Entinen toimittaja

jorma hki

tainnut ruveta kirjailijaksi. "Lataa ilmainen näyte."

http://www.tomkingbooks.com/osta/product.php?id_product=12

Bongasin keskustelusta Nevanlinnan kanssa Hesarissa. Saa olla kova asenne tehdä viisikymppisenä aivan uusi aluevaltaus. Menestystä ja onnea kaverille. Nimimerkki on huono Suomessa. Todella huono.

Mutta siihen se huono tässä tapauksessa lopuikin.

34

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 453523

      mitäs tossa nyt on? tom king on harkittu nimimerkki, se kuulosta ulkomaalaiselta ja hienolta. sitten kun kirjan esittelytekstissä hehkutetaan stoori maasta taivaaseen, joku luulee että tää on joku kans.väl. huippunimi joka nyt vaan on vahingossa jäänyt huomaamatta tai että nyt tom kingiäkin vihdoin saa suomeks. vai olisko parempi kirjottaa vaan artturi kämäräisenä? ja mikä ihme se on että ihmiset tekee uusia aluevaltauksia sitten kun on vähän elämänkokemusta.

      • jorma hki

        tommonen nimmari on silti tosi pitkään naurettava. Jos se lähtee, sen mieltää tosi ylös, aivan kuten sanot, mtta en usko että Suomessa edes lähtee. Jossain Kiinassa voisi olla kova sana, jne. Joskun Hollywoodin leffan alussa erinomainen, "Based on a book by.... Tom King", jne. Helvetinmoinen soundi tuollaisessa yhteydessä.

        Todella kaksiteräinen miekka. Ei tod näk pääse maasta ulos, eikä täällä toimi pätkääkään. Artturi Kämäräinen saisi varman rivitalon ja volvon tuolla tekstillä.


    • Tom King

      Mikä ihmeen mekkala tänne on synynyt. Google heitti kun vilkaisin. Täytyy olla jonkun kaverin kepposia jutun avaua täällä, koska mediajakelu on vielä edessä ja vasta testataan mainoskampanjan kärkeä ja haetaan tuntumaa kuvioon.

      Kirja sinänsä on kyllä jo ulkona ja ladattavissa läppäriiin.

      Olin Uudessa Suomessa, Savon Sanomissa, Yhtyneissä ja A-lehdissä. Sitten pitkään freenä.

      (kyllä se nyt kiinnostaa... ihan hyvä tietysti)

      • oletko narsisti?

        Ei ole vaikea lukea rivien välistä, kuka aloitti tämän ketjun ja jatkoi sitä muillakin nimillä (ainakin kolme tässä ketjussa). Tuskin tekeleesi on hyvä, jos kirjoitustyylistäsi mitään voi päätellä. Täällä ei muuten saa mainostaa oman yrityksensä tuotteita tuolla tavalla, kuten varmaan tiedät. Yrität saada aikaan kiistelyä jostain tyhmästä kirjoittajanimestä ensin haukkumalla sitä, sitten puolustelemalla. Miten tyhmänä sinä suomalaisia kirjoittajia pidät?

        Ja se ilmaislinkki sivuillasi ei toimi.


      • Daidalos
        oletko narsisti? kirjoitti:

        Ei ole vaikea lukea rivien välistä, kuka aloitti tämän ketjun ja jatkoi sitä muillakin nimillä (ainakin kolme tässä ketjussa). Tuskin tekeleesi on hyvä, jos kirjoitustyylistäsi mitään voi päätellä. Täällä ei muuten saa mainostaa oman yrityksensä tuotteita tuolla tavalla, kuten varmaan tiedät. Yrität saada aikaan kiistelyä jostain tyhmästä kirjoittajanimestä ensin haukkumalla sitä, sitten puolustelemalla. Miten tyhmänä sinä suomalaisia kirjoittajia pidät?

        Ja se ilmaislinkki sivuillasi ei toimi.

        Totuus.


      • Daidalos kirjoitti:

        Totuus.

        Täs on kuulkaa hei nääs hiano ketju!! Yks sama juttelee nääs ittekses, kinaa keskenäs ja viä ilmottaa ylläripidolle ittestäs! HA!


      • Frank-monihaku
        oletko narsisti? kirjoitti:

        Ei ole vaikea lukea rivien välistä, kuka aloitti tämän ketjun ja jatkoi sitä muillakin nimillä (ainakin kolme tässä ketjussa). Tuskin tekeleesi on hyvä, jos kirjoitustyylistäsi mitään voi päätellä. Täällä ei muuten saa mainostaa oman yrityksensä tuotteita tuolla tavalla, kuten varmaan tiedät. Yrität saada aikaan kiistelyä jostain tyhmästä kirjoittajanimestä ensin haukkumalla sitä, sitten puolustelemalla. Miten tyhmänä sinä suomalaisia kirjoittajia pidät?

        Ja se ilmaislinkki sivuillasi ei toimi.

        Täällä on kyllä nähty satavarmoja isojen kustantajien mainoksia esim. Kirjailija Kelpo Kuuluisuus Lahden kirjamessuilla päivämäärä ja kellonaika.
        Heti kun jonkun pienkustantajan teoksesta käydään keskustelua, tulee näitä syytöksiä oman kirjan mainostamisesta.
        Olen tsekannut muutaman tällaisen kirjan tietoja Suomen kirjastoista ja ne ovat olleet suosittuja myös siellä, joten revi siitä. Hyvästä kirjasta keskustelua tulee ilman mainostamistakin.


      • ei käydä
        Frank-monihaku kirjoitti:

        Täällä on kyllä nähty satavarmoja isojen kustantajien mainoksia esim. Kirjailija Kelpo Kuuluisuus Lahden kirjamessuilla päivämäärä ja kellonaika.
        Heti kun jonkun pienkustantajan teoksesta käydään keskustelua, tulee näitä syytöksiä oman kirjan mainostamisesta.
        Olen tsekannut muutaman tällaisen kirjan tietoja Suomen kirjastoista ja ne ovat olleet suosittuja myös siellä, joten revi siitä. Hyvästä kirjasta keskustelua tulee ilman mainostamistakin.

        keskusteluja muuten kuin tekeleen sepustajan tai hänen tuttaviensa voimin. Sellaiset sepusteet eivät pääse kustantajien listoille hyvästä syystä: ne eivät ylitä julkaisukynnystä. Omien kirjoitustensa painattajahan ei pidä korkeaa kynnystä, mutta kuten tässäkin ketjussa mainostetun kirjoitelman kuvauksesta, ja kirjoittajan tyylistä, voi mitään päätellä, kyseessä ei ole teos, joka nostaisi suomalaisen kulttuurin tasoa tai edes tarjoaisi kirjoittajalleen kummoisenkaan rahallisen korvauksen kirjoitustunneistaan ja painokuluistaan.

        Hyvä niin. Hyvä käsikirjoitus löytää kustantajan. Huono joutaa hautautua parempiensa alle. Ei minulla mitään omakustanteita vastaan ole, jos ne ovat laadultaan hyviä. Itse olen julkaissut pienelle kohderyhmälle suunnatun kirjan. Yllätyin, kun "oikeakin" kustantaja sitten sen otti ohjelmaansa.

        Neuvona niille, jotka yrittävät väsätä kirjaa, joka menestyisi maailmalla. Ei kannata sijoittaa sitä maihin, joita ei tunne. Onko mikään yhtä teennäistä kuin kirjoittaminen asioista, joista ei tiedä muuta kuin jotain pintajuttua, jota on lukenut aitojen bestsellerkirjailijoiden kirjoista ja nähnyt televisiosta. Suomalainen kulttuuri voi tuottaa hienojakin teoksia, kunhan löytää sen kiehtovan tarinan ja oman äänensä tarinan kertomiseen.


      • Frank-monihaku
        ei käydä kirjoitti:

        keskusteluja muuten kuin tekeleen sepustajan tai hänen tuttaviensa voimin. Sellaiset sepusteet eivät pääse kustantajien listoille hyvästä syystä: ne eivät ylitä julkaisukynnystä. Omien kirjoitustensa painattajahan ei pidä korkeaa kynnystä, mutta kuten tässäkin ketjussa mainostetun kirjoitelman kuvauksesta, ja kirjoittajan tyylistä, voi mitään päätellä, kyseessä ei ole teos, joka nostaisi suomalaisen kulttuurin tasoa tai edes tarjoaisi kirjoittajalleen kummoisenkaan rahallisen korvauksen kirjoitustunneistaan ja painokuluistaan.

        Hyvä niin. Hyvä käsikirjoitus löytää kustantajan. Huono joutaa hautautua parempiensa alle. Ei minulla mitään omakustanteita vastaan ole, jos ne ovat laadultaan hyviä. Itse olen julkaissut pienelle kohderyhmälle suunnatun kirjan. Yllätyin, kun "oikeakin" kustantaja sitten sen otti ohjelmaansa.

        Neuvona niille, jotka yrittävät väsätä kirjaa, joka menestyisi maailmalla. Ei kannata sijoittaa sitä maihin, joita ei tunne. Onko mikään yhtä teennäistä kuin kirjoittaminen asioista, joista ei tiedä muuta kuin jotain pintajuttua, jota on lukenut aitojen bestsellerkirjailijoiden kirjoista ja nähnyt televisiosta. Suomalainen kulttuuri voi tuottaa hienojakin teoksia, kunhan löytää sen kiehtovan tarinan ja oman äänensä tarinan kertomiseen.

        kirjaa muuta kun ilmaisnäytettä. Tuskin olen sinäkään.
        En erityisemmin pidä kyseisen kaltaisista teoksista.
        Amiraali on kuitenkin parempaa tekstiä ja juoneltakin parempaa "roskaa" kuin monet suurten kustantajien julkaisemat teokset.


      • Federal Law
        Frank-monihaku kirjoitti:

        kirjaa muuta kun ilmaisnäytettä. Tuskin olen sinäkään.
        En erityisemmin pidä kyseisen kaltaisista teoksista.
        Amiraali on kuitenkin parempaa tekstiä ja juoneltakin parempaa "roskaa" kuin monet suurten kustantajien julkaisemat teokset.

        pidä kuitenkaan loukata ihmisiä ja saahan jokainen yrittää erilaisilla konsteilla mainostaa teosta.


      • kunhan maksaa
        Federal Law kirjoitti:

        pidä kuitenkaan loukata ihmisiä ja saahan jokainen yrittää erilaisilla konsteilla mainostaa teosta.

        Täällä ei mainostus kuitenkaan ole sallittu. Tyhmä sheriffi ei ole vielä tajunnut. Ylläpidolle on tehty ilmoitus. Sen puoleen aloittaja on oikealla palstalla; tekeleestään päätellen hän todella on aloittelija, joten sopii hyvin tämän vähättelevän otsikon alle, 'kirjailijanalut'. Suosikkilistassani olen nimennyt sen 'Kirjoittajat' -palstaksi. Jospa ylläpito joskus vielä herää ylimielisyydestään ja korjaa nimen.


      • scarabaeus
        kunhan maksaa kirjoitti:

        Täällä ei mainostus kuitenkaan ole sallittu. Tyhmä sheriffi ei ole vielä tajunnut. Ylläpidolle on tehty ilmoitus. Sen puoleen aloittaja on oikealla palstalla; tekeleestään päätellen hän todella on aloittelija, joten sopii hyvin tämän vähättelevän otsikon alle, 'kirjailijanalut'. Suosikkilistassani olen nimennyt sen 'Kirjoittajat' -palstaksi. Jospa ylläpito joskus vielä herää ylimielisyydestään ja korjaa nimen.

        ....... laitappa tähän muitakin suosikkilistojasi !


      • scarabaeus

        ...... eikö paperista kirjaa ole tarkoistusta painattaa lainkaan

        ?


      • Marilyn Monroe DD
        ei käydä kirjoitti:

        keskusteluja muuten kuin tekeleen sepustajan tai hänen tuttaviensa voimin. Sellaiset sepusteet eivät pääse kustantajien listoille hyvästä syystä: ne eivät ylitä julkaisukynnystä. Omien kirjoitustensa painattajahan ei pidä korkeaa kynnystä, mutta kuten tässäkin ketjussa mainostetun kirjoitelman kuvauksesta, ja kirjoittajan tyylistä, voi mitään päätellä, kyseessä ei ole teos, joka nostaisi suomalaisen kulttuurin tasoa tai edes tarjoaisi kirjoittajalleen kummoisenkaan rahallisen korvauksen kirjoitustunneistaan ja painokuluistaan.

        Hyvä niin. Hyvä käsikirjoitus löytää kustantajan. Huono joutaa hautautua parempiensa alle. Ei minulla mitään omakustanteita vastaan ole, jos ne ovat laadultaan hyviä. Itse olen julkaissut pienelle kohderyhmälle suunnatun kirjan. Yllätyin, kun "oikeakin" kustantaja sitten sen otti ohjelmaansa.

        Neuvona niille, jotka yrittävät väsätä kirjaa, joka menestyisi maailmalla. Ei kannata sijoittaa sitä maihin, joita ei tunne. Onko mikään yhtä teennäistä kuin kirjoittaminen asioista, joista ei tiedä muuta kuin jotain pintajuttua, jota on lukenut aitojen bestsellerkirjailijoiden kirjoista ja nähnyt televisiosta. Suomalainen kulttuuri voi tuottaa hienojakin teoksia, kunhan löytää sen kiehtovan tarinan ja oman äänensä tarinan kertomiseen.


      • Tom King
        scarabaeus kirjoitti:

        ...... eikö paperista kirjaa ole tarkoistusta painattaa lainkaan

        ?

        mutta se on vain lähtöajatus. Aika pieni levikki riittää vielä tässä vaiheessa, kun tarkoitus on vain saada jonkin verran palautetta toisen edition (englanninkielisen käännöksen pohja) tuottamista varten.

        Suomi on tarkoitus rauhoittaa projektin osalta. Kauppa ja mahd. meteli muualla, täällä koti ja elely kaikessa rauhassa kuten ennenkin. Voi istua autossa liikennevaloissa ja kaivaa nenää kodikkaasti, kun kukaan ei tunne. Andy McCoyn sanoin: sun pitää varoo mitä sä haluut, koska sä saat sen. Haluan elää Suomessa rauhassa, jos sen lisäksi voi myydä tarinoita maailmalle, niin myydään. No fuss.


      • LukijaN-
        kunhan maksaa kirjoitti:

        Täällä ei mainostus kuitenkaan ole sallittu. Tyhmä sheriffi ei ole vielä tajunnut. Ylläpidolle on tehty ilmoitus. Sen puoleen aloittaja on oikealla palstalla; tekeleestään päätellen hän todella on aloittelija, joten sopii hyvin tämän vähättelevän otsikon alle, 'kirjailijanalut'. Suosikkilistassani olen nimennyt sen 'Kirjoittajat' -palstaksi. Jospa ylläpito joskus vielä herää ylimielisyydestään ja korjaa nimen.

        vaatinut poistettavaksi mainostusperusteillasi mm. seuraavia keskusteluja, jotka löytyvät tältä etusivulta:

        Nuoren Voiman Liiton mainontaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9295534
        Juupelin mainontaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9133627
        Aika monen kirjoittajan mainontaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9285786
        Scaran mainontaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9264323
        Rihmaston mainontaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9238576
        Kirjan aika-tapahtuman mainontaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9264931
        Werkatehtaan mainontaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9265325
        Monen blogin mainontaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9261557
        WSOY:n mainontaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9144804
        Kariston mainontaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8448915
        Skeban mainontaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9145077

        Tuskin olet, sillä et ole tajunnut, mistä on kyse.


      • Tom King
        ei käydä kirjoitti:

        keskusteluja muuten kuin tekeleen sepustajan tai hänen tuttaviensa voimin. Sellaiset sepusteet eivät pääse kustantajien listoille hyvästä syystä: ne eivät ylitä julkaisukynnystä. Omien kirjoitustensa painattajahan ei pidä korkeaa kynnystä, mutta kuten tässäkin ketjussa mainostetun kirjoitelman kuvauksesta, ja kirjoittajan tyylistä, voi mitään päätellä, kyseessä ei ole teos, joka nostaisi suomalaisen kulttuurin tasoa tai edes tarjoaisi kirjoittajalleen kummoisenkaan rahallisen korvauksen kirjoitustunneistaan ja painokuluistaan.

        Hyvä niin. Hyvä käsikirjoitus löytää kustantajan. Huono joutaa hautautua parempiensa alle. Ei minulla mitään omakustanteita vastaan ole, jos ne ovat laadultaan hyviä. Itse olen julkaissut pienelle kohderyhmälle suunnatun kirjan. Yllätyin, kun "oikeakin" kustantaja sitten sen otti ohjelmaansa.

