Heippa!
Asuessani kotipaikkakunnallani kävin pari vuotta laulutunneilla, mutta lopetin rakkaan harrastuksen muutettuani pk-seudulle vuosi sitten. Yritin päästä tänä vuonna työväenopiston laulutunneille, mutta eipä tärpännyt, hakijoita kun oli muutama muukin. Haluaisin kovasti kehittää ääntäni ja saada esiintymiskokemusta, vaikka en ammattilaulajaksi tähtääkään. Onko kenelläkään vinkkejä, mistä laulutunteja kannattaisi kysellä? Tuntien tulisi olla suhteellisen edullisia, sillä olen päätoiminen opiskelija. Yhteydenotot voi jättää tänne.
Laulutunteja Hki/Espoo/Vantaa -akselilta?
tanzzu
1
654
Vastaukset 1
- laululinttunenn
Hei!
Ota yhteyttä äitiini, hän on klassisen oopperalaulun pedagogi ja mielellään antaisi sinulle laulutunteja edullisesti. Kirjoita hänelle sähköpostia jos kiinnostut ottamaan tunteja (ne pidettäisiin Sibelius-Akatemian tiloissa) [email protected]
Hyvää syksyä ja toivottovasti tärppää nyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52880
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik30525Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 72441
- 33425
- 37416