Millaiset piirteet ovat teistä naisessa tyttömäisiä ja söpöjä - jos puhutaan kuitenkin aikuisista naisista?
Voivatko söpöys ja pahuus olla naisessa yhtä aikaa?
Uskotteko että söpö nainen voi olla myös paha?
Entäs söpöstelevä nainen? Tyyliin hihittelee ja höpsöttelee..Voiko olla paha?
söpöys ja pahuus
26
800
Vastaukset
- ,.,.,.,.,.,.,.,.
kathy söpö ja paha
- Bysi
Minut on luokiteltu söpöksi ja "pahaksi". Lisäksi söpöstelen. Mielenkiinnolla jäänkin seuraamaan miesten ajatuksia tästä!
- pitsit
polkkatukka, nilkkasukat, nuorekas ulkonäkö ja hoikkuus, harmiton olemus, romanttisuus, prinsessaisuus.
Esim. hän saattaisi hyvin mennä täydestä jossain teinileffassa vielä.
http://www.imdb.com/media/rm185241344/nm0000113
Riippuu naisesta, joko tiedostamatta tai tiedostettuna. Jos on harmitonta tai jos yrittää hyödyntää sitä saamalla ansiotonta etua tms.
Kts. edel.- frost-free
kuvaus milloin söpö on Hyvä tai Paha:
"joko tiedostamatta vs.// tiedostettuna"
"Jos on harmitonta vs.// jos yrittää hyödyntää sitä saamalla ansiotonta etua tms. "
miten vaikee kysymys. Naisessa söpöä....no sanotaan että ekana tulis mieleen sellanen punastelu ja jonkinnäköinen ujoilu.
Kait sellanen punasteleva ja ujosteleva vois myös olla jotenkin kiero samassa paketissa, vaikka ei sellasesta ihmisestä pahuus ekana tulekaan mieleen.
Mut sit hihittelevä nainen...ei tuu mieleen että joku reilusti aikuinen olisi hihittäjä tai en muista törmänneeni. Kovin yksinkertainen kuva sellaisesta tulisi jos sellaisen livenä näkisi. Pikkutyttöjen heiniä.- söpö-fani
kaksi söpöä naista -molemmista löytyy myös paha viettijätär-puoli:
http://drx.typepad.com/psychotherapyblog/images/2008/01/21/marilyn_monroe_river_of_no_return_3.jpg
http://portfolio.sudpresse.be/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=397424&g2_serialNumber=1
Joissakin naisissa söpöys kestää koko eliniän. Joissakin on myös tuhma tyttö-puoli. - Jeppp,
naiset herättää miehessä suojeluhalun. Halun otta syliin, halata, suojella.
söpöt naiset on? Ihan vaan kiinnostaa kuulla mitkä asiat tekevät ihmisestä söpön? Voiko mies olla myös söpö?
- söpö-fani
timanttia kirjoitti:
söpöt naiset on? Ihan vaan kiinnostaa kuulla mitkä asiat tekevät ihmisestä söpön? Voiko mies olla myös söpö?
vaikea selittää. Katso tuota ekaa marilynin kuvaa. Jotain haavoittuvaa, lapsenomaista, herkkää?
Kyllähän nuorista miehistä käytetään joskus söpö-sanaa. - Jeppp,
söpö-fani kirjoitti:
vaikea selittää. Katso tuota ekaa marilynin kuvaa. Jotain haavoittuvaa, lapsenomaista, herkkää?
Kyllähän nuorista miehistä käytetään joskus söpö-sanaa..
söpö-fani kirjoitti:
Kyllähän nuorista miehistä käytetään joskus söpö-sanaa.Marilyn taas ei ole se söpö nainen koska mä miellän söpöyden jonkinasteiseen viattomuuteen ja kokemattomuuten. Marilynin taas näen aika päihteisiin ja miehiin menneenä naisena, eikä hän sitä kautta näyttäydy minusta viattomalta.
- 17
timanttia kirjoitti:
Marilyn taas ei ole se söpö nainen koska mä miellän söpöyden jonkinasteiseen viattomuuteen ja kokemattomuuten. Marilynin taas näen aika päihteisiin ja miehiin menneenä naisena, eikä hän sitä kautta näyttäydy minusta viattomalta.
suosio perustui juuri tuon söpöyteen ja viattomuuteen yhdistettynä seksikkyyteen. Hän siis osasi esittää näiden kolmen yhdistelmää, vaikka oikeasti oli mitä oli. Omasi lisäksi oikeanlaisen söpön/viattoman/seksikkään ulkonäön.
- kjhlkh
17 kirjoitti:
suosio perustui juuri tuon söpöyteen ja viattomuuteen yhdistettynä seksikkyyteen. Hän siis osasi esittää näiden kolmen yhdistelmää, vaikka oikeasti oli mitä oli. Omasi lisäksi oikeanlaisen söpön/viattoman/seksikkään ulkonäön.
Se Marilyn Monroe tuskin "esitti" yhtään mitään... Hän oli musta ainakin - näin naisena sanon- älyttömän älykäs nainen, mikä näkyy häneltä katsomistani elokuvarooleistakin. Ei ollut ehkä esim. ns. matemaattisloogisesti älykäs, tai ainakaan siitä puolesta tuosta naisesta ei varmuudella julkisuudessa tiedetä, eikä myöskään ollut älyllisesti siten kunnianhimoinen, että olisi hakeutunut esim. akateemiseen tiedekoulutukseen, kuten monet muut Hollywood- kaunottaret, mutta jos Marilyn olisi tyhmä ollut, tuskin häntä vuonna -62 kuollutta, yhä 2010-luvullakin muisteltaisiin kauneuskuningattarena ja mieleen jääneenä näyttelijänä, ottaen huomioon, että nainen oli mielenterveysongelmaisen yksinhuoltajan melkein täysorpo ja yksinkasvanut kasvattikotilapsi, oikeasti umpiköyhästä taustasta ja kuitenkin pääsi pinnalle Hollywoodissa, jossa silloin varmasti jo yli puoli vuosisataa sitten jylläsi pelkkä rahan ja nimen valta. Melkein samannäköisiä tekoblondeja riittää joka junaan, joten aivoillaan Marilyn varmasti erottui: ulkonäöltään hän ei ollut poikkeuksellisen kaunis, minusta.
Tyhmä ihminen on eläytymiskyvytön ja kylmä ja pinnallinen ja Marilyn Monroe ei sitä mielestäni ollut. Tosin naisen koko elämä taisi olla pelkkää teatteria: sensaatiohakuisten, joskin sentään varmasti edes joltakin osin totuudenmukaisten elämänkertojen mukaanhan hän oli joissakin arvioissa skitsofreenikoksi todettu, samoin kuin prinsessa Diana rajatilaiseksi itsemurhauhkailuillaan ja hyvin haurashan Marilyn monien julkisten esiintymistensäkin mukaan oli: usein varmaan aivan seilissä päihteistä ja lääkkeistä, kuten esiintyessään presidentti Kennedyn syntymäpäivillä artistina.
Se mikä musta on huvittavaa, on kun jotkut kolhonnäköiset nokkaleikatut hotelliperijättäret tekeytyvät "Marilyneiksi" meikeissään: mielestäni mitään samaa, kuin Marilynissä ei ole missään kylmässä, jo ulkoisestin ja ilmneiltänsäkin sieluttoman oloisesssa ja täysin 100 % tietoisen manageroidussa umpirikkaassa "nykyjulkkistuoteessa", kuin oli Marilyn Monroessa aitoa säteilyä, vaikka kuinka tunkisivat mitkäliepariisihiltonit Marilyn- peruukit päähänsä ja laittaisivat samat meikit. Sama kuin laitettaisiin Jim Carrey seisomaan vaaleassa peruukissa lavalle, kuin että jos joku muu yrittäisi esittää Marilyn Monroen persoonaa, kuin tuo jo kuollut tähti itse...
Ja en ole mikää erityinen Marilyn -fani, vaikka sanonkin. Musta hän ei ole parhaimmistoa näyttelijänä Hollywood- näyttelijöistä kautta aikain, mutta karismaa hänessä oli - eli ei varmasti ollut suinkaan ainakaan tyhmä nainen. - pienikorjaus
kjhlkh kirjoitti:
Se Marilyn Monroe tuskin "esitti" yhtään mitään... Hän oli musta ainakin - näin naisena sanon- älyttömän älykäs nainen, mikä näkyy häneltä katsomistani elokuvarooleistakin. Ei ollut ehkä esim. ns. matemaattisloogisesti älykäs, tai ainakaan siitä puolesta tuosta naisesta ei varmuudella julkisuudessa tiedetä, eikä myöskään ollut älyllisesti siten kunnianhimoinen, että olisi hakeutunut esim. akateemiseen tiedekoulutukseen, kuten monet muut Hollywood- kaunottaret, mutta jos Marilyn olisi tyhmä ollut, tuskin häntä vuonna -62 kuollutta, yhä 2010-luvullakin muisteltaisiin kauneuskuningattarena ja mieleen jääneenä näyttelijänä, ottaen huomioon, että nainen oli mielenterveysongelmaisen yksinhuoltajan melkein täysorpo ja yksinkasvanut kasvattikotilapsi, oikeasti umpiköyhästä taustasta ja kuitenkin pääsi pinnalle Hollywoodissa, jossa silloin varmasti jo yli puoli vuosisataa sitten jylläsi pelkkä rahan ja nimen valta. Melkein samannäköisiä tekoblondeja riittää joka junaan, joten aivoillaan Marilyn varmasti erottui: ulkonäöltään hän ei ollut poikkeuksellisen kaunis, minusta.
Tyhmä ihminen on eläytymiskyvytön ja kylmä ja pinnallinen ja Marilyn Monroe ei sitä mielestäni ollut. Tosin naisen koko elämä taisi olla pelkkää teatteria: sensaatiohakuisten, joskin sentään varmasti edes joltakin osin totuudenmukaisten elämänkertojen mukaanhan hän oli joissakin arvioissa skitsofreenikoksi todettu, samoin kuin prinsessa Diana rajatilaiseksi itsemurhauhkailuillaan ja hyvin haurashan Marilyn monien julkisten esiintymistensäkin mukaan oli: usein varmaan aivan seilissä päihteistä ja lääkkeistä, kuten esiintyessään presidentti Kennedyn syntymäpäivillä artistina.
Se mikä musta on huvittavaa, on kun jotkut kolhonnäköiset nokkaleikatut hotelliperijättäret tekeytyvät "Marilyneiksi" meikeissään: mielestäni mitään samaa, kuin Marilynissä ei ole missään kylmässä, jo ulkoisestin ja ilmneiltänsäkin sieluttoman oloisesssa ja täysin 100 % tietoisen manageroidussa umpirikkaassa "nykyjulkkistuoteessa", kuin oli Marilyn Monroessa aitoa säteilyä, vaikka kuinka tunkisivat mitkäliepariisihiltonit Marilyn- peruukit päähänsä ja laittaisivat samat meikit. Sama kuin laitettaisiin Jim Carrey seisomaan vaaleassa peruukissa lavalle, kuin että jos joku muu yrittäisi esittää Marilyn Monroen persoonaa, kuin tuo jo kuollut tähti itse...
Ja en ole mikää erityinen Marilyn -fani, vaikka sanonkin. Musta hän ei ole parhaimmistoa näyttelijänä Hollywood- näyttelijöistä kautta aikain, mutta karismaa hänessä oli - eli ei varmasti ollut suinkaan ainakaan tyhmä nainen.Marillyn oli kunnianhimoinen. Hän olisi halunnut vakavampia ja haastavampia rooleja, muttei saanut. Ja piste. Pistre on joskus ikävä merkki.
- esittää
timanttia kirjoitti:
Marilyn taas ei ole se söpö nainen koska mä miellän söpöyden jonkinasteiseen viattomuuteen ja kokemattomuuten. Marilynin taas näen aika päihteisiin ja miehiin menneenä naisena, eikä hän sitä kautta näyttäydy minusta viattomalta.
viatonta plus ulkonäkö kompensoi vaikutelmaa. Hänhän oli näyttelijä, vai?
"Diamond-Daddy's pretty little girl, only." - sielläpäin
pienikorjaus kirjoitti:
Marillyn oli kunnianhimoinen. Hän olisi halunnut vakavampia ja haastavampia rooleja, muttei saanut. Ja piste. Pistre on joskus ikävä merkki.
haluaisi.
Näennäisellä söpöydellä ja viattomuudella ei vain sielläpäin kovin pitkälle pötkitä (pikemminkin pötkölle) vaan sen on oltava aitoa. Näin minä sen olen ymmärtänyt. - kjhlkh
pienikorjaus kirjoitti:
Marillyn oli kunnianhimoinen. Hän olisi halunnut vakavampia ja haastavampia rooleja, muttei saanut. Ja piste. Pistre on joskus ikävä merkki.
En mä väittänyt, etteikö Marilyn Monroen olisi ollut kunnianhimoinen, vaan toin esille täysin päinvastaista: pidän älykkäänä komediennena sitä edesmennyttä näyttelijää. En ole mikään hänen faninsa, mutta koska mun lapsuudenhimasta löytyy kaikki Marilynin leffat ja koska osasin ne kaikki melkein ulkoa jo ennen, kuin olin edes 10-vuotias, luulen osaavani sanoa jotakin hänen näyttelijäntaidoistaan - ainakin omalta kantiltani, oman mielipiteeni mukaan.
Kyllä: se varmaan tietysti on totta, että Marilynista muokattiin ns. seksibimbo vastoin hänen omaa tahtoaan, siinä varmasti olet oikeassa. Ehkä ohjaajat kuitenkin katsoivat, että Marilynin taidot olivat parhaimmillaan komediennena, en minä tiedä... Vähän vaikea verrata esim. jotakin Katharine Hepburnia ja Marilynia minusta esimerkiksi: Hepburnissa oli luontaista draamanäyttelijää, Marilyn profiloitui enemmän olemuksella, joskin siten kai Marilyn- parasta tehtiinkin se seksuaalinen "luomus", kuin hän oli. Marilynilla (jos oikein muistan?) kai oli jotakin pin-up-tyttö -taustaa, mutta tottakai hän varmasti pyrki kohti vahvaa osaamista taitelijan ammatissaan ja yritti uupumatta kehittää itseään sitä kautta ja palkita yleisöään näyttelijän ammatin opiskelemisella: jos muistan joskus jostakin lukemastani, opiskeli myös jossakin Nykin Actor's Studiossa(?) ja teki myös teatterirooleja, vaikkei niistä aikanansa juuri koskaan erityisesti kukaan uutisoinutkaan ( varmaan kunnianhimoisen Marilynin suruksi).
En ole taide-alan ihminen, enkä taideorientoitunut, minä, mutta mulla on perussivisystä. Ja näin naisena, kun sukupuoleni tämä on, tietysti Marilyn Monroe _tavallaan_ on myös mun naisen tietyntyyppinen ihailun kohde, eli ihailtava vilpittömyydessään ja kuvista heijastuvana persoonana, johon voin ainakin sikäli - myös itsekin tekoblondina ja, lisäksi glamouria salassa ihailevana tylsänjäykkänä rationaalisena naisena- samaistua, vaikka todellisuudessa lähinnä säälin sitä filmistaraa ja hänellä oli mielestäni todella surullinen kohtalo. Hyvä näyttelijä Marilyn Monroe minusta oli.:) Pidän lähes kaikista hänen elokuvistaan. En tajua, että kuka voisi löytää tässä kirjoittamastani mitään muunlaista viitettä...
- kjhlkh
Mkä vitun "söpöstelevä"? Yäk. Iljettävää, että mun kaltainen feministi joutuu edes lukemaan tuollaista. Kukaan täyspäinen Aikuinen nainen ei leiki mitään vauvaoraali-söpöstelyjä tai roolileikkejä, vaan karisma riittää olemaan Nainen. Olisin mä sitten roskakuski tai siivooja tai tällänen femmarikateemisjumi, kuin viimeiseksi mainittua olen, niin mun ei tarvitsisi esittää. Sen voi tietysti sanoa, että käsitteet "söpöys" ja "pahuus" eivät ainakaan mun maailmankuvassani liity mitenkään yhteen. Onkin kenties jopa kulttuurillista persoonallisuushäiriötä ja narsmismin kuvannetta, jos aikuiset akat söpöstelee, jolleivat itse tosiaaan ole sitä söpöstelijää persoonaingrediossa, kuin sanovat.
Mimmin tulee olla rinta rottingilla siitä mitä on. Sillä naiset on Minna Canthista alkean pärjäneet, eikä millään munan hierojien mielaamisella. - BlueNightSatin
Millaiset piirteet ovat teistä naisessa tyttömäisiä ja söpöjä - jos puhutaan kuitenkin aikuisista naisista? - lapsenomaisuus jossain määrin on söpöä, kuin myös ilmeet voi olla..
Voivatko söpöys ja pahuus olla naisessa yhtä aikaa? - kyllä voi..tuskin yhtä aikaa mutta samassa ihmisessä voi olla..jotkut sanoo et kiukutteleva nainen on söpö..
Uskotteko että söpö nainen voi olla myös paha? - tiedän en usko :)
Entäs söpöstelevä nainen? Tyyliin hihittelee ja höpsöttelee..Voiko olla paha? - voi olla kuka vaan voi olla.. Lähden siitä ajatuksesta että kaikessa söpössä on pakko olla lopultakin jotain pahaa. Otetaan nyt vaikka Hello Kitty - ei ole vaikeaa kuvitella Hello Kittylle viikatetta käteen ja veriroiskeita pitkin ja poikin, eikä ilmettäkään tarvi vaihtaa yhtään mihinkään. Sama neutraali tuijotus.
Suhtaudun myös suurella varauksella kaikenlaisiin marsuihin, kaniineihin (etenkin angora- ja luppakorva sellaisiin). Tarkoitan, ne ovat söpöyden ja vaarattomuuden perikuvia? Mutta heti kun niiden turpavärkkiä vaivautuu tarkastelemaan niin paljastuu talttamaiset tappopuukot jotka purevat teräsvaijeriakin poikki. Miten tuollainen söpö elukka muka osoittaa "agressiivisuutta"? Kyseisten söpöjen eläinlajien kanssa toimimalla löytää korkeintaan itsensä kurkku auki vuotamassa kuiviin ilman että mikään varoittaa ennakolta - siis eihän siinä söpöyden määrässä ole mitään tilaa "varoittavalle ennakoimiselle"!
Toista ovat erilaiset karhut, sudet ja suden sukuiset elukat ja muut kissaeläimet. Niillä on selvä taistelunaama ja agressiivinen ja varoittava käytös jolloin tietää milloin seuraavasta liikkestä irtoaa silmä tai kives. Nuo eleethän ovat turvatekijä joka "söpöilystä" puuttuu täysin!- kjhlkh
Hello keskustelupalsta-ahdistelija... Tarkoittaako "kaniini" teidän sisäpiirislangissa kenties vasikkaa? Etteks te aina esimerkiksi humehista jauha, mun kaltaisteni tuntemattomien, ja asioistanne/ persoonistanne/ elämäntyylistänne milläään tasolla kiinnostumattomien silmille tässä julkisuudessa? Sulla ainakin hirveä paatos päällä joidenkin kasvien kasvattamisesta ja suorastaan sylki sulla varmaan kirjoittaessasi roiskuu, kun niistä meille tuntemattomille lukijoillesi mielipiteitä kerrot, joskin kai sä voit olla ihan fiksu ja tavis viatonkin.
Ps. Kun sä nyt olet hyppinyt mun susta mitään tietämättömän satunnaisen viattoman keskustelupalstakävijän kimppuun tällä keskustelupalstalla, joka en sinun tai tuntemiesi elämään millään tapaa liity, niin kerrotko lisäfaktaa siitä mulle ilmaisemastani, että kuka mut on henkilöinyt? Pelottelit mua jossakin tän keskustelupalstan keskustelussa tuollaisilla puheilla... - pyrkivätkin
valtaamaan maailman.
Ihme etteivät ole vielä onnistuneet pelottavan talttamaisilla hampaillaan.
Ja miksi ne järsivät porkkanoita eikä vaijereita?
- frost-free
on varmaan vaikea erottaa hyvää kiukuttelua ja jatkuvaa sorsimista toisistaan jos on kyseessä söpö nainen?
Luuletteko että mies joutuu laittamaan rajoja naiselle?
Miksi? Miksi ei?
VASTAATTEKO PLIIS..SELVITÄN ASIOITA! - frost-free
Todiste kuinka söpökin voi olla paha.
Film noir: Kaulakorun kahleissa
YLE Teema Klo: 21.55 Pvm: 22.09.2010
(The Locket, Usa 1946, 85') O: John Brahm. N: Laraine Day, Brian Aherne, Robert Mitchum.
Enkelikasvoisen mutta katalan naisen petollisuus alkaa paljastua sulhaselle häiden kynnyksellä. Mv. (lähde:telkku.com)- frost-free
loppu.Nainen pääsi kuin koiraveräjästä vaikka oli varas ja murhaaja koska miehet säälivät häntä.
All we need is love....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234