8 pitkää vuotta kankaanpääläiset ovat odottaneet kaupungin pesisjoukkueen paluuta Superpesikseen....joko vihdoinkin se tapahtuisi?
Kankaanpään Maila on kaupungin ainoa kunnon urheiluseura, joten pesäpallo on kaupungille iso juttu, ja KaMalla onkin ollut vuodesta toiseen Ykköspesiksen kovimmat yleisömäärät (myös Internetsivuihin on satsattu, seuralla on erittäin komeat ja kattavat sivut). Myös aikanaan kun joukkue pelasi Superpesiksessä niin joukkueen yleisömäärät olivat liigan kärkikastia.
Mutta aina vuodesta toiseen Kankaanpää on jotenkin onnistunut ryssimään nousun takaisin Superiin, vaikka se on ollut monta kertaa niin lähellä.
Nytkin se on lähellä....joukkueen tarvitsee ainoastaan voittaa Alajärven Ankkurit nousufinaaleissa....mutta onkohan sekin liikaa pyydetty? Jännäksi kyllä menee. KAMAAN KANKAANPÄÄ!!!!!! NYT VIHDOINKIN!
SUOMI TAHTOO KANKAANPÄÄN SUPERIIN!!!
JOKO VIHDOIN, KANKAANPÄÄ?
4
490
Vastaukset
- Kamaboy
Kankaanpää vei ensimmäisen finaalin. Niukasti, mutta kuitenkin.
Joten se himoittu nousu on enää kahden vaivaisen voiton päässä. Kiima alkaa olla waltawa, mutta pitää pysyä tyynenä, niin monta kertaa on ollut lähellä mutta silti jääty lopulta niin kauaksi.
Taistele Kankaanpää!!- aaaahhh
Kankaanpää voitti myös toisen kohtaamisen joten huomenna sunnuntaina kotiottelussa KaMalla on mahdollisuus varmistaa nousu takaisin Superpesikseen vihdoin ja viimein!!
Nyt se on jo niin lähellä, että ei voi uskoakaakn. Tapahtuuko se nyt vihdoinkin??!! KANKAAANPÄÄÄ!
KAIKKI HUOMENNA PAIKALLE!!
- sivustaseuraaja
Olisi kyllä hienoa nähdä KaMa pitkästä aikaa ykköstasolla.
- Kamaboy
SIINÄ SE ON, VIHDOINKIN! KANKAANPÄÄN NOUSU TAKAISIN!
On tätä odotettu :) Hemmetin iso juttu kaupungille.
Nyt sitten myös pysytään liigassa, siitä lähdetään tietenkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136