Olisin kiinnostunut vesijumpasta. Miten toimitte käyttekö ensiksi pesulla ja saunassa ennen vesijumppaa? Entäs jumpan jälkeen onko järkevämpää mennä ennen vesijumppaa uimaan vai vasta jumpan jälkeen?
Onko jotakin muuta hyödyllistä tietää ennen kuin aloittaa vesijumpan?
vesijumppa
3
1291
Vastaukset
- mistä näitä tulee...
No tottahan siellä pesulla ja saunassa on käytävä ennen altaaseen menoa, jos kerran jumppa on uimahallissa.
Kai se muu toiminta siellä altaassa perustuu omaan haluun ja jaksamiseen. Hyödyllinen tieto jumppaa varten on se, että älä hengitä sisäänpäin vedenpinnan alla. - allasalli
Nyt ylös, ulos ja altaaseen suihkun kautta.
Vyön saa talon puolesta . Maksat kassalla "allasjumppa" , siiryt puku/pesutilaan, anna kasslata saamasi "lipun" liikunnanohjajalle, saat vyön ja roiskis - Suosittelen
Älä välitä hölmöjen viesteistä. Itse olen käynyt vesiliikuntatunneilla nyt kuukauden ajan pari kertaa viikossa, ja on ollut tosi kivaa.
Ennen jumppaan menoa toimitaan kuin ennen uimaan menoakin, eli peseytyminen, uimapuku päälle ja allaspuolelle. Jos et halua vielä pestä hiuksia, ne voi laittaa ylös ponnarille (siis jos ovat pitkät). Itse menen yleensä saunaan vasta treenin jälkeen. Tunteja on eri tasoisia, ja hallin henkilökunta neuvoo varmasti sopivan valinnassa.
Jos valitsee tehokkaita tunteja, syke nousee varmasti ja nopeasti. Itse hikoilen ja tulen punaiseksi helposti, mutta altaassa se ei haittaa. Tunnin jälkeen on kiva mennä rentoutumaan saunaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482