Näin.

dfgter

13

150

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • jos oli se eka niin sillä oli skitta epävireessä. Kerran saat vielä vaihtaa:D

• fionatar34

• fionatar34
        modelli kirjoitti:

mä vaan pelleilin:D

Mä tein täällä youtubessa yhden löydön ja sitten mä hävitin sen linkin, koska se tulee vastaan taas?

• hunterforl
        fionatar34 kirjoitti:

Mä tein täällä youtubessa yhden löydön ja sitten mä hävitin sen linkin, koska se tulee vastaan taas?

kaikki vinkit ja voin etsiä. Tai sit voi kyselä musapalstoilta. Tosi surku jos kadottaa jonkun.

• fionatar34
        hunterforl kirjoitti:

kaikki vinkit ja voin etsiä. Tai sit voi kyselä musapalstoilta. Tosi surku jos kadottaa jonkun.

Sitä on vaikea selittää, se oli ehkä 70-80 luvulta siinä oli rummut ja se kappale oli tuttu, mä löydän sen jos oikein tongin mutta aikaa se vie ja sitten sen löytää jos vaikka hyräilen jollekkin joka tietää. Täällä mahdotonta.

• hunterforl
        fionatar34 kirjoitti:

Sitä on vaikea selittää, se oli ehkä 70-80 luvulta siinä oli rummut ja se kappale oli tuttu, mä löydän sen jos oikein tongin mutta aikaa se vie ja sitten sen löytää jos vaikka hyräilen jollekkin joka tietää. Täällä mahdotonta.

yksittäisiäkin sanoja, niin sitä voidaan selvittää. Tai jos musavideossa on jotain erillaista kuin muissa. Toisaalta on upeaa löytää itse jotain, joka on ollut pitkään hukassa.

• fionatar34
        hunterforl kirjoitti:

yksittäisiäkin sanoja, niin sitä voidaan selvittää. Tai jos musavideossa on jotain erillaista kuin muissa. Toisaalta on upeaa löytää itse jotain, joka on ollut pitkään hukassa.

Niin yanni on minusta aivan mahtava, ja minun unelma olisi joskus päästä hänen konserttiin.

http://www.youtube.com/watch?v=SSrH_oqnrl0&feature=related

Siinä on se just jotakin, joka minua säväyttää aina.

• Idiootti :)

ja kummallista mitä ikinä sattunut. Musa ei sinästä tarkoita muuta kuin nimensä puolesta. Peter - nimi mikä niputtaa jonkun tapahtumien keskipisteen ajassa. Tuli vaan mieleen siitä kun joku oli laittanut Elton Johnin linkin tuonne alemmaksi. Ainakin se on musaa joka ei ole kulunut vieläkään. Tavallaan kriisapua, mutta jotain asioita on mahdotonta käsitellä loppuun ja niin ne sitten jatkuvat ikuisuuksiin..

Peter Doherty "Last Of The English Roses
      http://www.youtube.com/watch?v=-5TkJrc9X5U

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      168
      1323
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1204
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1100
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      68
      932
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      58
      704
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      573
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      568
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      526
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      494
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      487
    Aihe