi ettet koskaan onnistu muiden miesten kanssa vai siksi että hyväksyt olomuotosi ja toimit välttämättömän logiikan edessä.
Epätoivoinen olet vain jos otat kenen tahansa lihavan miehen. Jos sinulla on kriteerejä sille millainen miehen luonne ja muut ominaisuudet ovat niin se ei ole epätoivoisuutta vaan REALISMIA itsesi ja kelpaavuutesi suhteen.
Jokainen itseään yliarvostava lihava nainen on pohjimmiltaan epätoivoinen tapaus. Mä tiedän tän siksi että lihava nainen on niin helvetin helppo iskeä, ne lähtee mukaan vaan kun vähä hymyilee ja koittaa leikkiä mukavaa. Ja ne roikkuu normaalin miehen matkassa vaikka olis kuinka vittumainen. SE ON EPÄTOIVOISUUTTA. Lihavalla naisella joka ei ole hyväksynyt tilanteen todellisuutta EI OLE REAALISTA ITSETUNTOA JOKA TOIMISI VAIKKAPA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ VASTAAN.
Mä voisin iskeä plösöjä raflasta ja maksattaa niillä vaikka ravintolassa käymisiäni. Kaikki menee läpi kunhan leikkii niille sopivaa, eikä tarvi olla edes hyvä näyttelijä, nää epätoivoiset läskit ämmät kuvittelee kaiken päässään valmiiksi ja riittää että kun puhe tulee naisen ruumiista niin valehtelee että "Mulle asia ei ole ongelma mutta haluan edetä hitaasti koska olen ujo". Sen jälkeen niiltä voi vaikka lainata rahaa tai syötättää tiseään ja ostattaa uusia kuteita koska sit ollaan se maailman ihanin oikea mies vaikka ilmiselvästi ollaan vaan hyötymässä lihavan naisen itsetunnon puutteesta."Jokainen itseään yliarvostava lihava nainen on pohjimmiltaan epätoivoinen tapaus. Mä tiedän tän siksi että lihava nainen on niin helvetin helppo iskeä, ne lähtee mukaan vaan kun vähä hymyilee ja koittaa leikkiä mukavaa. Ja ne roikkuu normaalin miehen matkassa vaikka olis kuinka vittumainen. SE ON EPÄTOIVOISUUTTA. Lihavalla naisella joka ei ole hyväksynyt tilanteen todellisuutta EI OLE REAALISTA ITSETUNTOA JOKA TOIMISI VAIKKAPA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ VASTAAN.
Mä voisin iskeä plösöjä raflasta ja maksattaa niillä vaikka ravintolassa käymisiäni. Kaikki menee läpi kunhan leikkii niille sopivaa, eikä tarvi olla edes hyvä näyttelijä, nää epätoivoiset läskit ämmät kuvittelee kaiken päässään valmiiksi ja riittää että kun puhe tulee naisen ruumiista niin valehtelee että "Mulle asia ei ole ongelma mutta haluan edetä hitaasti koska olen ujo". Sen jälkeen niiltä voi vaikka lainata rahaa tai syötättää tiseään ja ostattaa uusia kuteita koska sit ollaan se maailman ihanin oikea mies vaikka ilmiselvästi ollaan vaan hyötymässä lihavan naisen itsetunnon puutteesta. "
Ja tässä syy olla laihduttamastta. Lihavana naisena saa varmasti tietää totuuden siitä. millaisia hirviöitä ja hyväksikäyttäjiä miehet todellisuudessa ovat. En usko kykeneväni rakastumaan yhteenkään mieheen laihdutettuani, sillä mielessäni pyörisi koko ajan epäilykset siitä, kuinka julmasti mies kohtelisi minua jos olisin lihava. - 21
niinpä niin kirjoitti:
"Jokainen itseään yliarvostava lihava nainen on pohjimmiltaan epätoivoinen tapaus. Mä tiedän tän siksi että lihava nainen on niin helvetin helppo iskeä, ne lähtee mukaan vaan kun vähä hymyilee ja koittaa leikkiä mukavaa. Ja ne roikkuu normaalin miehen matkassa vaikka olis kuinka vittumainen. SE ON EPÄTOIVOISUUTTA. Lihavalla naisella joka ei ole hyväksynyt tilanteen todellisuutta EI OLE REAALISTA ITSETUNTOA JOKA TOIMISI VAIKKAPA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ VASTAAN.
Mä voisin iskeä plösöjä raflasta ja maksattaa niillä vaikka ravintolassa käymisiäni. Kaikki menee läpi kunhan leikkii niille sopivaa, eikä tarvi olla edes hyvä näyttelijä, nää epätoivoiset läskit ämmät kuvittelee kaiken päässään valmiiksi ja riittää että kun puhe tulee naisen ruumiista niin valehtelee että "Mulle asia ei ole ongelma mutta haluan edetä hitaasti koska olen ujo". Sen jälkeen niiltä voi vaikka lainata rahaa tai syötättää tiseään ja ostattaa uusia kuteita koska sit ollaan se maailman ihanin oikea mies vaikka ilmiselvästi ollaan vaan hyötymässä lihavan naisen itsetunnon puutteesta. "
Ja tässä syy olla laihduttamastta. Lihavana naisena saa varmasti tietää totuuden siitä. millaisia hirviöitä ja hyväksikäyttäjiä miehet todellisuudessa ovat. En usko kykeneväni rakastumaan yhteenkään mieheen laihdutettuani, sillä mielessäni pyörisi koko ajan epäilykset siitä, kuinka julmasti mies kohtelisi minua jos olisin lihava.-itseään.
Ei todellakaan kannata laihduttaa, muuta kuin terveyssyistä. Muttei kuitenkaan ihan hoikaksi asti, saa vähän pulskempana olla erossa kaikenmaailman pintaliitäjistä.
Ja sille hoikalle kundille terkut, että mua et saisi pokattua baarista, et sitten millään. Taitaapa pojun kirjoitus hiukan haiskahtaa provolle. No, kuka käyttää hyväkseen ja ketä pojun kirjoituksessa kuvailemalla tavalla, siinäpä sitä pähkinää purtavaksi.
- blösö
Jahtaat vaan lihavaa miestä...ei jaksa juosta karkuun niin nopeasti:)
- toinenplösö
Niin mutta jos se saa sitten sydärin kauhusta ; D
- fffooo
No ei tietenkään tarkoita...kyllä sullekin löytyy joku miesmalli-komistus...ihan varmasti. Sullahan on kuitenkin se niin kiva luonne ja kaikki. Vaan se sisäinen kauneus merkkaa, ihan tosi.
- ap.
"No ei tietenkään tarkoita...kyllä sullekin löytyy joku miesmalli-komistus...ihan varmasti. Sullahan on kuitenkin se niin kiva luonne ja kaikki. Vaan se sisäinen kauneus merkkaa, ihan tosi. "
No mutta, onhan se ihan mahdollista. Siis odottavathan miehetkin löytävänsä kauniin, hoikan, nuren ja ihastuttavan naisen, vaikka he itse olisivat minkälaisia tahansa. (lihavia, vastenmielisiä, sosiaalisesti taitamattomia törppöjä ja niin edelleen)
Olen ihan yhtä realistinen. kuin mitä miehetkin ovat. - 9
ap. kirjoitti:
"No ei tietenkään tarkoita...kyllä sullekin löytyy joku miesmalli-komistus...ihan varmasti. Sullahan on kuitenkin se niin kiva luonne ja kaikki. Vaan se sisäinen kauneus merkkaa, ihan tosi. "
No mutta, onhan se ihan mahdollista. Siis odottavathan miehetkin löytävänsä kauniin, hoikan, nuren ja ihastuttavan naisen, vaikka he itse olisivat minkälaisia tahansa. (lihavia, vastenmielisiä, sosiaalisesti taitamattomia törppöjä ja niin edelleen)
Olen ihan yhtä realistinen. kuin mitä miehetkin ovat.kannattaisi oppia miesten virheistä sen sijaan että itse toistaa niitä?
Onkos tässä nyt korrektia kysyä että miten lihava olet? Kyllä hiukan pyöreämmätkin naiset ovat esim. minun mieleeni.
- nippister
Harlekiini-kirjasarjasta vois löytyä rakkautta, muttei todellisesta maailmasta
- ap.
Miten kyetä laihduttamaan niin, että 1. tulee tuloksia, 2 hommaan ei kyllästy parissa päivässä 3. Ei tarvitse olla jatkuvasti nälässä, ja/tai syödä pahaa dieettiruokaa. (Atkins on kokeiltu, sain siitä vain karmeita finnejä ja vatsani kipeäksi.)
- 19
miehet laihtuvat, jos haluavat laihtua, urheilemalla Sillä nimittäin oikeasti laihtuu, tulee kiinteämmäksi ja plussana voi vielä syödäkin enemmän.
- Pentti-LINDA
miehen haluut.. niin ei luulis kyllästyttävän.. Motivaatiosi on se mies!!
19 kirjoitti:
miehet laihtuvat, jos haluavat laihtua, urheilemalla Sillä nimittäin oikeasti laihtuu, tulee kiinteämmäksi ja plussana voi vielä syödäkin enemmän.
Ja oikein laihduttamalla (pysyvällä tavalla) kiloja ei lähde pikavauhtia. Liikuntaa, roskaruoan poisjättämistä ja annoskokojen pienentämistä. Siinäpä se jokamiehen, ja naisen laihdutuskeino. Ei noita kiloja pidäkkään lähteä hirveän nopeasti, tällöin muutos ei ole terveellsitä eikä pysyvää. Tavoitteena elämäntapojen muuttaminen eikä pelkkä laihtuminen :)
- yäk mies yäk
Pentti-LINDA kirjoitti:
Siihen mieheenkin kyllästyy parissa viikossa kuukaudessa ainakin. Mites sitten? Kyllä vapaa elämä hyvine ruokineen ja juomineen aina yhden kämäisen parisuhteen voittaa.
- ap.
Pentti-LINDA kirjoitti:
"miehen haluut.. niin ei luulis kyllästyttävän.. Motivaatiosi on se mies!! "
Vaan mistä löytää mies, joka olisi vaivautumisen arvoinen ? - hmm...
ap. kirjoitti:
Vaan mistä löytää mies, joka olisi vaivautumisen arvoinen ?...omasta terveydestä huolehtiminen riitä motivaatioksi?
- 4-9
ap. kirjoitti:
Vaan mistä löytää mies, joka olisi vaivautumisen arvoinen ?Jos löydät kiinnostavan miehen ja vasta sitten alat laihduttamaan, niin kyllä joku sen siinä välissä pois korjaa.
- Joko laihdutat
tai hilaat läskikasa kehosi ongelmajätelaitokselle.
Ketään miestä ei kiinnosta läski nainen. Edes läskiä miestä.
Läski nainen on etovinta, mitä tiedän. - JKsdnksndfjkdf
"Kertokaapas, miten lihava nainen saisi miehen rakastumaan itseensä?"
Ketään joka ei pysty samaistumaan sinuun - et pysty saamaan. Rakastuminen vaatii hyväksymistä ja hyväksymistä ei voi tapahtua oikeasti ellei toinen miellytä. Minua et pystyisi saamaan rakastumaan itseesi jos olet lihava, minä en kertakaikkiaan _viehäty_ siitä. Sama koskee todella montaa muutakin miestä. Mulla on tukevia ihmisiä ystävänä koska heillä on esim. loistavat luonteet tai ovat muuten fiksuja ja hyvää seuraa, mutta kumppanimielessä ei ... ei tämän elämän aikana.
Ne joille asia ei ole ongelma ovat parisuhteissa koska lihavista naisista pitävistä miehistä on PULAA. Eli siis jos miehelle asia ei ole ongelma hän löytää kumppanin hyvin nopeasti.
Ainoa looginen tapa on se että kumppanit pystyvät samaistumaan toisiinsa. Lihavuus yhdistää. Lihava voi rakastua toiseen lihavaan, koska pohjimmiltaan hän (toivottavasti) pitää myös itsestään.
"Pitäisikö jahdata lihavaa miestä ? Miksi ? Ei se, että mies on lihava, tee meistä sopivia toisillemme."
Vihaatko lihavia? Jos vihaat vihaat omaa lihavuuttasi - ja itseviha ei ole kumppanuutta auttava asia.
Sanoisin että lihavalla miehellä on varmasti yhdistävä kohtalo voi tehdä hänestä hyvän kumppanin sinulle jos hänellä on muita hyviä ja arvostamiasi ominaisuuksia. Eli siis neuvon valitsemaan seurasi lihavien miesten joukosta - tai jos tuuri käy - niin tietenkin joku sellainen jolle sinä kelpaat ja joka ei ole lihava.
Ja jokaisella on arvomaailmansa. Rahalla saatat pystyä houkuttelemaan jonkun suhteeseen kanssasi, tosin suhteen laatu on sitten sen mukainen...
Itse olen todennut että ominaisuuteni eivät ole kaksisia ja koska sopivaa seuraa ei ole tarjolla (tukevat naiset ovat usein ihan hulluna minuun koska olen mukava) olen valinnut elää yksin. En halua kumppania jota en voi arvostaa, vaikka kumppaneita olisikin etenkin isojen tyttöjen puolella yllin kyllin. Enkä ihmettele, olenhan normaalikokoinen mies ja siten olisin pyylevälle naiselle mittatikku hänen kelpoisuudestaan. JOS alkaisin suhteeseen. Mutta kun en halua.
Jos onnistuisit laihduttamaan et omistaisi enää lihavan naisen ongelmaa, joten se on irrelevanttia. Niin kauan kuin olet läski on sinulla läskin naisen ongelmat riippumatta yritätkö laihduttaa vai et.
Käytännössä vaihtoehtosi on siis joko satumainen onni, hyväksikäytön hyväksyminen tai lihava mies jonka kanssa pärjäät. Jonkun narkkarikundin saat varmasti kunhan olet valmis makselemaan sen elämänkaavan menoja. - -
Muuten hyvä aloitus, mutta tuo sulkeisiin laitettu lisäys sai minut tuumimaan, että oletko sittenkään sen kummempi kuin nämä "hirviömiehet", jotka tuossa vedit esille.
Yritä muistaa oma tasosi, ja katsele itsellesi samantasoista miestä.- ap.
"Muuten hyvä aloitus, mutta tuo sulkeisiin laitettu lisäys sai minut tuumimaan, että oletko sittenkään sen kummempi kuin nämä "hirviömiehet", jotka tuossa vedit esille.
Yritä muistaa oma tasosi, ja katsele itsellesi samantasoista miestä. "
Ongelma on vain siinä, että mies saattaa olla kuinkakin samanlainen kanssani, ja siitä huolimatta en rakastu häneen. Siis pitäisikö rakkaus unohtaa kokonaan ja ryhtyä väkisin yrittämään yhteistä elämää jonkun miehen kanssa ilman tunteita? Mieluummin olen yksin kuin onnettomassa parisuhteessa - 16+18
ap. kirjoitti:
"Muuten hyvä aloitus, mutta tuo sulkeisiin laitettu lisäys sai minut tuumimaan, että oletko sittenkään sen kummempi kuin nämä "hirviömiehet", jotka tuossa vedit esille.
Yritä muistaa oma tasosi, ja katsele itsellesi samantasoista miestä. "
Ongelma on vain siinä, että mies saattaa olla kuinkakin samanlainen kanssani, ja siitä huolimatta en rakastu häneen. Siis pitäisikö rakkaus unohtaa kokonaan ja ryhtyä väkisin yrittämään yhteistä elämää jonkun miehen kanssa ilman tunteita? Mieluummin olen yksin kuin onnettomassa parisuhteessa"Ongelma on vain siinä, että mies saattaa olla kuinkakin samanlainen kanssani, ja siitä huolimatta en rakastu häneen."
Mitä tästä nyt pitää ajatella? Siis tarkoitatko sinä, että lihavammissa miehissä ei sitten voi olla sellaisia keneen voit rakastua vai mitä? Onko miehen lihavuus itsellesi siis este? Suomessa on monia lihavampia miehiä, joten tuskin se ainakaan luonteesta kiinni voi olla. - ap.
16+18 kirjoitti:
"Ongelma on vain siinä, että mies saattaa olla kuinkakin samanlainen kanssani, ja siitä huolimatta en rakastu häneen."
Mitä tästä nyt pitää ajatella? Siis tarkoitatko sinä, että lihavammissa miehissä ei sitten voi olla sellaisia keneen voit rakastua vai mitä? Onko miehen lihavuus itsellesi siis este? Suomessa on monia lihavampia miehiä, joten tuskin se ainakaan luonteesta kiinni voi olla."Mitä tästä nyt pitää ajatella? Siis tarkoitatko sinä, että lihavammissa miehissä ei sitten voi olla sellaisia keneen voit rakastua vai mitä? Onko miehen lihavuus itsellesi siis este? Suomessa on monia lihavampia miehiä, joten tuskin se ainakaan luonteesta kiinni voi olla. "
Ei se siitä lihavuudesta niinkään kiinni ole vaan asenteesta. Moni lihava mies kun on sitä mieltä, että hänen kuuluu saada hoikka ja kaunis nainen, lihavat naiset ovat ällöttäviä. Ja -kuten sanottua- en oikein jaksa uskoa siihen, että onnellisia parisuhteita saadaan aikaiseksi sillä, että ihmisten tulisi valita kumppaninsa yhden ainoan ominaisuuden -vaikka sitten lihavuuden- perusteella. - sama kirjoittaja
ap. kirjoitti:
"Mitä tästä nyt pitää ajatella? Siis tarkoitatko sinä, että lihavammissa miehissä ei sitten voi olla sellaisia keneen voit rakastua vai mitä? Onko miehen lihavuus itsellesi siis este? Suomessa on monia lihavampia miehiä, joten tuskin se ainakaan luonteesta kiinni voi olla. "
Ei se siitä lihavuudesta niinkään kiinni ole vaan asenteesta. Moni lihava mies kun on sitä mieltä, että hänen kuuluu saada hoikka ja kaunis nainen, lihavat naiset ovat ällöttäviä. Ja -kuten sanottua- en oikein jaksa uskoa siihen, että onnellisia parisuhteita saadaan aikaiseksi sillä, että ihmisten tulisi valita kumppaninsa yhden ainoan ominaisuuden -vaikka sitten lihavuuden- perusteella."Ja -kuten sanottua- en oikein jaksa uskoa siihen, että onnellisia parisuhteita saadaan aikaiseksi sillä, että ihmisten tulisi valita kumppaninsa yhden ainoan ominaisuuden -vaikka sitten lihavuuden- perusteella."
Ei varmaankaan, mutta olen kyllä eri mieltä tuosta että lihava mies kuvittelee että hänelle KUULUU hoikka ja kaunis nainen. Tuskinpa vaan mitenkään ajattelee että KUULUU, vaan ehkä ennemminkin että lihavammatkin saattavat sellaisesta haaveilla. Siinä on ero.
Minäkin esim. mielelläni näkisin itseni hoikan ja kauniin naisen miehenä, mutta koska en itse koe olevani sen tasoinen että voisin saada sellaisen naisen, niin enpä minä mitenkään realistisena pidä sitä että koskaan näin tulisi käymään. Eli en todellakaan ajattele että minulle kuuluu kyseisenkaltainen nainen.
Ihan hyvin voin olla hieman ylipainoisenkin kanssa, mutta en lihavan. En itsekään ole lihava. Minulle lihavuus siis edustaa sitä että se on ihmisen ulkonäöllisistä piirteista se kaikkein hallitsevin.
- Mieti sitä
"(Ja sitten vielä väitetään, että kuka tahansa mies voi löytää naisen itselleen. Vaan mitä tehdä siinä vaiheessa, kun ne ehdokkaat ovat niin lihavia, että heidän kanssaan eläminen olisi lähinnä loppuelämän kestävää täydellistä henkistä kärsimystä. RAkastelisit naisen kanssa oksennusta pidätellen, ja inhon väreet kulkisivat pitkin ruumistasi, kun hän vilkaiseekaan sinuun päin. "
Tuolta minusta tuntuisi.
Etsi ruoka-aineita jotka ovat terveellisiä ja samaan aikaan pidät niiden mausta. Suosittelen proteiineja ja sokereiden/rasvojen/hiilihydraattien vähentämistä.
Aivan varmasti tunnet nälkää, syö pienempiä annoksia kerrallaan ja juo vettä.- ap.
"(Ja sitten vielä väitetään, että kuka tahansa mies voi löytää naisen itselleen. Vaan mitä tehdä siinä vaiheessa, kun ne ehdokkaat ovat niin lihavia, että heidän kanssaan eläminen olisi lähinnä loppuelämän kestävää täydellistä henkistä kärsimystä. RAkastelisit naisen kanssa oksennusta pidätellen, ja inhon väreet kulkisivat pitkin ruumistasi, kun hän vilkaiseekaan sinuun päin. "
No voi hyvänen aika, en minä ole pakottamassa ketään olemaan itseni tai kenenkään muunkaan lihavan naisen kanssa. Tiedän vallan hyvin, että monet miehet pitävät minua epämiellyttävänä. Mutta sitä en tiedä, ovatko kaikki mahdolliset miehet samaa mieltä. Ja että onko tämän ryhmän joukosta mahdollista löytää miestä, jota voisin rakastaa.
(Mitä järkeä on muuten viesteissä, joissa kopioidaan alkuperäinen ja vaihdetaan muutama sana. ) - Mieti sitä
ap. kirjoitti:
No voi hyvänen aika, en minä ole pakottamassa ketään olemaan itseni tai kenenkään muunkaan lihavan naisen kanssa. Tiedän vallan hyvin, että monet miehet pitävät minua epämiellyttävänä. Mutta sitä en tiedä, ovatko kaikki mahdolliset miehet samaa mieltä. Ja että onko tämän ryhmän joukosta mahdollista löytää miestä, jota voisin rakastaa.
(Mitä järkeä on muuten viesteissä, joissa kopioidaan alkuperäinen ja vaihdetaan muutama sana. )"(Mitä järkeä on muuten viesteissä, joissa kopioidaan alkuperäinen ja vaihdetaan muutama sana. ) "
Ajattelemisen aihetta siitä miten asian esitit.
Tässä nyt lähinnä kannattaa selvittää itsellesi että tahdotko laihtua vai et. Ihan omista lähtökohdista.
Toki se helpottaa miehen saamista myöskin. Se sentään on aika helppo keino.
Oletuksena on että etsit pyöreää miestä lihavana.
- Mies1985
Jos ainut syy laihduttaa on miehen saaminen niin onnistuminen on varmaan vaikeampaa. Useimpia ihmisiä kai motivoi myös parantunut ulkonäkö ja itseluottamus sekä parempi kunto. Lihava nainen voi saada miehen (olen nähnyt) ja hoikka nainen tietää varmasti saavansa ja hoikan naisen itsetunto perustuu vankasti todellisuuteen. Hoikalla naisella on enemmän varaa valita.
Lihavuutta pidetään tavallisesti epäesteettisenä sekä sen lisäksi miehiä hävettää usein kulkea lihavan naisen kanssa. Kuten naiset, myös miehet haluavat esitellä saalistaan kunhan se vain yleisesti koetaan hyväksi.- ap.
"Lihavuutta pidetään tavallisesti epäesteettisenä sekä sen lisäksi miehiä hävettää usein kulkea lihavan naisen kanssa. Kuten naiset, myös miehet haluavat esitellä saalistaan kunhan se vain yleisesti koetaan hyväksi. "
Saako nainen tuntea häpeää kulkiessaan lihavan miehen seurassa? No ei tietenkään. Sehän olisi kauheaa PINNALLISUUTTA. Kyllä nyt mies pitää hyväksyä painostaan huolimatta - 1+3
ap. kirjoitti:
"Lihavuutta pidetään tavallisesti epäesteettisenä sekä sen lisäksi miehiä hävettää usein kulkea lihavan naisen kanssa. Kuten naiset, myös miehet haluavat esitellä saalistaan kunhan se vain yleisesti koetaan hyväksi. "
Saako nainen tuntea häpeää kulkiessaan lihavan miehen seurassa? No ei tietenkään. Sehän olisi kauheaa PINNALLISUUTTA. Kyllä nyt mies pitää hyväksyä painostaan huolimattaei kukaan mitään muuta ole odottanutkaan.
terv, mies. - dfgdfg
ap. kirjoitti:
Saako nainen tuntea häpeää kulkiessaan lihavan miehen seurassa? No ei tietenkään. Sehän olisi kauheaa PINNALLISUUTTA. Kyllä nyt mies pitää hyväksyä painostaan huolimatta...jos olette kummatkin lihavia, eihän sitten ole mitään häpeämistä. Normaalipainoista miestä saattaa kyllä häiritä liikkuminen lihavan naisen kanssa, koska ajattelee, että muut ajattelee, että eikö tuo nyt parempaa saanut, mutta jos mieskin on lihava, niin samaa ongelmaa ei ole, ihmiset ajattelevat, että siinäpä ovat löytäneet toisensa.
- sdfsfd
dfgdfg kirjoitti:
...jos olette kummatkin lihavia, eihän sitten ole mitään häpeämistä. Normaalipainoista miestä saattaa kyllä häiritä liikkuminen lihavan naisen kanssa, koska ajattelee, että muut ajattelee, että eikö tuo nyt parempaa saanut, mutta jos mieskin on lihava, niin samaa ongelmaa ei ole, ihmiset ajattelevat, että siinäpä ovat löytäneet toisensa.
...jos sulle ei lihava mies kelpaa, niin kyllä laihduttaminen on sitten paras ratkaisu. Onhan noita miehiä, jotka pitävät lihavista, mutta niitä taas on niin vähän, että sulle jää liian vähän valinnanvaraa miehen luonteen suhteen.
- sdfsdf
sdfsfd kirjoitti:
...jos sulle ei lihava mies kelpaa, niin kyllä laihduttaminen on sitten paras ratkaisu. Onhan noita miehiä, jotka pitävät lihavista, mutta niitä taas on niin vähän, että sulle jää liian vähän valinnanvaraa miehen luonteen suhteen.
...Onhan noita normaalipainoisia miehiä...
Lihavia miehiä varmaan löytyy, jolle kelpaa lihava nainen. - Mieti sitä
Ei aina noinkaan.
Seksuaalisesti lihavuus voi olla vastenmielistä. Sitten myös esimerkiksi erilaiset elämäntavat vaikuttaa ja ainakin itseäni ahdistaa suunnattomasti nainen joka antaa itsensä sillä tavoin repsahtaa ja pitää liikkumista "hankalana" tai että oikein syöminen on "hirveää vahtimista".
Ei ole hankalaa eikä ole vahtimista kun siihen tottuu.
En jaksaisi naista katsella jolla on täysin erilainen mentaliteetti noita asioita kohtaan. Samoin kokee moni muukin mies. - ap.
sdfsfd kirjoitti:
"...jos sulle ei lihava mies kelpaa, niin kyllä laihduttaminen on sitten paras ratkaisu. Onhan noita miehiä, jotka pitävät lihavista, mutta niitä taas on niin vähän, että sulle jää liian vähän valinnanvaraa miehen luonteen suhteen. "
Kenties. Heti kun saan päätettyä, että onko se loukkaus, ja kuinka valtava minua kohtaan, että sama mies rakastuu minuun ollessani normaalipainoinen, mutta ei silloin jos olen ylipainoinen tai lihava.
epäilenpä, että ei se rakkaus kyllä kovin vahvaa ole, jos se yhdestä ainoasta virheestä ulkonäössä on kiinni - DariaMMMMMMM
ap. kirjoitti:
Saako nainen tuntea häpeää kulkiessaan lihavan miehen seurassa? No ei tietenkään. Sehän olisi kauheaa PINNALLISUUTTA. Kyllä nyt mies pitää hyväksyä painostaan huolimattaSen sijaan että koitat taistella todellisuutta(suurinta osaa miehistä ällötät, mukaanlukien melkein kaikki ei-lihavat miehet) vastaan, voisit parantaa mahdollisuuksiasi löytää kumppani laihduttamalla (suurempi joukko miehiä kiinnostuisi sinusta).
- ap.
DariaMMMMMMM kirjoitti:
Sen sijaan että koitat taistella todellisuutta(suurinta osaa miehistä ällötät, mukaanlukien melkein kaikki ei-lihavat miehet) vastaan, voisit parantaa mahdollisuuksiasi löytää kumppani laihduttamalla (suurempi joukko miehiä kiinnostuisi sinusta).
"Sen sijaan että koitat taistella todellisuutta(suurinta osaa miehistä ällötät, mukaanlukien melkein kaikki ei-lihavat miehet) vastaan, voisit parantaa mahdollisuuksiasi löytää kumppani laihduttamalla (suurempi joukko miehiä kiinnostuisi sinusta). "
No, en minä ole sanonutkaan ettenkö yrittäisi laihduttaa. Totesin vain sen olevan vaikeaa, tympeää ja epämiellyttävää puuhaa. (ja pelkään epäonnistumista, koska vaikuttaa siltä, että joka ikisessä tutkimuksessa mitä lehdistä lukee on todettu laihduttaneiden ihmisten lihovan takuuvarmasti takaisin pudottamansa kilot.)
Sitä tässä kyllä ihmettelen, kun miehet vaativat naisia hyväksymään heidät sellaisina kuin he ovat, mutta naisen pitää muuttua ja laihduttaa ja kaikkea muuta, jotta mies kykenisi rakastamaan häntä. Ei lihava mies laihduta, vaan hänen mielestään naiset ovat liian nirsoja ja pinnallisia kun eivät huoli hänen kaltaistaan upeaa miestä. - 8
ap. kirjoitti:
"Sen sijaan että koitat taistella todellisuutta(suurinta osaa miehistä ällötät, mukaanlukien melkein kaikki ei-lihavat miehet) vastaan, voisit parantaa mahdollisuuksiasi löytää kumppani laihduttamalla (suurempi joukko miehiä kiinnostuisi sinusta). "
No, en minä ole sanonutkaan ettenkö yrittäisi laihduttaa. Totesin vain sen olevan vaikeaa, tympeää ja epämiellyttävää puuhaa. (ja pelkään epäonnistumista, koska vaikuttaa siltä, että joka ikisessä tutkimuksessa mitä lehdistä lukee on todettu laihduttaneiden ihmisten lihovan takuuvarmasti takaisin pudottamansa kilot.)
Sitä tässä kyllä ihmettelen, kun miehet vaativat naisia hyväksymään heidät sellaisina kuin he ovat, mutta naisen pitää muuttua ja laihduttaa ja kaikkea muuta, jotta mies kykenisi rakastamaan häntä. Ei lihava mies laihduta, vaan hänen mielestään naiset ovat liian nirsoja ja pinnallisia kun eivät huoli hänen kaltaistaan upeaa miestä.naista laihduttamaan ja naiset vaativat miehiä kehittämään sellaisen itsetunnon, että kehtaavat esim. lähestyä naista, olemaan sosiaalisempi ja menevämpi. Kumpikin on tympeää, vaikeaa ja epämiellyttävää puuhaa. Ja samaten epäonnistumista miehet pelkäävät.
Kyllä kummallakin sukupuolella on omat kriteerinsä. Ja jos minulta kysyttäisiin kumpi on vaikeampaa, laihduttaminen tai oman luonteensa täydellinen muuttaminen, niin voisin väittää että kuitenkin jälkimmäinen... - DariaMMMMMMM
ap. kirjoitti:
Sitä tässä kyllä ihmettelen, kun miehet vaativat naisia hyväksymään heidät sellaisina kuin he ovat, mutta naisen pitää muuttua ja laihduttaa ja kaikkea muuta, jotta mies kykenisi rakastamaan häntä. Ei lihava mies laihduta, vaan hänen mielestään naiset ovat liian nirsoja ja pinnallisia kun eivät huoli hänen kaltaistaan upeaa miestä.Pari pointtia:
1 ei mikään tilapäinen laihdutuskuuri VAAN KOKONAISVALTAINEN ELÄÄNTAPOJEN(ravinto,liikunta jne.) MUUTOS.
2 Koskien ajatuksen juoksuasi:
"Sitä tässä kyllä ihmettelen, kun miehet vaativat naisia hyväksymään heidät sellaisina kuin he ovat, mutta naisen pitää muuttua ja laihduttaa ja kaikkea muuta, jotta mies kykenisi rakastamaan häntä. Ei lihava mies laihduta, vaan hänen mielestään naiset ovat liian nirsoja ja pinnallisia kun eivät huoli hänen kaltaistaan upeaa miestä."
Käytät tuota TEKOSYYNÄ ja oikeutuksena sille, että et tee mitään ongelmallesi. Ja toiseksi aika vähissä on ne läskit äijät joilla on hoikka nainen (poikkeuksena jotkut tosi rikkaat/kuuluisat). Tuskin kovin moni Läski kundi ajattelee, että hän ansaitsisi (tai millään pystisi saamaan) oikeasti hoikan mimmin.. - ap.
DariaMMMMMMM kirjoitti:
Pari pointtia:
1 ei mikään tilapäinen laihdutuskuuri VAAN KOKONAISVALTAINEN ELÄÄNTAPOJEN(ravinto,liikunta jne.) MUUTOS.
2 Koskien ajatuksen juoksuasi:
"Sitä tässä kyllä ihmettelen, kun miehet vaativat naisia hyväksymään heidät sellaisina kuin he ovat, mutta naisen pitää muuttua ja laihduttaa ja kaikkea muuta, jotta mies kykenisi rakastamaan häntä. Ei lihava mies laihduta, vaan hänen mielestään naiset ovat liian nirsoja ja pinnallisia kun eivät huoli hänen kaltaistaan upeaa miestä."
Käytät tuota TEKOSYYNÄ ja oikeutuksena sille, että et tee mitään ongelmallesi. Ja toiseksi aika vähissä on ne läskit äijät joilla on hoikka nainen (poikkeuksena jotkut tosi rikkaat/kuuluisat). Tuskin kovin moni Läski kundi ajattelee, että hän ansaitsisi (tai millään pystisi saamaan) oikeasti hoikan mimmin.."Käytät tuota TEKOSYYNÄ ja oikeutuksena sille, että et tee mitään ongelmallesi."
Mutta mitä sen jälkeen kun on laihduttanut ? Pitäisikö minun sitten innostua niistä miehistä, jotka eivät aikaisemmin vilkaisseetkaan minuun päin ? Pystyykö siihen tuntematta katkeruutta ?
