yksinäisiä ihmisiä hirveesti

chatchat

Vuoden oon ollu sinkkuna ja sinä aikana tutustunu aika paljonkin chat-maailmaan ja deittipalstoihin. Sen kautta tullukin tutustuttua jonkinverran ihmisiin siis chattailen ja postitellen. Pääosin naisiin. Jonkin verran oon tavannu livenäkin ja saanu ystäviä vastakkaisista sukupuolista.

Sen huomioon oon vaan ton kaiken kautta tehnyt, että täällä on hirveesti yksinäisiä ihmisiä. Siis niitä joiden elämänsisältö arkisin on pääosin sitä, että töihin päiväksi ja illalla ollaan yksin kotona. Pääosin päivään kuuluu siis työ, kauppa, kulkuvälineet, ruoka, tv ja telkkari. Joillakin myös liikunta, mutta sekin useasti jotain yksinäistä kuten lenkkeilyä.

Suuuri(n) syy siis siihen kumppaniin etsintään on se tylsä yksinäisyys. Mutta mikä siinä on, että ei enää jakseta liittyä kaikenmaailman seuroihin, yhdistyksiin, järjestöihin, kursseille, vapaaehtoistyöhön, seurapiireihin, kerhoihin ym. Onko syynä suomalainen ujous vai viekö työ vaan yksinkertaisesti kaikki mehut ettei jaksa arki-iltaisin tehdä muuta kuin kökkiä omassa pienessä boxissa.

Viikonloppuisin sitten uskalletaan ulos baareihin alkoholin voimalla, mutta eihän siitä seuraa kuin sunnuntaiksi krapula ja taas kalsareissa vaeltaminen kotonaan.

4

1030

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousa

En tiedä kauan olet seurustellut ennen sinkkuiluasi, mutta yritä asennoitua niin, että olet nyt sinkku ja teet mitä lystää. Pitkän seurustelusuhteen jälkeen saattaa tulla elettyä varovaisesti. Alitajunta kieltää tottumuksesta kaikki asiat jotka olisivat olleet seurustelusuhteessa täysin asiattomia.

Parasta sinkkuilussa on mahdollisuus sponttaaneihin vetoihin. Soita vaikka jollekkin vanhalle kavereille tai chat-tutulle joka asuu eri kaupungissa ja kysy että voitko mennä sinne viettämään vappua. Tutustut uusiin ihmisiin tai tapaat vanhoja tuttuja tai molempia.

Pian ymmärrät että mikä arvo sillä on, kun lähdet kotoa niin lyöt oven perässäsi kiinni ja voit olla kenellekkään ilmoittamatta vaikka viikon pois (ellei työt velvoita) eikä kukaan kysele perääsi tai vaadi selitystä.

Itselleni on tulossa vieraalta paikkakunnalta tyttö (chat-tuttu) vieraaksi vapun ajaksi. Jännittää ja paljonkin. Siitä taas tulee uusi seikkailu - hyppy tuntemattomaan - merkintöjä päiväkirjaan.... :)

Kivaa tulee varmasti olemaan, mutta mitään vakavaa ei synny, eikä ole tarkoituskaan, koska...

...sinkkuilu on parasta

• HuppuLuuranko

Eräs kohta pisti väkisinkin silmään tekstistäsi...*pohdintaa*

Sinua lainatakseni :"....ja voit olla kenellekkään ilmoittamatta vaikka viikon pois (ellei työt velvoita) eikä kukaan kysele perääsi tai vaadi selitystä. " ...eli toisin sanoen kukaan ei edes huomaa poissaoloasi...aivan kun sinua ei olisi olemassakaan...mitäs mukavaa siinä muka on?

• Sinkkuna olen vapaa
        HuppuLuuranko kirjoitti:

Eräs kohta pisti väkisinkin silmään tekstistäsi...*pohdintaa*

Sinua lainatakseni :"....ja voit olla kenellekkään ilmoittamatta vaikka viikon pois (ellei työt velvoita) eikä kukaan kysele perääsi tai vaadi selitystä. " ...eli toisin sanoen kukaan ei edes huomaa poissaoloasi...aivan kun sinua ei olisi olemassakaan...mitäs mukavaa siinä muka on?

Tämä on sellainen juttu josta joko pitää tai ei.
        Itsestäni tuntuu hyvältä kun on vapaa muista ihmisistä.
        Vapaus tuntuu hyvältä kun on ollut riittävän monta vuotta tiiviissä suhteessa. Itselläni riitti 15 vuotta siihen että olen nyt ollut jo toista vuotta onnellisesti uusiosinkkuna.

• Unto

Tottakai sitä liittyy johonkin yhditykseen tai seuraan, jos vain on jokin sellainen harrastus, jota kohtaan tuntee intohimoa.

Suurin osa ihmisistä kuitenkin on tyyppiä "harrastan leffoissa käymistä, lenkkeilyä, lukemista ja matkailua." Eli ei mitään ihme intohimoja, vaan tavallisen mukavaa pikku puuhastelua. Ei kuitenkaan niin mukavaa, että viitsisi niiden ympärille jotain harrastepiiriä rakentaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe