Exelin kävelysauvojen kotisivu?

Exel kotisivu?

Yritin googlettaa ihan tosissani Exelin kävelysauvoista tietoja, päädyin aina kauppiaitten sivuille.
Mikä on oikea osoite valmistajan sellaiselle sivulle, missä niitä sauvoja esiteltäisiin. Kauppiaitten sivuilla kun on vaan ne sauvatiedot joita he myyvat.
Olen ymmärtänyt, että www.exelsports.net liittyisi jotenkin asiaan, mutta apua tuosta ei ollut.
(Onko koko yritys poistumassa?)
Ilmeisesti sauvoja valmimstavat nykyään alihankkijat.

8

4683

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parsakaalikävelijä

Ihan samaa yritin minäkin. Exel myi kävelysauva- ym. osastonsa Karhusprotsille, joka myi ne edelleen jollekin jenkkifirmalle.

Valmistetaanko Suomessa enää lainkaan kävelysauvoja? Löytyykö jonkun toisen valmistajan sivuja, joissa voisi tutustua mallistoon?

• Mittumari

Hei, löytyykö Exel-sauvoille kestäviä asfalttitossuja? Joudun kävelemään osin asfaltilla osin hiekkatiellä ja ostamani "isot" asfalttitossut kestivät erittäin lyhyen ajan. Niiden "kaulus" tai "sukka" tai mikä lienee oikea nimitys, halkeaa ja sen jälkeen tossut eivät pysy sauvassa. Seuraavaksi ostin Gymstick-nimiset tossut, mutta niiden käyttäminen em. teillä on hankalaa, koska hiekkatiellä ne on pakko pitää väärässä "hiihtäjän" asennossa. Ajattelin antaa palautetta Exel-firmalle, mutta nyt näin, että Exelit eivät olekaan enää suomalaisvalmisteisia.

Mittumari

• Waka Wanha

Sauvakävely ei ole asfalttilaji vaan VAIN JA AINOASTAAN SORAPOHJAISILLE ALUSTOILLE.

Sen vuoksi niissä on piikki joka porautuu maahan ja antaa riittävän pidon.

• Waka Wanha

Viesti exel-markkinoinnille:

Saatanan tunarit!

Onko kukaan teistä vähä-älyisistä itse kävellyt ohjeistamanne pituisilla sauvoila.

Aivan järkyttävän liian lyhyitä sauvoja myydään tietämättömille tomppeleiile jotka eivät itse osaa ajatella mitä sillä sauvalla pitäisi tehdä.

Vastaan tulee päivittäin näitä sauvoja edellään työntäviä köpöttelijöitä, joita tekisi mieli ravistaa oikein kunnolla, että herää.

Kun sauva on liian lyhyt ei sitä voi käyttää siihen mihin se on tarkoitettu, työntämään kävelijää eteenpäin.

Yli 80-kymppisillä se tietysti käy kaatumisen estioon, mutta muiile ei.

• 50km viikossa

184 cm mieskuntoilija liikkuu 125cm.llä sauvoilla. Ohjeet/kertoimen sain armeijan liikuntaupseerilta.

• Waka Wanha

Siinä syy: Et ajattele itse, vaan noudatat jonkin vähä-älyisen neuvoja joka eit itsekään ole ajatellut!

T. Waka Wanha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1696
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1171
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe