synnyttänyt nainen

jesterix79

Tapailen ensi kertaa yh-äitiä ja huomasin taannoin täyttäessäni pyykkikonetta, että tämän naisen pikkarit haisivat kamalalle. Tarkastelin lähemmin, että mistä tässä hajussa oli kyse. Etuosa oli värjäytynyt valkoiseksi jostain minulle tuntemattomasta aineesta. Arvioisin, että osa hajusta oli virtaa ja takapuolen kohdalta en rohjennut edes haistaa. Varsinainen kysymys onkin, että muuttaako synnyttäminen naisen sukupuolielimiä sen verran, että kaikenlaista ylimääräistä limaa valuu ulos. Kuukaustisista ei ollut nyt kyse. Kokemuksia minulla on vain lapsettomista naisista ja tällaiseen en ole aiemmin törmännyt. Sen verran on seksihalut vähentyneet, että todennäköisesti tämä suhde alkaa olla kuopattu.

35

1624

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mariammen1

Kyllähän se pakostikin levähtää, kun lasta yrittää aukosta työntää ulos. Mulla toisen pojan synnyttämisen jälkeen alkoi myös virtsat karkailla, mutta nyt onneksi käytössä on Tenat. Hajuhaittoja tosin vieläkin ilmenee, mutta deodorantilla nekin peittyy.

• mariammen1

Ai juu, unohtu tosta viestistä, et olen itekin 4 lapsen yh ja asun Kontulassa, siinä ostarin kupeessa. Poltan röökii ja vedän täs just nyt kolmatta tölkkii Lapin kultaa. Reiska on tulossa kohta panemaan...ellei oo taas sammunu niinku eilen kävi.

• OHO! oli mun housut
        mariammen1 kirjoitti:

Ai juu, unohtu tosta viestistä, et olen itekin 4 lapsen yh ja asun Kontulassa, siinä ostarin kupeessa. Poltan röökii ja vedän täs just nyt kolmatta tölkkii Lapin kultaa. Reiska on tulossa kohta panemaan...ellei oo taas sammunu niinku eilen kävi.

Laitahan mullekkin tölkki pakkaseen, niin tuun vetäseen sinne pikaiset ennen töihin lähtöä...
        Eikai ne perkele jääny ne mun alkkarit sinne pesukoneeseen, kun paskansin viimeksi krapulapaskan housuihin ja nakkasin ne sinne koneen taka, meni sitten varmaan sinne pyykin joukkoon kuiteski, sorry!
        Otahan perse paljaaksi ja valmiiksi pyllistä, kun oven aukaisen...ei oo nimittäin paljo aikaa, kun on nääs ne hommatki oottamassa...viinatrokari jo ootellu hyvän aikaa satamassa mua...
        Ja AP..se valkonen niissä kalsareissa on kuule kuivunutta spermaa..et kai menny maistaan? heh!
        Mä kun vaihdan kalsarit vaan Jouluna ja Juhannuksena ne nyt katoaa muutenkin kummasti aina jonnekkin..
        Nytpähän tiedän, minne ne viime Jussina hävis! Pesetkö ne AP ja palauta silitettynä, kiitooos!

• hohhohhohoh!! ;))))
        OHO! oli mun housut kirjoitti:

Laitahan mullekkin tölkki pakkaseen, niin tuun vetäseen sinne pikaiset ennen töihin lähtöä...
        Eikai ne perkele jääny ne mun alkkarit sinne pesukoneeseen, kun paskansin viimeksi krapulapaskan housuihin ja nakkasin ne sinne koneen taka, meni sitten varmaan sinne pyykin joukkoon kuiteski, sorry!
        Otahan perse paljaaksi ja valmiiksi pyllistä, kun oven aukaisen...ei oo nimittäin paljo aikaa, kun on nääs ne hommatki oottamassa...viinatrokari jo ootellu hyvän aikaa satamassa mua...
        Ja AP..se valkonen niissä kalsareissa on kuule kuivunutta spermaa..et kai menny maistaan? heh!
        Mä kun vaihdan kalsarit vaan Jouluna ja Juhannuksena ne nyt katoaa muutenkin kummasti aina jonnekkin..
        Nytpähän tiedän, minne ne viime Jussina hävis! Pesetkö ne AP ja palauta silitettynä, kiitooos!

hehehhehehheheh!! ;)))))) hahahhahahah!!!:D
        Vitsi, että oli hyvä!!! Maistokohan se spermaa???? Pääskös nyt yrjö? AP? heheheheheh!!

• Hauskaa!! ;))))))
        hohhohhohoh!! ;)))) kirjoitti:

hehehhehehheheh!! ;)))))) hahahhahahah!!!:D
        Vitsi, että oli hyvä!!! Maistokohan se spermaa???? Pääskös nyt yrjö? AP? heheheheheh!!

"Spermat suuhun" heh heh!

• kiinnostaa...
        Hauskaa!! ;)))))) kirjoitti:

"Spermat suuhun" heh heh!

Palauttiko se AP sen paidan...ja silitettynä?

• Valakolaane

Ei tuohon oikein muuta voi sanoa, kuin että et varmaankaan ole naisten kanssa koskaan vakavammin seurustellut että intiimiasioihin asti oltais päästy.

Meikälle nuo jutut kyllä tuli tutuksi jo varhaisessa vaiheessa ja ei - kyse ei ollut synnyttäneistä vaan lapsettomista naisista.

Kauan saat haeskella, jos kumppaniksesi haluat valkovuodottoman naisen :D

• ninazxcv

Kyse voi olla myös ihan oikeasta lääketieteellisestä ongelmasta. Tästä on ollut juttua mm. Kaksplus-palstalla....

mulla ihan sama alkoi ekan lapsen synnyttyä, jota kestänyt kohta neljä vuotta!aina sisätutkimuksessa lääkäri toteaa että valkovuotoa runsaasti!se tosiaan lörähtelee housuun!välillä pissalla käydessä alapäästä jää roikkuun kamala lima vana!joka jää paperiin!mitään tulehduksia ei ole löydetty!eikä mitkään lääkkeet auta!se vaan on ja pysyy mun riesana!se on sopuduttava!aina housut märkänä!

Alkuperäisen kirjoittajan kannattaisi kysyä naiselta itseltään. Ja tottahan puhut, että erinäiset vuodot ovat vain osa naisen elämää.

• 19+9
        ninazxcv kirjoitti:

Kyse voi olla myös ihan oikeasta lääketieteellisestä ongelmasta. Tästä on ollut juttua mm. Kaksplus-palstalla....

mulla ihan sama alkoi ekan lapsen synnyttyä, jota kestänyt kohta neljä vuotta!aina sisätutkimuksessa lääkäri toteaa että valkovuotoa runsaasti!se tosiaan lörähtelee housuun!välillä pissalla käydessä alapäästä jää roikkuun kamala lima vana!joka jää paperiin!mitään tulehduksia ei ole löydetty!eikä mitkään lääkkeet auta!se vaan on ja pysyy mun riesana!se on sopuduttava!aina housut märkänä!

Alkuperäisen kirjoittajan kannattaisi kysyä naiselta itseltään. Ja tottahan puhut, että erinäiset vuodot ovat vain osa naisen elämää.

raskaudesta tai synnytyksestä vaan voi alkaa ihan synnyttämättömälläkin naisella. Pikkuhousunsuojat voivat pahentaa valkovuotoa koska ne ärsyttävät limakalvoja. Kannattaa käyttää puuvillaisia pikkuhousuja ja vaihtaa tarvittaessa useammin kuin kerran päivässä. Ei vahvoja pyykinpesu- tai huuhteluaineita.

Aloittaja lienee provoilija tai sitten todellakin kokematon.

• haist
        19+9 kirjoitti:

raskaudesta tai synnytyksestä vaan voi alkaa ihan synnyttämättömälläkin naisella. Pikkuhousunsuojat voivat pahentaa valkovuotoa koska ne ärsyttävät limakalvoja. Kannattaa käyttää puuvillaisia pikkuhousuja ja vaihtaa tarvittaessa useammin kuin kerran päivässä. Ei vahvoja pyykinpesu- tai huuhteluaineita.

Aloittaja lienee provoilija tai sitten todellakin kokematon.

Onkohan aloittajan pää kunnossa kun haistelee jonkun alushousuja???

• ergerger
        haist kirjoitti:

Onkohan aloittajan pää kunnossa kun haistelee jonkun alushousuja???

No suuseksin yhteydessä sitä alapäätä tulee muutenkin haisteltua.

• suuseksionkivaa
        ergerger kirjoitti:

No suuseksin yhteydessä sitä alapäätä tulee muutenkin haisteltua.

harrastaa suuseksiä ennen peseytymistä? Yök.

• wvevfwvfw4

Tämä ei nyt suoranaisesti kuulu tähän ketjuun, mutta itse tapailin seksin merkeissä muutaman kerran yh-äitiä (yhden kolmivuotiaan tytön). Kokeilimme sitten 69-asentoa ja suoraan sanottuna oksensin kun haisi ihan p*skalle. Jotkut naiset eivät osaa edes takapuoltaan pyyhkiä niin tuskin tilanne on sen etupuolen osalta sen erilaisempi. Todettakoot, että tämä jäi viimeiseksi tapaamiseksi.

• yökyökk

Mutta sama pätee miehiinkin.

• puhdas pimppa
        yökyökk kirjoitti:

Mutta sama pätee miehiinkin.

naisilla voi olla tulehduksia ja sen merkkejä, mm ylenpalttista erittelyä alapäästä. Hyvä hygienia, myös mieskumppanin, estää tulehduksia. Ei kannata peseytyä kemmikaalien avulla, puhdas lämmin vesi riittää. Ennen kuukautisia eritystoiminta yleensä kiihtyy.
        Perussivistykseen kuuluu puhtaus ja hyvä hygienia. Samoin hyvään seksiin peseytyminen etu- ja jälkikäteen. Usein miehet kuljettavat tulehduksia esinahan alla ja levittävät niitä naisiin.
        Itse nukun aina ilman alushousuja, koska ilmakylvyt ovat osa hygieniaa. Oma mukavuus lisääntyy , kun pitää intiimipaikat puhtaana.

• siistit pimpat aina!

Mulla nyt on ollut vain siistejä pimuja, joten panee miettiin, eikö yläpää jo kerro vähän alapäästäkin? :D
        Oletko itse törkyturpa?

• 98yityufjhgn

Niin, että joku todella omituinen tapaus sulla on ollut, koska yleensä naiset nyt osaavat pyyhkiä ((jostain syystä se pienestä saakka on juttu) ja peseytyä... Ja tää vimma miehillä jotenkin saada naisen sukuelimet likaisiksi ja haiseviksi on omituinen, koska miehet peseytyy vähemmän, pyyhkii perseensä yleisesti huonommin, ravistaa pahimmillaan eikä pyyhi ja kulli haisee kuselle... No, omituista on vaan tuo tarve jotenkin yrittää ja yrittää aina vaan... Mutta että ok, sulla nyt ois ollut joku tällainen paskalle haiseva... Mikä oiskin aika outoa, että muuten ihan siisti nainen vai..? Mutta, niin miten se sen lapsi liittyy asiaan? Miten se liittyy asiaan, että se on yh-äiti? Ei milläänlailla. Niin, siitä huomaa, että tää on joko jonkun äiti-traumaisen puutteessa viruvan vanhanpojan runkkaustarina, tai teinipojan äitikapinaprovo.

Mutta hienoa, että avauduit ja kerroit tämän todella mielenkiintoisen ja todella: ketjuun suoranaisesti kuulumattoman asian. Sait ehkä sillä taas yhden päivän menemään näillä lääkityksillä: huomenna haet paremmat sitten.

• suihkuunnti

sun logiikalla, älä tee ikinä lapsia... :D :D :D ihan tosissaan, mulla on pari vuotias poika ja en oo kyllä moista huomannut eikä ne paikat mitenkää levähdä synnytyksen seurauksena että moista tapahtuis :D kyllähän se reikä venyy että vauva ulos mahtuu, mutta ihan palautuu ennalleen, mulla ainaki :) mitään erikoisia ongelmia ei oo ollu synnytyksen jälkeen. kyllähän sitä kenen vaan pikkuhousut alkaa tuoksahtaa jos ei vaihda pidempään aikaan. ihan synnyttämättömänkin. valkovuotoa se on ollu, sitä tulee enemmän tai vähemmän kaikilla naisilla ja määrä saattaa riippua kuukautiskierron vaiheistakin.

kysymys kuuluukin, miksi tongit pyykkikoria?! arvelitko kenties likaisten pikkuhousujen tuoksuvat kukkasilta?! haha... nyt on kuitenki kesä ja on ollu kuuma joten ei ihme jos on paikat vähän päässy hautumaan kun hionnut jne...

• 98tiyfjh

Niinpä, hän tonkii pyykkikoria ja haistelee siellä, tutkailee... Joopa, taitaa ollakin melkoinen pikkupervo kyseessä, jolla taitaa olla sukulaisnaisen pikkuhousut tutkailtavana: ei noin tyhmä mitään naista saa kyllä! :D

• weffwnnn

Eikä alkuperäinen kirjottaja ollut tyhjentämässä pyykkikoria ja laittamassa vaatteita pesukoneeseen? Kyse taisi lisäksi olla siitä, että haju oli poikkeuksellisen voimas.

• vrb

Se että sinä et ole huomannut mitään ei tarkoita etteikö se voisi pitää paikkansa.

• se edellinen....
        98tiyfjh kirjoitti:

Niinpä, hän tonkii pyykkikoria ja haistelee siellä, tutkailee... Joopa, taitaa ollakin melkoinen pikkupervo kyseessä, jolla taitaa olla sukulaisnaisen pikkuhousut tutkailtavana: ei noin tyhmä mitään naista saa kyllä! :D

repesin...:D pikkupervo tutkailee :D

• se edellinen......
        vrb kirjoitti:

Se että sinä et ole huomannut mitään ei tarkoita etteikö se voisi pitää paikkansa.

no jos se alapää haisee niin eikai se ny sentään synnytyksestä VOI johtua!!?? kyllä minä ainakin huomaan jos omat pikkarit tuoksahtaa ja niin saattaa jopa joskus käydä, jos vaikkapa lämpimällä säällä istuu farkut jalassa kauan...huoh...eikä se ole epänormaalia :)

• aiheuttanut

tulehduksen ja koska elimistö poistaa kullisi sinne jättämiä bakteereja vuodon mukana niin omia saastojasi haistelit.

• vreve

Nainen oli yh joten saattaa olla aika monen miehen lastit kyseessä. Mars sukupuolitautitesteihin!

• saitko pakit?
        vreve kirjoitti:

Nainen oli yh joten saattaa olla aika monen miehen lastit kyseessä. Mars sukupuolitautitesteihin!

Sinähän sen tiedät.

• hane ja pera

Ei uskois että oot syntynyt vuonna -79, jos nimimerkkisi viittaa siihen.

• vastauksia pojille

Niin, et ole tosiaan kyllä pyykkikoria täytellyt. Eikä taida ihan tuo vuosiluku viitata oikeaan ikääsi. Mutta valaistaan nyt sitten asiaa.

Naisella on oltava valkovuotoa jonkun verran aina, sillä emättimen pitää olla terveenä hieman kostea, ja valkovuotoa esiintyy kuukautiskierron mukaan eri määriä, ovulaation aikaan se saattaa olla paksumpaa ja limaista, samoin ennen kuukautisia, ja määrä saattaa vaihdella. Hormonien vaihtelu vaikuttaa myös. Mutta limakalvojen kuuluu olla pehmeät ja kosteat: silloin ne voivat hyvin.

Pimppi on osa kehoa, kuten miehellä pippelikin. Se siis hikoaa, tottakai, kuten kaikki muutkin paikat. Nivuset hikoaa ja kaikki muukin, se on ihon luonnollista toimintaa ja tapahtuu kaikille.

Kuten valkovuotokin, synnyttämättömillä ja synnyttäneillä. Sitten pikkuhousuihin sitä jää, pikkuhousun suojat suojaisivat housuja, mutta ärsyttävät helposti ihoa ja kuivattavat liikaa limakalvoja, joten niitä ei ole terveellistä käyttää jokapäivä. Siksi ennemmin on hyvä pestä pyykkiä.

Jos naisella on tulehdus, tulee vuotoa huomattavasti enemmän, ja bakteeritulehdus haisee "kalamaiselle", voimakkaalle ja pahalle. Ph-arvojen heittely saattaa aiheuttaa, niitä lääkkeitähän mainostetaan jo tv:ssäkin ja jos se ei auta, saa bakteerivagioosiin hyvät lääkkeet lääkäriltä. Paljon valkovuotoa on siis huomattava määrä, ei läntti pikkuhousuissa. Hiiva aiheuttaa muutakin, kutinaa, turvotusta ja jopa haavaumia, sen nainen kyllä huomaa. Terve valkovuoto voi koostumukseltaan tosiaan hieman vaihtua ja määrältäänkin, mutta ei haise juuri millekään. Terve, puhdas pimppi ei "haise", tuoksuu miedosti ja miellyttää kyllä normaalisti miestä ihan sellaisenaan.

Hautovat housut, huonot elämän tavat ja kaikki mikä vaikuttaa esim. hien ja ihon hajuun, vaikuttaa tietenkin myös emätin nesteisiin. Aivan kuten sperma voi maistua pahalta ja paremmalta; mitä terveellisempi ruokavalio ja liikuntaa, sitä paremmat kaikki nesteet kehossa.

Kuukautiset naisella tietty aiheuttavat hieman imelämpää hajua, hormonin vaihtelut vaikuttavat ihmisillä ominaishajuun jonkun verran koko elämän, mutta sen ei pitäisi olla merkittävää eikä häiritsevää: silloin on aina jotain vialla. Synnytyksen jälkeen voi esiintyä virtsan karkailuakin, ja hormonit heitellä pidempään tavallista enemmän: voi siis olla vuotoja enemmän, tulehdusherkempääkin, ja pikkuhousuissa voi tuoksahtaa virtsa, jos ei olekaan tenaa mukana, eikä saakaan heti paikkoja kuntoon: ne tulevat jumpalla kuntoon kyllä yleensä.

Naiset yleensä kyllä osaavat pyyhkiä, koska pyyhkivät pienestä saakka: se olisi kyllä suositeltavaa miehillekin, sillä pissaa jää pippeliin jos vain ravistelee. Lisäksi käsien pesusta huolehtii paremmin (joskaan ei 100%n hyvin!) myös naiset. Jos pyyhkii pyllyn, olisi hyvä kostuttaa ensimmäinen paperi: kostea paperi on pehmeämpää ja pyyhkii paremmin. Peppureikä ei kärsi ja tulee puhtaampaa jälkeä! Hygieniastaan kannattaa huolehtia, se on kohteliasta tietenkin muita kohtaan, etenkin alapään ja sukuelinten kyseessä ollessa kumppania kohtaan, mutta myös muutenkin: lisäksi se on osa terveyden huoltoa.

Vastaus on kuitenkin, että ei, synnytyksessä ei yleensä paikat kärsi eikä nesteitä valu ulos. Jotain ongelmia saattaa tulla ja paikta tilapäisesti löystyä: yleensä naisen kroppa palautuu 3-6 kk noin pinnallisesti, hormonitasapainoineen ja muineen se voi olla jopa vuoden homma.

• sama kuin äsken

"Vastaus on kuitenkin, että ei, synnytyksessä ei yleensä paikat kärsi eikä nesteitä valu ulos."

Tarkoitin tällä, että vaikka synnytyksessä paikat joutuvat koville, ne eivät yleensä kärsi -> pysyviä tappiota. Eli palautuvat kyllä ja naisen keho on luotu siihen hommaan.
        Nesteitä valuu ulos tietty synnytyksessä, joten tarkennettakoon, että tarkoitin, että ei synnytyksen jälkeen valu välttämättä mitään ihmenesteitä joka paikasta tai tapahdu mitään ihmeellistä. Yleensä ne tosiaan ovat tilapäisiä ongelmia ja keho palautuu hyvin.

Ja lisättäköön sekin, että kuten kaikkien kehon osien, myös pimpin ulkonäkö muuttuu iän ja elämän tapahtumien myötä. Se on luonnollista ja ihan jees. Älä siitä murehdi.

• geetahw
        sama kuin äsken kirjoitti:

"Vastaus on kuitenkin, että ei, synnytyksessä ei yleensä paikat kärsi eikä nesteitä valu ulos."

Tarkoitin tällä, että vaikka synnytyksessä paikat joutuvat koville, ne eivät yleensä kärsi -> pysyviä tappiota. Eli palautuvat kyllä ja naisen keho on luotu siihen hommaan.
        Nesteitä valuu ulos tietty synnytyksessä, joten tarkennettakoon, että tarkoitin, että ei synnytyksen jälkeen valu välttämättä mitään ihmenesteitä joka paikasta tai tapahdu mitään ihmeellistä. Yleensä ne tosiaan ovat tilapäisiä ongelmia ja keho palautuu hyvin.

Ja lisättäköön sekin, että kuten kaikkien kehon osien, myös pimpin ulkonäkö muuttuu iän ja elämän tapahtumien myötä. Se on luonnollista ja ihan jees. Älä siitä murehdi.

Kyllä vain aika monella naisella ne raskauskilot jäävät kummasti kummittelemaan:)

• ihmeellistä on??? :O
        geetahw kirjoitti:

Kyllä vain aika monella naisella ne raskauskilot jäävät kummasti kummittelemaan:)

Se se on kummallisempaa, että myös miehille ne kertyy, vaikka eivät ole edes raskaana, vaan raskaana olevan näköisiä mahareppunsa kanssa????? :O

• syntyy siitä
        geetahw kirjoitti:

masennuksesta kun tajuaa antaneensa jollekin ällötykselle pesää ja vielä lisääntyneen sen kanssa jossain pidemmässä mielen häiriössä.

• pokspoks näin!
        syntyy siitä kirjoitti:

masennuksesta kun tajuaa antaneensa jollekin ällötykselle pesää ja vielä lisääntyneen sen kanssa jossain pidemmässä mielen häiriössä.

Juuripa näin!
        Huomaan myös kilojen lähteneen, kun panin ällötyksen menemään...
        Kummallista on tosiaan elämä! ;))))

• Jippojii
        pokspoks näin! kirjoitti:

Juuripa näin!
        Huomaan myös kilojen lähteneen, kun panin ällötyksen menemään...
        Kummallista on tosiaan elämä! ;))))

Mulla lähti n15-20kg kun pistin äijän pihalle! Tsemppii!

• Hyvä me!!
        Jippojii kirjoitti:

Mulla lähti n15-20kg kun pistin äijän pihalle! Tsemppii!

Näin se meillä tyttöillä menee! :)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2756
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2724
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2390
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1953
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      358
      1279
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1249
    Aihe