1. Minkälainen ihminen käyttää vaatteista sanaa ryysy tai rääsy? Käytätkö sinä?
2. Mietitkö paljon sitä mitä laitat päällesi kun lähdet ovesta ulos?
3. Mikä on "vähimmäisvaatimus" vaatteiden suhteen tyttö/poikaystävästäsi miten hän pukeutuu tai mitä vaatteita omistaa?
4. Mitä vaatteita et halua nähdä tyttö/poikaystävälläsi?
5. Mitkä ovat mielivaatteitasi yleensä tyttö/poikaystävälläsi? Kuvaile joku mielestäsi hyvin pukeutunut nainen/mies, jonka olet nähnyt ja joka herätti myönteisen huomiosi.
Ryysyt ja rääsyt
4
256
Vastaukset
1. Käytän joskus myös laajempia, kuten hynttyyt, rytkyt, kuteet, kledjut jne... rääsyistä puhun harvemmin, ryysyistä aika useasti. Etenkin kun kamat jää lattialle, niistä tulee ryysyjä : )
2. En paljon mieti, mutta jonkun verran aina. Siinä tasapainottelen.
3. Eipä asia mulle kuuluu millään vertaa, kiva jos viihtyy ja yleisasu on muitakin viehättävä.
4. Ehkäpä sellaisia, mitä ei oikein enää vaatteiksi tunnista. Epämääräisiä tai hyvin räikeitä huutomerkkejä.
5. Mukavat vaatteet, joissa itsekin tykkäisin olla, ehkä farkut.Joillekin sopii paidat, neuleet, hyvinistuva puku. Sellaisia.
Naisten vaatetuksessa mua kiehtoo sellainen elegantti ilmavuus ja eiyliampuva koristeellisuus, mikä on viettelevää ja naisellista. Hyvinpukeutuvia naisia nähdessä tulee hyvälle mielelle : ) Ja miehet, silloinkun mies näyttää hyvälle, se vaan näyttää... Pukeutuminen harvemmin on silloin se juttu. Kun asu saa miehestä yliotteen, lopputulema on helposti korni, ei enää kutsuvan mielenkiintoinen.pukeutumisesta just toi "elegantti ilmavuus ja eiyliampuva koristeellisuus" oli just niinku itse ajattelen. En olis osannut varmaan pukea tota sanoiksi :)
1. Minkälainen ihminen käyttää vaatteista sanaa ryysy tai rääsy? Noh, aika monet miehet käyttää joo. Sellainen mies, joka ei niin välitä vaatteista, vaan ne ovat välttämätön paha:P Itsestä on kyllä kiva, jos mies on kiinnostunut edes vähän vaatteista, mutta harva on:)Käytätkö sinä? En käytä.
2. Mietitkö paljon sitä mitä laitat päällesi kun lähdet ovesta ulos? Kyllä mä tykkään ajatella vaatteita ja monia muitakin visuaalisia juttuja, sisustusta yms. En silti ole mikään tiptop, enkä varsinkaan mikään ladylike, niinku joku täällä luuli :'D
3. Mikä on "vähimmäisvaatimus" vaatteiden suhteen tyttö/poikaystävästäsi miten hän pukeutuu tai mitä vaatteita omistaa? Musta on aika kiva, jos mies omistaisi vähintään yhden (tumman)puvun, jota käyttäisi häissä ja hautajaisissa.
4. Mitä vaatteita et halua nähdä tyttö/poikaystävälläsi? Tamperetukka- tyyli ei kolahda: Tamperetukka eli pitkä takatukka (vaikka olis kuinka taas muotia) kirjavat salihousut, sellanen painijan toppi? ja useat paksut kultakäädyt kaulassa
5. Mitkä ovat mielivaatteitasi yleensä tyttö/poikaystävälläsi? Kuvaile joku mielestäsi hyvin pukeutunut nainen/mies, jonka olet nähnyt ja joka herätti myönteisen huomiosi. Farkut ja yksvärinen t-paita, villapaita tai kauluspaita on hyviä perusvaatteita. Pikkutakki, jos sopii olemukseen on myös plussaa. Mä näin tässä lähiaikoina minusta kivasti pukeutuneen katusoittajan. Sillä oli kuluneet farkut, valkoinen (pellava?) kauluspaita ja miesten varvastossut. Näytti yhtä aikaa tyylikkäältä ja rennolta.1. Tavallinen ihminen? Arkinen ihminen? Itse käytän noiden toisinaan sanaa riepu.
2. Enpä ihmeemmin, mietin sitä jo ennen ulostautumista. Vaatteet tilanteen mukaan.
3. Vähimmäisvaatimus on se että ylipäänsä käyttää vaatteita, muuten saa pukeutua oman makunsa mukaan. En minä sen ihmisen vaatteisiin ole ihastunut...
4. Tyttöystävällä pissisluokan vaatetus on sellainen, mitä saattaisin kommentoida, tiedäthän, vesirajan yläpuolelle loppuva minihame jne.
5. EOS, onhan näitä, eri ihmisillä hyvinkin erilaiset vaatteet ovat pistäneet silmään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241