Parta in vai out?

flasher_01

Miten tuo parta miehillä on naisten mielestä? hyvä vai huono?

50

4360

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeespoxpox

      Parta on erittäinkin hyvä,kunhan on siisti.

    • toisille sopii

      Se riippuu. Siististi trimmattu ja päivittäin huoliteltu parta komistaa tiettyjä miehiä. Rehottava "p*llunkarvaparta taas karkoittaa viimeisetkin naispuoliset näköpiiristä. Toisille parta sopii, toisille ei.

      • kölervu

        Mitä vikaa pillunkarva parrassa. Muodosta pidetään puhtaana ja hyvälle tuoksahtavana. Tekee aina mieli antaa pusu tai lipaisu kun näkee tungoksessa.


      • Karvapartainen mies

        ainakin biseksuaalinaisia.


      • Anonyymi
        kölervu kirjoitti:

        Mitä vikaa pillunkarva parrassa. Muodosta pidetään puhtaana ja hyvälle tuoksahtavana. Tekee aina mieli antaa pusu tai lipaisu kun näkee tungoksessa.

        Sama vika kuin karvaisessa pillussa.


    • gdfgdfg
    • än91

      hyvä hyvä hyvä

    • Eiparralla

      Yök, ei partaa. Onneksi omalla miehellä ei edes kasva...

    • In In

      Hyvin hoidettu parta on kaunis.

    • -----

      Sänki voi olla ihan jees ja yleensä se onkin parempi kuin kunnon rehottava parta. Joillekin parta sopii hyvin ja mikäs siinä. Ei hyvin hoidettu parta mua haittaa, mutta joku rehottava risuparta tyyliin Jouni Hynynen on kammottava.

    • yks_tyttönen_vain

      Parta ei oo hyvännäkönen, mutta kuten joku muukin mainitsi, niin parransänki kyllä on... (;

      • inhoon partaa

        Parta ja parransänki ehdoton OUT...en lähde edes tanssimaan jos partajyyrät hakee...epäsiistin näköisiä...


      • meini_
        inhoon partaa kirjoitti:

        Parta ja parransänki ehdoton OUT...en lähde edes tanssimaan jos partajyyrät hakee...epäsiistin näköisiä...

        riippuu kyllä ihan täysin miehestä - on miehiä joille ei sovi mikään väliltä sänki ja joulupukki

        sitten on miehiä joille sopii melkein millainen vain parta, sitten on niitä joille sopii jonkinlainen parta

        itelläni on paha heikkous miehiin joilla on sellainen tupsu :D
        siis tyyliin tämä http://suosikki.fi/s/mediagallery/98a68b22-506d-4a67-89f9-cc794f7beda4.jpg


      • faktaaa
        meini_ kirjoitti:

        riippuu kyllä ihan täysin miehestä - on miehiä joille ei sovi mikään väliltä sänki ja joulupukki

        sitten on miehiä joille sopii melkein millainen vain parta, sitten on niitä joille sopii jonkinlainen parta

        itelläni on paha heikkous miehiin joilla on sellainen tupsu :D
        siis tyyliin tämä http://suosikki.fi/s/mediagallery/98a68b22-506d-4a67-89f9-cc794f7beda4.jpg

        Hyvin hoidettu, lyhyt parta & viikset on hyvännäköistä jo kypsemmällä ( 30v miehellä) mutta pelkät viikset vanhentavat keski-ikäistyvää miestä ihan törkeästi ja luovat hintahtavan vaikutelman.


      • deft
        meini_ kirjoitti:

        riippuu kyllä ihan täysin miehestä - on miehiä joille ei sovi mikään väliltä sänki ja joulupukki

        sitten on miehiä joille sopii melkein millainen vain parta, sitten on niitä joille sopii jonkinlainen parta

        itelläni on paha heikkous miehiin joilla on sellainen tupsu :D
        siis tyyliin tämä http://suosikki.fi/s/mediagallery/98a68b22-506d-4a67-89f9-cc794f7beda4.jpg

        Vai että ihan heikkous :D

        Kyllähän nuo tiedetään.
        Mua ärsyttää aivan jumalattomasti, kun omien naamakarvojen väritys ei ole musta. Se kun olisi ainut oikea väri hyvin hoidetulle parralle.


    • hhn

      lyhyt ja siisti sänki on hyvä, parta sopii harvoille.

    • maijuk

      Sanotaan nyt vaikka näin, että mielestäni sellaisille oikein kapeakasvoisille ja / tai maitoisille siloposkisille poikasille ei oikein sovi minkäänlainen parta tai sänki, mutta sensijaan jos miehessä on vähän särmää tai on vaan miehekkäämpi muutenkin, niin sänki ja lyhyt parta tuo useimmiten ihan kivaa säpinää ulkonäköön, mutta tämä ei koske risupartaa, se käy tosi harvoille. Tai ei oikein kenellekään.

    • ....................

      tykkään parrakkaista miehistä. En tiedä mikä siinä vetää puoleensa, mutta usein tunnen vetoa juuri partamiehiin.

    • .................

      Itse en pitänyt parrasta miehellä. Mutta parrakas mies sitten osottautui omaksi ihannemiehekseni. Ja nykyäänhän en edes tahtoisi, että parran mies ajaisi pois.

      Partojakin toki kaikenlaisia, mutta kyllähän noi makuasiat vaihtelee. Ja itse ainakin olen huomannut sen, että tollasen ulkonäölliset pikkuseikat kyllä muuttuu kummasti ihan sillä perusteella, miltä se ihannemies sattuu näyttämään.

      Esimerkkeinä karvaisuus ja parta, kummastakaan en ennen välittänyt, mutta ei se estä kiinnostumista miehestä ja sitten kun sen miehen kanssa on, niin noi pikku yksityiskohdat voikin muuttua mieleiseksi vain sen perusteella, kun juuri sillä miehellä ne ovat. Eli sinuna en huolehtisi parrasta nyt hirveämmin. Vaikka sulla olisi parta, niin ei partamyönteiset välttämättä innostu eikä se välttämättä karkoita niitä parrasta pitämättömiä. Jos itse tykkäät parrasta niin pidä. Jos et niin älä.

    • 11+11

      Olen myös mietinyt tuota partajutua. Ainakin itselläni parta, ja nimenomaan hyvin hoidettu leukaparta, mitä tuossa kesällä kokeilin, vaikutti myönteisesti, se tekee minusta miehekkäämmän näköisen, ilman sitä olen turhankin babyface.
      Ja eräässä kesätapahtumassa sain oikeastaan ällistyttävän paljon huomiota naisilta, en tiedä sitten johtuiko parrasta vai vaatteista, olin niihinkin panostanut huolella, vaikea sanoa, olisinko saanut samanlaista huomiota ilman partaa

    • ........

      Siisti parta on ehdottomasti IN.

      • satu46

        Joillekkin sopii, joillekkin ei, riipuu ulkonäöstä ja tyylistä.


      • sanokaa nyt
        satu46 kirjoitti:

        Joillekkin sopii, joillekkin ei, riipuu ulkonäöstä ja tyylistä.

        onko naiset siis näin????????????
        1.kalju ajeltu leuka
        sänki
        3 parta
        viikset


      • Mies22vkl
        sanokaa nyt kirjoitti:

        onko naiset siis näin????????????
        1.kalju ajeltu leuka
        sänki
        3 parta
        viikset

        Näin miehenäkin voin sanoa, että pelkät viikset ovat aivan kamalat. Sen sijaan jos on parta ja viikset molemmat sellaisena yhtenäisenä hässäkkänä niin voi olla ihan hyvännäköinen jos sopii kasvoihin ja on lyhyt ja siisti.


      • nainenhkli
        sanokaa nyt kirjoitti:

        onko naiset siis näin????????????
        1.kalju ajeltu leuka
        sänki
        3 parta
        viikset

        tuosta voi saadakaan kun ei meitä naisia ole tehty samasta muotista.

        Tässä sulle:

        Toiset tykkää, toiset ei.

        Katso siis itse peilistä tai kysy kavereilta, mikä sopii sulle paremmin. Itse tykkään parroista ja parrattomista, mutta en yhtään babyfeisseistä.

        Miehen pitää olla mies. Ja tämä on minun mielipiteeni.


    • kerroinpanytsitten

      Tumma sänki on paras, siisti partakin käy ja viikset. Vaaleille harvoin parta sopii... tummilla miehillä oikein hyvä :P

    • Parta saa plussaa minulta. Omalla miehelläni on parta, ja vaikka se kutittaa ja pistelee, rakastan sitä.

    • kyllä!

      Nuorempana pidin siloposkista, mutta nykyisin olen ihan heikkona partoihin. Sänki tai pidempi, aivan ihana! Mutta siisti kuitenkin, eikä mikään risuparta.

