Ihana harastus mut silti huonoja kokemuksia

luonnonkihara91

Ite oon palanu noin 9 vuotta ringetee kentällä että maalissa. Sairaan mukava laji ja paljon hauskoja tilanteita ja vauhtia riittää. Mut silti olin joukueen ulkopuolinen noin 8 vikaa vuotta mit pelasin yhes joukueessa. Olin se josta puhutiin paskaa ja pilkatiin koska en ollu sisäpiiriin kuluva, vaan olin tullu toisest kylästä ja muohemmin mukaan joukueeseen. Yks inhotavista kokemuksista oli se kun joukueen kapteeni oli laittanu nimeltämaintsematomaan kuvagaleriiaan kuvan meidän joukueesta ja poistanut mut kuvasta kokonaan!! Se oli tosi inhotava kuulla mutkien kautta et sillain oli tehty. Ja muutenkin sain kuulla aina mutkien kautta et musta oli puhutu paskaa. Vikka olin hyvä pelaaja ja olin monissa maalitilanteissa mukana ja muuta sellasita ja silti. Ainot paikka jossa mua ehk vähän arvostetiin kun olin maalivahtina.

Lopetin viimekaudella (2009-2010) ja oon siit lähtien ettiny uuta joukuetta, mut mulla on vaan se hankaluus et muihin kaupnkeihin mulla on aina matka ongelma, kun kerran asun täällä keskellä ei mitään. Ois ihan kiva kuulla löytyskö jostain Lounais-Suomen sarjasta tai Etelä-Suomen sarjasta joku jolla ois halua ottaa pelaamaan tällänen -91 syntynyt nuorinainen. =D

2

2812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rengasO

      Yleensä joukkueissa laaditaan pelisääntöjä ja mikään syrjiminen ei todellakaan kuulu niihin. Pelaajan taso ei myös ole mikään syy syrjiä ketään vaan kaikkia kannustetaan ja jos varsinkin maalivahtina olet hyvä niin ihmettelen kovasti tälläistä?

    • blahblah

      Tooooosi myöhään tulee nyt mutta helsinki ringeten naisten joukkue ottaa aina kaikki mukaan ja vastaan, jos vielä etit joukkuetta nii mee kokeilemaan sinne :---)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe