Ettei tuo galleriamuutos toimi vielä huomennakaan.
Lyödäänkö vetoa
22
356
Vastaukset
helvetin pitkä kahvitunti ja minä juon teetä!
- tilulilulei..
eipä siinnä mittään, koska nyt se nimimerkki sitten jää käytöstä mulla ainaskin pois :) Hyvä etappi.
-Bns- - .,.,.,.,.,.,.,.
on nimeltään veto ja edelleen te haluatte lyödä vanhaa tummaa miestä.
sen sukunimi ei edelleenkään ole ravistus vaik joku haluaakin sen vääntää siihen. - kjhlkihl
Ei tosiaankaan kiinnosta, koskei asia edes liity minuun. En ole tämän saitin jäsen, enkä liittyisikään, lähinnä sinun tyyppistesi palstakävijöiden vuoksi. Nimimerkkis jutut on ihan pimeitä.
vielä päivää jäljellä, mutta mikäli vanhat merkit paikkansa pitää, niin et ihan väärässäkään ole...
- tonou
Siis mikä galleriamuutos? Täällä on vähän huonolla tolalla toi tiedotuspolitiikka.
- tonou
Siis pitääkö tässä taas perustaa jokin helvetin galleria? Ei kiits.
Kiits infosta. - tonou
xena-183 kirjoitti:
.
Mähän siis kato käsitän ilman linkkejäkin.
(naurua)
Että se on näinkin kauan jo ollut pois käytöstä. Eikös tätä leikkiä ole leikitty koko kesä jo??
Noh, löysin jostain kuvan uudesta gallerianäkymästä ja oli surkea. Ihan hirveä suoraan sanottuna. Facebookista nyysitty uutisvirta ja tilapäivitykset ja kaikkee muutakin sontaa siellä.
On siis entistäkin surkeempi ja hirveempi.
Edelleen kaipaan sitä 4:n vuoden takaista infosivua. Se oli paras.sillä olen 111 % samaa mieltä Papun kanssa.
Tuleva gallerianäkymä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9282581
Minua ei nyt hirveästi kiinnosta keiden kanssa S24:n kaveri(t) solmii ystävyyssuhteita.
Pito, Olympia ja Record kolme muuta.........että mitä me sillä perunamuusimäärällä tekisimme??
Pelkkää muusia S24 jo muutenkin on.....minunkin galleria jäähyllä jo kolme vuotta monte-vainaan vuoksiEipä toimi.
- Galioleo Galilei
.
- B-L....
Nyt ei pysty edes kirjautumaan sisään.
Epäilen että siellä viestien puolella saattaisi olla minulle ainakin yksi lukematon posti ja ne tietysti hukkaavat senkin tuossa päivittelyssään.
B-L (ärtyneenä) liekö tulee parempi mitä vanha.
- 12
Tänään ollaan taas betavaiheessa. Se oli vain maistiaista tulevasta, hetkellinen toiminta.
Toiminta siis yhtä luotetava, mitä Seiskan julkkisjuorujen todellisuus. Hopoti hoi!
- 12
Aivan, aivan nyt ollaan betavaiheessa KUTEN ÄSKEN KIRJOITIN SENKIN KÄNNIKALA.
Remppaa pääsi sen aikaa. 12 kirjoitti:
Aivan, aivan nyt ollaan betavaiheessa KUTEN ÄSKEN KIRJOITIN SENKIN KÄNNIKALA.
Remppaa pääsi sen aikaa.ensin tulee Beta-versio, se tiedetiin ennen mainontaasi.
Beta versiosta huolimatta, kuuluu toimia ainakin S24 keskustelu-palstat. Eikä tiltata kuten eilisehtoolla kävi.
perkele
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