    • *****************

      parta on hyvä jos se miehelle sopii. pukinparta on siistinä ihana. tai sellainen mikä kasvaa leukapieliä pitkin. tai letitetty.

    • 20

      Joihinkin naamoihin parta sopii, joihinkin taas ei. Siisti, lyhyehkö parta tai parrantynkä on hyvällä naamanrakenteella toimiva kokonaisuus kunhan se ei ole mikään pikku tupsu leuassa siis. Sanoisin, että jo yli viisi senttiä pidempi parta alkaa menemään "tervemenoa, ei tarvitse tulla enää uudelleen" - listan puolelle.

      • ghvjk

        Veijo Hietalalla on seksikäs parta! BUAHAHAA!!


    • Clean shaven

      Itse olen sen verran vaalea mies jolle parta ei kasva kuin "väärän värisinä" haituvina. Täten ei oikein esimerkiksi joku sänkikään tee vaikutusta.

      Pukinpartaa on ehdoteltu koska nähtävästi Suomessa siloposki mies ei ole sexy ellei omaa mahtavia leukaperiä.
      Vähän vain typerää ihan naisten vuoksi alkaa partaa kasvattamaan.

      Sellaisia hupsuja pinnallisia toiveita naisilla on muitakin...

    • Jazmine.

      Ite oon partafani. Miehellä pitää olla vähintään Jussi Miedon tapainen pitkä parta, Esko valtaoja on jees! Mikko Koukilla on lupaava alku, kasvattais sen parran vaan pidemmäs!

      Mies ilman pitkää partaa on kuin ämmä.

    • se tykkää kans...

      MUN parta on aivan ihana.

      • kokenut..

        eikä partakarvat pistele ikävästi toisessa päässä (poslari=)


    • n_32_

      siisti, lyhyt parta on must!

    • ommoomm
      • xx

        siisti sänki sopii kyllä, resuparta ei!


    • beksbert

      Itselläni on leukaparta. Sellainen siisti, suhteellisen lyhyt eli alle sentin. Tykkään ite kovasti parrastani, tekee olemuksen jotenkin vähän särmikkäämmäksi ja vanhemman näköseksi kun en nyt kovin vanha ole kuin vasta reilu parikymppinen. Naisetkin on tykänny, ainaki vähän itseäni vanhemmat syttyy kun luulevat vanhemmaksi kuin todellisuudessa olen :P Noo sittenpä he jäätyvät kun keron totuuden. Omanikäiset ja nuoremmat ehkä vähän vierastavat. Pitävät vissiin jo liian aikuisena heille että eivät edes yritä silmäpeliä tai muuta. Pitää varmaan ryhtyä taas siloposkeksi.

    • Anonyymi

      Voimakas isossa osassa naamaa oleva parrankasvu.. miehellä on vahva seksin tarve.. usein, joka pv ainakin..
      No sit heikko kasvusto niin ehkä kerran viikossa riittää...

      • Anonyymi

        Kyllä minulla parta kasvaa mutta en minä silti jatkuvasti halua. Enemmän minua kiinnostaa onko naisella sydäntä ja mieltä kohdata minut ihmisenä.

        Jos on niin sitten seksikin toimii. Jos ei niin oven varmaan löytää ilman neuvomista.


    • Anonyymi

      Nuorilla miehillä yleistynyt tämä taliban muoti,ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Jos tarvii kysellä nii älä kasvata

      • Anonyymi

        Umpiparta kevennyksillä is Best, ku ei oo punainen.


    • Anonyymi

      Jos haluat pitää partaa silloin pidät partaa, ei siinä naisten mielipiteitä kysellä. Seura löytää sinut jos on löytääkseen ja tällä tavalla löydät naisen joka kiinnostuu sinusta sensijaan että alat turhalle ja jopa vahingolliselle "kaikkien miellyttämisen" linjalle tai johonkin ihmeelliseen peliin jossa et uskalla olla itsesi siinä muodossa missä haluat olla.

      Kysy asiaa itseltäsi. Älä muilta.

    • Anonyymi

      Huono. Samoin kamalat kalapuikkoviikset, jotka ovat nykyisin etenkin nuorilla ihmisillä suosittuja.

    • Anonyymi

      Parrattomista miehistä pitävät naiset ovat pedofiilejä. Ei ole luonnollista, että aikuinen mies näyttää lapselta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe