Osaako joku sanoa mitä kautta olisi järkevintä myydä uinnin vapaalippuja (voimassaoloaika 2010 loppuun)? Kelpaavat Helsingin urheiluhalleissa (Kallio, Kontula, Mäkelänrinne, Siltamäki, Töölö ja Vuosaari). Lippuja 8 kpl. Tyhmää jos menevät hukkaan, kun en niitä itse enää tämän vuoden puolella saa käytettyä.. Täällä ainakin oikea kohderyhmä, huu.netit ym. eivät tunnu olevan kovin tehokkaita tähän..
Myisin uimalippuja
Urheiluhallit
2
655
Vastaukset
- ,.-,.-,.-,.-,.-.,-,.
hei. minä olisin kiinnostunut ostamaan, jos hinnasta päästään sopuum. [email protected]
Lähetin sulle viestin. Jos muitakin kiinnostuneita on, voi viestiä laittaa osoitteeseen [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418