Lyödäänkö vetoa

Ettei tuo galleriamuutos toimi vielä huomennakaan.

22

356

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvetin pitkä kahvitunti ja minä juon teetä!

• tilulilulei..

eipä siinnä mittään, koska nyt se nimimerkki sitten jää käytöstä mulla ainaskin pois :) Hyvä etappi.

-Bns-

• .,.,.,.,.,.,.,.

on nimeltään veto ja edelleen te haluatte lyödä vanhaa tummaa miestä.
      sen sukunimi ei edelleenkään ole ravistus vaik joku haluaakin sen vääntää siihen.

• kjhlkihl

Ei tosiaankaan kiinnosta, koskei asia edes liity minuun. En ole tämän saitin jäsen, enkä liittyisikään, lähinnä sinun tyyppistesi palstakävijöiden vuoksi. Nimimerkkis jutut on ihan pimeitä.

• vielä päivää jäljellä, mutta mikäli vanhat merkit paikkansa pitää, niin et ihan väärässäkään ole...

• tonou

Siis mikä galleriamuutos? Täällä on vähän huonolla tolalla toi tiedotuspolitiikka.

• tonou

Siis pitääkö tässä taas perustaa jokin helvetin galleria? Ei kiits.

Kiits infosta.

• .

• tonou
        xena-183 kirjoitti:

.

Mähän siis kato käsitän ilman linkkejäkin.

(naurua)

• Että se on näinkin kauan jo ollut pois käytöstä. Eikös tätä leikkiä ole leikitty koko kesä jo??

Noh, löysin jostain kuvan uudesta gallerianäkymästä ja oli surkea. Ihan hirveä suoraan sanottuna. Facebookista nyysitty uutisvirta ja tilapäivitykset ja kaikkee muutakin sontaa siellä.

On siis entistäkin surkeempi ja hirveempi.

Edelleen kaipaan sitä 4:n vuoden takaista infosivua. Se oli paras.

• Pito, Olympia ja Record kolme muuta.........että mitä me sillä perunamuusimäärällä tekisimme??
      Pelkkää muusia S24 jo muutenkin on.....minunkin galleria jäähyllä jo kolme vuotta monte-vainaan vuoksi

• Eipä toimi.

• Galioleo Galilei

.

• B-L....

Nyt ei pysty edes kirjautumaan sisään.
      Epäilen että siellä viestien puolella saattaisi olla minulle ainakin yksi lukematon posti ja ne tietysti hukkaavat senkin tuossa päivittelyssään.

B-L (ärtyneenä)

• liekö tulee parempi mitä vanha.

• paljo huonompi.

• 12

Tänään ollaan taas betavaiheessa. Se oli vain maistiaista tulevasta, hetkellinen toiminta.

• Toiminta siis yhtä luotetava, mitä Seiskan julkkisjuorujen todellisuus. Hopoti hoi!

• 12

Aivan, aivan nyt ollaan betavaiheessa KUTEN ÄSKEN KIRJOITIN SENKIN KÄNNIKALA.
        Remppaa pääsi sen aikaa.

• 12 kirjoitti:

Aivan, aivan nyt ollaan betavaiheessa KUTEN ÄSKEN KIRJOITIN SENKIN KÄNNIKALA.
        Remppaa pääsi sen aikaa.

ensin tulee Beta-versio, se tiedetiin ennen mainontaasi.

Beta versiosta huolimatta, kuuluu toimia ainakin S24 keskustelu-palstat. Eikä tiltata kuten eilisehtoolla kävi.

• perkele

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      627
      1332
    2. 96
      1118
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      190
      842
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      312
      791
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      215
      733
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      693
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      661
    8. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      224
      614
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      610
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      551
    Aihe