Ja riittääkö se laihduttaminen edes. Mitä sen jälkeen ? sitten olen kuitenkin liian vanha, tai liian ruma, tai jotain muuta vastaavaa. Kun tuntuu siltä, että mikään ei riitä kenellekään - 16+9
ap. kirjoitti:
"Käytät tuota TEKOSYYNÄ ja oikeutuksena sille, että et tee mitään ongelmallesi."
Mutta mitä sen jälkeen kun on laihduttanut ? Pitäisikö minun sitten innostua niistä miehistä, jotka eivät aikaisemmin vilkaisseetkaan minuun päin ? Pystyykö siihen tuntematta katkeruutta ?
Ja riittääkö se laihduttaminen edes. Mitä sen jälkeen ? sitten olen kuitenkin liian vanha, tai liian ruma, tai jotain muuta vastaavaa. Kun tuntuu siltä, että mikään ei riitä kenellekäänKatkera voi halutessaan olla vaikka mistä.
- D.D.A.
ap. kirjoitti:
"...jos sulle ei lihava mies kelpaa, niin kyllä laihduttaminen on sitten paras ratkaisu. Onhan noita miehiä, jotka pitävät lihavista, mutta niitä taas on niin vähän, että sulle jää liian vähän valinnanvaraa miehen luonteen suhteen. "
Kenties. Heti kun saan päätettyä, että onko se loukkaus, ja kuinka valtava minua kohtaan, että sama mies rakastuu minuun ollessani normaalipainoinen, mutta ei silloin jos olen ylipainoinen tai lihava.
epäilenpä, että ei se rakkaus kyllä kovin vahvaa ole, jos se yhdestä ainoasta virheestä ulkonäössä on kiinni"Kenties. Heti kun saan päätettyä, että onko se loukkaus, ja kuinka valtava minua kohtaan, että sama mies rakastuu minuun ollessani normaalipainoinen, mutta ei silloin jos olen ylipainoinen tai lihava."
Että ihan loukkaus, on sulla jutut... Voihan sitä niinkin ajatella, että prkl jos ette mua tällaisena hyväksy, niin sitten se on ehdoton ei. Miksi naisen on niin usein vaikeaa hyväksyä se, että itseään pitää jotenkin muuttaa menestyäkseen parisuhdekuvioissa? Nykyäänhän on lukematon määrä deittikoutseja miehille, joista monet neuvovat muuttamaan käyttäytymismalleja ja sitä kautta jopa persoonaa, jotta kävisi parempi onni naisten suhteen, ja todella monet miehet myös pyrkivät siihen. Toisaalta oman kehon muuttaminen myös vaikuttaa paljon persoonaan, ei vain laihduttaessa, vaan esim. treenatessa lihaksia, kun hintelästä pojasta tulee itsevarma mies jne. - ap.
D.D.A. kirjoitti:
"Kenties. Heti kun saan päätettyä, että onko se loukkaus, ja kuinka valtava minua kohtaan, että sama mies rakastuu minuun ollessani normaalipainoinen, mutta ei silloin jos olen ylipainoinen tai lihava."
Että ihan loukkaus, on sulla jutut... Voihan sitä niinkin ajatella, että prkl jos ette mua tällaisena hyväksy, niin sitten se on ehdoton ei. Miksi naisen on niin usein vaikeaa hyväksyä se, että itseään pitää jotenkin muuttaa menestyäkseen parisuhdekuvioissa? Nykyäänhän on lukematon määrä deittikoutseja miehille, joista monet neuvovat muuttamaan käyttäytymismalleja ja sitä kautta jopa persoonaa, jotta kävisi parempi onni naisten suhteen, ja todella monet miehet myös pyrkivät siihen. Toisaalta oman kehon muuttaminen myös vaikuttaa paljon persoonaan, ei vain laihduttaessa, vaan esim. treenatessa lihaksia, kun hintelästä pojasta tulee itsevarma mies jne."Että ihan loukkaus, on sulla jutut... Voihan sitä niinkin ajatella, että prkl jos ette mua tällaisena hyväksy, niin sitten se on ehdoton ei. Miksi naisen on niin usein vaikeaa hyväksyä se, että itseään pitää jotenkin muuttaa menestyäkseen parisuhdekuvioissa? Nykyäänhän on lukematon määrä deittikoutseja miehille, joista monet neuvovat muuttamaan käyttäytymismalleja ja sitä kautta jopa persoonaa, jotta kävisi parempi onni naisten suhteen, ja todella monet miehet myös pyrkivät siihen. Toisaalta oman kehon muuttaminen myös vaikuttaa paljon persoonaan, ei vain laihduttaessa, vaan esim. treenatessa lihaksia, kun hintelästä pojasta tulee itsevarma mies jne. "
No jaa. Luulenpa, etteivät ne miehenkään ajatukset naisia kohtaan ole kovin positiivisia siinä vaiheessa, kun hän huomaa että ne samat naiset jotka aikaisemmin ylenkatsoivat häntä nyt sitten deittitreenauksen, rikastumisen tai minkä tahansa edistyksen takia nyt sitten ovat kovin suosiollisia. (En itse asiassa usko kenenkään AT-miehen kykenevän rakastumaan. Niin katkeroituneita he ovat.)
Tiedän, että on huono ajatella niin, mutta se vain tuntuu niin väärältä, että itse joutuu laihduttamaan ja kärsimään ja tekemään valtavasti töitä, (eikä sekään välttämättä tuo mitään kovin hyvää) kun joku toinen nainen tuosta noin vaan saa sormea napauttamalla täydellisen miehen itselleen.
nimimerkillä: Kateellinen ja myönnän sen. - hikl
ap. kirjoitti:
epäilenpä, että ei se rakkaus kyllä kovin vahvaa ole, jos se yhdestä ainoasta virheestä ulkonäössä on kiinni"epäilenpä, että ei se rakkaus kyllä kovin vahvaa ole, jos se yhdestä ainoasta virheestä ulkonäössä on kiinni"
Sanoo nainen, jolle ei kelpaa lihava mies? - ap.
hikl kirjoitti:
"epäilenpä, että ei se rakkaus kyllä kovin vahvaa ole, jos se yhdestä ainoasta virheestä ulkonäössä on kiinni"
Sanoo nainen, jolle ei kelpaa lihava mies?"Sanoo nainen, jolle ei kelpaa lihava mies? "
En sanonut että lihava mies ei kelpaisi. Sen sijaan sanon, että en valitse miestä sillä perusteella, onko hän ylipainoinen vai ei. Siis tyyliin "Koska olen lihava nainen, alan seurustella lihavan miehen kanssa, vaikka hän olisi millainen hirviö tahansa luonteeltaan" - D.D.A.
ap. kirjoitti:
"Että ihan loukkaus, on sulla jutut... Voihan sitä niinkin ajatella, että prkl jos ette mua tällaisena hyväksy, niin sitten se on ehdoton ei. Miksi naisen on niin usein vaikeaa hyväksyä se, että itseään pitää jotenkin muuttaa menestyäkseen parisuhdekuvioissa? Nykyäänhän on lukematon määrä deittikoutseja miehille, joista monet neuvovat muuttamaan käyttäytymismalleja ja sitä kautta jopa persoonaa, jotta kävisi parempi onni naisten suhteen, ja todella monet miehet myös pyrkivät siihen. Toisaalta oman kehon muuttaminen myös vaikuttaa paljon persoonaan, ei vain laihduttaessa, vaan esim. treenatessa lihaksia, kun hintelästä pojasta tulee itsevarma mies jne. "
No jaa. Luulenpa, etteivät ne miehenkään ajatukset naisia kohtaan ole kovin positiivisia siinä vaiheessa, kun hän huomaa että ne samat naiset jotka aikaisemmin ylenkatsoivat häntä nyt sitten deittitreenauksen, rikastumisen tai minkä tahansa edistyksen takia nyt sitten ovat kovin suosiollisia. (En itse asiassa usko kenenkään AT-miehen kykenevän rakastumaan. Niin katkeroituneita he ovat.)
Tiedän, että on huono ajatella niin, mutta se vain tuntuu niin väärältä, että itse joutuu laihduttamaan ja kärsimään ja tekemään valtavasti töitä, (eikä sekään välttämättä tuo mitään kovin hyvää) kun joku toinen nainen tuosta noin vaan saa sormea napauttamalla täydellisen miehen itselleen.
nimimerkillä: Kateellinen ja myönnän sen."No jaa. Luulenpa, etteivät ne miehenkään ajatukset naisia kohtaan ole kovin positiivisia siinä vaiheessa, kun hän huomaa että ne samat naiset jotka aikaisemmin ylenkatsoivat häntä nyt sitten deittitreenauksen, rikastumisen tai minkä tahansa edistyksen takia nyt sitten ovat kovin suosiollisia."
Nyt sä vähän turhaan kärjistät tätä asiaa, kun ei se ole noin mustavalkoista. On olemassa tietenkin jotain täysiä pintaliitäjäkusipäitä ja näiden täysiä vastakohtia, jotain maailmaa syleileviä gandheja, mutta valtaosa miehistä on välimuotoja, jotka katsovat naisessa kokonaisuutta. Parittelukumppania etsittäessä vain naisen ulkonäkö on suuressa roolissa, ja jos nainen on lihava, niin mies ei yleensä vain yksinkertaisesti viehäty seksuaalisesti. Ja seksuaalinen viehätys on parisuhteen perusta, ystävyys ja platoninen kumppanuus on asia erikseen.
Toisaalta rivien välistä on luettavissa, että sinäkin haluat hoikan tai normaalipainoisen miehen. Onko se pinnallisuutta? Ei vaan normaalin ihmisen normaalia toimintaa, koska parinvalinnassa ulkonäkö vain on tärkeää, sellaisiksi luonto meidät on luonut.
- 4+12
just noi 2 vaihtoehtoo
1. laihdutat
2. tyydyt lihaviin miehiin - Aikuinen nainen 40+
olisit sinut itsesi kanssa , hyväksyisit oman itsesi sellaisena kuin olet, kaikkine kiloinesi.
Huolehdit isestäsi , siisti kampaus , kivat hyvin istuvat vaatteet ja siisti luonnollinen meikki, hymyä ja huumoria peliin.
Ei se ulkoinen olemus, ole kaikkein tärkeintä , huumorintaju ja elämän arvot ovat niitä tärkeimpiä juttuja, kun aikuiset etsivät itselleen pysyvää kumppania.
Liiku omaksi iloksesi, koeta syödä kevyemmin ja pienempiä annoksia, kun liikut ihmisten parissa niin muista katse ja hymy , juttele ja tutustu ihmisiin rohkeesti omana itsenäsi.
Täälläkin aikuinen nainen ja sinut itsensä kanssa , kyllä niitä mies ehokkaita on tarjolla meille "lihavillekin" , mielestäni ei miehenkään tule olla mikään kukkakeppi vaan aito suomalainen mies.
Kyllä vakka kantensa löytää :) - mahdotonta...
Ensinnäkään mies ei rakastu, mies pelkästään himoitsee tai käyttää hyväkseen. Se on todellisuus laihoilla ja kauniilla naisillakin.
Toiseksi Suomessa läskiviha on jotain ihan uskomatonta. Mutta... Ei tarvitse mennä keski-eurooppaa pidemmälle, niin asenne on jo ihan eri. Minä sain puolen vuoden vaihdon aikana kymmenkertaisesti enemmän iskuyrityksiä kuin koko muun elämäni aikana Suomessa! Ja miehet oli ihan eri tasoisia, ei tuollaisia olmin näköisiä kukkakeppejä kuin suomipojat, vaan tummia ja hyvännäköisiä miehiä!- 3+5
ihanampaa on tulla pelkästään himoituksi ja hyväksikäytetyksi tumman miehen toimesta?
- Joaquin De Cocko
Tai olminnäköinen? Taitaa läskillä muijalla katkeruus olla päällimmäisenä tunteena.. Oivoi kamala maailma..
Helppoa skandilehmää.. (urbaanilegenda pohjolan vaaleista pullukoista, jotka heruttavat) koettivat kokeilla onneaan... TAI SITTEN JÄRKEILIVÄT ETTÄ LÄSKILTÄ LOHKEAA HELEPOMMIN.. Jutuissasi on sama kaiku kuin 50-kymppisen peräkammarin reinon jutuissa pattayalla... - Saa ainakin
3+5 kirjoitti:
ihanampaa on tulla pelkästään himoituksi ja hyväksikäytetyksi tumman miehen toimesta?
kunnon seksiä komealta mieheltä siinä samalla!
- No mä olen
Joaquin De Cocko kirjoitti:
Tai olminnäköinen? Taitaa läskillä muijalla katkeruus olla päällimmäisenä tunteena.. Oivoi kamala maailma..
Helppoa skandilehmää.. (urbaanilegenda pohjolan vaaleista pullukoista, jotka heruttavat) koettivat kokeilla onneaan... TAI SITTEN JÄRKEILIVÄT ETTÄ LÄSKILTÄ LOHKEAA HELEPOMMIN.. Jutuissasi on sama kaiku kuin 50-kymppisen peräkammarin reinon jutuissa pattayalla...puoliksi espanjalainen, joten en näytä skandilta.
Taisi olmia alkaa vituttaa, kun läskikin saa komealta mieheltä, mutta sinä et edes läskiltä!
Olmi on sellainen vaalea mies, jolla on oljenkeltaiset tai maantienväriset hiukset ja niin vaalea iho, että verisuonet näkyy läpi. Yök! - Neekeri-Pablo
No mä olen kirjoitti:
puoliksi espanjalainen, joten en näytä skandilta.
Taisi olmia alkaa vituttaa, kun läskikin saa komealta mieheltä, mutta sinä et edes läskiltä!
Olmi on sellainen vaalea mies, jolla on oljenkeltaiset tai maantienväriset hiukset ja niin vaalea iho, että verisuonet näkyy läpi. Yök!Se, että on pakko dissata Suomen tai minkä tahansa muun maan miehiä kertoo vain yhdestä asiasta. Nimittäin siitä, että olet todella katkera kun läskinä et saa huomiota. Kiimaiset vaihtariskenen huomionosoitukset eivät ole mikään mittari. Et voi vaihtamalla paikkaa parantaa tilannettasi, ellet sitten muuta afrikkaan tai lähi-itään!!
- paitsi että
Neekeri-Pablo kirjoitti:
Se, että on pakko dissata Suomen tai minkä tahansa muun maan miehiä kertoo vain yhdestä asiasta. Nimittäin siitä, että olet todella katkera kun läskinä et saa huomiota. Kiimaiset vaihtariskenen huomionosoitukset eivät ole mikään mittari. Et voi vaihtamalla paikkaa parantaa tilannettasi, ellet sitten muuta afrikkaan tai lähi-itään!!
kylläpäs vain voin, aina ulkomailla ollessani. Mulla oli vaihdon ajan ihan älyttömän ihana mies, joka oli loistava sängyssä. Ja jokaisella lomalla olen saanut todella komealta mieheltä hyvää seksiä. Sinä raukka et varmaan saa kuin rahaa vastaan... Enkä tosiaan edes kaipaisi jonkun suomalaisen olmin huomiota, te olette yököttäviä!
- Lilli91
paitsi että kirjoitti:
kylläpäs vain voin, aina ulkomailla ollessani. Mulla oli vaihdon ajan ihan älyttömän ihana mies, joka oli loistava sängyssä. Ja jokaisella lomalla olen saanut todella komealta mieheltä hyvää seksiä. Sinä raukka et varmaan saa kuin rahaa vastaan... Enkä tosiaan edes kaipaisi jonkun suomalaisen olmin huomiota, te olette yököttäviä!
oot Thaimaassa paneskelevien surkimusmiesten naisvastine!
- hoikka nainen
On se kumma kun kaikki vastaajat kuvittelevat hoikkuuden heti tuovan laumallisen miehiä tarjolle. Voin kertoa kokemuksesta, koko ikäni hoikkana (indeksi vaihdellut 18-21 välillä ollen nyt 20-21) eläneenä että aina ei se hoikkakaan saa vielä 22. ikävuoteensa mennessäkään kuin 3 miesehdokasta - jotka vielä kaikki joko huomattavasti vanhempia tai huomattavasti naista itseään lyhempiä. Tämä siis suomalaisten miesten osalta, ulkomaalaisia tarjokkaita en laskenut koska olemme Suomessa ja puhumme Suomen oloista.
Joten ei voida sanoa että hoikkuus olisi suora tie miesonneen. Itse en tiedä mitä tehdä kun viimeinen niistä harvoista kiinnostuneista suomalaismiehistä tuli vastaan joskus 2007, sekin netin kautta tavattuna. En ole edes pinnallinen vaan ne "viat" tosiaan niissä harvassa vastaantulleessa olivat huomattava ikäero (joku 5 vuotta olisi vielä ok) ja selvä lyhyys itseeni verrattuna.- lyhyt_mies
...lyhyet miehet sua kehdanneet lähestyä. Voiko suurempaa kärsimystä nainen kohdatakaan.
- Varmaan vastaa
lyhyt_mies kirjoitti:
...lyhyet miehet sua kehdanneet lähestyä. Voiko suurempaa kärsimystä nainen kohdatakaan.
aika hyvin tilannetta, jossa läski nainen lähestyy laihaa miestä, vai mitä?
- ap.
Ja mitäs sitten, jos laihdutan, mutta en onnistukaan saamaan itselleni täydellistä vartaloa. Mitä jos vaikka ihoa jää roikkumaan tai jotain muuta. Sehän on vielä ällöttävämmän näköistä kuin ylipaino.
Olen kuullut väitettävän, että miesten mielestä jäljet siitä, että on joskus ollut lihava ovat aivan yhtä kammottavia kuin varsinainen ylipainokin. Eli ei edes laihduttaminen takaa sitä että olisit haluttavan näköinen.
Miten laihtua niin, että saa kolmekymppisenä trimmatun ja täydellisen 20-vuotiaan vartalon, sillä sehän taitaa olla nykyisin ainoa mikä kelpaa.- ......
Liikunta auttaa. Mene kuntosalille ja tilaa joltain personal trainerilta tms itsellesi
suunniteltu ohjelma, jossa tavoitteena hoikka ja kiinteä vartalo. Ohjelma sisältää
liikunnan ja ruokavalion. Sitten se vaikeampi osuus eli ohjelman noudattaminen. - Et saakaan
valitan. Minä olin ennen läski ja silloin edes joskus miehet kiinnostui. Nyt olen laiha, mutta lihavuuden merkit näkyy ja kenellekään miehelle ei enää kelpaa. Johtuu siitä, että läskiä lähestyi ne ei-niin-pinnalliset miehet, mutta laihaa vain pinnalliset.
- 19
Tunnenen jokusen erittäin lihavan naisen, jotka ovat löytäneet miehen myöhemmällä iällä. Ilmeisesti salaisuus on ollut siinä, että heillä rima ei ole ollut järin korkealla. Miehet ovat vanhempia, vähän erikoisia ja selvästikään seksi ei ole näissä suhteissä kovin merkittävässä roolissa. Suoraan sanoen soisin näille naisille jotain parempaa, mutta jokainen valitsee itse.
Hyvä parisuhde ei ole löydy kenellekään kovin helpolla. Lihavilla tämä näyttää olevan vieläkin vaikeampaa. Jos vielä sattuu olemaan jollain tapaa suhderiippuvainen lihava, saattaa järjestää itsensä todella ikäviin olosuhteisiin elämässään. Toivoisin, että jokainen ylipainoinenkin kunnioittaisi itseään, eikä etsisi hyväksyntää suostumalla esim. parisuhteeseen, jossa toinen polkee hänen ihmisarvoaan tai käyttää hyväksi. - Anonyymi
Kun vaan löytää tosi rehevän naisen e suomi
- Anonyymi
Miesten jahtaaminen on ylipäänsä aika typerää ja turhaa. Parhaat löytyvät jahtaamatta. Keskity siis tutustumaan niihin miehiin, jotka ovat kiinnostuneita. Älä jahtaa ketään. Kyllä pulleammillakin naisilla näkyy ihailijoita riittävän.
- Anonyymi00069UUSI
Ole sinut kilojesikanssa,ja näytä iloisuutesi.
- Anonyymi00070UUSI
voisko ihan vaan laihduttaa. ei tarvitse laskea numeroita vaan kattoa sitä mahaa ettei se roiku polvissa asti.
- Anonyymi00071UUSI
Mielestäni jos painosi haluat säilyttää sopivin ja pysyvin suhde kyllä löytyy samasta puntarista! Ei voi mister Finlandiaa toivoa ,kuin haaveissa... sori!
- Anonyymi00072UUSI
vois sanoo että jos haluaa säilyttää painonsa niin voi unohtaa miehet ja kannattaa halailla vaan sitä omaa mahaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4618288Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165711Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1164721Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2304631Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli384533Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s554043Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603900Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan793772Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava453715SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1433640