        Neuvona niille, jotka yrittävät väsätä kirjaa, joka menestyisi maailmalla. Ei kannata sijoittaa sitä maihin, joita ei tunne. Onko mikään yhtä teennäistä kuin kirjoittaminen asioista, joista ei tiedä muuta kuin jotain pintajuttua, jota on lukenut aitojen bestsellerkirjailijoiden kirjoista ja nähnyt televisiosta. Suomalainen kulttuuri voi tuottaa hienojakin teoksia, kunhan löytää sen kiehtovan tarinan ja oman äänensä tarinan kertomiseen.

        ja jonkin valtion rakenteiden ja tapojen asiantuntija. Riittää että on asiaa.

        Matti A Jokisen "Alppien seinämillä" oli nuoruuden tärkeimpiä kirjoja yhdessä Gaston Rebuffatin "Alppihuippuja valloittamassa" kirjan kanssa eikä kumpikaan kirjoita omasta maastaan kuin vähän, pääosin ulkomailla kaikki vuoret joita nousevat. Kertovat ystävyydestä, riskeistä, kuvaavat reittejä, onnistumisia.

        Kunhan se on rehellistä mitä sanot, vaikka turistin ääni Pariisissa, se on ok. Jäädä Gomorran jalkoihin Roomassa samoin.

        Merkillisen kannan valitsit. Me olemme hyvin kansaivälisessä maailmassa nykyään. On jetit ja luotjunat.


      • Anu T.
        Tom King kirjoitti:

        mutta se on vain lähtöajatus. Aika pieni levikki riittää vielä tässä vaiheessa, kun tarkoitus on vain saada jonkin verran palautetta toisen edition (englanninkielisen käännöksen pohja) tuottamista varten.

        Suomi on tarkoitus rauhoittaa projektin osalta. Kauppa ja mahd. meteli muualla, täällä koti ja elely kaikessa rauhassa kuten ennenkin. Voi istua autossa liikennevaloissa ja kaivaa nenää kodikkaasti, kun kukaan ei tunne. Andy McCoyn sanoin: sun pitää varoo mitä sä haluut, koska sä saat sen. Haluan elää Suomessa rauhassa, jos sen lisäksi voi myydä tarinoita maailmalle, niin myydään. No fuss.


      • jokuvaan23
        Anu T. kirjoitti:

        Hieno motiivi todela.


      • angelma merkel
        Tom King kirjoitti:

        mutta se on vain lähtöajatus. Aika pieni levikki riittää vielä tässä vaiheessa, kun tarkoitus on vain saada jonkin verran palautetta toisen edition (englanninkielisen käännöksen pohja) tuottamista varten.

        Suomi on tarkoitus rauhoittaa projektin osalta. Kauppa ja mahd. meteli muualla, täällä koti ja elely kaikessa rauhassa kuten ennenkin. Voi istua autossa liikennevaloissa ja kaivaa nenää kodikkaasti, kun kukaan ei tunne. Andy McCoyn sanoin: sun pitää varoo mitä sä haluut, koska sä saat sen. Haluan elää Suomessa rauhassa, jos sen lisäksi voi myydä tarinoita maailmalle, niin myydään. No fuss.

        .


    • naapuri ent

      MM Mikkelin Pamaus skuuppi Avussa jne. Tunsi Helsingin alamaailman ilmeisesti hyvin, juristit jne.
      Kiipesi Matterhornille, MtBlancille, sukelteli merissä jne.
      Aikuisena miehenä on sitten kait aikaa tarinoida muillekin.

      • Ilomäki

        Tom Kingin sivu sitten on? Ketjun alkupään linkki ei avaudu, ainakaan minulla.


      • datanomi-
        Ilomäki kirjoitti:

        Tom Kingin sivu sitten on? Ketjun alkupään linkki ei avaudu, ainakaan minulla.

        poista linkistä kaikki muu, jätä pelkkä domain jäljelle.


      • anjaTK

      • Tom King

        jos tarkkoja ollaan. Mukana oli Jukka Räsänen, Roland Alfthan ja Kari Laitila, viimemainittu Suomen Alppikerhosta ja ikään kuin oppaana. Minulla oli tv-tuotanto päällä siellä samalla ja meni vähän vaikeaksi aikataulu. Opasköysistöt tulivat jo alas meitä vastaan ja osoittavat Cervinian puolen pilvimerta, että "kaverit hei, noi on täällä parissa tunnissa".

        Mitään fyysistä estettä ei esiintynyt. Kaverit roikkuivat kivessä kiinni ja pitivät turpansa kiinni, pärstä peruslukemilla. Kukaan ei narissut. Kovia jätkiä, vaikka meillä oli kokemus hieman alakanttiin sellaiselle reissulle.

        Nuorena sattuu ja tapahtuu. Pirun hieno reissu, mutta älä tee perässä. Ellet ole hullu. Me olimme.

        Voi hyvin olla että vieläkin. Miltäs tämä elämä nyt muuten maistuu.


      • Tuula R 34
        Tom King kirjoitti:

        jos tarkkoja ollaan. Mukana oli Jukka Räsänen, Roland Alfthan ja Kari Laitila, viimemainittu Suomen Alppikerhosta ja ikään kuin oppaana. Minulla oli tv-tuotanto päällä siellä samalla ja meni vähän vaikeaksi aikataulu. Opasköysistöt tulivat jo alas meitä vastaan ja osoittavat Cervinian puolen pilvimerta, että "kaverit hei, noi on täällä parissa tunnissa".

        Mitään fyysistä estettä ei esiintynyt. Kaverit roikkuivat kivessä kiinni ja pitivät turpansa kiinni, pärstä peruslukemilla. Kukaan ei narissut. Kovia jätkiä, vaikka meillä oli kokemus hieman alakanttiin sellaiselle reissulle.

        Nuorena sattuu ja tapahtuu. Pirun hieno reissu, mutta älä tee perässä. Ellet ole hullu. Me olimme.

        Voi hyvin olla että vieläkin. Miltäs tämä elämä nyt muuten maistuu.

        AAA


      • baanalla oltiin
        Tom King kirjoitti:

        jos tarkkoja ollaan. Mukana oli Jukka Räsänen, Roland Alfthan ja Kari Laitila, viimemainittu Suomen Alppikerhosta ja ikään kuin oppaana. Minulla oli tv-tuotanto päällä siellä samalla ja meni vähän vaikeaksi aikataulu. Opasköysistöt tulivat jo alas meitä vastaan ja osoittavat Cervinian puolen pilvimerta, että "kaverit hei, noi on täällä parissa tunnissa".

        Mitään fyysistä estettä ei esiintynyt. Kaverit roikkuivat kivessä kiinni ja pitivät turpansa kiinni, pärstä peruslukemilla. Kukaan ei narissut. Kovia jätkiä, vaikka meillä oli kokemus hieman alakanttiin sellaiselle reissulle.

        Nuorena sattuu ja tapahtuu. Pirun hieno reissu, mutta älä tee perässä. Ellet ole hullu. Me olimme.

        Voi hyvin olla että vieläkin. Miltäs tämä elämä nyt muuten maistuu.

        Kiitos.

        Maistuu vuosienkin jälkeen :)


      • Haltitunturin vala
        Tom King kirjoitti:

        jos tarkkoja ollaan. Mukana oli Jukka Räsänen, Roland Alfthan ja Kari Laitila, viimemainittu Suomen Alppikerhosta ja ikään kuin oppaana. Minulla oli tv-tuotanto päällä siellä samalla ja meni vähän vaikeaksi aikataulu. Opasköysistöt tulivat jo alas meitä vastaan ja osoittavat Cervinian puolen pilvimerta, että "kaverit hei, noi on täällä parissa tunnissa".

        Mitään fyysistä estettä ei esiintynyt. Kaverit roikkuivat kivessä kiinni ja pitivät turpansa kiinni, pärstä peruslukemilla. Kukaan ei narissut. Kovia jätkiä, vaikka meillä oli kokemus hieman alakanttiin sellaiselle reissulle.

        Nuorena sattuu ja tapahtuu. Pirun hieno reissu, mutta älä tee perässä. Ellet ole hullu. Me olimme.

        Voi hyvin olla että vieläkin. Miltäs tämä elämä nyt muuten maistuu.

        Kyllä tuo kaveri tietää, mistä puhuu ja kirjoittaa. Sen verran pokerit ovat taustat. Muistelen muun muuassa miten hän takavuosina erään toisen kovanaaman kanssa kävi sukeltamassa laivuri Jukka Ojarannan upottamia myrkkytynnyreitä Kemiön vesiltä. Oli Kingillä paljon muitakin miehekkäitä äxöneitä. He jotka silloin olivat kuvioissa, muistavat kyllä.


    • Anonyymi

      Toimiiko vielä.

      • Anonyymi

        Siis toimii.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3787
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2128
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1614
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      1467
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1411
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 23
      1059
    Aihe